Szczegółowa analiza budowania partnerstwa publiczno-prywatnego realizowanego w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Szczegółowa analiza budowania partnerstwa publiczno-prywatnego realizowanego w ramach projektu „Miasto Konin – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014 – 2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-20
  • ZamawiającyMiasto Konin
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00150174
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szczegółowa analiza budowania partnerstwa publiczno-prywatnego realizowanego w ramach projektu „Miasto Konin – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014 – 2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Konin

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: (63)2401138(2)

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konin.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szczegółowa analiza budowania partnerstwa publiczno-prywatnego realizowanego w ramach projektu „Miasto Konin – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014 – 2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-991521dd-cd1c-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035271/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Szczegółowa analiza budowania partnerstwa publiczno-prywatnego realizowanego w ramach projektu „Miasto Konin – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014 – 2020

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Miasto Konin – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014 – 2020”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://konin.logintrade.net/zapytania_email,84517,01f12604dc8f14ae26da5fddbdf220af.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://konin.logintrade.net/zapytania_email,84517,01f12604dc8f14ae26da5fddbdf220af.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja prowadzona będzie
zgodnie z zasadami określonymi w Części III SWZ - Środki
komunikacji elektronicznej. Wymagania techniczne i organizacyjne komunikacji elektronicznej.
Informacje dostępne są również na Platformie Przetargowej:
https://konin.logintrade.net/zapytania_email,84517,01f12604dc8f14ae26da5fddbdf220af.html .Dodatkowo, w sytuacji awarii, przerwy
technicznej lub kłopotów z działaniem Platformy Przetargowej, Zamawiający dopuszcza komunikację
za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@konin.um.gov.pl (nie dotyczy to składania ofert
wraz z oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu).
2. Oświadczenia, dokumenty lub inne informacje w postępowaniu o udzielenie zamówienia
sporządzane są i przekazywane w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Ofertę należy złożyć w języku polskim, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (co
oznacza postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Części XVII. SWZ -
Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WP.042.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie Oceny Efektywności dla Inwestycji pn. „Ekologiczny salon miasta – przebudowa wyspy Pociejewo”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66171000-9 - Doradztwo finansowe

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w
postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny
ofert określony został w cz. VII SWZ - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie Oceny Efektywności dla Inwestycji pn. „Trasa Warszawska”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66171000-9 - Doradztwo finansowe

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w
postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny
ofert określony został w cz. VII SWZ - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie Oceny Efektywności dla Inwestycji pn. „Zielony i pasywny Amfiteatr”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66171000-9 - Doradztwo finansowe

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w
postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny
ofert określony został w cz. VII SWZ - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie Oceny Efektywności dla Inwestycji pn. „Budowa parkingu z lokalami użytkowymi przy targowisku w Starym Koninie”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66171000-9 - Doradztwo finansowe

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w
postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny
ofert określony został w cz. VII SWZ - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie Oceny Efektywności dla Inwestycji pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66171000-9 - Doradztwo finansowe

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w
postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny
ofert określony został w cz. VII SWZ - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie procesu/regulaminu PPP, celem zwiększenia gotowości Zamawiającego do przeprowadzenia procedury PPP.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66171000-9 - Doradztwo finansowe

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w
postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny
ofert określony został w cz. VII SWZ - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, w tym:
1. Dla Części I - Ekologiczny salon miasta – przebudowa wyspy Pociejewo
1.1. Eksperta ds. technicznych–1 osobę, która w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
• wykonała co najmniej jedną analizę techniczną dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie krytego obiektu rekreacji wodnej z basenami lub z basenami termalnymi, obejmującą swoim zakresem co najmniej opracowanie koncepcji architektonicznej i zagospodarowania terenu, opracowanie programu funkcjonalnego (m.in. rozkładu pomieszczeń/stref), analizę rozwiązań technologicznych, lokalizacyjnych.
1.2. Eksperta ds. ekonomiczno-finansowych–1 osobę, która w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
• wykonała co najmniej jedną analizę ekonomiczno-finansową dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie obiektu rekreacji wodnej z basenami lub z basenami termalnymi obejmującą swoim zakresem co najmniej analizę dwóch modeli realizacji inwestycji, uwzględniającą prognozę co najmniej 10 lat na przyszłość, z uwzględnieniem popytu, przychodów, kosztów, ryzyka i wrażliwości inwestycji.
1.3. Eksperta ds. prawnych –1 osobę, która:
• posiada wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata lub jest uprawniona do świadczenia pomocy prawnej na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 1874 ze zm.)
oraz
• w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
wykonała co najmniej jedną analizę prawną stanowiącą element analizy przedrealizacyjnej o charakterze oceny efektywności w rozumieniu art. 3a ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.407 ze zm.), mającą na celu wykazanie efektywności realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie lub przebudowie obiektu o funkcjach sportowych lub rekreacyjnych (m.in. takich jak aquapark, pływalnia, basen, termy, hala widowiskowa, hala sportowa), w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego w porównaniu do efektywności jego realizacji w inny sposób.
W ramach oferty należy wyznaczyć jednego z ww. ekspertów do pełnienia funkcji Kierownika zespołu ekspertów, który będzie odpowiedzialny za koordynację prac Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji ekspertów z obszarów wymienionych powyżej przez tę samą osobę.
2. Dla Części II - Trasa Warszawska
2.1. Eksperta ds. technicznych – 1 osobę, która w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
• wykonała co najmniej jedną analizę techniczną dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie drogi lub dróg publicznych w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, obejmującą swoim zakresem co najmniej oszacowanie nakładów inwestycyjnych planowanej budowy lub przebudowy lub wykonała co najmniej jedną dokumentację kosztorysową dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie drogi lub dróg publicznych w rozumieniu przepisów o drogach publicznych.
2.2. Eksperta ds. ekonomiczno-finansowych – 1 osobę, która w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
• wykonała co najmniej jedną analizę ekonomiczno-finansową dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie drogi lub dróg publicznych w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, obejmującą swoim zakresem co najmniej analizę realizacji inwestycji w modelu tradycyjnym (finansowanej z środków podmiotu publicznego) i modelu PPP, uwzględniającą prognozę co najmniej 10 lat na przyszłość, z uwzględnieniem analizy kosztów, ryzyka i wrażliwości inwestycji w zakresie odpowiadającym przedmiotowi inwestycji.
2.3. Eksperta ds. prawnych – 1 osobę, która:
• posiada wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata lub jest uprawniona do świadczenia pomocy prawnej na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 1874 ze zm.)
oraz
• w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
wykonała co najmniej jedną analizę prawną stanowiącą element analizy przedrealizacyjnej o charakterze oceny efektywności w rozumieniu art. 3a ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.407 ze zm.), mającą na celu wykazanie efektywności realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie lub przebudowie drogi lub dróg publicznych w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego w porównaniu do efektywności jego realizacji w inny sposób.
W ramach oferty należy wyznaczyć jednego z ww. ekspertów do pełnienia funkcji Kierownika zespołu ekspertów, który będzie odpowiedzialny za koordynację prac Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji ekspertów z obszarów wymienionych powyżej przez tę samą osobę.
3. Dla Części III - Zielony i pasywny Amfiteatr
3.1. Eksperta ds. ekonomiczno-finansowych – 1 osobę, która w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
• wykonała co najmniej jedną analizę ekonomiczno-finansową dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie obiektu o funkcjach sportowych lub rekreacyjnych lub kulturalnych, obejmującą swoim zakresem co najmniej analizę realizacji inwestycji w modelu tradycyjnym (finansowanej z środków podmiotu publicznego) i modelu PPP, uwzględniającą prognozę co najmniej 10 lat na przyszłość, z uwzględnieniem analizy popytu, kosztów, ryzyka i wrażliwości inwestycji w zakresie odpowiadającym przedmiotowi inwestycji.
3.2. Eksperta ds. prawnych – 1 osobę, która:
• posiada wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata lub jest uprawniona do świadczenia pomocy prawnej na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 1874 ze zm.)
oraz
• w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
wykonała co najmniej jedną analizę prawną stanowiącą element analizy przedrealizacyjnej o charakterze oceny efektywności w rozumieniu art. 3a ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno- prywatnym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.407 ze zm.), mającą na celu wykazanie efektywności realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie lub przebudowie obiektu o funkcjach sportowych lub rekreacyjnych lub kulturalnych, w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego w porównaniu do efektywności jego realizacji w inny sposób.
W ramach oferty należy wyznaczyć jednego z ww. ekspertów do pełnienia funkcji Kierownika zespołu ekspertów, który będzie odpowiedzialny za koordynację prac Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji ekspertów z obszarów wymienionych powyżej przez tę samą osobę.
4. Dla Części IV - Budowa parkingu z lokalami użytkowymi przy targowisku w Starym Koninie
4.1. Eksperta ds. technicznych – 1 osobę, która w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
• wykonała co najmniej jedną dokumentację projektową lub program funkcjonalno-użytkowy w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
(Dz.U. z 2021 r., poz.2454) dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego posiadającego parking na co najmniej 50 miejsc parkingowych.
4.2. Eksperta ds. ekonomiczno-finansowych – 1 osobę, która w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
• wykonała co najmniej jedną analizę ekonomiczno-finansową dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego posiadającego parking na co najmniej 20 miejsc parkingowych, obejmującą co najmniej analizę realizacji inwestycji w modelu tradycyjnym (finansowanej z środków podmiotu publicznego) i modelu PPP, uwzględniającą prognozę co najmniej 10 lat na przyszłość, z uwzględnieniem analizy popytu, kosztów, ryzyka i wrażliwości inwestycji w zakresie odpowiadającym przedmiotowi inwestycji.
4.3. Eksperta ds. prawnych – 1 osobę, która:
• posiada wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata lub jest uprawniona do świadczenia pomocy prawnej na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 1874 ze zm.)
oraz
• w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
wykonała co najmniej jedną analizę prawną stanowiącą element analizy przedrealizacyjnej o charakterze oceny efektywności w rozumieniu art. 3a ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.407 ze zm.), mającą na celu wykazanie efektywności realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego posiadającego parking na co najmniej 20 miejsc parkingowych, w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego w porównaniu do efektywności jego realizacji w inny sposób.
W ramach oferty należy wyznaczyć jednego z ww. ekspertów do pełnienia funkcji Kierownika zespołu ekspertów, który będzie odpowiedzialny za koordynację prac Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji ekspertów z obszarów wymienionych powyżej przez tę samą osobę.


ciąg dalszy w pkt 5.7) oraz Sekcji IX Pozostałe informacje

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. wykaz składają Wykonawcy wspólnie. Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia.

ciąg dalszy z pkt 5.4)
5. Dla Części V - Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej
5.1. Eksperta ds. technicznych – 1 osobę, która w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
• zrealizowała co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu audytów efektywności energetycznej w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (tj. Dz. U. z 2021 r., poz.2166 ze zm.) dla co najmniej 3 budynków użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.)
5.2. Eksperta ds. ekonomiczno-finansowych – 1 osobę, która w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
• wykonała co najmniej jedną analizę ekonomiczno-finansową dla inwestycji polegającej na poprawie efektywności energetycznej co najmniej 3 budynków użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.), obejmującą swoim zakresem co najmniej analizę realizacji inwestycji w modelu tradycyjnym (finansowanej z środków podmiotu publicznego) i modelu PPP lub EPC (Energy Performance Contracting), uwzględniającą prognozę co najmniej 10 lat na przyszłość, z uwzględnieniem analizy kosztów, ryzyka i wrażliwości inwestycji w zakresie odpowiadającym przedmiotowi inwestycji.
5.3. Eksperta ds. prawnych – 1 osobę, która:
• posiada wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata lub jest uprawniona do świadczenia pomocy prawnej na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 1874 ze zm.)
oraz
• w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert:
wykonała co najmniej jedną analizę prawną stanowiącą element analizy przedrealizacyjnej o charakterze oceny efektywności w rozumieniu art. 3a ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.407 ze zm.), mającą na celu wykazanie efektywności realizacji przedsięwzięcia polegającego na poprawie efektywności energetycznej co najmniej 3 budynków użyteczności publicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.), w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego w porównaniu do efektywności jego realizacji w inny sposób.
W ramach oferty należy wyznaczyć jednego z ww. ekspertów do pełnienia funkcji Kierownika zespołu ekspertów, który będzie odpowiedzialny za koordynację prac Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji ekspertów z obszarów wymienionych powyżej przez tę samą osobę.

ciąg dalszy w Sekcji IX Pozostałe informacje

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie określa w postępowaniu żadnych przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę
1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2a - 2f do SWZ.
2. Wykaz osób do oceny w kryterium oceny ofert "Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia" - wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 3a-3f do SWZ.
3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z oświadczeniem składanym na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy – wypełniona zgodnie z Załącznikiem nr 4a-4f do SWZ.
UWAGA! Wymagana wyłącznie w przypadku składania oferty wspólnej (np. konsorcja, spółki cywilne)!
4. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione zgodnie z Załącznikami nr 5a - 5f i 6a - 6f do SWZ.
5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, na których polega Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 7a - 7f do SWZ.
UWAGA! Wymagane wyłącznie w przypadku polegania na zasobach podmiotu/podmiotów je udostępniającego/ych!
6. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy).
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Części IV. SWZ - Przygotowanie i składanie ofert, pkt 3 - Oferty wspólne

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Warunki umowy na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 8 do SWZ (projekt umowy).
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy. Zakres, rodzaj zmian i warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 10 i 11 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://konin.logintrade.net/zapytania_email,84517,01f12604dc8f14ae26da5fddbdf220af.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-20 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu ofertę na maksymalnie dwie części zamówienia w zakresie Części I-V. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na realizację Części VI zamówienia, także jeżeli złożył oferty na dwie Części z zakresu I-V.
2. Oferty Wykonawców, którzy złożyli oferty na więcej części niż określił Zamawiający, zostaną odrzucone (wszystkie).
3. W przypadku, jeśli Wykonawca złoży oferty zgodnie z pkt 1 i, dodatkowo, ofertę wspólną z innym Wykonawcą lub, dodatkowo, ofertę złoży podmiot należący do grupy kapitałowej Wykonawcy, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r., poz. 275), wszystkie złożone oferty zostaną odrzucone na podstawie art.226 ust.1 pkt 5 ustawy.

Pozaustawowe podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).

Ciąg dalszy z pkt 5.4) i pkt 5.7)
6. Dla Części VI - Przygotowanie procesu/regulaminu PPP, celem zwiększenia gotowości Zamawiającego do przeprowadzenia procedury PPP
6.1. Eksperta ds. prawnych – 1 osobę, która:
• posiada wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata lub jest uprawniona do świadczenia pomocy prawnej na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 1874 ze zm.)
oraz
• w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert: opracowała co najmniej jeden regulamin PPP (tj. dokument lub zbiór dokumentów zawierających wykaz rekomendowanych działań, które Zamawiający powinien podjąć, celem przygotowania organizacyjnego oraz kompetencyjnego do wdrożenia i realizacji projektu PPP) lub brała udział w charakterze doradcy prawnego w co najmniej jednym postępowaniu na wybór partnera prywatnego po stronie Zamawiającego dla projektu realizowanego na podstawie ustawy o PPP lub innych odpowiadających ustawie o PPP regulacji - w przypadku projektów realizowanych za granicą. Udział powinien obejmować co najmniej przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia/Specyfikacji Warunków Zamówienia, uczestnictwo w co najmniej 1 turze dialogu konkurencyjnego oraz opracowanie projektu umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym.
W przypadku składania oferty wspólnej, powyższe warunki Wykonawcy powinni spełnić łącznie. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z nich, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 4a-4f do SWZ dla każdej części).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma drogowo-budowlana zatrudni brukarzy oraz ekipy brukarskie - Gniezno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma drogowo-budowlana zatrudni brukarzy oraz ekipy brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI