Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Okręgowy w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia759170-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759170-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Sąd Okręgowy w Olsztynie: Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 32343000000000, ul. Dąbrowszczaków  44 A , 10-543  Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 521 61 66, , e-mail przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl, faks 89 521 61 68.
Adres strony internetowej (URL): https://ezamowienia.ms.gov.pl/; https://www.olsztyn.so.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
sąd powszechny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ezamowienia.ms.gov.pl/; https://www.olsztyn.so.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ezamowienia.ms.gov.pl/; https://www.olsztyn.so.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Elektronicznie poprzez adres https://ezamowienia.ms.gov.pl/
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej poprzez złożenie w siedzibie Zamawiającego, w tym w Biurze Podawczym
Adres:
Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dabrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7.
Numer referencyjny: ZP-2131-11/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  32   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Stosownie do postanowień art. 22 ust 1a oraz 1b pkt 2 PZP, w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna na poziomie co najmniej 500 000,00 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Stosownie do postanowień art. 22 ust. la oraz lb pkt 3 PZP, w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich 5lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również aktualnie realizuje w sposób należyty co najmniej:1) 2 (dwie) oddzielne, odrębne usługi - każda spełniająca następujące wymagania:a) każda usługa polegała na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowalnymi w pełnym zakresie dotyczącym 5 branż: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, drogowej;b) każda robota budowlana była wykonana w obiekcie użyteczności publicznej;c) zakresem przedmiotu każdej roboty budowlanej była co najmniej budowa (wzniesienie) lub rozbudowa lub przebudowa lub modernizacja obiektu użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu;d) każda usługa nadzoru inwestorskiego dotyczyła roboty budowlanej o wartości nie mniejsza niż 4 000 000,00 złotych brutto.albo2) 1 (jedną) usługę spełniającą następujące wymagania:a) usługa polegała na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowalnymi w pełnym zakresie dotyczącym 5 branż: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, drogowej;b) robota budowlana była wykonana w obiekcie użyteczności publicznej;c) zakresem przedmiotu roboty budowlanej była co najmniej budowa (wzniesienie) lub rozbudowa lub przebudowa lub modernizacja obiektu użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu;d) usługa nadzoru inwestorskiego dotyczyła roboty budowlanej o wartości nie mniejsza niż 8 000 000,00 złotych brutto.Stosownie do postanowień art. 22 ust 1a oraz 1b pkt 3 ustawy PZP w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami na wskazane poniższe stanowiska, które spełniają następujące wymagania:Osoba pełniąca rolę Inspektora nadzoru branży budowlanej lub osoba pełniąca rolę Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej i jednocześnie osoba pełniąca rolę Kierownika Zespołu Inspektorów (Koordynatora pracy Inspektorów) – min 1 osoba - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania, koordynowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 31.05.2011 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2011 r. Nr 99, poz. 573 ze zm.), lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane tej specjalności.Minimalne doświadczenie: w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 15 miesięcy pełniła rolę Inspektora nadzoru branży budowlanej lub Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej i jednocześnie Kierownika Zespołu Inspektorów (Koordynatora Pracy inspektorów), w tym co najmniej kierowała, koordynowała, nadzorowała, pełniła nadzór inwestorski nad robotami budowalnymi w pełnym zakresie dotyczącym branży budowlanej w realizacji (odrębnie, oddzielnie) co najmniej 2 projektów (zakończonych i odebranych przez zlecającego) w obiekcie użyteczności publicznej i zakresem przedmiotu roboty budowlanej była co najmniej budowa (wzniesienie) lub rozbudowa lub przebudowa lub modernizacja obiektu użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu, o wartości każdego z projektów co najmniej 4 000 000,00 złotych brutto.Osoba pełniąca rolę Inspektora nadzoru branży sanitarnej - min 1 osoba - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania, koordynowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 31.05.2011 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2011 r. Nr 99, poz. 573 ze zm.) lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane tej specjalności. Minimalne doświadczenie: w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 12 miesięcy pełniła rolę Inspektora nadzoru branży sanitarnej, w tym co najmniej kierowała, koordynowała, nadzorowała, pełniła nadzór inwestorski nad robotami budowalnymi w pełnym zakresie dotyczącym branży sanitarnej w realizacji (odrębnie, oddzielnie) co najmniej 2 projektów (zakończonych i odebranych przez zlecającego) w obiekcie użyteczności publicznej i zakresem przedmiotu roboty budowlanej była co najmniej budowa (wzniesienie) lub rozbudowa lub przebudowa lub modernizacja obiektu użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu, o wartości każdego z projektowa co najmniej 1 000 000,00 złotych brutto.Osoba pełniąca rolę Inspektora nadzoru branży elektrycznej – min 1 osoba - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania, koordynowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 31.05.2011 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2011 r. Nr 99, poz. 573 ze zm.) lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane tej specjalności. Minimalne doświadczenie: w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 12 miesięcy pełniła rolę Inspektora nadzoru branży sanitarnej, w tym co najmniej kierowała, koordynowała, nadzorowała, pełniła nadzór inwestorski nad robotami budowalnymi w pełnym zakresie dotyczącym branży elektrycznej w realizacji (odrębnie, oddzielnie) co najmniej 2 projektów (zakończonych i odebranych przez zlecającego) w obiekcie użyteczności publicznej i zakresem przedmiotu roboty budowlanej była co najmniej budowa (wzniesienie) lub rozbudowa lub przebudowa lub modernizacja obiektu użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu, o wartości każdego z projektów co najmniej 500 000,00 złotych brutto.Osoba pełniąca rolę Inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej - min 1 osoba – posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania, koordynowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i telekomunikacji radiowej wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 31.05.2011 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2011 r. Nr 99, poz. 573 ze zm.) lub inne ważne uprawnienia (w zakresie telekomunikacji przewodowej), wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane tej specjalności. Minimalne doświadczenie: w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 12 miesięcy pełniła rolę Inspektora nadzoru branży sanitarnej, w tym co najmniej kierowała, koordynowała, nadzorowała, pełniła nadzór inwestorski nad robotami budowalnymi w pełnym zakresie dotyczącym branży telekomunikacyjnej w realizacji (odrębnie, oddzielnie) co najmniej 2 projektów (zakończonych i odebranych przez zlecającego) w obiekcie użyteczności publicznej i zakresem przedmiotu roboty budowlanej była co najmniej budowa (wzniesienie) lub rozbudowa lub przebudowa lub modernizacja obiektu użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu, o wartości każdego z projektów co najmniej 1 000 000,00 złotych brutto.Osoba pełniąca rolę Inspektora nadzoru branży drogowej – min 1 osoba – posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania, koordynowania robotami drogowymi w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 31.05.2011 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2011 r. Nr 99, poz. 573 ze zm.) lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane tej specjalności. Minimalne doświadczenie: w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 12 miesięcy pełniła rolę Inspektora nadzoru branży sanitarnej, w tym co najmniej kierowała, koordynowała, nadzorowała, pełniła nadzór inwestorski nad robotami budowalnymi w pełnym zakresie dotyczącym branży drogowej w realizacji (odrębnie, oddzielnie) co najmniej 2 projektów (zakończonych i odebranych przez zlecającego) w obiekcie użyteczności publicznej i zakresem przedmiotu roboty budowlanej była co najmniej budowa (wzniesienie) lub rozbudowa lub przebudowa lub modernizacja obiektu użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu, o wartości każdego z projektów co najmniej 500 000,00 złotych brutto.W ramach zespołu osób nie dopuszcza się łączenia przez jedną i tę samą osobę różnych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 PZP oraz 24 ust. 5 PZP, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych odpowiednio w Rozdziale IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz zrealizowanych usług należy przedstawić na wezwanie Zamawiającego według wzoru przedstawionego w załączniku nr 5 do SIWZ. Dowody należytego wykonania usług Wykonawca składa na podstawie wezwania Zamawiającego.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IV pkt 3 Wykonawca przedłoży wykaz osób (Część A), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Niniejszy dokument (Część A) należy złożyć wraz z ofertą według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZW celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych odpowiednio w Rozdziale IV pkt 4 SIWZ, Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Dokument na podstawie wezwania Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy.2. Sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, wykaz osób - Część B (w zakresie kryteriów oceny ofert)3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej. 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - w przypadku składania oferty w formie pisemnej.5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6 Rozdziału IV SIWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający ustala wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Projekt umowy, który zostanie zawarty z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy). Okoliczności warunkujące możliwość dokonania zamian w treści przyszłej umowy o zamówienie publiczne zostały szczegółowo opisane w treści projektu umowy załączonej do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do wykonania elewacji - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac elewacyjnych. Inwestycje na terenie woj.warmińsko-mazurskiego. Budynki mieszkalne, usługowe. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI