Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie, Segment E wraz z łącznikiem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013282511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kartezjusza 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@plwat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie, Segment E wraz z łącznikiem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a8cd8c-0ef8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00038863/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http:\www.plwat.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cy-frowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisa-ne w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8421850 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1348090 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia, obejmuje wykonanie robót budowlanych na segmencie E budynku Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ i polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu dachów, wymianie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej i wymianie części okien i drzwi w złym stanie technicznym na nowe o wymaganym współczynniku U, wymianie wewnętrznej instalacji odprowadzającej wodę deszczową i wymianie instalacji odgromowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
- wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu bu-dowlanego, w których zakres wchodziło, co najmniej pokrycie powierzchni dachowej papą termozgrzewalną o powierzchni min. 800 m2 oraz docieplenie elewacji w technolo-gii bezspoinowej o powierzchni min. 1.000 m2, dla każdej z robót o wartości co najmniej 1.000.000 zł brutto każda.
- wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały czas realizacji umowy kluczowym personelem skierowanym do realizacji zamówienia, tj. Kierownikiem robót, po-siadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadającego doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru dla dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub re-moncie obiektu budowlanego, w których zakres wchodziło, co najmniej pokrycie po-wierzchni dachowej papą termozgrzewalną o powierzchni min. 800 m2 oraz docieplenie elewacji
w technologii bezspoinowej o powierzchni min. 1.000 m2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
wykaz robót budowlanych
wykaz osób
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz osób
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 35 1130 1017 0020 1460 0520 0006 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na „Termomodernizację budynku Przychodni WAT, Segment E wraz z łącznikiem” (a potwierdzenie wpłaty należy załą-czyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla potwierdzenia spełniania warunków opisanych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 lit. c, Zamawiający uzna, że postawiony warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z nich (Wykonawca lub podmiot trzeci, np. Podwykonawca) udokumentuje w całości wymaganą zdolność techniczną lub zawodową
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku :
a) wystąpienia konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych, których nie można było przewidzieć;
b) zmiany ustawowej stawka podatku VAT;
c) zmiany sposobu realizacji Umowy, w szczególności z uwagi na konieczność wykonania zaleceń organów administracji, wydanych po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia;
d) obniżenia kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu Umowy (przy zachowaniu parametrów wymaganych w kosztorysie ofertowym);
e) dokonania niezbędnych zmian w projekcie, co będzie wpływało na sposób i technologię wykonania przedmiotu umowy;
f) aktualizacji rozwiązań w związku z postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów;
g) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, co będzie skutkować. pomniejszeniem wynagrodzenia przysługujące Wykonawcy o część wynagrodzenia przypadającego za niewykonane roboty budowlane.
2) Zamiana terminu wykonania umowy może ulec zmianie gdy wystąpią:
a) okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
• przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.;
• odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek innych przyczyn niż błędy w dokumentacji projektowej,
• konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy,
• zmiany sposobu realizacji niniejszej umowy, w szczególności konieczność wykonania zaleceń organów administracji, wydanych po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia;
b) jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda nie dająca się przypisać Zamawiającemu lub Wykonawcy;
c) niemożność zapewnienia poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
d) przedłużenie się terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
e) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy.
f) potrzeba wykonania istotnych robót dodatkowych lub zamiennych, których nie dało się przewidzieć na etapie projektowym.
3) Zmiany użytych materiałów budowlanych mogą nastąpić w przypadku:
a) zmiany producenta,
b) poprawy parametrów technicznych materiałów lub utrzymanie ich na właściwym poziomie, bez wzrostu ich ceny,
c) obniżenia kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu Umowy (przy zachowaniu parametrów wymaganych w kosztorysie ofertowym) lub obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu Umowy;
d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
4) Pozostałe zmiany:
a) zmiana Podwykonawców z zachowaniem wszystkich wymogów dotyczących zawieranych z nimi umów, zgodnie z § 8 umowy;
b) Wykonawca i Zamawiający mają prawo dokonać zmiany osób reprezentujących Strony
c) Inwestor Zastępczy reprezentujący Zamawiającego może dokonać zmiany Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy i Zamawiającego
d) Wykonawca może dokonać zmiany osób wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
e) mogą wystąpić odstępstwa od przedłożonego harmonogramu wykonywania zadań budowlanych w przypadku uzasadnienia i uzgodnienia z Inwestorem Zastępczym i Zamawiającym;
f) zmiana części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą Podwykonawców na inne części zamówienia;
g) w przypadku wystąpienia robót zamiennych lub dodatkowych, których nie można było przewidzieć, skutkujących koniecznością zapewniania dodatkowego czasu na ich wykonanie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ePUAP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-21 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokosci 5% ceny ofertowej brutto w formach przewidzianych w art. 450 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.