IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Liczba pobytów na placu budowy w miesiącu |
20,00 |
Czas reakcji na żądanie stawiania się na placu budowy |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 1 Umowyw przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia zapracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za prace; 3) zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o którychmowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych; 5) koniecznośćwykonania robót dodatkowych; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przezWykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, októrych mowa w ust. 1 powyżej. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 Umowy wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzeniazostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2)Umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcywynikającego ze zwiększenia wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy dowysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia z uwzględnieniem wszystkich obciążeńpublicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5. W przypadku zmiany, o której mowaw ust. 1 pkt 3) lub 4) Umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniej zmianie o wartość wzrostucałkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tejzmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonującychprzedmiot Umowy. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 5 powyżej, wynagrodzenieWykonawcy zostanie obliczone zgodnie ze wzorem: W = (W1/W2) * RD gdzie: W – wynagrodzenie zaroboty dodatkowe o których mowa w ust. 1 pkt 5) powyżej; W1 – wynagrodzenie Wykonawcy określone w §3 ust. 1 Umowy; W2 – wynagrodzenie wykonawcy robót budowlanych; RD – wartość robót dodatkowych. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, którejdokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) działania siły wyższej uniemożliwiającejwykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; 2) zmiany sposobu realizacji przedmiotuUmowy wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizacjęprzedmiotu Umowy. 8. Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy o okrestrwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacjiprzedmiotu Umowy, w następujących sytuacjach: 1) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonychczynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwemokoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 2) gdy wystąpią opóźnienia w szczególności wwydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocyprzepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww.decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność; 3) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania czynności objętych przedmiotemUmowy z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ichwstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 4) wystąpienia siły wyższejuniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; 5) jeżeli wystąpikonieczność wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku prawo zamówień publicznych, czas realizacji przedmiotu Umowy zostanie wydłużony, o czas niezbędnydo zrealizowania zamówienia o którym mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych; 9. Strony mają prawo do zmiany osób wyznaczonych do wykonywaniaprzedmiotu Umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy w uzasadnionych przypadkach, w szczególności wtakich jak śmierć, choroba, rozwiązanie stosunku pracy z Wykonawcą lub inne zdarzenia losowe a także wprzypadku, gdy do prawidłowej realizacji zadania konieczne jest zaangażowanie dodatkowych osób. Zmianajest możliwa z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie gorsze od tych, któreposiada osoba wyznaczona do realizacji przedmiotu Umowy w ofercie Wykonawcy. 10. Katalog zmianokreślonych w ust. 1-8 powyżej określa zmiany na które Strony mogą wyrazić zgodę, nie stanowi jednakzobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiana Umowy nastąpi w formie aneksu do Umowy. Podstawą dosporządzenia aneksu do Umowy będzie pisemny wniosek Strony zawierający uzasadnienie dla zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
22.12.2020, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: