Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji koordynatora projektu pn. „modernizacja amfiteatru w Parku im. Gen. J. Sowińskiego w Warszawie” przy ul. Elekcyjnej 17. - kontynuacja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wolskie Centrum Kultury
1.3.) Oddział zamawiającego: WCK_Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362359692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obozowa 85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-425
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kozlowska@wck-wola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wck-wola.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji koordynatora projektu pn. „modernizacja amfiteatru w Parku im. Gen. J. Sowińskiego w Warszawie” przy ul. Elekcyjnej 17. - kontynuacja
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfaec35f-9369-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137366/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja amfiteatru w Parku Sowińskiego ul.Elekcyjna 17
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfaec35f-9369-11ee-9ee7-e2087ac16d09
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl; /WCKWola/SkrytkaESP)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest na
Platformie e-zamówienia, zwanej dalej Platformą, pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z
platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy
możliwości są równorzędne. Oferta składana w formie elektronicznej musi zostać podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast oferta składana w postaci
elektronicznej musi zostać podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): załącznik nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WCK/2/ZP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 135000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego związanych z pełnieniem funkcji koordynatora projektu w zakresie wykonywania obowiązków zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji zadania mającego na celu modernizację amfiteatru położonego w Parku im. Gen. J. Sowińskiego w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 17, w szczególności kontynuacja koordynacji nad realizowanymi robotami budowlanymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te Oferty, które nie zostaną odrzucone.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena (brutto) – waga 60%
Doświadczenie Koordynator projektu – waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynator projektu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
d. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące:
a) zdolności technicznej (doświadczenie Wykonawcy) – tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę polegające na pełnieniu funkcji koordynatora projektu w zakresie wykonywania obowiązków zastępstwa inwestycyjnego nad realizacją remontu lub przebudowy budynku lub obiektu budowlanego z przeznaczeniem na potrzeby działalności kulturalnej - zgodnie z Polska Klasyfikacja Obiektów Budowlanych (PKOB). Aby spełnić wymóg Odwołujący winien wykazać się realizacją obiektów skalsyfikowanych jako ogólnodostępne obiekty kulturalne (klasa 1261).
Wykaz wykonanych zrealizowanych usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
b) zdolności zawodowej - tj. wykaże, że posiada odpowiednie wykształcenie i uprawnienia:
Koordynator projektu – osoba posiadająca wykształcenie wyższe prawnicze (uprawnienia radcy prawnego lub adwokata), minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat polegające na pełnieniu funkcji koordynatora projektu w zakresie wykonywania obowiązków zastępstwa inwestycyjnego nad realizacją remontu lub przebudowy budynku lub obiektu budowlanego z przeznaczeniem na potrzeby działalności kulturalnej- zgodnie z Polska Klasyfikacja Obiektów Budowlanych (PKOB). Aby spełnić wymóg Odwołujący winien wykazać się realizacją obiektów skalsyfikowanych jako ogólnodostępne obiekty kulturalne (klasa 1261).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 2: Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia (Wykonawca)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SWZ,
Wykaz realizowanych usług – Załącznik nr 4 do SWZ.
Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,
W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
Brak któregokolwiek z elementów (rozumiany również jako złożenie dokumentu niekompletnego) opisanych powyżej w lit. a-g z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp skutkuje niezgodnością treści oferty z treścią SWZ i powoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
d. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące:
a) zdolności technicznej (doświadczenie Wykonawcy) – tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę polegające na pełnieniu funkcji koordynatora projektu w zakresie wykonywania obowiązków zastępstwa inwestycyjnego nad realizacją remontu lub przebudowy budynku lub obiektu budowlanego z przeznaczeniem na potrzeby działalności kulturalnej - zgodnie z Polska Klasyfikacja Obiektów Budowlanych (PKOB). Aby spełnić wymóg Odwołujący winien wykazać się realizacją obiektów skalsyfikowanych jako ogólnodostępne obiekty kulturalne (klasa 1261).
Wykaz wykonanych zrealizowanych usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
b) zdolności zawodowej - tj. wykaże, że posiada odpowiednie wykształcenie i uprawnienia:
Koordynator projektu – osoba posiadająca wykształcenie wyższe prawnicze (uprawnienia radcy prawnego lub adwokata), minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat polegające na pełnieniu funkcji koordynatora projektu w zakresie wykonywania obowiązków zastępstwa inwestycyjnego nad realizacją remontu lub przebudowy budynku lub obiektu budowlanego z przeznaczeniem na potrzeby działalności kulturalnej- zgodnie z Polska Klasyfikacja Obiektów Budowlanych (PKOB). Aby spełnić wymóg Odwołujący winien wykazać się realizacją obiektów skalsyfikowanych jako ogólnodostępne obiekty kulturalne (klasa 1261).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w postaci:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2. wykazu wykonanych usług nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem oryginałów dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
3. dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów zawodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dotycząca wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia
a. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę, w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
b. Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:
- spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 k.c.,
- wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów k.c. np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub więcej Wykonawców.
c. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają „Pełnomocnika” do: • reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W ofercie należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię.
d. W przypadku, gdy upełnomocnienie osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wynika z treści umowy zawartej pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegających się o zamówienie, w ofercie składa się oryginał umowy lub notarialnie potwierdzoną kopię.
e. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, aby przy ich ocenie wspólnie spełniali w/w warunki.
f. Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-19 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni