Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Jegłownik

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Jegłownik
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGronowo Elbląskie
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Gronowo Elbląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-06
  • Numer ogłoszenia540855-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540855-N-2018 z dnia 2018-04-06 r.

Gmina Gronowo Elbląskie: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Jegłownik
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 4.3.1 „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie, krajowy numer identyfikacyjny 170748070, ul. Łączności  3 , 82-335   Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552 315 623, e-mail e.zajac@gminagronowo.pl, faks 552 315 623.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminagronowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.gminagronowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gminagronowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna w języku polskim
Adres:
Urząd Gminy Gronowo Elbląskie, pokój nr 11, ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, powiat elbląski, woj. warmińsko-mazurskie.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Jegłownik
Numer referencyjny: ZRGo.ZP.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół, mieszczącego się przy ul. Malborskiej 43 w miejscowości Jegłownik. Zadanie realizowane będzie z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 4.3.1 „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych” dla części budynku objętej dofinansowaniem (tj. koszty kwalifikowane) oraz dla części budynku nie objętej dofinansowaniem (koszty niekwalifikowane). 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in. roboty związane z wykonaniem następujących prac: 1. Docieplenie części dachu budynku od zewnątrz płytami styropianowymi EPS 100 gr. 20cmo współczynniku l=0,038 W/mK (zgodnie z projektem). 2. Wymianę stolarki okiennej na nową o współczynniku U=1,1 W/m2K. 3. Wymianę stolarki drzwiowej na nową o współczynniku U=1,5 W/m2K. 4. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku: a) S1 - styropianem fasadowym EPS 70 gr. 16cm o współczynniku λ=0,040 W/mK; b) S2 - styropianem fasadowym EPS 70 gr. 5cm o współczynniku λ=0,040 W/mK; 5. Docieplenie ścian zewnętrznych w gruncie płytami ze styroduru z ekstrudowanej piankipolistyrenowej XPS gr. 10cm o współczynniku λ=0,035 W/mK wraz z wykonaniem hydroizolacjipionowej i poziomej ścian. 6. Modernizację instalacji grzewczej poprzez: - zmianę źródła ciepła z kotła węglowego na układ pomp ciepła z instalacja gazową, - demontaż istniejącej instalacji c.o. oraz montaż nowej instalacji c.o. wraz z regulacją, 7. Modernizację instalacji elektrycznej poprzez: - budowę wewnętrznych instalacji elektrycznych 0,23/ 0,4 kV; - montaż opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych, - modernizację instalacji odgromowej, - modernizację istniejących rozdzielnic, - pomiary elektryczne. 3. Budynek objęty robotami budowlanymi zlokalizowany jest przy ul. Malborskiej 43 w miejscowości Jegłownik, pełni on funkcję oświatową, w której znajduje się szkoła podstawowa i przedszkole publiczne. Budynek znajduje się na terenie działek o numerach: 388/1, 388/2, 387. W budynku na parterze zlokalizowane są sale przedszkolne oraz sale lekcyjne w części szkolnej. Ponadto na parterze znajduje się hol wejściowy, gabinet administracyjny, pomieszczenia nauczycieli, kuchnia wraz ze stołówką, węzeł sanitarny, sala gimnastyczna z szatniami i węzłami sanitarnymi oraz pomieszczenie konserwatora i pomieszczenie kotłowni. Na piętrze znajdują się sale lekcyjne oraz węzeł sanitarny. 4. Inwestycja realizowana będzie ze środków zewnętrznych dla części budynku objętej dofinansowaniem, mieszczącego się na działkach nr 387 oraz 388/1 obręb Jegłownik oraz ze środków własnych dla części nie objętej dofinansowaniem, mieszczącej się na działce nr 388/2 obręb Jegłownik. Roboty niezbędne do wykonania inwestycji określa projekt budowlany, który sporządzony jest kompleksowo dla całego budynku, a szczegółowy zakres prac dla poszczególnych części określają przedmiary robót z dopiskiem „koszty kwalifikowane” (dla części budynku objętej dofinansowaniem) oraz „koszty niekwalifikowane” (dla części budynku nie objętej dofinansowaniem). 4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji: 1) projekt budowlano-wykonawczy. Branża architektoniczno-konstrukcyjna. Nazwa inwestycji: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku”, ul. Malborska 43 (działki nr 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot - wymagania ogólne, roboty budowlane: architektura, konstrukcja. Branża architektoniczna, konstrukcyjna. Nazwa inwestycji: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku”, ul. Malborska 43 (działki 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 2 do SIWZ, 3) projekt budowlano-wykonawczy. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku”, ul. Malborska 43 (działki nr 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 3 do SIWZ, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku”, ul. Malborska 43 (działki 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Projekt budowlany. Branża elektryczna. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo ul. Malborska 43 załącznik nr 5 do SIWZ, 6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Branża elektryczna. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo ul. Malborska 43 załącznik nr 6 do SIWZ, 7) Audyt energetyczny Nazwa inwestycji: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku”, ul. Malborska 43 - załącznik nr 7 do SIWZ, 8) Przedmiar - branża architektura, konstrukcja. Nazwa inwestycji: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku” (roboty kwalifikowane),(pomocniczo) - załącznik nr 8 do SIWZ, 9) Przedmiar - branża architektura, konstrukcja. Nazwa inwestycji: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku” (roboty niekwalifikowane),(pomocniczo) - załącznik nr 9 do SIWZ, 10) Przedmiar robót. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku” (roboty kwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 10 do SIWZ, 11) Przedmiar robót. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku” (roboty niekwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 11do SIWZ. 12) Przedmiar robót. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo, ul. Malborska 43 (roboty kwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 12 do SIWZ, 13) Przedmiar robót. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo, ul. Malborska 43 (roboty niekwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 13 do SIWZ. UWAGA Załączony przedmiar jest to materiał pomocniczy do wyliczenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie stanowi podstawy do rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą z tytułu realizacji zamówienia. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji, która stanowi załącznik do SIWZ należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym między innymi poprzez, wytyczenie przebiegu budowlanego odcinaka instalacji gazowej oraz instalacji pomp ciepła, będących częścią składową nowo budowanej instalacji centralnego ogrzewania. 7. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności kontraktowej Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 100.000-zł. 8. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, maksymalny 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 9. W przypadku, gdy Wykonawca wygra przetarg i będzie realizował roboty przy udziale podwykonawców, zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami zgodnie z postanowieniami art. 143b-143d ustawy Pzp 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. . 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub podwykonawców pracowników ogólnobudowlanych na podstawie umowy o pracę. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2015 poz. 1066 ze zm.). Dla udokumentowania tego faktu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób przy realizacji zamówienia. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie tych osób przy realizacji zamówienia tj. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia pracowników na podstawie umów o pracę. Za niespełnienie wymagań Zamawiającego określonych w niniejszym punkcie Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: 1) 500,00 zł za każdego pracownika ogólnobudowlanego zatrudnionego przy realizacji zadania na innej podstawie niż umowa o pracę, za każdy dzień;, 2) 500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego. 12. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45231000-5
45315000-8
45316000-5
45331100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże: 1) wykonanie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto dla każdej z robót, polegających na wykonaniu remontu, przebudowy lub budowy obiektu budowlanego obejmujących swoim zakresem co najmniej jedną z wymienionych robót: termomodernizację, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji elektrycznej, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. oraz 2) że dysponuje lub będzie dysponował niżej podanymi osobami mającymi następujące kwalifikacje zawodowe: a) kierownik budowy; b) kierownik robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej, d) kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych Uwaga! Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty opisane w Rozdziale VII SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ust. 1 ustawy Pzp. UWAGA: a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem – wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto dla każdej z robót, polegających na wykonaniu remontu, przebudowy lub budowy obiektu budowlanego obejmujących swoim zakresem co najmniej jedną z wymienionych robót: termomodernizację, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji elektrycznej, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. UWAGA: a) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ(oryginał), b) wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie przedmiotowego warunku, d) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – załącznik nr 20 do SIWZ. 2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. kierownika budowy, kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej, kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. UWAGA: a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument Wykonawcy składają wspólnie, c) Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie(w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załącznik nr 20 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp (informacja dotycząca otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, które należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ (oryginał). Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2)Formularz oferty, 3)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) zobowiązanie innych podmiotów (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ryczałtowa oferty brutto(suma kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych) 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego w niżej wymienionych przypadkach: 1. w zakresie terminu wykonania zamówienia: a) w przypadku działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w należyty sposób, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. zmiana kierownika robót wskazanego w ofercie do wykonania zamówienia - jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innej osoby spełniającej warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmiany przepisów podatkowych, które będą powodowały zmianę stawki VAT. W takim przypadku podatek VAT naliczony zostanie nowej stawki i w takim zakresie spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto. 5. zmiany podwykonawcy przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy – na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 6. rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy – na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI