Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Termomodernizacja budynku dydaktyczno-mieszkalnego” w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bystrej(etap I - wymiana pokrycia dachowego z ociepleniem poddasza)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenie Rolniczego w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492811540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bystra 156
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 31 69
1.5.8.) Numer faksu: 18 351 31 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsabystra@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsabystra.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot prawa publicznego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Termomodernizacja budynku dydaktyczno-mieszkalnego” w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bystrej(etap I - wymiana pokrycia dachowego z ociepleniem poddasza)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4203b8a1-b4c1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045638/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja budynku dydaktyczno-mieszkalnego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bystrej - etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej zsckrbystra156@gmail.com.pl. Adres skrytki epuap: /ZSCKR_Bystra/SkrytkaESPWykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres poczty elektronicznej (e-mail), na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na stronie: : https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) informujemy, że przetwarzamy dane osobowe. 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest - Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bystrej Bystra 156, 38-300 Gorlice . Z Administratorem Danych osobowych można się kontaktować: listownie, na adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bystrej, Bystra 156, 38-300 Gorlice oraz za pośrednictwem poczty e – mail, na adres: : zsckrbystra156@gmail.com.pl2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora ochrony danych, w Zespole Szkół w Bystrej: t Pan Leszek Proszowski, kontakt: nowator@nowator.edu..pl3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Termomodernizacja budynku dydaktyczno-mieszkalnego” w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bystrej(etap I - wymiana pokrycia dachowego z ociepleniem poddasza) ” prowadzonym na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp4. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o właściwe przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, podmioty uprawnione jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu Pana/Pani danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, podmioty przetwarzające na podstawie wiążących umów powierzenia lub inni administratorzy danych przetwarzający Pani/Pana dane we własnym imieniu. 5. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umoy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w przypadku gdy zamówienie publiczne będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z właściwych przepisów powszechnie obowiązującego prawa z uwzględnieniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów.6. Informujemy o przysługujących prawach: na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Odmowa podania danych osobowych będzie wiązała się z brakiem możliwości realizacji celów określonych w pkt 3 powyżej. 8. Pani/Pan dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) ROBOTY ROZBIÓRKOWE I MUROWE - Rozebranie starego pokrycia dachowego i instalacji odgromowej - Rozebranie kominów murowanych z cegły - Odtworzenie kominów murowanych z cegły - nad połacią dachowa z cegły klinkierowej pełnej - wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki i złomu . 2) WIĘŹBA DACHOWA I POKRYCIE - Wymiana części elementów konstrukcji dachu ( krokwie, jętki ewentualnie inne elementy które uległy degradacji )- ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii- montaż łat i kontrłat- impregnacja więźby dachowej,- montaż pokrycia dachu blachą dachówkową powlekaną- montaż rynien rur spustowych i obróbek blacharskich- montaż podbitki dachowej3) ROBOTY OCIEPLENIOWE PODDASZA- ocieplenie kominów pod połacią dachową- ocieplenie stropu poddasza wełna mineralna grubości 18 cm- wykonanie ślepej podłogi z płyt wiórowych- ocieplenie połaci dachowej wełna mineralna gr 18 cm . 4) DOCIEPLENIE LUKARN - rozebranie obicia ścian z desek- uzupełnienie konstrukcji drewnianych- wykonanie izolacji cieplnej - wykonanie poszycia ścian z płyt wiórowych- wykonanie wyprawy zewnętrznej styropian + tynk akrylowyUwaga: przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie części zaprojektowanych robót dotycząca wymiany pokrycia dachu wraz z ociepleniem poddasza . Załączona do SWZ dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania.Roboty prowadzone będą w czynnym budynku mieszkalno- dydaktycznym. W czasie prowadzenia robót należy zwrócić szczególna uwagę na przestrzeganie przepisów bhp. Fakt ten należy uwzględnić kalkulując cenę oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: a) cena - 60% - sposób oceny: Minimalizacjab) okres gwarancji - 40% - sposób oceny: Maksymalizacja2. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:a) Kryterium – cena (Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:Cn - najniższa cena spośród ofert,Cof.b. - cena oferty badanej,100 - wskaźnik stały,60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów. Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.b) Kryterium – okres gwarancjiWykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na wykonany przedmiot zamówienia w miesiącach, licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.Najniższy dopuszczalny okres gwarancji podlegający ocenie – 36 miesięcy, Najwyższy okres gwarancji podlegający ocenie – 60 miesięcy.(Gof.b. / Gn x 100) x 40% = ilość punktów, gdzie:Gof.b. - okres gwarancji oferty badanej,Gn - najwyższy okres gwarancji spośród ofert,100 - wskaźnik stały,40% - procentowe znaczenie kryterium okresu gwarancji.Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „okres gwarancji” otrzyma maksymalną ilość 40 punktów. Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4