Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w ramach przebudowy świetlicy wiejskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w ramach przebudowy świetlicy wiejskiej w Drągowinie i instalacji wewnętrznej oraz źródeł ogrzewania (OZE)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowogród Bobrzański
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowogród Bobrzański
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-30
  • Numer ogłoszenia556527-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556527-N-2020 z dnia 2020-06-30 r.

Gmina Nowogród Bobrzański: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w ramach przebudowy świetlicy wiejskiej w Drągowinie i instalacji wewnętrznej oraz źródeł ogrzewania (OZE)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z budżetu środków europejskich ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Nazwa (tytuł projektu): „Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Drągowinie” Numer projektu: RPLB.03.02.01-08-0026/18
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogród Bobrzański, krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001, ul. ul. Słowackiego  11 , 66-010  Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 290 962, e-mail now.bobrz.um@post.pl, faks 683 276 663.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.nowogrodbobrz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.nowogrodbobrz.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w ramach przebudowy świetlicy wiejskiej w Drągowinie i instalacji wewnętrznej oraz źródeł ogrzewania (OZE)
Numer referencyjny: GKZ.271.1.5b.2020.MK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanietermomodernizacji budynku świetlicy wiejskiej na dz. nr 509/1 i 509/2 w m. Drągowina ul.Kościelna 6 w zakresie prac – wymiana pokrycia dachowego, ocieplenia ścian warstwąstyropianu, ocieplenia stropodachu wełna mineralną, docieplenia podłogi płytą styropianową,wykonania utwardzenia wokół budynku świetlicy w postaci opaski z kostki betonowej,wymiany obróbek blacharskich, wykonania instalacji CO wraz z zasilaniem i montażem pompciepła, wykonania instalacji rekuperacji wraz z rekuperatorem. Świetlica wiejska składa się zdwóch budynków wykonanych w technologii tradycyjnej murowanej z dachem o konstrukcjidrewnianej. Dach pokryty papą na deskowaniu z desek. Dane techniczne budynku: -powierzchnia zabudowy – 379,14 m2 - powierzchnia użytkowa – 320,15 m2 - powierzchniadachu – 318 m2 - kubatura budynku – 1422,40 m3 - ilość kondygnacji – 2 - wysokośćbudynku: 5,85 m - długość budynku: 26,00 m - szerokość budynku: 18,00 m Zakres robót –Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w zakresie przeprowadzenia prac: 1) Roboty ziemne –wykop wokół ścian budynku w celu osuszenia ścian budynku, 2) Wykonanie izolacjitermicznej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku, wy-konanie iniekcji, 3)Ocieplenie ścian warstwa styropianu gr 15 cm, 4) Docieplenie podłogi płytą styropianową, 5)Ocieplenie stropodachu wełną mineralna gr 20 cm, wykonanie paroizolacji, 6) Wykonanieokładzin stropów płytami g-k, malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłożygipsowych z gruntowaniem, 7) Wykonanie utwardzenia wokół budynku świetlicy w postaciopaski szer. 50 cm z kostki be-tonowej gr. 6 cm, zamkniętej krawężnikiem chodnikowym 8 x20 cm, 8) Remont schodów zewnętrznych – naprawa gładzi cementowej schodów, ułożeniepłytek gresowych antypoślizgowych, wykonanie balustrady o wys. 110 cm ze stalikwasoodpornej, 9) Wymiana obróbek blacharskich, 10) Wymiana stolarki okiennej idrzwiowej, 11) Wymiana instalacji CO i CW wraz z zasilaniem i montażem dwóch pompciepła solanka-woda o mocy 17 kW, dla których dolnym źródłem będzie 9 szt. sondgłębinowych po 100 m każda, 12) Wykonanie instalacji rekuperacji wraz z rekuperatorem, 13)Wykonanie instalacji elektroenergetycznej dla zasilania pompy ciepła i systemu rekuperacji,14) Wykonanie i montaż paneli fotowoltaicznych, 15) Wykonanie zasilania pom. technicznego,wykonanie instalacji oświetlenia, instalacji siły i gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia,instalacji FV. 16) Wymiana pokrycia dachowego z papy na blachodachówkę imitującąkarpiówkę Uwaga: Ze względu na dodatkowe elementy ułożone na dachu w postacikolektorów PV oraz podwieszonych elementów rekuperacji do konstrukcji dachu, przedprzystąpieniem do realizacji prac należy sprawdzić wytężenie poszczególnych elementówkonstrukcji oraz stan. W przypadku znaczących ugięć elementów lub uszkodzeń, elementynależy wymienić. Szczegółowy zakres w/w robót jest opisany w dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Uwaga:Zamawiający wykonał badanie termowizyjne obiektu – raport z badania stanowi załącznik doniniejszego postępowania. Po wykonaniu wszystkich robót Zamawiający dokona kontrolitermowizyjnej budynku. Badanie przeprowadza się w odpowiednich warunkach, najlepszewarunki do przeprowadzenia badania termowizyjnego w naszej strefie klimatycznej występująod połowy października do połowy kwietnia. W związku z czym Zamawiający informuje, iżodbiór wykonanych robót pod względem jakościowym zostanie wykonany najszybciej jak sięda, ale w sprzyjających warunkach. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określadokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie macharakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy.Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych przezprojektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego. 3) Zakres zamówieniaobejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia. 4) Pozakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawcazobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzeniaich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowegosporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia orazpozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innychokoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawcaprzedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowegowykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną PolskąNormą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 6) Uwaga: jeśli wprojekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wskazano nazwę normy, należy przez torozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) przedprzystąpieniem do prac, projektowane urządzenia należy wytyczyć geodezyjnie przezuprawnionego geodetę. b) wszelkie prace w pobliżu czynnych urządzeń elektrycznych należywykonywać po wyłączeniu ich spod napięcia. c) całość prac wykonać zgodnie z normą iwiedzą techniczną. Prace musza zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednieuprawnienia w zakresie eksploatacji i montażu urządzeń elektrycznych zgodnie z zasadamizawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i starannościwykonania. d) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu iposiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementypowinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. e) W przypadku zajęcia pasadrogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, f) Zapewnienie kierownika budowy g)przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanieprzedmiotu zamówienia, h) opracowanie dokumentacji powykonawczej, i) po wykonaniuinstalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodówelektrycznych, rezystancji uziemień, sprawdzenia skuteczności ochrony przeciw-pożarowej inatężenia oświetlenia. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach. j) po zakończeniu prac,Wykonawca ma obowiązek wykonane urządzenia zainwentaryzować powykonawczo przezuprawnionego geodetę i przekazać do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. k)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną,obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. l)Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osóbposiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie. m) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennikabudowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. n) opiniatechnologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i potwierdzonyprzez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględniającewyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym,STWiORB i programem zapewnienia jakości. o) Wykonawca ma obowiązek utylizacjiodpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. p) Wykonawca dokonujewszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszczeniem do prac na instalacjioświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowanie i likwidacje miejsca pracy wrazz odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO). q) Informacja dotycząca robótzamiennych lub zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiającydopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych. - Roboty zamiennemożliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będąrobotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacjiprojektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. - Robotyzamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanychniewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadaćco najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą wszczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrówdotyczących danego elementu robót. - Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianiesposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych wstosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych.- Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, NadzórInwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa,- z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne odwoli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie nie-zbędne do prawidłowego, tj.zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisamiwykonania przedmiotu zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotuzamówienia: 7. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lubprzez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie zzapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, 8. z wad dokumentacjiprojektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub wsytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadamiwiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonaniaprzedmiotu zamówienia. UWAGI: • Warstwy pod posadzkowe na scenie wykonać analogiczniejak w przypadku Sali 1.1 - jako warstwę wykończeniową zastosować panele podłogowe klasyAC4. • Zamawiający nie przewiduje wymiany urządzeń sanitarnych. W tym przypadku należyuwzględnić demontaż istniejących urządzeń bez montażu nowych. Instalacja ciepłej wody jestzaprojektowana, instalacja wody zimnej jest istniejąca, kanalizacja istniejąca, kanalizacja izimna woda poza opracowaniem i zakresem termomodernizacji. Zgodnie z SIWZ przedmiarnależy traktować pomocniczo, wyceny należy dokonać na podstawie załączonej dokumentacji.• Zamawiający przewiduje ocieplenie stropu nad pom. 1.2 , 1.3 , 1.4 , 1,5 , 1.6 poprzezdołożenie warstwy z wełny mineralna gr 10 cm, o łącznej ilości 83,96m2. Ocieplenie należywykonać w trakcie wymiany pokrycia dachowego po zerwaniu podkładu z desek od stronyzewnętrznej, bez wymiany okładziny stropu z płyt GK w pomieszczeniach jw. - Ocieplenie nadkuchnia (1.7) wykonać w sposób następujący (brak wymiany pokrycia dachowego) - wybrać wprzypadku istnienia polepę 54,54 m2 - zerwać deskę podłogową w pom. poddasza nad kuchnią54,54 m2 - wykonać ocieplenie z wełny mineralnej zgodnie poz. kosztorysową nr 1.5.2. -wykonać podłogę na legarach w pom .poddasza z płyt OSB gr. min 22 mm 54,54m2 Bezwymiany płyt GK stropu kuchni. • Planuje się wymianę pokrycia dachowego z papy nablachodachówke imitującą karpiówkę matową w kolorze ceglanym wraz z wykonaniemnowego łacenia z łat i kontr łat .Nie przewiduje się wymiany elementów konstrukcyjnychwięźby dachowej, zaś projektuje się wymianę podbitki drewnianej na nową. Zachowanyzostanie kąt nachylenia połaci dachowej wraz z powierzchnią połaci. Zgodnie z SIWZprzedmiar robót został załączony pomocniczo, a wycenę należy sporządzić na podstawiedołączonej dokumentacji projektowej. UWAGA: dokumentacja projektowa dot. wymianypokrycia dachowego została zamieszczona w osobnym pliku niż projekt budowlany. • Zgodniez projektem należy: na dachu istniejącego budynku zamontować min 12 panelifotowoltaicznych o mocy szczytowej min. 250 W. Z paneli wykonać zasilanie falownikaumieszczonego w pomieszczeniu technicznym. Z inwertera o mocy min 3,2 kW zasilićprojektowaną rozdzielnicę RK. Dopuszcza się stosowanie paneli o innej mocy z zachowaniemstanu ilościowego i minimalnej mocy sumarycznej 3 KW. Zgodnie z założeniamiprojektowymi moc sumaryczna powinna wynosić min. 3000Wp. • Na dzień dzisiejszykonstrukcja jest zasłonięta i Zamawiający nie ma możliwości ocenienia jej stanu iewentualnego zakresu napraw. W przypadku wystąpienia niezbędnych prac związanych zwymianą elementów konstrukcyjnych i potwierdzenia konieczności przeprowadzenia tych pracprzez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego roboty te mogę zostać zlecone Wykonawcy jakoroboty dodatkowe. • Drzwi płytowe wewnętrzne są w zakresie przetargu. Zgodnie z SIWZprzedmiar traktowany jest pomocniczo, a wycenę należy sporządzić na podstawie załączonejdokumentacji. Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej wzałączeniu.

II.5) Główny kod CPV: 45212300-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45443000-4
45330000-9
45331000-6
45331200-8
45300000-3
45261210-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-17
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-05-17

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od formułowania tego warunku
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od formułowania tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, (wg załącznika nr 2do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumentmusi być podpisany przez każdego z Wykonawców odrębnie lub przez powołanego do ichreprezentowania Pełnomocnika. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia nastronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp,przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Pełnomocnictwo lub innydokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertęskłada pełnomocnik Wykonawcy. 4) Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowapowyżej musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki iwymagania zostały spełnione. W przypadku ofert wspólnych oświadczenie składa każdy zWykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o przynależności/brakuprzynależności do grupy kapitałowej musi zostać złożone w oryginale. Wykonawcy, którzyzłożą oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej wraz zofertą będą zobowiązani do ponownego złożenia w/w oświadczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. W tytule przelewu należy wpisać „wadium w przetargu GKZ.271.1.5b.2020.MK”3. Wadium może być wnoszone:1) w pieniądzu – przelewem na rachunek ZamawiającegoUrząd Miejski w Nowogrodzie BobrzańskimBS Żagań o/Nowogród Bobrzański97 9657 0007 0020 0200 0693 00012) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmiotu , o których mowa w art. 6b u7st. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach.5. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, w której wnoszone będzie wadium musi stanowić zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołanie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, ze zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 13 niniejszego rozdziału, bez potwierdzania tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy pzp zostanie odrzucona.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 13 pkt 2) i 3) niniejszego rozdziału. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy:1) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) Spowodował, ze zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie;2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale IV ust. 4 i 5 niniejszej siwz, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub pełnomocnictw, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,3) Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie w jego ofercie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zaleca się wpisanie w ofercie cenowej nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione przelewem.15. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian Umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć zmiany nieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury, mającej na celu zawarcie Umowy, nie miałyby wpływu na ilość podmiotów zainteresowanych tą procedurą. W powyższym kontekście nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przykładowo: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy.2. Określając warunki dokonania zmiany Umowy, sporządza się protokół konieczności, biorąc pod uwagę w szczególności: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, 4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, 5) czas wykonania zmiany, 6) wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy. 3. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:1) Zamawiający dopuszcza zmiany osób uczestniczących w realizacji umowy, w przypadku gdy dotychczasowe osoby nie mogą wykonywać powierzonych zadań, przy czym nowa osoba musi spełniać wymogi określone w SIWZ oraz spełniać warunki, jakie były podstawą do oce-ny oferty na poziomie nie niższym, jak osoba zmieniana. Nie dopuszcza się zmiany ww. osób przed rozpoczęciem wykonywania robót. Zmiana osoby musi być uzasadniona.2) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu za-mówienia w przypadku:a) powstania konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest nie-zbędne dla wykonania przedmiotu Umowy,b) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych ( silne mrozy poniżej -15˚C, ulewne i długotrwałe ulewne deszcze, ponad normowe opady śniegu uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych z zachowaniem wymaganej technologii, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, o ile nie dało się tego przewidzieć i - lub wyko-nać w innym terminie,d) siły wyższej lub klęski żywiołowej.3) W przypadku wykonywania robót zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przed-miotu zamówienia, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ – zmiana może dotyczyć wynagrodzenia, wymogów w zakresie odbioru robót, terminu wykonania i innych okoliczności powstałych w związku z robotami zamiennymi lub ograniczeniem zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia.4) W przypadku wykrycia wad dokumentacji projektowej lub STWiORB na etapie wykonywania Umowy – gdy okoliczność ta wpłynęła na konieczność zmiany wynagrodzenia, wymogów w zakresie odbioru robót, terminu wykonania i innych okoliczności powstałych w związku z zaistniałą wadą dokumentacji projektowej lub STWiORB i zmiany te będą konieczne gdyż kontynuacja wykonania Umowy groziłaby powstaniem Obiektu obarczonego wadą.5) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy.6) Zamawiający może dopuścić zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy, które są następstwem:a) dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 Prawo budowlane zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy,b) dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub Inspektora Nadzoru,c) zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót budowlanych i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, lub dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane.4. W przypadku zmniejszenia lub ograniczenia zakresu przedmiotu Umowy, wynagrodzenie przy-sługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie udokumentowane poniesione już koszty tego zakresu rzeczowego.5. Jeżeli w toku realizacji przedmiotu Umowy Strony ustalą wykonanie robót zamiennych, to robo-ty pierwotnie planowane zostaną wyłączone z zakresu zamówienia podstawowego na podstawie zakresu zmian określonych w protokołach konieczności oraz na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.Zakres robót zamiennych zostanie określony w protokole konieczności oraz przedmiarze robót sporządzonym przez Inspektora Nadzoru. Natomiast wynagrodzenie z tytułu wykonania robót zamiennych zostanie ustalone na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i ich uzasadnienie w protokole konieczności.6. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany, w sytuacji konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem pod-stawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:1) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,2) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,3) łączna wartość dodatkowych robót budowlanych nie może przekroczyć 50% wartości przed-miotu Umowy.7. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Umowy, jeżeli zostaną spełnione łącznie po-niższe warunki :1) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,1) łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości przedmiotu Umowy.8. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, i którego ma zastąpić nowy Wykonawca:1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warun-ki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwyko-nawców.9. Zmiany, niezależnie od wyżej wymienionych uznaje się za istotne, jeżeli :1) zmienia się ogólny charakter Umowy, w stosunku do charakteru Umowy w pierwotnym brzmieniu,2) nie zmienia ogólnego charakteru Umowy, ale zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w prowadzonym postępowa-niu o udzielenie zamówienia, to wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną Umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nie-przewidziany pierwotnie w Umowie,c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z Umowy,d) polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 8 pkt 1.10. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), która wynikać będzie z powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie w sposób odpowiedni – tak, aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu objętego Umową, który na dzień zmiany stawki VAT nie został jeszcze rozliczony.11. W przypadkach, o których mowa w ust. 6 i 7 Zamawiający, po dokonaniu zmiany Umowy, zamieści w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego oraz budynku biurowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI