IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 18Zmiany umowy1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawozamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówieńpublicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowyw stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwilizawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następującychokoliczności:1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpićw przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu,śniegu, temperatury +300C, temperatury -50C) powodujących wstrzymanie lubprzerwanie całości wykonywanych robót budowlanych na zewnątrz budynku,stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 5 następujących posobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przyczym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwałoich wstrzymanie;2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić wprzypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumiećzdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia,które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, aktyterroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przyczym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającąokresowi występowania okoliczności siły wyższej,3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpićw przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądaniawstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydaniazakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przezorgan administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiłoz przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenieterminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jakiWykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenierobót budowlanych,4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpićw przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjaminieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminurealizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizjiz sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacjiprojektowej – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpićw przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej,stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, zmian, powodujących wstrzymanie lubprzerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czymprzedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną dowprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzeniauzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organóworaz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzeniew dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą)zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 doumowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1,6) przedłużenia terminu wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z koniecznościwykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 5 lub 6 ustawy Prawozamówień publicznych ;7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającymbezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stronumowy,8) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawcapowoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówieńpublicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazaćZamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielniespełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy –Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakciepostępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celuodpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziałuw postępowaniu,2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osóbwskazanych do kontaktów między stronami umowy.3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemneji podpisania przez obydwie strony umowy.4. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.5. Strony przewidują zmianę umowy w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawkigodzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, pod warunkiem, że taka zmiana spowodujekonieczność zmiany wysokości wynagrodzenia do ustawowego minimum,3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przezwykonawcę,4) zmniejszenia wynagrodzenia na skutek robót zaniechanych.6. Strona wnioskująca o zmianę musi wykazać środkami dowodowymi, że zmiany o którychmowa w ust. 5 mają bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia wykonawcy tj.wykazać, że zmiany wskazane w ust. 5 wymuszają podwyższenie kosztów wykonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-07, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: