Termomodernizacja Budynku Gminnego Domu Kultury w Czarnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja Budynku Gminnego Domu Kultury w Czarnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzarna
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Czarna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-15
  • Numer ogłoszenia573827-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 573827-N-2019 z dnia 2019-07-15 r.

Gmina Czarna: Termomodernizacja Budynku Gminnego Domu Kultury w Czarnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, krajowy numer identyfikacyjny 54151700000000, ul. Czarna Górna  74 , 38-710  Czarna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 619 009, e-mail urzad@czarna.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.czarna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://czarnagorna.biuletyn.net/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://czarnagorna.biuletyn.net/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Budynku Gminnego Domu Kultury w Czarnej
Numer referencyjny: BD.271.5.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja Budynku Gminnego Domu Kultury w Czarnej, 1. Opis robót termomodernizacyjnych Zakres robót obejmuje: 1.1 Docieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych i piwnic (rys A.12) Wykonać izolację przeciwwilgociową 2 x dyspersyjną masą asfaltowo- kauczukowa. Ściany fundamentowe na całej wysokości docieplić do poziomu ukształtowanego terenu przy budynku polistyrenem extrudowanym xps gr.10cm λ≤0,036 W/mK, ułożyć folię kubełkową do poziomu terenu. Powyżej poziomu gruntu skuć jeżeli to konieczne istniejący tynk do poziomu +-0,00 budynku. W razie konieczności uzupełnić tynk cementowo-wapienny. Następnie wykonać izolację przeciwwilgociową 2 x dyspersyjną masą asfaltowo- kauczukowa. Przykleić polistyren ekstrudowany xps gr.10cm λ≤0,032 W/mK, montować wg rozwiązania systemowego, wykonać tynk mozaikowy o uziarnieniu 1.0-1.6 Ściana zewnętrzna poniżej poziomu gruntu U = 0,23 W/m2K Folia kubełkowa Siatka zbrojąca o gramaturze 165 g/m2 na kleju zbrojonym z włóknem polistyren ekstrudowany gr.10 cm EPS λ≤0,036 W/mK na kleju do styropianu, kotwić przy pomocy kotw systemowych do ściany z betonu 1.2 Docieplenie ścian zewnętrznych przygotowanie powierzchni pod docieplenie ścian-mycie ścian, uzupełnić tynki w miejscach uszkodzeń. Docieplenie ścian zewnętrznych w technologii lekkiej mokrej NRO, styropianem grafitowym EPS λ≤0,032 W/mK gr.15cm, montować wg rozwiązania systemowego, sklasyfikowany jako NRO nierozprzestrzeniający ognia przy działaniu ognia od strony elewacji wg PN-90/B-02867. Wykonać tynk akrylowy baranek 1,5mm. Ściana zewnętrzna ocieplona U = 0,19 W/m2K < Uk max. = 0,20W/m2K (WT 2021) Tynk akrylowy „baranek” 1,5mm Siatka zbrojąca o gramaturze 165 g/m2 na kleju zbrojonym z włóknem styropian grafitowy gr.15 cm EPS λ≤0,032 W/mK na kleju do styropianu, kotwić przy pomocy kotw systemowych ściany z pustaka betonowego i cegły pełnej tynk cementowo-wapienny 1,5cm 1.3.Docieplenie stropu nad piętrem (rys. A.11) Na istniejących warstwach stropu suchych, równych i oczyszczonych z brudu i kurzu ułożyć folię paroprzepuszczalną HDPE. Następnie ułożyć mijankowo 2warstwy wełny mineralnej λ≤0,038 W/m2K (15 + 10 cm). Na warstwie wełny ułożyć folię wysokoparoprzepuszczalną. Ocieplić ściany kolankowe płytami styropianowymi styropian grafitowy gr.15cm EPS λ≤0,032 W/mK na kleju do styropianu, kotwić przy pomocy systemowych kołków do styropianu. Strop I piętra pod nieogrzewanym strychem U = 0,13 W/m2K < Uk max. = 0,15W/m2K (WT 2021) folia wysokoparoprzepuszczalna wełna mineralna w dwóch warstwach 25 cm (15 + 10 cm). folia paroszczelna Istniejące warstwy stropu 1.4. Stolarka zewnętrzna PCV Przewidziano częściową wymianę stolarki okiennej. Okna przewidziane do wymiany wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi należy zdemontować. Montaż wszystkich wymienianych okien w licu muru od zewnątrz z zachowanie co najmniej 3 cm zakładu styropianu na ościeżnicę okna. Profil okienny pakiet szklenia 4-18-4-18-4, UG=0,5 W/m2, ciepła ramka w standardzie Wszystkie okna o współczynniku przenikania ciepła U max < 0,9 W/m2K i współczynniku infiltracji a< 0,3 oraz montaż nawiewników okiennych regulowanych automatycznych. Stosować okna, rozwierno- uchylne, w kolorze białym, klamki w kolorze białym. Wymiary okien według rysunku zestawienia stolarki. 1.5 Ślusarka drzwiowa Drzwi zewnętrzne do wymiany oznaczono na rysunkach oraz w zestawieniu stolarki . Montaż drzwi przeznaczonych do wymiany w licu muru od zewnątrz z zachowanie co najmniej 3 cm zakładu styropianu na ościeżnicę drzwi. Wszystkie nowoprojektowane drzwi o współczynniku przenikania ciepła U max < 1,3 W/m2K 1.6 Docieplenie kominów Wszystkie kominy powyżej płaszczyzny dachu należy docieplić polistyrenem ekstrudowanym xps gr.5cm λ≤0,032 W/mK. Na poziomie strychu oraz stropodachu docieplić grafitowym gr.5cm styropian grafitowy EPS λ≤0,032 W/mK na kleju do styropianu, kotwić przy pomocy kotw systemowych. Wykonać tynk zewnętrzny akrylowy „baranek” 1,5mm. Wykonać nowe czapki betonowe z kapinosami 4cm z każdej ze stron . Okucie nowych czapek betonowych blachą stalowa powlekaną. Zamontować nasady kominowe z blachy chromoniklowej na przewodach wentylacyjnych oraz spalinowych. 1.7 Instalacja centralnego ogrzewania Ze względu na zły stan techniczny olejowego kotła c.o. projektuje się jego wymianę na kocioł na paliwo stałe (pelet) o mocy nominalnej 50 kW. Instalację technologii kotłowni dostosować do projektowanego kotła c.o. 1.8 Inne roboty budowlane • Instalacja odgromowa. Należy zdemontować istniejącą instalację odgromową i zamontować ponownie po zakończeniu pracz uwzględnieniem wymiany elementów zużytych. Wokół budynku podczas wymiany i przełożenia opaski założyć uziom obwodowy lub podłączyć do istniejącego uziomu. • Daszki nad wejściami Należy zdemontować istniejący daszek metalowy nad wejściem do piwnicy. Po wykonaniu prac dociepleniowych zamontować ponownie nowe zadaszenie o dokładnie takich samych wymiarach i parametrach jak usunięte zadaszenie. • Rynny i rury spustowe Przed przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych budynku należy zdemontować istniejące rury spustowe. Po wykonaniu docieplenia budynku należy zamontować nowe rury spustowe odsunięte od istniejącej elewacji o grubość styropianu. W strefie cokołowej rury spustowe należy odsunąć od ścian o grubość ocieplenia. Wyrzut wody z rur spustowych jak dotychczas na teren nieutwardzony działki • Obróbki blacharskie. Należy zdemontować wszystkie parapety zewnętrzne w części docieplanej budynku i obróbki blacharskie oraz wykonać nowe z blachy stalowej powlekanej o gr. 0,7 mm w kolorystyce dostosowanej do kolorystyki tynków i po uzgodnieniu z inwestorem. Obrzeża stanowiące zakończenie krawędzi bocznych parapetu zewnętrznego mają być wykonane z tego samego arkusza blachy co sam parapet i zgodnie ze sztuką dekarską. • Parapety wewnętrzne We wszystkich nowych oknach stosować parapety wewnętrzne z aglomarmuru wystające poza lico ściany o 2-3cm i poza obrys otworu okiennego po 5cm na każdą stronę. • Parapety zewnętrzne Wszystkie istniejące parapety zewnętrzne w części docieplanej budynku należy zdemontować, następnie po wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych budynku zamontować nowe parapety z blachy stalowej powlekanej, w kolorze grafitowym, wysunięte o 4cm przed lico ściany po jej ociepleniu i wykonane w taki sposób, aby zabezpieczały elewację przed zaciekami wody deszczowej. Boki parapetów bezwzględnie wyprowadzić po 4-5cm na boki poza linię pionową ościeży okna i wykończyć zaślepkami z tworzywa sztucznego. UWAGA: Wszelkie uszczelnienia styków izolacji termicznej z elementami wykonanymi z materiałów o innej rozszerzalności wykonać z użyciem kitów lub taśm uszczelniających. • Chodniki odbojowe Wzdłuż wszystkich ocieplanych ścian piwnic należy rozebrać istniejące chodniki odbojowe. Po zaizolowaniu ścian i ułożeniu folii kubełkowej należy wykonać drenaż opaskowy oraz nowe utwardzenie z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6 cm na podbudowie z piasku i żwiru wg. rys. (A- 12). • Malowanie elementów stalowych zewnętrznych. • Elementy umieszczone na elewacji Wszystkie elementy zewnętrzne takie jak (anteny telewizyjne, oświetlenie zewnętrzne, tablice informacyjne, punkty przyłączenie do sieci telekomunikacyjnej, poręcze schodów lub pochylni ( jeżeli występuje konieczność demontażu w celu docieplenia budynku) , kratki wentylacyjne należy zdemontować, a po zakończeniu robót zamontować ponownie. Podczas montażu należy skonsultować się z inwestorem, w celu decyzji o docelowej lokalizacji powyższych elementów. • Kraty okienne Wszystkie istniejące kraty okienne przed rozpoczęciem robót przy ociepleniu budynku, należy zdemontować. Wymianę należy skonsultować z Inwestorem. W oknach które wymagają okratowania zaleca się montowania krat ze stali nierdzewnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.

II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45133260-9
45320000-6
45421100-5
45421146-9
45451200-5
45410000-4
45442100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 203107,72
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie (w rozumieniu Prawa Budowlanego) teromodernizacji o wartości min. 80 000,00 zł brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3.6 Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) w trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:  oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie np. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;  zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.7 W przypadku nie przedstawienia w terminie: oświadczeń, kopii dokumentów, zaświadczeń ZUS, a także wyjaśnień, o których mowa w pkt 3.6 SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za każdy dzień opóźnienia karę w wysokości 200 zł. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną Zamawiającemu, w wysokości 1000 zł za każdy przypadek stwierdzenia, że czynności przy wykonywaniu przedmiotu umowy wykonuje osoba w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy. Karę w wysokości 1000 zł nalicza się odrębnie za każdy dzień i od każdej osoby wykonującej pracę w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy P.Z.P., jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia, o jakich mowa w poprzednim punkcie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. Propozycje treści oświadczeń zawiera się w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. UWAGA: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 P.Z.P., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P.Z.P. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia zawiera się w załączniku nr 4 do SIWZ. 2) Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (cztery tysiące złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nr 49 8621 0007 2001 0000 1560 0002 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych tytułem: Wadium - Termomodernizacja Budynku Gminnego Domu Kultury w Czarnej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 13.2.1) SIWZ, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu tj. dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści dokumentu powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale i musi obejmować cały termin związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu ma być: Gmina Czarna, Czarna Górna 74, 38-710 Czrarna . - Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 P.Z.P. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI