Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków placówek oświatowych na terenie Powiatu Inowrocławskiego - II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mątewska 17
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523592100
1.5.8.) Numer faksu: 523592333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków placówek oświatowych na terenie Powiatu Inowrocławskiego - II etap
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0770465e-92e0-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000945/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Renowacja ścian piwnic "starej części" budynku II Liceum Ogólnokształącego im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu
1.1.5 Prace termomodernizacyjne w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Konopnickiej w Inowrocławiu oraz budynku Zespołu Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Termomodernizacja budynków placówek oświatowych na terenie Powiatu Inowrocławskiego - II etap
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Prace termomodernizacyjne w budynku Zespołu Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) termomodernizację budynku szkoły, łącznika i sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kruszwicy, w tym: docieplenie ścian zewnętrznych (nadziemia i w gruncie), wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymiana luksferów, oświetlenie części elewacji, inne roboty towarzyszące, wykonanie dokumentacji powykonawczej b)termomodernizację obiektu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy – instalacje, w tym: instalacje grzewcze wraz z węzłem cieplnym, instalacja wentylacji, instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, roboty towarzyszące w tym próby ciśnieniowe, badania, pomiary, rozruchy itp., instalacje elektryczne oraz Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, postanowieniami SWZ oraz złożoną ofertą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, a także inwentaryzacji ornitologicznej i chiropterologicznej, które stanowią załączniki SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ (pkt 21)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownika robót
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
zgodnie z SWZ (pkt 21)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Prace termomodernizacyjne w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) termomodernizację budynku szkoły wraz z łącznikiem II Liceum Ogólnokształcącego w Inowrocławiu, z wyłączeniem prac w zakresie izolacji ścian piwnic w „starej części” szkoły, w tym: docieplenie ścian zewnętrznych tzw. „nowej części” wraz z łącznikiem, docieplenie stropodachów tzw. „nowej części” i łącznika, wykonanie dodatkowych schodów w przedsionku „nowej części” inne roboty towarzyszące, wykonanie dokumentacji powykonawczej, b) Wykonanie węzła podmieszania pompowego w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Inowrocławiu, w tym: instalacje elektryczne i Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka, instalacje sanitarne, roboty towarzyszące w tym próby ciśnieniowe, badania, pomiary, rozruchy itp., wykonanie dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, postanowieniami SWZ oraz złożoną ofertą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie budowlano wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, a także inwentaryzacji ornitologicznej i chiropterologicznej, które stanowią załączniki SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ (pkt 21)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownika robót
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
zgodnie z SWZ (pkt 21)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Renowacja ścian piwnic „starej części” budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu. Zakres przedmiotu zamówienia dla części 3 obejmuje renowację ścian piwnic „starej części” budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu (izolację ścian piwnic w „starej części” szkoły), w tym: wykonanie przepon poziomych na wszystkich ścianach zewnętrznych piwnic, po wykonaniu odkrywek rzeczywista ocena stopnia wilgotności ścian zewnętrznych i fundamentów, wykonanie izolacji pionowych ścian zewnętrznych, wykonanie tynków regulujących zawilgocenie na całej wysokości ścian piwnic (wewnątrz) wraz z malowaniem ścian, wykonanie prac płytkarskich oraz inne prace towarzyszące w celu odtworzenia stanu pierwotnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, postanowieniami SWZ oraz złożoną ofertą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie budowlano wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, a także inwentaryzacji ornitologicznej i chiropterologicznej, które stanowią załączniki SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ (pkt 21)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownika robót
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
zgodnie z SWZ (pkt 21)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8