Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ul. Mrongowiusza 65 w Mrągowie – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W MRĄGOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380749090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mrongowiusza 65
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897413195
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziumragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szeapomragowo.eurobip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ul. Mrongowiusza 65 w Mrągowie – etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e482846-4e3e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00388500/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ul. Mrongowiusza 65 w Mrągowie – etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e482846-4e3e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale XV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale XXVI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale XXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CKZiU.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. PRACE PRZYGOTOWAWCZE
1) Wykonać oraz BIOZ uwzględniający prowadzenie zajęć edukacyjnych w istniejącym obiekcie docieplenia zachodniego skrzydła budynku szkoły (z salą gimnastyczną).
2) Wykonać miejscowe zbicia tynku w miejscach odspojenia i w razie stwierdzenia niestabilności podłoża, ewentualne ubytki wyrównać zaprawą tynkarską (5-15mm) lub gdy nierówności są poniżej 5mm zaprawą klejową.
3) Przed przystąpieniem do prac elewacyjnych należy wykonać mycie ciśnieniowe wodą (myjki ciśnieniowej) w celu usunięcia zabrudzeń, kurzu, osadów, tłustych plam.
4) Demontaż istniejącej instalacji odgromowej.
5) Demontaż rur spustowych, rynien i pasów podrynnowych, parapetów zewnętrznych, krat i obróbek blacharskich na czas trwania robót termomodernizacyjnych oraz zabezpieczyć odprowadzenie wód deszczowych z dachu w czasie opadów. Rynny i rury spustowe w dobrym stanie pozostawić do dyspozycji Zamawiającego. Zdemontowane parapety, kraty i inne obróbki blacharskie nie będą wykorzystane w dalszych pracach termomodernizacyjnych - materiał ten pozostawić do dyspozycji Zamawiającego.
6) Demontaż zewnętrznego wyposażenia na czas trwania robót elewacyjnych, po zakończeniu prac elementy wyposażenia oczyścić, pomalować i zamontować w to samo miejsce.
7) Wykonać rozbiórkę istniejących fragmentów opaski dociskowej betonowej wylewanej oraz z płyt chodnikowych (wokół budynku). Materiał z wyburzenia oraz uszkodzone płyty usunąć i wywieźć poza teren szkoły, nieuszkodzone płyty chodnikowe pozostawić do dyspozycji Zamawiającego.
II. WYKOŃCZENIE OD ZEWNĄTRZ.
1) Ściany fundamentowe/piwnic poniżej poziomu gruntu -zaizolować przeciwilgociowo - 2xDysperbit, ocieplić warstwą izolacji termicznej ze styropianu ekstrudowanego, frezowanego, z warstwą geowłókniny, gr. 12cm do głębokości 1m poniżej poziomu gruntu.
2) Ściany fundamentowe/piwnic w strefie cokołowej - zaizolować przeciwwilgociowo - 2xDysperbit, ocieplić warstwą izolacji termicznej ze styropianu ekstrudowanego frezowanego, z warstwą geowłókniny gr. 12cm. Wykończenie cokołu w postaci wyprawy z mozaikowego tynku akrylowego na 2 warstwach siatki (z odpowiednia grubością kleju do zatopienia siatki).
3) Ściany zewnętrzne - istniejące ściany budynku ocieplić warstwą izolacji termicznej ze styropianu FS15 gr. 20 cm o współczynniku λ =0.036 W/mK, klejonej i dodatkowo wzmocnionej poprzez mocowanie mechaniczne 4 kolki/m2; do wys. 2,0m stosować podwójną warstwę siatki zbrojącej; tynk akrylowy, cienkowarstwowy, kolory z palety barw CERESIT na siatce, ziarno 1.5 mm faktura kamyczkowa - wg technologii producenta (patrz przegrody pionowe i rys. elewacji).
UWAGA 1 Na elewacji północnej zastosować akrylową masę tynkarską o zwiększonej odporności na skażenie mikrobiologiczne (glony, grzyby, porosty i mchy), np. tynk akrylowy z zabezpieczeniem powłokowym.
UWAGA 2 W narożach budynku oraz na krawędziach otworów okiennych i drzwiowych stosować systemowe listwy narożne, do wys. 2m ponad poziomem terenu stosować 2 warstwy siatki zbrojącej.
3. Prace prowadzone będą w budynku stale użytkowanym, w którym będą prowadzone zajęcia szkolne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert stanowią:
1) Cena (C) – 60%
2) Termin wykonania zamówienia (T) – 25%
3) Okres gwarancji (G) – 15%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497);
2) spełniają warunek udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 415 000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, termomodernizacji, remoncie bądź przebudowie budynku, na kwotę 415 000,00 zł brutto każda.
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające tej specjalności inne ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale XIV SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale XIV SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z informacjami zawartymi w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z informacjami zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-25 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni