Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Namysłowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Namysłowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNamysłów
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-08-08
  • ZamawiającyGmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00268484
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Namysłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Namysłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed52a0e7-0804-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011176/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login, www.bip.namyslow.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namysłów reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, z którym można się skontaktować poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, numer telefonu +48 77 41 90 300;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namysłów jest Pan Wojciech Olender z którym można się skontaktować poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, adres e-mail: iod@namyslow.eu, numer telefonu 887 818 800; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Termomodernizację budynku użyteczności publicznej w Namysłowie, nr ZP.271.82.2022.AD, prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp);
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, z późn. zm.); Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pozostałe informacje zostały zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowień SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pozostałe informacje zostały zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowień SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.82.2021.AD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Roboty budowlane, związane z termomodernizacją budynku użyteczności publicznej w Namysłowie (były budynek Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Harcerskiej 1 w Namysłowie), określone na podstawie:
1) Audyt energetyczny budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Namysłowie, data opracowania 27.09.2019 r.; 2) Projekt modernizacji instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Namysłowie, branża ciepłownicza, data opracowania grudzień 2020 r.; 3) Projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznych dla termomodernizacji budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Namysłowie, branża elektryczna, data opracowania 10.12.2019 r.; 4) Pozwolenie nr 152/N/2020 z dnia 20.02.2020 r., wydane przez Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; 5) Projekt kolorystyki elewacji, data opracowania 01.2020 r. 2. Roboty uzupełniające i dodatkowe (poza zakresem termomodernizacji) określone na podstawie: 1) Przedmiar robót. Zakres robót do wykonania: 1. Roboty związane z termomodernizacją budynku OPS, w tym w szczególności: 1) docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową z użyciem styropianu EPS 031, gr. 14 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,031 W/mK, w tym: a) odbicie „odparzonych” tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, b) uzupełnienie podkładów pod tynki zewnętrzne, c) uzupełnienie tynków zewnętrznych, d) docieplenie ścian zewnętrznych; 2) wymiana stolarki okiennej na okna z PCV z nawiewnikami, o współczynniku przenikania ciepła U = 0,80 W/m2K˂Umax = 0,90 W/m2K, spełniającym wymagania przepisów WT-2021, jednodzielnych i dwudzielnych, uchylno-rozwieranych z PCV, o profilu prostym min. pięciokomorowym, szklonych szkłem bezpiecznym podwójnym, P-2 typu float, koloru białego, w tym: a) rozbiórka parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, b) wykucie parapetów wewnętrznych, lastrykowych,
c) wymiana okien, d) obsadzenie podokienników wewnętrznych z konglomeratu PCV, gr. 2 cm, e) obsadzenie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, gr. 0,70 mm; 3) docieplenie stropodachu metodą bezspoinową z użyciem styropianu EPS 031 (styropapa gr. 18 cm), o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,031 W/mK, w tym:
a) rozbiórka rynien, obróbek blacharskich i pokrycia z papy na dachach betonowych, b) rozbiórka komina ponad połacią dachową,
c) uzupełnienia powierzchni stropodachu po rozbiórce komina,
d) naprawa pęknięć stropodachu, e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej bitumicznej poziomej z roztworu asfaltowego - 2 warstwy,
f) mocowanie styropapy gr. 18 cm do dachu kołkami rozporowymi i pokrycie papą termozgrzewalną, modyfikowaną gr. 4,7 mm, dwuwarstwowo,
g) montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej, gr. 0.55 mm,
h) montaż rynien półokrągłych o śr. 15 cm z gotowych elementów z blachy stalowej ocynkowanej, gr. 0,55 mm; 4) docieplenie stropu nad piwnicą nieogrzewaną metodą natrysku od spodu stropu pianki na bazie wełny mineralnej, gr. 2 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,041 W/mK;
5) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, na drzwi z PCV, o współczynniku przenikania ciepła U = 1,30 W/m2K = Umax = 1,30 W/m2K, spełniającym wymagania przepisów WT-2021, przeszklonych szkłem bezpiecznym podwójnym P2, typu float, koloru białego; 6) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, z systemem zarządzania energią, zgodnie z Projektem modernizacji instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Namysłowie, branża ciepłownicza, data opracowania grudzień 2020 r.; 7) modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej, poprzez montaż dodatkowego systemu solarnego z kolektorami słonecznymi na dachu, montaż podgrzewaczy biwalentnych z możliwością przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej, a także współpracę z podgrzewaczami elektrycznymi oraz montaż instalacji rozprowadzającej ciepłą wodę użytkową do punktów czerpalnych, w tym: a) montaż instalacji solarnej z zastosowaniem min. 3 kolektorów słonecznych o parametrach zgodnych z załączonym audytem energetycznym, np. typu CosmoSUN Basic 2,51 lub inne o równoważnych parametrach, b) sprawdzenie, usprawnienie i spięcie instalacji zasobnika ciepłej wody użytkowej, c) dokonanie prób i sprawdzeń, potwierdzonych stosownymi protokołami, w tym próba szczelności, ciśnieniowa, płukanie i dezynfekcja instalacji oraz badanie wody.
Wymagania techniczne po termomodernizacji: Obliczeniowa moc cieplna potrzebna do przygotowania ciepłej wody użytkowej – 13,8 kW.
Roczne obliczeniowe zużycie energii do przygotowania ciepłej wody użytkowej 40,7 GJ/rok. 8) przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym instalacji elektrycznych dla termomodernizacji budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Namysłowie, branża elektryczna, data opracowania 10.12.2019 r., w tym:
a) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z osprzętem,
b) wykonanie instalacji elektrycznej w obiekcie wraz z montażem osprzętu, która obejmuje: instalację zasilenia gniazd i odbiorników elektrycznych, instalację oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, c) zabezpieczenie miejsca w tablicy rozdzielczej do włączenia instalacji fotowoltaicznej, d) roboty malarskie związane z przebudową instalacji elektrycznej Po wykonaniu instalacji należy sporządzić dokumentację powykonawczą (pomiary rezystancji instalacji elektrycznej, badanie natężenia oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach
i przy urządzeniach przeciwpożarowych – protokoły z pomiarów i sprawdzeń działania osprzętu przeciwpożarowego). 2. Roboty uzupełniające i dodatkowe (poza zakresem termomodernizacji), w tym w szczególności:
1) docieplenie ścian zewnętrznych części mieszkalnej (poza audytem energetycznym), w tym: a) docieplenie stropodachu metodą bezspoinową z użyciem styropianu EPS 031 (styropapa gr. 18 cm), o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,031 W/mK, b) rozbiórka rynien, obróbek blacharskich i pokrycia z papy na dachach betonowych,
c) rozbiórka komina ponad połacią dachową,
d) uzupełnienia powierzchni stropodachu po rozbiórce komina,
e) naprawa pęknięć stropodachu,
f) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej bitumicznej poziomej z roztworu asfaltowego – 2 warstwy, g) mocowanie styropapy gr. 18 cm do dachu, kołkami rozporowymi i pokrycie papą termozgrzewalną, modyfikowaną gr. 4,7 mm, dwuwarstwowo, h) montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0.55 mm, i) montaż rynien półokrągłych o śr. 15 cm z gotowych elementów z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm
2) wymiana stolarki okiennej w części mieszkalnej (poza audytem energetycznym) – wymiana stolarki okiennej na okna z PCV z nawiewnikami, o współczynniku przenikania ciepła U = 0,80 W/m2K˂Umax = 0,90 W/m2K, spełniającym wymagania przepisów WT-2021, jednodzielnych i dwudzielnych, uchylno-rozwieranych z PCV, o profilu prostym min. pięciokomorowym, szklonych szkłem bezpiecznym podwójnym, P-2 typu float, koloru białego, w tym: a) rozbiórka parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej,
b) wykucie parapetów wewnętrznych, lastrykowych, c) wymiana okien,
d) obsadzenie podokienników wewnętrznych z konglomeratu PCV, grubości 2 cm, e) obsadzenie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, grubości 0,70 mm; 3) docieplenie stropodachu nad częścią mieszkalną (poza audytem energetycznym) – docieplenie stropodachu metodą bezspoinową, z użyciem styropianu EPS 031 (styropapa gr. 18 cm), o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,031 W/mK. Pozostałe warunki wymagane do spełnienia przez wykonawcę: 1) przedłożenie aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane i instalacyjne, 2) wykonania robót budowlanych zgodnie z projektami branżowymi, przedmiarem robót, STWiORB, Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych oraz Polskimi Normami. Uwagi:1. Wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach rysunków, jak i na rysunkach projektów oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także w przedmiarach należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. 2. Przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny.
3. Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawiają załączone projekty oraz przedmiary robót. Zamawiający udostępnia przedmiary robót, za wyjątkiem branży budowalnej, jako element pomocniczy do wyceny oferty.
4. Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. 5. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). 5.2 Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót przez różnych Wykonawców. Spowodowałoby nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu: na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 2.1.2 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 2 do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 14 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI