Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy (Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
1.3.) Oddział zamawiającego: PUP Brodnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871239896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 3
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566498940
1.5.8.) Numer faksu: 566498967
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tobr@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brodnica.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy (Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad016fdd-7d9a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004869/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy (Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy) współfinansowany przez Unię Europejską z EFRR, Oś Priorytetowa 03 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działanie 03.03.00 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pup-brodnica.bip.net.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pup_brodnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Kontakt pomiędzy Wyk, a Zam odbywać się będzie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pup_brodnica 2. Zam nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wyk w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 3. Zam rekomenduje przekazywanie dokumentów w postępowaniu w formacie plików PDF jako załączniki do wiadomości z zachowaniem układu i sposobu sporządzania pism obowiązującego w korespondencji tradycyjnej. 4. Komunikacja za pośrednictwem Plat zak nie wymaga założenia konta Użytkownika. 5. W celu założenia konta Użytkownika na Plat Zak, koniecznym jest posiadanie przez Użytkownika (Wyk) aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Korzystanie z Plat Zak przez Wyk jest bezpłatne. 6. Komunikacja poprzez komendę „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości. Maksymalna wielkość pojedynczego załączanego pliku – 500 MB. Dopuszczalna ilość plików – 10.7. Maks rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wyk za pośrednictwem komendy „Wyślij wiadomość ” jako załączniki. 9. Za datę przekazania oferty, wniosków i zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania plików zawierających te informacje na serwerach. 10. We wszelkiej korespondencji dot post Zam oraz Wyk posługują się oznaczeniem sygnatury sprawy 11. Dla skutecznego przesłania dokumentów elektronicznych koniecznym jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, 12. Wyk przystępując do postępowania akceptuje warunki korzystania z Platf zak, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pup_brodnica 13. Wyk ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez zamawiającego, 14. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy. 15. Zgodnie z Rozp MRPiT z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 16. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wyk, wyk wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 17. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 18. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych Wykonawcóww postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Powiatowym Urzędzie Pracy w BrodnicyZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L Nr 119), zwanego dalej RODO, Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy informuje, że:1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, reprezentowany przez Dyrektora. 2. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie: Termomodernizacja budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy (Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy) Nr sprawy: NO.2710.1.MM.213. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych. 4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, w tym Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt obowiązujący u Administratora. 5. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana, − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1, − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2 , − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 6. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z przepisów prawa. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.8. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu. 9. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych (e-mail): iod@brodnica.praca.gov.pl 1 - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 2 - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NO.2710.1.MM.21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0,00
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku przy ulicy Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy pn.: Termomodernizacja budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3w Brodnicy (Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy) współfinansowanej przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 03.00.00 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działanie 03.03.00 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.Obiekt zlokalizowany przy ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, na działce o nr 989/4, 989/3 i 988/5, obręb 0001. Przedmiotowy budynek został wykonany w technologii tradycyjnej. W rzucie poziomym budynek posiada kształt połączonych ze sobą dwóch prostokątów z dobudowanym wiatrołapem od strony zachodniej. Obiekt częściowo podpiwniczony, w części 1 lub 2 lub 4 kondygnacyjny, poddasze budynku nieużytkowe.2. Parametry techniczno-użytkowe2.1. Dane podstawoweDługość budynku - 25,00 mSzerokość budynku - 28,02 mWysokość budynku - 11,90 mPowierzchnia zabudowy - 507,71 m2Kubatura - 6308,00 m3. 3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.Uzasadnienie: Zamawiający po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia (w tym terminowemu wykonaniu). Przedmiot zamówienia stanowi zespół robót wzajemnie na siebie wpływających i wskazane jest aby wykonywał go jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane czynności oraz ze względu na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję na wykonane roboty (art. 25 ust. 2 ustawy Pzp). Branża budowlana:Zakres robót budowlanych: - Termomodernizacja ściany zewnętrznej budynku „B” płytami styropianu o grubości 15cm; - Termomodernizacja dachu budynku „A” płytami wełny mineralnej o grubości 22cm, układanymi na stropie poddasza nieużytkowego; - Termomodernizacja stropodachu budynku „B” płytami styropapy o grubości 22cm; - Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane wraz z wymianą parapetów wewnętrznych; - Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi drewniane; - Wymiana parapetów zewnętrznych wszystkich okien; - Wymiana obróbek blacharskich; - Remont kominów, uzupełnienie i naprawa tynków, wraz z malowaniem zgodnym z projektem kolorystyki; - Remont daszków nad wejściami do budynku; - Demontaż i wymiana rynien i rur spustowych; - Demontaż starych i montaż nowych kratek wentylacyjnych i kominków wentylacyjnych; - Oczyszczenie i malowanie krat w oknach; - Demontaż i ponowny montaż nowych zewnętrznych opraw oświeceniowych (zgodnie z branżą elektryczną); - Adaptacja pomieszczenia 0.22 na archiwum.Branża sanitarna:Zakres robót sanitarnych:- Instalacja centralnego ogrzewania; - Instalacja wentylacji mechanicznej, kanalizacji sanitarnej i wodociągowej dla pomieszczenia węzła ciepła; - Instalacja wentylacji mechanicznej dla pomieszczenia WC na 1 piętrze; - Wytyczne do montażu przepływowego podgrzewacza c.w.u. w łazience na parterze (pom. 0.210). Branża elektryczna:Zakres robót elektrycznych:- Wymiana opraw oświetleniowych oświetlenia wewnętrznego podstawowego z źródłami światła żarowymi i wyładowczymi na oprawy energooszczędne z źródłami światła w technologii LED; - Zaprojektowanie oświetlenia awaryjnego; - Wymiana opraw oświetleniowych oświetlenia zewnętrznego (elewacyjnego) z źródłami światła żarowymi na oprawy energooszczędne z źródłami światłą w technologii LED; - Zaprojektowanie rozdzielnicy obiektowej TEWG; - Instalacja gniazd wtykowych zasilania podstawowego w węźle cieplnym; - Zaprojektowanie niezbędnych obwodów energetycznych w węźle cieplnym; - Ochrona przeciwporażeniowa; - Trasy kablowe dla potrzeb instalacji elektrycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261410-1 - Izolowanie dachu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:a) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowaniab) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4