Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Ż na terenie Oddziału Zamiejscowego w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320526
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadbużańska 41 Popowo Parcele
1.5.2.) Miejscowość: Somianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 22 782 71 62
1.5.8.) Numer faksu: 22 782 71 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: os_popwo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Ż na terenie Oddziału Zamiejscowego w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e6d0f07-e3c8-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal;
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: .doc, .pdf, .rtf, .xls, kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSP.Dkw.2232.9.2021.AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 474904,86 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Ż na terenie Oddziału Zamiejscowego w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie.Zakres robót obejmuje m. in.: wymianę istniejącej zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę powłok malarskich w pokojach po wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie ściany zewnętrznej, montaż nowych parapetów w pokojach mieszkalnych i pomieszczeniach niemieszkalnych, ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wyprawą elewacyjną w systemie bez spoinowym, oraz wymianę istniejących obróbek blacharskich gzymsów, okapów, murków ogniowych, parapetów na nowe dopasowane do nowych okładzin ściennych.
Wykonana robota budowlana powinna odpowiadać normom i standardom określonym w Polskich Normach i odpowiednich przepisach prawnych, w tym Ustawie o Prawie budowlanym z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) , a także rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną z zachowaniem przepisów BHP. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać certyfikat jakości lub deklarację zgodności. Prace muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zagrażały bezpieczeństwu i nie powodowały zbyt dużych utrudnień w funkcjonowaniu jednostki.
Szczegółowy zakres prac został opisany i zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącą integralną część SWZ i należy w trakcie realizacji prac rozpatrywać te dokumenty jednocześnie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy mających trudności w integracji ze środowiskiem, u wykonawcy lub jego wyodrębnionej organizacyjnie jednostce, która będzie realizowała zamówienie jest nie mniejszy niż 30 % osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego wyodrębnionej organizacyjnie jednostce- załącznik nr 4 do SWZ;
2. dysponują lub będą dysponować osobami, które skieruje do realizacji zamówienia posiadającymi n/w uprawnienia i doświadczenie:
- kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz OfertowySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany mogą być wprowadzane jeżeli jest to zgodne z przepisami prawa, a w szczególności mogą:1. dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w §2 ust. 1 w przypadku:
a) konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia;
b) konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji;
c) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji projektowej lub robót do zmienionych przepisów, które to nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia;
d) opóźnienia w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień decyzji lub opinii innych organów administracji, niezbędnych do realizacji inwestycji;
e) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
f) wystąpienia siły wyższej (np. powódź, klęska żywiołowa, stan nadzwyczajny, stan epidemiczny, itp.).
2. dotyczyć zmian parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy w przypadku:
a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego rodzaju robót;
b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów;
c) pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów wykonanego przedmiotu zamówienia.