IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie personelu - kierownika budowy |
20,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i zainstalowane urządzenia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian podanesą we wzorze umowy, a w szczególności w §15-18 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-31, godzina:
08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:1) Kosztorys/y ofertowy/e sporządzony/e na podstawie załączonego/ych przedmiaru/ów (załącznik nr 8 do SIWZ); 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2, który należy złożyć w formie pisemnej;3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3, który należy złożyć w formie pisemnej;4) Oświadczenie o obowiązku podatkowym - załącznik nr 4, który należy złożyć w formie pisemnej;5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ;6) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – jeśli dotyczy;7) Oświadczenie o spełnianiu wymogów wynikających z RODO (załącznik nr 1) do SIWZ);8) Oświadczenie o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (zalecane nie wymagane); 9) Informację o podwykonawcach w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy;10) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem – jeśli dotyczy;11) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. II.Uwaga - dotycząca wszystkich oświadczeń idokumentów: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychspełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiadaoświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnychi ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r.poz. 700 ze zm.), w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, wformie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstawwykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymiadresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych prowadzonych w językach innych niż językpolski, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przezWykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, w przypadku wskazania przezwykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególnościoświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy,Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego),korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W tym celu w odpowiedzi nawezwanie do złożenia dokumentów lub oświadczeń Wykonawca powinien podać numer postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub nazwę postępowania i rok w którym było prowadzone. Jeżeli treśćinformacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonych wraz z ofertą (załącznik nr 2 i 3 doSIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, wszczególności o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ, Zamawiający może odstąpić od żądania tychdokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez Wykonawcę lubodpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonychw art. 22a ustawy, w oświadczeniu. III. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowićpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowyspółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertąstosowne pełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowyspółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej możewynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. 3.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występującychwspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy (Załączniki nr 2 doSIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten stanowi wstępnepotwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie możepodlegać wykluczeniu, co oznacza, że oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawcówskładających ofertę wspólną). Natomiast oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ), które stanowi wstępnepotwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danegowarunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będziewyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę. IV. 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału w postępowaniu określonych przezZamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wszczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w oryginale bądźkopii potwierdzonej za zgodność przez ten podmiot. 3. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt2 musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposóbwykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, nazdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazanezdolności dotyczą. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolnościtechniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału wpostępowaniu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że podmiot trzeci nie podlegawykluczeniu zgodnie ze wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (pkt 3 ppkt. 3 Rozdziału VIII SIWZ), Wykonawcymogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacjiktórych te zdolności są wymagane. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowapowyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobectych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przezZamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistegowykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowaw pkt 1 niniejszego rozdziału. 7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu,określonych przez Zamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ, polega na zdolnościach innych podmiotów, nazasadach określonych powyżej, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącymzałącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ w zakresie udostępnianegozasobu. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany będzie złożyć dokumentypodmiotu, na którego zasoby się powołuje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie zdolności, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumentywskazane w pkt 4 ppkt 1-2 rozdziału IX SIWZ).V. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego ofertazostała uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest: 1) przedłożyć umowę regulującą współpracęWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy, 2) wnieść zabezpieczenienależytego wykonania umowy zgodnie z zapisami Rozdziału XXI SIWZ oraz § 14 wzoru umowy, 3) zawrzeć zZamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych wg wzoru (załącznik nr 9 do SIWZ).