IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie personelu - kierownika budowy |
20,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i zainstalowane urządzenia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian podane są we wzorze umowy, a w szczególności w §15-18 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-25, godzina:
08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: 1) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonychprzedmiarów (załącznik nr 8 do SIWZ); 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2,który należy złożyć w formie pisemnej; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3, który należy złożyć w formie pisemnej; 4) Oświadczenie o obowiązku podatkowym - załącznik nr4, które należy złożyć w formie pisemnej; 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkamizamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzuoferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 6) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcydo dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacjiinnych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – jeśli dotyczy; 7) Oświadczenie o spełnianiuwymogów wynikających z RODO – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 8) Oświadczenie o przynależności dosektora małych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (zalecane nie wymagane); 9)Informację o podwykonawcach w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia –jeżeli dotyczy; 10) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się oudzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonejnotarialnie za zgodność z oryginałem – jeśli dotyczy; 11) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) –zalecane, nie wymagane. II. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału wpostępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ), niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innychpodmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymizasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należydołączyć do oferty w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność przez ten podmiot. 3. Z dokumentu (np.zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcyzasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przywykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje robotybudowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przezinne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianiawarunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że podmiottrzeci nie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (pkt 3 ppkt. 3 Rozdziału VIII SIWZ),Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, dorealizacji których te zdolności są wymagane. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którymmowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodząwobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonymprzez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się doosobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, októrych mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału. 7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału wpostępowaniu, określonych przez Zamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ, polega na zdolnościach lubsytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informację o tych podmiotach woświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wzakresie udostępnianego zasobu. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązanybędzie złożyć dokumenty podmiotu, na którego zasoby się powołuje potwierdzające spełnianie warunkówudziału w postępowaniu w zakresie zdolności, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tychwarunków (dokumenty wskazane w pkt 4 ppkt 1-2 rozdziału IX SIWZ). III.1. Wykonawcy wspólnie ubiegającysię o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – niedotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika zdołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2. Wykonawcy tworzący jedenpodmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ – nie dotyczyspółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonejdo oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowapowyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składającychwspólnie ofertę. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkichWykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 4. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy (Załączniki nr 2 do SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Dokument ten stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu, co oznacza, że oświadczenie w tym zakresie musi złożyćkażdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Natomiast oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ), którestanowi wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który wodniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. 5. Wszelka korespondencjaprowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składającychwspólną ofertę. IV. Uwaga - dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów: Wykonawca nie jest obowiązanydo złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lubbraku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tegoWykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególnościrejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), w przypadku wskazania przezWykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresamiinternetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danychwskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, w przypadku wskazania przez Wykonawcęoświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnychbaz danych prowadzonych w językach innych niż język polski, Zamawiający żąda od Wykonawcyprzedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przezZamawiającego dokumentów, w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, któreznajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanychprzez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o którychmowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile sąone aktualne. W tym celu w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów lub oświadczeń Wykonawcapowinien podać numer postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub nazwę postępowania i rok wktórym było prowadzone. Jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonychwraz z ofertą (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymagapoprzez żądanie dokumentów, w szczególności o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ,Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodemspełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia sąodpowiednie informacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na którychzdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu. V.Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest: 1)przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy, 2) wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z zapisami Rozdziału XXI SIWZoraz § 14 wzoru umowy, 3) zawrzeć z Zamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych wgwzoru (załącznik nr 9 do SIWZ).