Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słaboszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słaboszów 57
1.5.2.) Miejscowość: Słaboszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-218
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slaboszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaboszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-950d1ba3-1577-42c5-85b5-b72f299f2ebb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064540/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1) Elektronicznie pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy ezamawiajacy.pl komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej e-mail: gmina@slaboszow.pl (nie dotyczy składania ofert)
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 4;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.8. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formacie między innymi: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Słaboszów, Słaboszów 57, 32-218 Słaboszów.
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@slaboszow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROŚI.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1
1) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej w m. Jazdowice
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku dot. starej części budynku
- Wymiana stolarki drzwiowej od strony wschodniej
- Wymiana stolarki okiennej oraz wstawienie 2 szt. okien w części sklepowej od strony północnej
- Montaż daszków nad stolarką drzwiową zewnętrzną
- Wykonanie instalacji odgromowej
- O paska wokół budynku
- Montaż instalacji fotowoltaicznej
- Montaż źródła ciepła
-Montaż przepływowych podgrzewaczy wody
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
2) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Kalin a Wielka
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wykonanie instalacji odgromowej
- Wymiana źródła ciepła
- Montaż wentylacji pomieszczeń w piwnicy
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
3) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Kropidło
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana drzwi wejściowych do budynku
- Wymiana 2 szt. okien na strychu budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wykonanie opaski wokół budynku
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
4) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej w Grzymałowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wykonanie okładzin podestu
-docieplenie podłogi na gruncie
- Wykonanie nowych schodów zewnętrznych
- Montaż źródła ciepła
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
5) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów . Budynek świetlicy wiejskiej w m. Rędziny Borek
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Wykonanie opaski od strony drogi powiatowej
- Montaż źródła ciepła budynku
- Wymiana drzwi zewnętrznych
- Montaż instalacji fotowoltaicznej
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
6) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej oraz budynek garażowy w Słupowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
BUDYNEK ŚWIETLICY
-Docieplenie ścian fundamentów
-Montaż źródła ciepła
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 10. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót i usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 będą prace z zakresu:
Część 1:
Usługi projektowania architektonicznego
Przygotowanie terenu pod budowę
Roboty budowlane w zakresie budynków
Roboty instalacyjnej w budynkach
Roboty instalacyjne elektryczne
Instalacje urządzeń telekomunikacyjnych
Instalacje systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
Roboty izolacyjne
Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Tynkowanie
Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
Pokrywanie podłóg i ścian
Roboty malarskie i szklarskie
Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe
Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa oraz opis przedmiotu zamówienia, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2
1) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Janowicach
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej
- Wymiana stolarki okiennej w garażu od strony elewacji zachodniej
- Wykonanie instalacji odgromowej
- O paska wokół budynku
- Montaż instalacji fotowoltaicznej
- Wymiana nagrzewnic na grzejniki
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
2) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Śladowie.
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana stolarki drzwiowej
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wymiana zadaszenia nad drzwiami wejściowymi do budynku
- Wykonanie opaski wokół budynku
- Zwiększenie mocy instalacji fotowoltaicznej
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
3) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Święcicach
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana stolarki okiennej n a strychu i na klatce schodowej od strony wschodniej oraz nad drzwiami wejściowymi
- Docieplenie ścian fundamentowych
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej
- Wykonanie opaski wokół budynku
- Montaż źródła ciepła
-montaż podgrzewacza wody
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
4) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ośrodka Zdrowia w Kalinie Wielkiej. Budynek wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Ocieplenie budynku z zachowaniem dotychczasowej formy elewacji
- Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej
-Wymiana stolarki okiennej
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wymiana źródła ciepła wraz z pracami koniecznymi do dostosowania kotłowni do nowego źródła ciepła
- Zwiększenie mocy instalacji fotowoltaicznej
- Wymiana instalacji odgromowej
- Przełożenie kabla zasilającego do instalacji fotowoltaicznej
- Wykonanie opaski wokół budynku wraz ze schodami zewnętrznymi do
pomieszczenia kotłowni
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
5) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów . Budynek świetlicy wiejskiej w Maciejowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku,
-Wymiana bram garażowych,
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
-montaż źródła ciepła,
- Wykonanie opaski wokół budynku
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
6) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej w Rzemiędzicach. Budynek wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków.
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana stolarki drzwiowej budynku
- Wymiana stolarki okiennej budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wykonanie opaski wokół budynku
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 10. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót i usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 będą prace z zakresu:
Część 2:
Usługi projektowania architektonicznego
Przygotowanie terenu pod budowę
Roboty budowlane w zakresie budynków
Roboty instalacyjnej w budynkach
Roboty instalacyjne elektryczne
Instalacje urządzeń telekomunikacyjnych
Instalacje systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
Roboty izolacyjne
Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Tynkowanie
Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
Pokrywanie podłóg i ścian
Roboty malarskie i szklarskie
Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe
Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa oraz opis przedmiotu zamówienia, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3
1) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Administracyjny Urzędu Gminy w Słaboszowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej drzwi wejściowe
- Wymiana stolarki okiennej
-wykonanie izolacji ścian w pomieszczeniach archiwum
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
2) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Nieszkowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
-Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Zwiększenie mocy instalacji fotowoltaicznej
- Montaż źródła ciepła
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
3) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Słaboszowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
4) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej w Buszkowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu sklepu
- Zamurowanie istniejącego okna w pomieszczeniu sklepu.
- Opaska wokół budynku
- Likwidacja drzwi zewnętrznych do zaplecza dawnego sklepu
- Wymiana drzwi zewnętrznych do dawnego sklepu
- Montaż instalacji odgromowej
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Montaż instalacji fotowoltaicznej
-montaż źródła ciepła
-montaż przepływowych podgrzewaczy wody na potrzeby przygotowania CWU
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
5) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej w Wymysłowie,
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wyk onanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wykonanie suchej zabudowy ścian wewnątrz budynku
- Malowanie ścian wewnątrz budynku
- Montaż ogrzewania budynku
-wykonanie izolacji podłogi na gruncie i warstw wykończeniowych
-montaż instalacji fotowoltaicznej
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 10. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót i usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 będą prace z zakresu:
Część 3:
Usługi projektowania architektonicznego
Przygotowanie terenu pod budowę
Roboty budowlane w zakresie budynków
Roboty instalacyjnej w budynkach
Roboty instalacyjne elektryczne
Instalacje urządzeń telekomunikacyjnych
Instalacje systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
Roboty izolacyjne
Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Tynkowanie
Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
Pokrywanie podłóg i ścian
Roboty malarskie i szklarskie
Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe
Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa oraz opis przedmiotu zamówienia, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał(zakończył):
Dla Części nr 1
• jedną robotę budowlaną (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj” polegającą na termomodernizacji lub budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji budynku/budynków. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 500 000,00 zł brutto.
Dla Części nr 2
• jedną robotę budowlaną (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj” polegającą na termomodernizacji lub budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji budynku/budynków. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 600 000,00 zł brutto.
Dla Części nr 3
• jedną robotę budowlaną (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj” polegającą na termomodernizacji lub budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji budynku/budynków. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 600 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.
Przez wykonaną robotę Zamawiający rozumie zakończone zadanie inwestycyjne.
UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się tym samym doświadczeniem na części na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tego doświadczenia odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla części, na które składa ofertę (np. dla części 1 i 2 wymagana wartość roboty to 1 100 000,00 zł brutto.)
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
Dla Części nr 1, 2 oraz 3:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy/robót (od rozpoczęcia do zakończenia) na min. jednej inwestycji związanej z termomodernizacją lub budową lub przebudową lub rozbudową lub modernizacją budynku/budynków o wartości min. 500 000,00 zł brutto.
• Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Tymi samymi osobami można wykazać się do wszystkich części.
Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 r. poz. 334 ze zmianami) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót stanowi - załącznik do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Część nr 1: 15 000,00 zł
Część nr 2: 18 000,00 zł
Część nr 3: 18 000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczoną ilość znaków do wprowadzenia Zamawiający informuje, iż rodzaj i zakres zmian określony został w rozdziale XXIII SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy pod adresem: https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-29