IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia oraz system zarządzania energią |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu, śniegu, temperatury powyżej +300C, temperatury poniżej -50C) powodujących wstrzymanie lub przerwanie całości wykonywanych robót budowlanych na zewnątrz budynku, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 5 następujących po sobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie; 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; 5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, 6) przedłużenia terminu wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z konieczności wykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 8) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia w stosunku do treści umowy i oferty w sytuacji, gdy: a) zachodzi konieczność wykonania robót zamiennych. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty lub dostawy urządzeń zamiennych będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony oraz kosztorys sporządzony przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, zawierającej zakres robót / urządzeń według technologii przyjętej w kosztorysie ofertowym, stanowiącej podstawę obliczenia ceny w ofercie oraz zakres robót/urządzeń podlegających wykonaniu/montażu według nowej technologii, z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej: stawka R-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysk – będą tożsame z wielkością tych składników zawartych w kosztorysach ofertowych. ceny materiałów/urządzeń według średnich cen opublikowanych w kwartalnej informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (IMB, IME i IMI) sekocenbud, obowiązujących w danych okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. ceny sprzętu według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej pracy sprzętu sekocenbud (IRS), obowiązujących w danych okresie, a przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. Ilość jednostek przedmiarowych zakresu robót podlegających zamianie zostanie określona na podstawie przedmiaru sporządzonego w oparciu o dokumentację projektową. Tak sporządzone kosztorysy po uprzednim ich sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będą stanowiły podstawę zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy w formie aneksu do umowy. Rozliczenie wykonanych robót budowlanych lub dostaw zamiennych będzie wynagrodzeniem kosztorysowym. Jeżeli cena jednostkowa przedłożona przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającemu będzie nieuzasadniona, Zamawiający wprowadzi korektę ceny opartą na własnych wyliczeniach. Wykonawca powinien dokonać wyliczeń cen za roboty lub urządzenia zamienne oraz przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wysokość wynagrodzenia wynikającą ze zmian, przed rozpoczęciem robót. 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 5. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 6. Strony przewidują zmianę umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Strona wnioskująca o zmianę musi wykazać środkami dowodowymi, że zmiany o których mowa w ust. 12 mają bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia wykonawcy tj. wykazać, że zmiany wskazane w ust. 12 wymuszają podwyższenie kosztów wykonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-07-23, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej”, której zakres obejmuje: wymianę okien i drzwi w przegrodach zewnętrznych: okna oraz ślusarka przeszklona Uc(max)=0,9 W/m2K wyposażone w nawiewniki higrosterowane, drzwi Uc(max)=1,3 W/m2K 12; demontaż starych i montaż nowych parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, wstawienie nowych drzwi zewnętrznych w miejscu okien – powiększenie otworów w pionie i przełożenie instalacji c.o. na odcinkach tych otworów, zbicie starych tynków zewnętrznych w miejscach odspojonych i luźnych, montaż profili podokiennych ze styroduru, osiatkowanych i obrobionych klejem, demontaż elementów instalacji odgromowej na ścianach zewnętrznych i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), wykonanie nowych obróbek blacharskich na ściance attykowej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, wykonanie boni i gzymsów podokapowych ze styropianu wraz z osiatkowaniem, otynkowaniem i malowaniem, mycie i malowanie elewacji budynku w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją z wełny mineralnej oraz stropodachu płytą warstwową z okładzinami z papy EPS 100 (lub równoważny) o grubości 12 cm, Lambda=0,038 [W/(m2K)], bezpośrednio na istniejących warstwach dachu wraz z odtworzeniem gzymsów podrynnowych, wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, wykonanie opaski wokół budynku, schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej gr.6cm na warstwie konstrukcyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45400000-1, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia oraz system zarządzania energią |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wytycznie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 zamówienia – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wytycznie”, której zakres obejmuje: wymianę okien i drzwi w przegrodach zewnętrznych: okna oraz ślusarka przeszklona Uc(max)=0,9 W/m2K , drzwi Uc(max)=1,3 W/m2K 12, montaż nowych parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, wstawienie nowych drzwi zewnętrznych w miejscu okien – powiększenie otworów w pionie i przełożenie instalacji c.o. na odcinkach tych otworów, wykonanie wiatrołapu ze ścianek przeszklonych aluminiowych, szklonych szkłem bezpiecznym, z drzwiami wewnętrznymi, zbicie starych tynków zewnętrznych w miejscach odspojonych i luźnych, docieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły /ti≥16oC/, płytą styropianową EPS 80 (lub równoważny) o grubości 16 cm. Lambda=0,036 [W/(m2K)], montaż profili podokiennych ze styroduru, osiatkowanych i obrobionych klejem, docieplenie ścianek attykowych szkoły płytą styropianową EPS 80 (lub równoważny) o grubości 16 cm. Lambda=0,036 [W/(m2K)], demontaż elementów instalacji odgromowej na ścianach zewnętrznych i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), wykonanie nowych obróbek blacharskich na ściankach attykowych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, wykonanie wyprawy elewacyjnej w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie przedłużenia krokwi o 20cm wraz z ołaceniem i wykonaniem pokrycia dachu z blachy trapezowej (profil blachy analogiczny do istniejącego pokrycia), wykonanie docieplenia stropodachu wełną celulozową wtryskiwaną o grubości 20 cm, Lambda=0,038 [W/(m2K)], bezpośrednio na istniejących warstwach stropodachu pod istniejącym poszyciem, demontaż elementów instalacji odgromowej i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej gr.6cm na warstwie konstrukcyjnej, montaż daszku nad wejściem, o powierzchni 4.05m2, o konstrukcji aluminiowej z przeszkleniem z poliwęglanu. Daszek zaokrąglony, rozebranie podłóg ślepych z desek na legarach i wykonanie nowej posadzki cementowej ocieplonej styropianem gr.10cm, wykończonej wykładziną PCV zgrzewaną z wywinięciem na ściany 10cm w pomieszczeniu Sala Przedszkolna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45400000-1, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia oraz system zarządzania energią |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Andrzejów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 zamówienia – „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Andrzejów”, której zakres obejmuje: wymiana poszycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę (kolor i wzór blachodachówki do uzgodnienia z inwestorem). Gwarancja techniczna i estetyczna na blachodachówkę powinna wynosić min. 30 lat, demontaż elementów instalacji odgromowej i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), sprawdzenie i ewentualna wymiana elementów więźby dachowej nie nadających się do dalszego użytku, wykonanie nowego daszku nad tarasem w nawiązaniu do dachu głównego, wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej w kolorze pokrycia, docieplenie stropu nad parterem wełną mineralną gr. 23cm na paroizolacji z folii, wymianę okien i drzwi oraz wstawienie nowych w przegrodach zewnętrznych (kolorystyka i wzór stolarki do uzgodnienia z inwestorem): okna ze szprosem naklejanym obustronnie, oraz ślusarka przeszklona Uc(max)=0,9 W/m2K, drzwi zewnętrzne Uc(max)=1,3 W/m2K 12, montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i wewnętrznych z konglomeratów, zbicie starych tynków zewnętrznych w miejscach odspojonych i luźnych demontaż elementów instalacji odgromowej na ścianach zewnętrznych i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), izolacja przeciwwilgociowa i termiczna fundamentów, docieplenie ścian zewnętrznych budynku płytą styropianową EPS 80-036 (lub równoważny) o grubości 15 cm, montaż profili podokiennych ze styroduru, osiatkowanych i obrobionych klejem, wykonanie wyprawy elewacyjnej - tynk akrylowy 1,5-2 mm o przyczepności do podłoża min.0,5 MPa wzbogacony preparatem glono i grzybobójczym, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie wyprawy elewacyjnej na cokołach z tynku mozaikowego (marmolitu) na siatce z włókna szklanego, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie opaski wokół budynku, schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej gr.6cm na warstwie konstrukcyjnej, wykonanie nowych kominów dymowych i wentylacyjnych z keramzytowych elementów prefabrykowanych wraz z obróbkami i robotami wykończeniowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45400000-1, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia oraz system zarządzania energią |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Nowe Załucze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 zamówienia – „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Nowe Załucze”, której zakres obejmuje: wymiana poszycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę (kolor i wzór blachodachówki do uzgodnienia z inwestorem). Gwarancja techniczna i estetyczna na blachodachówkę powinna wynosić min. 30 lat, demontaż elementów instalacji odgromowej i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), sprawdzenie i ewentualna wymiana elementów więźby dachowej nie nadających się do dalszego użytku, wykonanie nowych daszków nad gankiem i tarasem w nawiązaniu do dachu głównego, wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej w kolorze pokrycia, docieplenie stropu nad parterem wełną mineralną gr. 22cm na paroizolacji z folii, wymianę okien i drzwi oraz wstawienie nowych w przegrodach zewnętrznych (kolorystyka i wzór stolarki do uzgodnienia z inwestorem): okna ze szprosem naklejanym obustronnie, oraz ślusarka przeszklona Uc(max)=0,9 W/m2K, drzwi zewnętrzne Uc(max)=1,3 W/m2K 12, montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i wewnętrznych z konglomeratów, wykonanie wiatrołapu z bloczków gazobetonowych odmiany 600 na zaprawie klejowej cienkowarstwowej, zbicie starych tynków zewnętrznych w miejscach odspojonych i luźnych demontaż elementów instalacji odgromowej na ścianach zewnętrznych i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), izolacja przeciwwilgociowa i termiczna fundamentów, docieplenie ścian zewnętrznych budynku płytą styropianową EPS 80-036 (lub równoważny) o grubości 15 cm, montaż profili podokiennych ze styroduru, osiatkowanych i obrobionych klejem, wykonanie wyprawy elewacyjnej - tynk akrylowy 1,5-2 mm o przyczepności do podłoża min.0,5 MPa wzbogacony preparatem glono i grzybobójczym, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie wyprawy elewacyjnej na cokołach z tynku mozaikowego (marmolitu) na siatce z włókna szklanego, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie opaski wokół budynku, schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej gr.6cm na warstwie konstrukcyjnej, wykonanie nowych kominów dymowych i wentylacyjnych z keramzytowych elementów prefabrykowanych wraz z obróbkami i robotami wykończeniowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45400000-1, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia oraz system zarządzania energią |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wincencin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 zamówienia – „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wincencin”, której zakres obejmuje: wymiana poszycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę (kolor i wzór blachodachówki do uzgodnienia z inwestorem). Gwarancja techniczna i estetyczna na blachodachówkę powinna wynosić min. 30 lat, demontaż elementów instalacji odgromowej i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), sprawdzenie i ewentualna wymiana elementów więźby dachowej nie nadających się do dalszego użytku, wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej w kolorze pokrycia, docieplenie stropu nad parterem wełną mineralną gr. 23cm na paroizolacji z folii, wymianę okien i drzwi oraz wstawienie nowych w przegrodach zewnętrznych (kolorystyka i wzór stolarki do uzgodnienia z inwestorem): okna ze szprosem naklejanym obustronnie, oraz ślusarka przeszklona Uc(max)=0,9 W/m2K, drzwi zewnętrzne Uc(max)=1,3 W/m2K 12, montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i wewnętrznych z konglomeratów, zbicie starych tynków zewnętrznych w miejscach odspojonych i luźnych demontaż elementów instalacji odgromowej na ścianach zewnętrznych i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), docieplenie ścian zewnętrznych budynku płytą styropianową EPS 80-036 (lub równoważny) o grubości 15 cm, montaż profili podokiennych ze styroduru, osiatkowanych i obrobionych klejem, izolacja przeciwwilgociowa i termiczna fundamentów, wykonanie wyprawy elewacyjnej - tynk akrylowy 1,5-2 mm o przyczepności do podłoża min.0,5 MPa wzbogacony preparatem glono i grzybobójczym, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie wyprawy elewacyjnej na cokołach z tynku mozaikowego (marmolitu) na siatce z włókna szklanego, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie opaski wokół budynku, schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej gr.6cm na warstwie konstrukcyjnej, wykonanie nowych kominów dymowych i wentylacyjnych z keramzytowych elementów prefabrykowanych wraz z obróbkami i robotami wykończeniowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45400000-1, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia oraz system zarządzania energią |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wereszczyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 zamówienia – „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wereszczyn”, której zakres obejmuje: docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną na paroizolacji z folii, wymianę okien i drzwi oraz wstawienie nowych w przegrodach zewnętrznych (kolorystyka i wzór stolarki do uzgodnienia z inwestorem): okna ze szprosem naklejanym obustronnie, oraz ślusarka przeszklona Uc(max)=0,9 W/m2K, drzwi zewnętrzne Uc(max)=1,3 W/m2K 12, montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i wewnętrznych z konglomeratów, zbicie starych tynków zewnętrznych w miejscach odspojonych i luźnych, demontaż elementów instalacji odgromowej na ścianach zewnętrznych i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), docieplenie ścian zewnętrznych budynku płytą styropianową EPS 80-036 (lub równoważny) o grubości 15 cm, wykonanie wyprawy elewacyjnej - tynk akrylowy 1,5-2 mm o przyczepności do podłoża min.0,5 MPa wzbogacony preparatem glono i grzybobójczym, w kolorze uzgodnionym z inwestorem – parter, wykonanie wyprawy elewacyjnej – deska elewacyjna kompozytowa szeroka na ruszcie montowana pionowo- kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem – piętro, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów wykonanie wyprawy elewacyjnej na cokołach z tynku mozaikowego (marmolitu) na siatce z włókna szklanego, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie opaski wokół budynku, schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej gr.6cm na warstwie konstrukcyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45400000-1, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia oraz system zarządzania energią |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wólka Wytycka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 zamówienia – „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wólka Wytycka”, której zakres obejmuje: wymiana poszycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę (kolor i wzór blachodachówki do uzgodnienia z inwestorem). Gwarancja techniczna i estetyczna na blachodachówkę powinna wynosić min. 30 lat, demontaż elementów instalacji odgromowej i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), sprawdzenie i ewentualna wymiana elementów więźby dachowej nie nadających się do dalszego użytku, wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej w kolorze pokrycia, docieplenie stropu nad parterem wełną mineralną gr. 24cm na paroizolacji z folii, wykonanie nowego stropu nad pomieszczeniem kotłowni monolitycznego gr 16cm, wymianę okien i drzwi oraz wstawienie nowych w przegrodach zewnętrznych (kolorystyka i wzór stolarki do uzgodnienia z inwestorem): okna ze szprosem naklejanym obustronnie, oraz ślusarka przeszklona Uc(max)=0,9 W/m2K, drzwi zewnętrzne Uc(max)=1,3 W/m2K 12, montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i wewnętrznych z konglomeratów, zbicie starych tynków zewnętrznych w miejscach odspojonych i luźnych, demontaż elementów instalacji odgromowej na ścianach zewnętrznych i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), docieplenie ścian zewnętrznych budynku płytą styropianową EPS 80-036 (lub równoważny) o grubości 15 cm, montaż profili podokiennych ze styroduru, osiatkowanych i obrobionych klejem, izolacja przeciwwilgociowa i termiczna fundamentów, wykonanie wyprawy elewacyjnej - tynk akrylowy 1,5-2 mm o przyczepności do podłoża min.0,5 MPa wzbogacony preparatem glono i grzybobójczym, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie wyprawy elewacyjnej na cokołach z tynku mozaikowego (marmolitu) na siatce z włókna szklanego, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie opaski wokół budynku, schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej gr.6cm na warstwie konstrukcyjnej, wykonanie nowych kominów dymowych i wentylacyjnych z keramzytowych elementów prefabrykowanych wraz z obróbkami i robotami wykończeniowymi, wykonanie fundamentów, ścian zewnętrznych, stropu i przykrycia części dobudowywanej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45400000-1, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia oraz system zarządzania energią |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zabrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 zamówienia – „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zabrodzie”, której zakres obejmuje: wymiana poszycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę (kolor i wzór blachodachówki do uzgodnienia z inwestorem). Gwarancja techniczna i estetyczna na blachodachówkę powinna wynosić min. 30 lat, demontaż elementów instalacji odgromowej i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), sprawdzenie i ewentualna wymiana elementów więźby dachowej nie nadających się do dalszego użytku, wykonanie nowego daszku nad tarasem w nawiązaniu do dachu głównego, wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej w kolorze pokrycia, docieplenie stropu nad parterem wełną mineralną gr. 23cm na paroizolacji z folii, wymianę okien i drzwi oraz wstawienie nowych w przegrodach zewnętrznych (kolorystyka i wzór stolarki do uzgodnienia z inwestorem): okna ze szprosem naklejanym obustronnie, oraz ślusarka przeszklona Uc(max)=0,9 W/m2K, drzwi zewnętrzne Uc(max)=1,3 W/m2K 12, montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i wewnętrznych z konglomeratów, zbicie starych tynków zewnętrznych w miejscach odspojonych i luźnych demontaż elementów instalacji odgromowej na ścianach zewnętrznych i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), docieplenie ścian zewnętrznych budynku płytą styropianową EPS 80-036 (lub równoważny) o grubości 15 cm, montaż profili podokiennych ze styroduru, osiatkowanych i obrobionych klejem, wykonanie wyprawy elewacyjnej - tynk akrylowy 1,5-2 mm o przyczepności do podłoża min.0,5 MPa wzbogacony preparatem glono i grzybobójczym, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie wyprawy elewacyjnej na cokołach z tynku mozaikowego (marmolitu) na siatce z włókna szklanego, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie opaski wokół budynku, schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej gr.6cm na warstwie konstrukcyjnej, wykonanie nowych kominów dymowych i wentylacyjnych z keramzytowych elementów prefabrykowanych wraz z obróbkami i robotami wykończeniowymi, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45400000-1, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia oraz system zarządzania energią |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zawadówka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 zamówienia – „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zawadówka”, której zakres obejmuje: wymiana poszycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę (kolor i wzór blachodachówki do uzgodnienia z inwestorem). Gwarancja techniczna i estetyczna na blachodachówkę powinna wynosić min. 30 lat, demontaż elementów instalacji odgromowej i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), sprawdzenie i ewentualna wymiana elementów więźby dachowej nie nadających się do dalszego użytku, wykonanie nowych daszków nad gankiem i tarasem w nawiązaniu do dachu głównego, wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej w kolorze pokrycia, docieplenie stropu nad parterem wełną mineralną gr. 23cm na paroizolacji z folii, wymianę okien i drzwi oraz wstawienie nowych w przegrodach zewnętrznych (kolorystyka i wzór stolarki do uzgodnienia z inwestorem): okna ze szprosem naklejanym obustronnie, oraz ślusarka przeszklona Uc(max)=0,9 W/m2K, drzwi zewnętrzne Uc(max)=1,3 W/m2K 12, montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i wewnętrznych z konglomeratów, wykonanie wiatrołapu z bloczków gazobetonowych odmiany 600 na zaprawie klejowej cienkowarstwowej, zbicie starych tynków zewnętrznych w miejscach odspojonych i luźnych demontaż elementów instalacji odgromowej na ścianach zewnętrznych i montaż nowych elementów zgodnych z obowiązującymi normami (drut ϕ 8 mm, elementy nienadające się do ponownego użycia z powodu złego stanu technicznego wymienić na nowe), docieplenie ścian zewnętrznych budynku płytą styropianową EPS 80-036 (lub równoważny) o grubości 15 cm, montaż profili podokiennych ze styroduru, osiatkowanych i obrobionych klejem, wykonanie wyprawy elewacyjnej - tynk akrylowy 1,5-2 mm o przyczepności do podłoża min.0,5 MPa wzbogacony preparatem glono i grzybobójczym, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie wyprawy elewacyjnej na cokołach z tynku mozaikowego (marmolitu) na siatce z włókna szklanego, w kolorze uzgodnionym z inwestorem, wykonanie opaski wokół budynku, schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej gr.6cm na warstwie konstrukcyjnej, wykonanie nowych kominów dymowych i wentylacyjnych z keramzytowych elementów prefabrykowanych wraz z obróbkami i robotami wykończeniowymi, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45400000-1, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia oraz system zarządzania energią |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: