„Termomodernizacja budynku hali sportowej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Termomodernizacja budynku hali sportowej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Michała Wołodyjowskiego 1”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-06-30
  • ZamawiającyUNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00208914
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku hali sportowej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Michała Wołodyjowskiego 1”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku hali sportowej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Michała Wołodyjowskiego 1”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c873290-ebd2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Termomodernizacja infrastruktury naukowo-dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku – budynków przy ul. Wołodyjowskiego 1i Mieszka I 4B” z programu POIiŚ 2014-2020 w ramach Działania 1.3. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku; https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, lub
https://oneplace.marketplanet.pl.
2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający
zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w
postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu
podanym w ww. potwierdzeniu.
4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę
przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.3.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Termomodernizacja budynku hali sportowej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Michała Wołodyjowskiego 1”Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów bud., roboty ziemne Kod CPV 45110000-1
1. Roboty rozbiórkowe
2. Roboty ziemne
B. Częściowe lub pełne prace budowlane oraz prace inżynierii lądowej Kod CPV 45200000-9
3. Roboty ociepleniowe
4. Obróbki blacharskie
5. Rynny i rury spustowe
6. Konstrukcje stalowe
7. Roboty betonowe i zbrojarskie
8. Izolacje
9. Stolarka
10. Dach i pokrycie dachu
C. Roboty wykończeniowe Kod CPV 45400000-1
11. Roboty tynkarskie
12. Malowanie
13. Chodniki i opaski chodnikowe
INSTALACJE SANITARNE
Kod CPV 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
Kod CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
Kod CPV 45331000-3 Izolacja cieplna
Kod CPV 45442300-0 Roboty w zakresie ochrony powierzchni
Kod CPV 45331210-1 Instalowanie wentylacji
Kod CPV 45232142-9 Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła
INSTALACJE ELEKTRYCZNE
Kod CPV 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
Kod CPV 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu w związku z brakiem podstaw wykluczenia, o których mowa w Części XV SWZ,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku,
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Zamawiający nie określa warunku,
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku,
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa warunek zdolności zawodowej poniżej:
2.4.1. Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał co najmniej jedno zamówienie (na podstawie odrębnej
umowy lub zlecenia, itp.) o wartości minimum 1.500.000,00 zł brutto (słownie: milion pięćset tysięcy 00/100 złotych) obejmujące
swoim rodzajem roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane wielobranżowe (branża
budowlana, branża elektryczna oraz branża sanitarna) w budynkach użyteczności publicznej,
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
a) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno–budowlanej, wydane
na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji na
podstawie odrębnych przepisów oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień budowlanych
bez ograniczeń, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
b) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania
robotami w branży elektrycznej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do
sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie po
uzyskaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
c) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą ważne
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży sanitarnej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących
przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów oraz
posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń, będącą członkiem
właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający dopuszcza wskazanie osoby/osób spełniającej/-cych łącznie określone wyżej warunki.
Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które
zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na
zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (jt. Dz.U. z 2020, poz. 220).
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, zostanie zweryfikowane na podstawie
przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, które stanowi tymczasowe zapewnienie przez wykonawcę, że spełnia warunki
udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
ZASADY KORZYSTANIA Z ZASOBÓW INNYCH PODMIOTÓW
2.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności
są wymagane.
2.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2.7. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, Wykonawca może wskazać tylko te roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio
uczestniczył.
2.8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 2.7. SWZ potwierdza, że stosunek łączący
Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w
szczególności:
2.8.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2.8.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te
zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
2.8.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2.9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu udostępniającego zasoby nie
potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2.10. Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów
udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie podlegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby.
Informacja o podwykonawcach
1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani (należy wypełnić Załącznik nr 4 do
SWZ i złożyć wraz z ofertą).
2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na
zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest
obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w
stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia.
3. Zgodnie z art. 7 pkt 27 ustawy Pzp przez umowę o podwykonawstwo należy rozumieć umowę w formie pisemnej o
charakterze odpłatnym, zawartą między wykonawcą a podwykonawcą, a w przypadku zamówienia na roboty budowlane
innego niż zamówienie w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, także między podwykonawcą a dalszym
podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami, na mocy której odpowiednio podwykonawca lub dalszy
podwykonawca, zobowiązuje się wykonać część zamówienia.
4. Przyjmuje się, że brak wskazania w ofercie części zamówienia, której Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy
oznacza realizację zamówienia siłami własnymi.
5. Jeżeli do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przewiduje udział podwykonawców, których prace określone są w
ofercie, to szczegółowe zasady w tym zakresie, określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zamawiający nie wskazuje w SWZ umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi
na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu.
7. W przypadku zamówień na roboty budowlane oraz usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym
bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia
wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w takie roboty
budowlane lub usługi, jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do
informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje
na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub
usług.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych środków
dowodowych- w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 9 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, zamiast podmiotowych środków dowodowych:
- w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia złożonym wraz z ofertą – wg Załącznika nr 8 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Części V pkt 9 SWZ (jeśli dotyczy)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Części V pkt 9 SWZ (jeśli dotyczy)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ;
1.2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
oraz
1.4. o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć
pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania
Wykonawcy;
1.5.w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ składa również podmiot, na zasoby,
którego powołuje się Wykonawca;
1.6. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik 2 do SWZ oraz oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie;
1.7. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy);
1.8. wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm
podwykonawców - wg Załącznika nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
1.9. przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Części V pkt 9 SWZ (jeśli dotyczy);
1.10. oświadczenie, o którym mowa w Części XII Rozdział II pkt 3 SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają
poszczególni wykonawcy (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 288).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA
Oddział w Białymstoku 06 1240 5211 1111 0000 4925 5146 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu nr AZP.25.3.7.2022”
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku
wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje
zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie
zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w
okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji
(poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdział II: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do ich
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w
szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie zobowiązań w
imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, złożenie oferty wspólnie,
prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia
potwierdzona notarialnie), należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik
pozostałych, przy czym płatności będą przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie)
lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez
poszczególne podmioty.
3. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku,
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy
regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą
dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana Umowy jest dopuszczalna na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w sytuacji, gdy:
1) zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron,
2) ustalone umową terminy mogą ulec wydłużeniu o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na
wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) z powodu zmian w dokumentacji projektowej,
b) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych lub zamiennych i niemożliwych do przewidzenia prac, których
zrealizowanie jest niezbędne, wskutek niemożliwych do przewidzenia okoliczności, w tym z uwagi na zmianę
obowiązujących przepisów, a których przeprowadzenie wiąże się z potrzebą zmiany terminu,
c) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych lub dających się przypisać Zamawiającemu,
d) siły wyższej,
e) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy
którejkolwiek ze stron,
f) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny,
g) istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania poszczególnych etapów bądź terminu wykonania Umowy z
przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
h) przedłużania się procedury udzielania przedmiotowego zamówienia, wynikającego z dowolnych przyczyn.
3) wystąpi konieczność zaniechania realizacji części umowy lub zmniejszenia zakresu umownego, z zastrzeżeniem, że
łączne zmniejszenie zakresu umownego nie może przekroczyć 20% całości zakresu rzeczowego umowy. W przypadku
wystąpienia przedmiotowej sytuacji wynagrodzenie umowne zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość elementów, o
które pomniejszono zakres przedmiotu umowy. Wartość robót zaniechanych zostanie obliczona na podstawie kosztorysu
robót niewykonanych, o którym mowa w § 3 ust. 7 i 8 Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w systemie pod adresem https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Kaleń
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białystok: Dostawa produktów spożywczych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja wybranych pomieszczeń Domu Strażaka na osiedlu Bzianka
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Kaleń
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI