Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Radoryżu Smolanym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA KRZYWDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 711582411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Żelechowska 24B
1.5.2.) Miejscowość: ˜Krzywda
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜21-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜257551006
1.5.8.) Numer faksu: ˜257551061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@gminakrzywda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.gminakrzywda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Radoryżu Smolanym
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-068558fa-c3a3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003203/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Radoryżu Smolanym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
˜Zamówienie współfinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś. Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://gminakrzywda.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://gminakrzywda.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: - elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminakrzywda.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 8:00 – 16:00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Krzywda; https://gminakrzywda.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. 4) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 5) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane". Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krzywda, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, tel. 25 7551006 e-mail: sekretariat@gminakrzywda.pl.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Krzywda jest Pan Rafał Kot, adres e-mail: iod@gminakrzywda.pl, telefon: 257551006.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia 2019.10.24), dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Radoryżu Smolanym prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.)Więcej informacji znajduje się w rozdziale XXVI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜IZ.272.1.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Radoryżu Smolanym”, położonej na działce o numerze ewidencji geodezyjnej 1265 w miejscowości Radoryż Smolany.Wspólny Słownik Zamówień CPV:45000000-7 Roboty budowlane45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych45320000-6 Roboty izolacyjne45321000-3 Izolacja cieplnaSzczegółowy zakres zamówienia określony jest dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót. Dokumentacja ta stanowi załącznik do niniejszej SWZ.2. Dane ogólne Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku Zespołu Szkół w Radoryżu Smolanym położonego na działce nr ew. 1265 w miejscowości Radoryż Smolany, gm. Krzywda.Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej. Ławy fundamentowe betonowe, ściany fundamentowe piwnic z cegły ceramicznej pełnej gr. 38 cm. Ściany zewnętrzne „szkoły” z bloczków z betonu komórkowego pełnej 50 cm ocieplone styropianem grubości 2 cm, obustronnie otynkowane tynkiem cementowo - wapiennym. Ściany zewnętrzne „łącznika i sali gimnastycznej” z bloczków z betonu komórkowego pełnej 50 cm, obustronnie otynkowane tynkiem cementowo - wapiennym. Dach „szkoły” dwuspadowy pokryty blachą. Kominy z cegły ceramicznej pełnej, czapki kominowe – betonowe. Stropodach „Łącznika i Sali Gimnastycznej” jednospadowy, wentylowany, pokrycie papa termozgrzewalna. Kominy z cegły ceramicznej pełnej, czapki kominowe – betonowe. Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. Stropy międzykondygnacyjne: DZ 3 + warstwy wykończeniowe. Posadzka na gruncie: piasek grub. 20 cm, wylewka betonowa grub. 10 cm, izolacja: papa + styropian grub. 2 cm, wylewka betonowa grub. 3 cm + warstwy wykończeniowe. Stolarka okienna: okna z PCV o współczynniku przenikania ciepła 1,7 W/m2K. Drzwi zewnętrzne o współczynniku przenikania ciepła 1,6 W/ m2K. Przedmiotowy budynek składa się z 1 i 3 kondygnacji nadziemnych. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Remontowany obiekt jest budynkiem szkolnym. Budynek wyposażony jest w instalację: wodno-kanalizacyjną, elektryczną, centralnego ogrzewania, gazową oraz telekomunikacyjną.Zakres prac obejmuje: ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, ocieplenie ścian zagłębionych w gruncie w celu zminimalizowania mostków termicznych, wymiana stolarki okiennej, wymiana ślusarki drzwiowej zewnętrznej, ocieplenie stropodachu szkoły, łącznika i dachu sali gimnastycznej, wymiana istniejących grzejników na nowe stalowe płytowe, wymiana starych zaworów grzejnikowych i odcinających na termostatyczne z nastawą wstępną, przebudowa 3 pionów i poziomów zasilających tych pionów, montaż systemu zarządzania energią, wykonaniu próby ciśnieniowej, płukania chemicznego i prób na gorąco wraz regulacją instalacji c.o., wykonanie instalacji elektrycznej odbiorczej z nowymi oprawami energooszczędnymi typu LED, montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 23,1 kWp.Podstawowe dane gabarytowe budynku:Powierzchnia części ogrzewanej – 1 579,3 m2Kubatura budynku cz. ogrzewanej – 6 459,9 m3Kubatura całkowita budynku – 10 748,1 m3Wysokość budynku – 12,23 mZamawiający wymaga, aby uciążliwe roboty budowlane w budynku były prowadzone poza godzinami prowadzonych zajęć, tj. w godzinach popołudniowych i w weekendy oraz w okresie wakacyjnym.Kolorystykę elewacji należy uzgodnić z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej