Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków szpitala psychiatrycznego w Gostyninie-Zalesiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zalesie 1
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242360035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków szpitala psychiatrycznego w Gostyninie-Zalesiu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28c9f5e9-4eb3-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023540/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja budynków szpitala psychiatrycznego w Gostyninie-Zalesiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków szpitala psychiatrycznego w Gostyninie-Zalesiu
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej zamowienia@spzoz-zalesie.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym: SZP.26.17.2022.TP.ML.MJ.
8. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: zamowienia@spzoz-zalesie.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail zamowienia@spzoz-zalesie.pl. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień zgodnie z art. 284 u.p.z.p.
12. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią wyjaśnienia za obowiązującą należy przyjąć treść wyjaśnienia.
13. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
14. Dokonaną zmianę treści SWZ zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
15. Wykonawca w celu porozumiewania się z Zamawiającym zobowiązany jest stosować wzór papieru firmowego udostępnionego na stronie prowadzonego postępowania, tj. https://miniportal.uzp.gov.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Profesora Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 4/05/2016 r, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Profesora Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin tel. 24/2360000, e-mail: sekretariat@spzoz-zalesie.pl.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Profesora Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1 jest Pan Marek Malczewski, dane kontaktowe: tel. 24/236 00 23, adres poczty elektronicznej: iod@spzoz-zalesie.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn. “Termomodernizacja budynków szpitala psychiatrycznego w Gostyninie-Zalesiu”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja przetargowa postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późń. zm.), dalej: u.p.z.p.,
5) ponadto dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora i ich upoważnionym pracownikom, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami wyłącznie zgodnie z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych oraz pod warunkiem zachowania poufności,
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 u.p.zp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach u.p.zp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z u.p.zp.;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust. 2 RODO2,
10) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.26.17.2022.TP.ML.MJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca przyjmuje do realizacji roboty, które będą podzielone na 2 części na terenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału, których przedmiotem jest termomodernizacja:
1) Pawilonu nr 4 (wraz z przebudową dla potrzeb oddziału dziennego psychiatrycznego na 24 miejsca, poradni zdrowia psychicznego, poradni terapii uzależnienia od alkoholu i współuzależnienia, poradni dla dzieci i młodzieży, działu farmacji szpitalnej, dociepleniem ścian i dachu – zmianą konstrukcji dachu i pokryciem dachowym, rozbudową budynku o schody i podjazd dla niepełnosprawnych, utwardzeniem terenu i zmianą sposobu użytkowania budynku) - część 1,
Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w tym Rozdziale obejmuje roboty o następującym zakresie:
1) Prace inwestycyjne termomodernizacyjne, tj.:
a) ocieplenie ścian,
b) ocieplenie dachu, stropodachu i posadzki,
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
d) modernizacji instalacji co,
e) zastosowanie OZE - ogniwa fotowoltaiczne,
f) modernizacji instalacji oświetlenia,
g) roboty towarzyszące związane z dociepleniem ścian i wymianą stolarki.
2) Prace inwestycyjne pozostałe – przebudowa i modernizacja.
5. Realizacja przedmiotu niniejszego zamówienia prowadzona będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, którego wzór stanowi załącznik nr 14 niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45244100-0 - Instalacje morskie
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:
C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów - 60
2) Gwarancja – 40
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać wykonawca wynosi 40 punktów.
Ocena kryterium okresu gwarancji zawartego w ofercie jest obliczana według wskazanej poniżej punktacji.
- gwarancja 24 m-cy – 0 pkt.
- gwarancja 36 m-cy – 20 pkt.
- gwarancja 60 m-cy – 40 pkt.
Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że okres gwarancji został udzielony na 24 miesiące. Całkowity okres gwarancji należy podać w miesiącach.
Oferta z maksymalnym okresem gwarancji 60 m-cy otrzyma 40 punktów.
Każdy kolejny rok nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.
3) Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych za kryterium Ceny i Gwarancji. Maksymalna liczba punktów do uzyskania po zsumowaniu wszystkich kryteriów: 100.
4) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
5) W sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie przedłoży na wezwanie Zamawiającego stosownych dokumentów, na skutek czego zostanie on wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona, Zamawiający dokona ponownej oceny ofert wraz z przeliczeniem punktacji w ramach kryteriów oceny ofert i wezwie kolejnego Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia stosownych dokumentów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca przyjmuje do realizacji roboty, które będą podzielone na 2 części na terenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału, których przedmiotem jest termomodernizacja: Magazynu TR (obejmującą docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, zmianę konstrukcji dachu wraz z pokryciem, budowę instalacji sanitarnych, elektrycznych, przebudowę i modernizację budynku), Portierni (uwzględniającą docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, zmianę konstrukcji dachu wraz z pokryciem budynku portierni, budowę instalacji sanitarnych, elektrycznych, przebudowę i modernizację dachu) - część 2 Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w tym Rozdziale obejmuje roboty o następującym zakresie:
1) Prace inwestycyjne termomodernizacyjne, tj.:
a) ocieplenie ścian,
b) ocieplenie dachu, stropodachu i posadzki,
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
d) modernizacji instalacji co,
e) zastosowanie OZE - ogniwa fotowoltaiczne,
f) modernizacji instalacji oświetlenia,
g) roboty towarzyszące związane z dociepleniem ścian i wymianą stolarki.
2) Prace inwestycyjne pozostałe – przebudowa i modernizacja.
5. Realizacja przedmiotu niniejszego zamówienia prowadzona będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, którego wzór stanowi załącznik nr 14 niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45244100-0 - Instalacje morskie
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:
C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów - 60
2) Gwarancja – 40
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać wykonawca wynosi 40 punktów.
Ocena kryterium okresu gwarancji zawartego w ofercie jest obliczana według wskazanej poniżej punktacji.
- gwarancja 24 m-cy – 0 pkt.
- gwarancja 36 m-cy – 20 pkt.
- gwarancja 60 m-cy – 40 pkt.
Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że okres gwarancji został udzielony na 24 miesiące. Całkowity okres gwarancji należy podać w miesiącach.
Oferta z maksymalnym okresem gwarancji 60 m-cy otrzyma 40 punktów.
Każdy kolejny rok nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.
3) Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych za kryterium Ceny i Gwarancji. Maksymalna liczba punktów do uzyskania po zsumowaniu wszystkich kryteriów: 100.
4) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
5) W sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie przedłoży na wezwanie Zamawiającego stosownych dokumentów, na skutek czego zostanie on wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona, Zamawiający dokona ponownej oceny ofert wraz z przeliczeniem punktacji w ramach kryteriów oceny ofert i wezwie kolejnego Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia stosownych dokumentów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) zatrudni Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe,
b) zatrudni Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe,
c) zatrudni Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe.
d) zatrudni Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadający co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe.
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) (wydana decyzja uznająca kwalifikacje) lub w art. 20a ust. 1 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z póżn. zm.), (dokonany wpis tymczasowy) nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Wykonawca do wykazu osób załączy wymagane Prawem budowlanym uprawnienia kierownika robót oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
e) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, dla
1) części 1 (Pawilon nr 4) - dla potwierdzenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynków o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 800,00 m2;
2) części 2 (Magazyn TR, Portiernia) - dla potwierdzenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynków o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 170,00 m2;
nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w Rozdziale XV niniejszej SWZ “INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH: jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odp. lub inf. z KRS/CEiDG w zak. art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, Zaśw. wł nacz US potw., że Wyk. nie zal z opł. pod i opłat, w zakr art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wyst. nie wcz niż 3 m-ce przed jego złoż, a w przyp zal z opł. podat lub opłat wraz z zaśw Zamaw żąda złoż dok potw, że odp przed upł term skład ofert Wyk dok płatn nal pod lub opłat wraz z ods lub grzyw lub zaw wiąż poroz w spr spłat tych nal; Zaśw albo inn dok wł ter jedn org ZUS lub wł oddz reg lub właś plac ter KRUS potw, że Wyk nie zalega z opł składek na ubezp społ i zdr, w zakr art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wyst nie wcześniej niż 3 mce przed jego złoż, a w przyp zal z opł skł na ubezp społ lub zdr wraz z zaśw albo innym dok Zam żąda złoż dok potw, że odp przed upł ter skł ofert Wyk dok płat nal skł na ubezp społ lub zdr wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące por w spr spłat tych nal; Ośw. Wyk. w zakr art. 108 ust. 1 pkt 5 u.p.z.p., o braku przyn do tej samej GK, w roz ust z dnia 16 lut 2007 r. o ochr konk i konsum (Dz. U. 2020 poz. 1076 z późń. zm.), z innym wyk, który zł odr ofertę, ofertę częśc lub wnio o dop do udz w post, albo ośw o przyn do tej samej GK wraz z dok lub inf potw przyg oferty, oferty częśc lub wnio o dop do udz w postu niezal od innego wyk nal do tej samej GK - zał nr 7 do SWZ; Dok potw, że Wyk jest ubezp od OC w zakr prow dział zw z przedm zam, Wyk rob bud wyk nie wcze niż w okr ost 5 lat, a jeżeli ok prow dział jest krótszy – w tym okr, wraz z pod ich rodz, wart, daty i miejsca wyk oraz podm, na rzecz których rob te zos wyk, oraz zał dow okr, czy te rob bud zost wyk należ, przy czym dow, o kt mowa, są ref bądź inne dok sporz przez podm, na rzecz kt rob bud zost wyk, a jeżeli wyk z przycz niezal od niego nie jest w sta uzys tych doku–inne odp dok, dla 1) części 1 Paw nr 4) - dla potw Wyk musi wyk, że wyk co najmniej 1 (jedną) rob bud pol na termomod bud o pow uż nie mnie niż 800,00 m2; 2) części 2 (Mag TR, Porti) - dla potw Wyk musi wyk że wyk co najm 1 (jedną) rob bud pol na termomod bud o pow uż nie mnie niż 170,00 m2; nie wcz niż w okr ost 5 lat, a jeżeli okr prow dział jest kró– w tym okr, wraz z pod ich rodz, wart, daty i miejs wyk oraz podm, na rzecz kt rob te zost wyk, oraz zał dow okr, czy te rob bud zost wyk nal, przy czym dow, o kt mowa są ref bądź inne dok sporz przez pod, na rzecz którego rob bud zos wyk, a jeżeli wyk z przycz nieza od niego nie jest w st uz tych dok– inne odp dok (zał 8 do SWZ; Wyk osób, skier przez Wyk do rea zam pub w szcz odp za św usług, kontr jak lub kier rob bud wraz z inf na tem ich kwal zaw, upr, dośw i wyksz niezb do wyk zam pub, a także zakr wyk przez nie czyn oraz inf o odst do dysp tymi osob zał 9 do, na potw Wyk winien wyk, iż zatr: 1) kiera bud pos upr bud do kier rob bud w spec konst-budjbez ogr lub odp im równ upr bud, które zost wyd na pod wcze obow przep, pos co najmniej 3 let dośw zaw; 2) kier robót w spec inst w zakr inst i urz cie, went, wod i kan pos upr bud bez ogr do kier i nadz rob w spec inst w zakr inst i urz ciep, went, wod i kan, pos co najm 3 letnie dośw zaw; 3) kier rob w specj inst w zakr sieci, inst i urz elekt i elektroen, pos upr bud bez ogr do kier i nadz rob w specj inst w zakr sieci, inst i urz elekt i elektroen, pos co najm 3 let dośw zaw. zatrudni Kier. rob w specj instal w zakr sieci, inst i urz telekom, pos upr bud bez ogr do kier i nadz rob w spec instal w zakr sieci, inst i urz telekom, pos co najm 2 letnie dośw zaw W przyp. specj. zagr pos upr wyd poza ter RP wym się, aby os te speł odp war opis w art. 12 ust. 1 u PB (wyd. dec uzn kwal lub w art. 20a ust. 1 us o sam zaw archit, inż bud oraz urb.(dok. wpis tymcz) nie póź niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wykon do wykazu osób załączy wym Pr bud upr kierow rob oraz waż zaśw o przyn do Okr IIB.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wyp. i pod kwalif podp elektr/osob/zauf przez Wykon FO – zał nr 1 do SWZ; 2. Wyp. i podp kwalif podp elektr/osob/zauf przez Wyk ośw wyk -zał nr 3 do SWZ; 3. Wyp. i podp. kwalif podp elektr/osob zał nr 4 do SWZ; 4. Wyp. i podp kwali podp elektr/osob/zauf przez Wyk ośw.–zał nr 5 do SWZ; 5. Wyp. i podp kwali podp elektr/osob/zauf–zał nr 6 do SWZ; 6. Wyp i podp kwali podp elektr/osob/zauf przez Wyk/podwyk/dalsz podwyk/podm wyst wspó, ośw art. 13 i art. 14 RODO-zał nr 10 do SWZ. 7. Ośw, o którym mowa w ust. 2-5 skład. odrębnie: 1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 2) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy; 3) podwykonawcy, na których zasobach wykonawca polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Dowód wniesienia wadium
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do niniejszej SWZ) wraz z załącznikami: 1) protokołem odbioru wykonanych robót (częściowego/końcowego) – załącznik nr 1 do projektu umowy; 2) protokołem odbioru końcowego robót – załącznik nr 2 do projektu umowy;
3) protokołem dostawy, montażu, pierwszego uruchomienia, szkolenia personelu i odbioru końcowego – załącznik nr 3 do projektu umowy; 4) wytycznymi ubezpieczeniowymi – załącznik nr 4 do projektu umowy; Oświadczenie Wykonawcy/podwykonawcy/dalszego podwykonawcy/podmiotów występujących wspólnie - załącznik nr 13 do SWZ. Wzór harmonogramu rzeczowo-finansowego – załącznik nr 14 do SWZ.
Załącznik do kosztorysu ofertowego-koszty – załącznik nr 11 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości
49.900,00 złotych, lub w podziale na części:
1) część 1 (Pawilon nr 4) – 43.000,00 złotych;
2) część 2 (Magazyn TR, Portiernia) – 6.900,00 złotych;
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy realizujący wspólnie przedmiot niniejszego zamówienia są solidarnie odpowiedzialni za jego wykonanie. 2. Wykonawcy realizujący wspólnie niniejszy przedmiot zamówienia wyznaczają spośród siebie Lidera Wykonawcy upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie przedmiot niniejszego zamówienia, do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie przedmiot niniejszego zamówienia.
3. Liderem Wykonawcy, o którym mowa w ust. 2 tego Rozdziału będzie ........................…………….. 4. Postanowienia umowy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców realizujących wspólnie przedmiot niniejszego zamówienia. 5. W terminie przed podpisaniem umowy Wykonawcy realizujący wspólnie przedmiot niniejszego zamówienia przedłożą Zamawiającemu kopię umowy określającej zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia.
6. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) podmioty wspólnie składające ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO,
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę, 3) każdy z podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 u.p.z.p. oraz musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty, wymienione w Rozdziale XV ust. 15-18 tej SWZ. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Str zob się nie dok ist zm post um, w stos do tr FO, stan zał do SWZ, na pods kt dok wyb Wyk, z zast ust. 2 tego par 2. Niedop jest pod ryg niew zm post um w stos do treści FO, stan zał do SWZ, na pods kt dok wyb Wyk, z wyj syt przew w um, a tak za wyj przyp przew w art. 455 ust. 1 pkt 3 i art. 455 st. 2 u.p.z.p. 3. Każ ze str ma ob niezwł pis zaw o ew potrz dok zm w um, wraz z stos uzas, z zast ust4 tego Roz4Wyk przedł Zam pis wni dot prop zm, zaw1) dokł opis prop przez Wyk zm,2) szcz uzas dla dok zm,3) opis wpływu zm na harm rzecz-fin i term wyk um,4) inn ist inf mog mieć wpł na wyk um.5.Zam przeds Wyk pis odp odn zaprop zm, o kt mowa w ust3 tego Roz niezwł a w przyp braku możl udz niezwł odp nie póź niż w ter 14 dni rob licz od dnia otrz wni, o kt mowa w ust4 tego Roz6. Zam zast sobie moż doka zm post um:1) w przyp zm term zak robót, o kt mowa w Roz VI SWZ, o okr trw przycz, z pow kt będzie zagr dotrz term zak tych rob o kt mowa w Roz VI SWZ w syt:a) wyst niekorz war atm uniemoż praw wyk rob, o kt mowa w Roz VI SWZ, zg z tech rea prac okr um, norm lub in przep wym konk war atmo jeż kon wyk prac w tym okr nie jest nastę okol, za kt Wyk pon odp, b) w przyp, gdy wys opóź nie z winy Wyk w wyd dec, zezw, uzg, itp do wyd kt właś org są zob na mocy przep prawa, jeż opóźn przekr okres przew w przep prawa w kt ww dece pow zost wyd,c) w przyp utr w nal wyk przedm zam o k mowa w Roz VI SWZ niezaw przez Wyk i niemoż do przezw bez niepro duż nakł sił i śr wydł term wyk um nie może przekr okr trw wsk utrud d) w przyp opóź w wyk przed nin zam, o kt mowa w Roz VI SWZ wyni z przycz o obie niem do dokł przew term może zost wydł o nie więc niż o czas trw przeszk w wyk przedm nin zam;2) w przyp żąd zm um w zakr mat, par tech technol wyk rob o kt mowa w Roz VI SWZ, spos i zakr wyk przedm nin zam, w nast przyp a) koniecz zreal jakiejk częś rob, o kt mowa w Roz VI SWZ przy zast odm rozw techn lub technolo niż wsk w dok proj stan zał 12 do SWZ a wynik ze stw wad tej dok lub zm stanu praw w op o kt je przyg gdyby zast przewi rozw groz niewyk lub nienal wyk przedm zam b) wyst war geol geotech lub hydrol odb w spos ist od przyję w dok proj, stan zał do SWZ, będ integ częś tej SWZ rozpoz ter w zakr znal archeol wyst niewyb lub niewyp kt mogą skutk w św dotych zał niewykon lub nienal wyk przedm nin zam c) wyst war ter rob o kt mowa w Roz VI SWZ odb w sp ist od przyj w dok proj stan zał do SWZ będ int cz SWZ w szcz napot niezin lub błędnie zin sieci inst lub inn ob bud d) konie zreal przed zam o kt mowa w Roz VI SWZ przy zast inn rozw techn lub mater ze wzg na zm obow pra lub okol gosp e) kon wyk rob o kt mowa w Roz VI SWZ zami lub dod f) w zakr popr jak lub inn par char dla obj prop zm elem rob o kt mowa w Roz VI SWZ lub zm techn na korz lub nowo g) aktual rozw proj z uw na post techn lub zm obow przep 3) w zakr ceny na pods zm obow st VAT 4) wynagr neo i bru w przyp, gdy zm ta jest korz dla Zam, tj. w przyp obn wart ne i bru wynagr Wyk, bez równ zm zakr przed nin zam, także w przyp zmn w obow przep prawa, maj wpł na koszt wyk przedm nin zam; 5) dost post nin zam, do zm przep prawa w przyp wyst zm powsz obow przep prawa w zakr maj wpły na wyk nin zam; 6) okol leż wył po stronie Zam; 7) zm prod urz lub wypo, na inne o par i jak nie niższej niż urz lub wypo zast; 8) term wyk rob, o kt mowa w Roz VI SWZ, w zw ze wstrzy wyk cał lub cz rob, o kt mowa w Roz VI SWZ, na wsk wyst okol niezal od Wyk i niemoż do przew w chwili zawi um; 9) zm formy zabezp należ wyk przedm nin zam; 10) wprow na ter rob bud-mont, o kt mowa w Roz VI ust. 1 SWZ, podwyk lub dalsz podwyk po wcz pis uzg z Zam w for pap lub e-mai lub dok ich zm; 11) zm osoby/osób wyk przed nin zam, wsk przez Wyk, pod war speł przez nie wym dla osób uczes w real przed nin zam, o kt mowa w Roz VI SWZ, oraz pis akc Zam danej osoby. 7. W przyp zm, o ktj mowa w ust. 6 pkt 10 tego Roz, Wyk zobl będzie przedł Zam wykaz zatr do rea nin zam, prac, dla kt ma zast zm zasad.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-06