Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW NADLEŚNICTWA CZERSK " III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czersk
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Czersk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malachin, ul.Cisowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523953610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czersk@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czersk.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW NADLEŚNICTWA CZERSK " III postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1dc2dd6-0e55-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00172046/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacje budynków nadleśnictwa Czersk
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_czersk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_czersk.
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające
pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym
postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukc
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.2.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1514043,26 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 -Termomodernizacja budynku socjalno biurowego Szkółki Leśnej Listewka
Przedmiotem robót budowlanych jest przede wszystkim termomodernizacja istniejącego budynku socjalnego polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu stropu nad parterem, wykonaniu izolacji poziomej ścian fundamentowych, montaż ogrzewania podłogowego wymianie
opaski deszcz owej w siedzibie Szkółki Leśnej Listewka, Gm. Czersk.
4.2.5.) Wartość części: 414503,74 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45233140-2 - Roboty drogowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne), jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia („ Opcja”). Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych
przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie wzorem umowy stanowiącego załącznik do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamaw iający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiący mi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robót podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. - Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 objęte będą roboty budowlane w szczególności obejmujące czynności analogiczne do wskazanych rodzajowo w SWZ.
-Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy 50 % wartości netto niniejszego zamówienia.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu od rębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane - Zamówienia, będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiący mi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robót podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. - Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, objęte będą roboty budowlane w szczególności obejmujące czynności analogiczne do wskazanych rodzajowo w SWZ.
-Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, nie przekroczy 50 % wartości netto niniejszego zamówienia.
- Zamówienia, będą udzielane po przeprowadzeniu od rębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
- Zamówienia, będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium punktowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Rękojmi i Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Termomodernizacja budynku leśniczówki Czersk
Przedmiotem robót budowlanych jest przede wszystkim termomodernizacja istniejącego budynku mieszkalnego, polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu i wymianie materiałów na tarasie, wymianie opaski deszczowej, wymianie desek balustradowych na budynku mieszkalnym w siedzibie Leśniczówki Czersk, Gm. Czersk.
4.2.5.) Wartość części: 267332,62 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45233140-2 - Roboty drogowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne), jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie wzorem umowy stanowiącego załącznik do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1.Zamaw iający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiący mi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robót podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. - Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 objęte będą roboty budowlane w szczególności obejmujące czynności analogiczne do wskazanych rodzajowo w SWZ.
-Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy 50 % wartości netto niniejszego zamówienia.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu od rębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane - Zamówienia, będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiący mi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robót podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. - Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, objęte będą roboty budowlane w szczególności obejmujące czynności analogiczne do wskazanych rodzajowo w SWZ.
-Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, nie przekroczy 50 % wartości netto niniejszego zamówienia.
- Zamówienia, będą udzielane po przeprowadzeniu od rębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
- Zamówienia, będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium punktowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Rękojmi i Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Termomodernizacja budynku mieszkalnego Listewka
Przedmiotem robót budowlanych jest przede wszystkim termomodernizacja istniejącego budynku mieszkalnego, polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych, wykonaniu izolacji pionowej przeciwwilgociowej i dociepleniu ścian piwnicznych, wymianie stolarki drzwi zew., wymianie opaski deszczowej, wymianie desek balustradowych na budynku mieszkalnym na terenie osady leśnej listewka, Gm. Karsin.
4.2.5.) Wartość części: 330929,22 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne), jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie wzorem umowy stanowiącego załącznik do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiący mi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robót podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. - Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 objęte będą roboty budowlane w szczególności obejmujące czynności analogiczne do wskazanych rodzajowo w SWZ.
-Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy 50 % wartości netto niniejszego zamówienia.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu od rębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane - Zamówienia, będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiący mi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robót podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. - Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, objęte będą roboty budowlane w szczególności obejmujące czynności analogiczne do wskazanych rodzajowo w SWZ.
-Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, nie przekroczy 50 % wartości netto niniejszego zamówienia.
- Zamówienia, będą udzielane po przeprowadzeniu od rębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
- Zamówienia, będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium punktowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Rękojmi i Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI PŁECNO
Przedmiotem robót budowlanych jest przede wszystkim termomodernizacja istniejącego budynku mieszkalnego, polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu i wykonaniu dachu nad dobudówką (d. tarasem), wymianie opaski deszczowej, wymianie desek balustradowych na budynku mieszkalnym w siedzibie Leśniczówki Płecno, Gm. Czersk.
4.2.5.) Wartość części: 313892,94 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45233140-2 - Roboty drogowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne), jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie wzorem umowy stanowiącego załącznik do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiący mi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robót podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. - Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 objęte będą roboty budowlane w szczególności obejmujące czynności analogiczne do wskazanych rodzajowo w SWZ.
-Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy 50 % wartości netto niniejszego zamówienia.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu od rębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia,
będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiący mi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robót podobnych do
nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. - Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, objęte będą
roboty budowlane w szczególności obejmujące czynności analogiczne do wskazanych rodzajowo w SWZ.
-Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, nie przekroczy 50 % wartości netto niniejszego zamówienia.
- Zamówienia, będą udzielane po przeprowadzeniu od rębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
zamówienia z wolnej ręki.
- Zamówienia, będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot
zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium punktowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Rękojmi i Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI SPIERWIA
Przedmiotem robót budowlanych jest przede wszystkim termomodernizacja istniejącego budynku mieszkalnego, polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie płytek na schodach, wymianie opaski deszczowej, wymianie desek balustradowych na budynku mieszkalnym w siedzibie Leśniczówki Spierwia, Gm. Brusy.
4.2.5.) Wartość części: 187384,74 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45233140-2 - Roboty drogowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne), jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie wzorem umowy stanowiącego załącznik do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiący mi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robót podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. - Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 objęte będą roboty budowlane w szczególności obejmujące czynności analogiczne do wskazanych rodzajowo w SWZ.
-Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy 50 % wartości netto niniejszego zamówienia.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu od rębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane - Zamówienia, będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiący mi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robót podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. - Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, objęte będą roboty budowlane w szczególności obejmujące czynności analogiczne do wskazanych rodzajowo w SWZ.
-Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, nie przekroczy 50 % wartości netto niniejszego zamówienia.
- Zamówienia, będą udzielane po przeprowadzeniu od rębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
- Zamówienia, będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium punktowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Rękojmi i Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.
b) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika Budowy
Niniejsza osoba winna posiadać uprawnienia* budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego.
*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania przez Wykonawcę tej samej osoby pełniącej funkcję kierownika budowy w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu dla maksymalnie trzech części zamówienia.
2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku lub budynków, przy czym wartość każdego z tych zamówień była nie mniejsza niż:
Część 1 - 150 000,00 zł brutto,
Część 2 - 100 000,00 zł brutto.
Część 3 - 120 000,00 zł brutto,
Część 4 - 110 000,00 zł brutto,
Część 5 - 70 000,00 zł brutto,
UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca nie może wskazywać tego samego doświadczenia (tej samej roboty budowlanej) w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie więcej niż jednej części zamówienia.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców, z zastrzeżeniem, że warunek określony w ust. 1 pkt 2 lit. b) ppkt 2 powyżej winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) zobowiązani są, na podstawie art. 117 ust. 4 PZP, złożyć w formularzu ofertowym oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane, do których wykonania Zamawiający wymagał zdolności w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki, o których mowa w ust. 1 pkt 2) niniejszego rozdziału zostaną spełnione, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy.
6. Podstawy wykluczenia z postępowania.
ZGODNIE Z ROZDZ III SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z ROZDZ. IV SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z ROZDZ. IV SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca dołącza:
- wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z drukiem nr 1.
- wypełniony formularz Kosztorysu ofertowego, zgodnie z drukiem nr 2;
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na druku Nr 3.
- oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z Rozdziałem IV pkt 7 SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi druk nr 7 do SWZ),
- oświadczenia podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby Wykonawcy na zasadzie art. 118 ust. 1 w zw. art. 266 ustawy o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi druk nr 3A i 3B do SWZ)
Dodatkowo :
a) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie
takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z
dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania,
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę,
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak
składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu)
pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego
poświadczenia sporządzonego stosownie do art.97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o
notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie
pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :
6 000,00 zł Część 1 – Termomodernizacja budynku socjalno-biurowego Szkółki Leśnej Listewka
4 000,00 zł Część 2 – Termomodernizacja budynku leśniczówki Czersk
5 100,00 zł Część 3 – Termomodernizacja budynku mieszkalnego Listewka
4 800,00 zł Część 4 – Termomodernizacja budynku leśniczówki Płecno
2 800,00 zł Część 5 – Termomodernizacja budynku leśniczówki Spierwia
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ BNP Paribas O/Tuchola nr rachunku: 61 2030 0045 1110 0000 0071 4770 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW NADLEŚNICTWA CZERSK, część nr ……………”
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP. 21 |
6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
a. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie z zaokrągleniem do pełnego tysiąca w górę.
b. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w:
• pieniądzu,
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (t.j. Dz.U.2020.299).
Dopuszcza się możliwość wnoszenia zabezpieczenia do ustalonej wysokości w jednej lub kilku wyżej wymienionych formach.
c. Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia zabezpieczenia w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, oraz przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym
i rejestrze zastawów.
d. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek wskazany przez zamawiającego (rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas O/Tuchola, nr rachunku: 61 2030 0045 1110 0000 0071 4770) i przedłożyć dowód wpłaty w dniu podpisania umowy, w pozostałych formach należy złożyć w sekretariacie Nadleśnictwa Czersk pok. 1 najpóźniej w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy.
• 70 % kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w ciągu 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
• 30 % kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy służy do ewentualnego zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji i zostanie zwrócona lub zwolniona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.
e. Wykonawca udziela rękojmi na okres równy okresowi gwarancji wskazanemu w ofercie, jednakże na okres nie krótszy niż 5 lat.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera Załącznik nr 5 – Wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_czersk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Wykonawca zapewni użytkownikom mieszkań/budynków dostęp do termo-modernizowanych budynków.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia.
3. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę jest określony w Rozdziale II ust. 4 SWZ.
3. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia Szczegółowego Kosztorysu Ofertowego opracowanego w oparciu o przedmiary robót, kosztorysy nakładcze (ślepe) stanowiące załączniki do SWZ. Każda pozycja szczegółowego kosztorysu ofertowego powinna zawierać wyszczególnione i wycenione takie czynniki cenotwórcze jak materiały, sprzęt i robocizna.