Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Mielęcinie – w trybie zaprojektuj i wybuduj.(2)
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPyrzyce
WojewództwoZachodniopomorskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-04-26
ZamawiającyGmina Pyrzyce
Data publikacji ogłoszenia2021-04-09
Numer ogłoszenia2021/BZP 00030290
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030290 z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Mielęcinie – w trybie zaprojektuj i wybuduj.(2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie zapytań,oświadczeń, wniosków, zawiadomień, jak również przekazywanie informacji odbywa się przy użyciuPlatformy Zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel.2. Wymaganiatechniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisanezostały w:1) „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. zo. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz 2) „Instrukcji dlawykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4maja 2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestUrząd Miejski w Pyrzycach, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce;2) Inspektor ochrony danych urzędujew Urzędzie Miejskim w Pyrzycach , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, tel. 91 39 70 317, e-mail:iod@pyrzyce.um.gov.pl w godzinach w poniedziałki 800-1600, w pozostałe dni tygodnia w godzinach700-1500;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Termomodernizacja budynkuSzkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Mielęcinie – w trybie zaprojektuj i wybuduj4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy,5) Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;7) w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nieprzysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiID.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1300813 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im.Władysława Broniewskiego w Mielęcinie – w trybie zaprojektuj i wybuduj 2. Zamówienieobejmuje:1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnychuzgodnień,2) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót zgodnie z przepisamiprawa budowlanego,3) wykonanie dokumentacji podwykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiającymi osiągnięcie zamierzonego efektu zgodnie z audytem energetycznym,4)Harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,5) Wykonanie robótbudowanych obejmujących w szczególności:- ocieplenie ścian w kontakcie z gruntem wraz zwykonaniem izolacji przeciwwilgociowych pionowych i poziomych,- wykonanie odwodnieniaterenu bezpośrednio przylegającego do murów przyziemia,- ocieplenie ścian wewnętrznychwydzielających schody i poddasze,- ocieplenie stropodachu pod poddaszem nieużytkowym,-ocieplenie tarasu,- ocieplenie stropu podcienia wejścia głównego,- wymianę stolarkizewnętrznej, (drzwiowej)- wymianę stolarki okiennej,- modernizację instalacji c.o. wraz zeźródłem ciepła,- wymiana instalacji elektrycznej,- roboty odtworzeniowe i remontowe wewnątrzbudynku w związku z modernizacją instalacji c.o. i elektrycznej – wykonanie nowych tynkówwewnętrznych ścian zewnętrznych (w związku z wybranym systemem ogrzewaniaściennego), - budowa instalacji PV.Uwaga: wszystkie prace należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócałyfunkcjonowaniu Szkoły - w prowadzeniu zajęć lekcyjnych i innych aktywności odbywających sięna terenie Szkoły.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe orazstandard wykonania, zostały określone w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącymzałącznik nr 1 do SWZ oraz na podstawie zakresu robót do realizacji określonych w załącznikunr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy,stanowiącym załącznik Nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów:1. Cena -najniższa cena brutto 2. Przedłużenie okresu rękojmi i gwarancji Wykonawcy zostaną przyznanepunkty w następujący sposób:a) okres rękojmi i gwarancji na przedmiot umowy w minimalnymwymiarze wymaganym w SWZ, tj. w wymiarze 60 miesięcy - 10 pkt.b) okres rękojmi i gwarancji naprzedmiot umowy dłuższy od minimalnego o minimum 6 miesięcy - 20 pkt,c) okres rękojmi i gwarancjina przedmiot umowy dłuższy od minimalnego o minimum 12 miesięcy - 40 pkt.Minimalny okres rękojmii gwarancji na przedmiot umowy wymagany przez Zamawiającego - 60 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie precyzuje w tymzakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jestwykazać.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciuo oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) Kompetencje lubuprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.Zamawiający nie precyzuje wtym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązanyjest wykazać.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana woparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3) Sytuacjaekonomiczna lub finansowa.Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresiespełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacjifinansowej. Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej zostanie spełniony, jeśliWykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość min. 500.000,00 zł(pięćset tysięcy złotych),4) Zdolności techniczne lub zawodowe.O udzielenie zamówienia mogąubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.:a)Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że wykonali wokresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej naprzebudowie lub budowie lub remoncie obiektu o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż500 000,00 zł brutto, w ramach której zostały wykonane roboty instalacyjne centralnegoogrzewania, instalacji elektrycznej oraz budowlane ocieplenia ścian i stropów, z podaniemwartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty tezostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocenaspełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, woparciu o informacje zawarte w: - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,- w wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach określających czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone.b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówieniapublicznego musi wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będą:- jedna osoba,jako kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Przez uprawnienia do pełnieniasamodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawieaktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane (tj. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą a uznane w Polsce na podstawieprzepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej.Wykonawca złoży oświadczenie na temat wykształcenia ikwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy (projektanta ikierownika budowy).Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonanaprzez Zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w- oświadczeniu o spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu, - wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, -oświadczeniu, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadająwymagane uprawnienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.2. Odpis zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert.a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.b) Jeżeli wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania maosoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się jedokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożoneprzed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.3. Wykaz wykonanych robót budowlanychoraz w dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościzgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.(załącznik nr 4A do SWZ).Dowodami są poświadczenia (referencje) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku,gdy Wykonawca składa inne dokumenty niż poświadczenia (referencje), zobowiązany jest podaćprzyczyny braku możliwości uzyskania referencji. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, narzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca niema obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.4. Wykonawca ubiegający się oudzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będą minimum dwie osoby posiadające uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotuzamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawiedysponowania tymi osobami, a mianowicie: - jedna osoba, jako kierownik budowy, posiadającyuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej.zgodnie z załącznikiem 4B do SWZ. 5. Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach natemat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy – zgodnie z załącznikiem 4C do SWZ.6.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lubKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca niezalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawcazawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu,7) Dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż500.000,00 zł.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby wykonawcywykazując brak podstaw do wykluczenia złożyli wymagane oświadczenia / dokumenty do oferty. Napodstawie art. 125 ust. 1ustawy Pzp w terminie składania ofert każdy z wykonawców składaoświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik numer 3 do SWZOświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 26.04.2021r. do godz.10:00.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 97 ust. 7 Ustawy, tj.:a) pieniądzub) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zmianami).Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w BNP Paribas Bank Polska S.A. nr 07 2030 0045 1110 0000 0112 5470 z adnotacją na blankiecie przelewu: - „Wadium – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Mielęcinie – w trybie zaprojektuj i wybuduj.3. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawieniaSzczegółowy opis znajduje się w SWZ - Część IX Wymagania dortyczące wadium
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 doSWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 2. Zamawiającyprzewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty napodstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ichwprowadzenia:2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1. Zmiany spowodowanewarunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe,2. Zmiany będące następstwemokoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:a) wstrzymanie robót przezZamawiającego,b) konieczność realizacji zamówień zamiennych3.Inne przyczyny zewnętrzneniezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.Wprzypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 – 3 termin wykonaniaumowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończeniawykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tychokoliczności. 2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:1. Zmiany technologiczne, wszczególności:a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdybyzastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniemprojektu ( w tym roboty zamienne)b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującegoprawa.Zmiany wskazywane w lit b) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającymoddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększeniawynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodukosztom. Każda ze wskazywanych w lit a – b) zmian może być powiązana z obniżeniemwynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. 2.3. Zmiany osobowe:- zmiana osób,przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się conajmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawobudowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowaniaprzez Zamawiającego.2.4. Pozostałe zmiany:a) zmiana obowiązującej stawki VAT:- jeśli zmianastawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy,Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy wkwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będziepowodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiającydopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatkuVAT do zapłacenia przez Wykonawcę.b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji częściprzedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostaniepomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia orazudokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowyplanowanymi świadczeniami, c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatnościna rzecz Wykonawcy.d) zmiana Podwykonawcy po uprzedniej zgodzieZamawiającego.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na któreZamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiejzgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nieobowiązkiem Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza na Platformie na stronie postępowania, znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-26 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-26
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.