IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
20.1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy. 20.2. Dopuszcza się zmianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następującychokoliczności: 1) wystąpienia którejkolwiek zmiany o której mowa w ust. 20.3. oraz zmiany w przedmiocie umowy nie wynikające z przyczynWykonawcy; termin realizacji może zostać wydłużony do 10 dni; 2) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanieprzedmiotu umowy będzie niemożliwe bądź utrudnione, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; wydłużenie umowy nastąpijedynie o czas spowodowany opóźnieniem; 20.3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadkuwystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) nastąpi zmiana przeznaczenia nieruchomości w związku ze zmianą miejscowegoplanu zagospodarowania lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania; 2) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia z uwagi naprzekazanie lub konieczność przekazania nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych; 3) zmiana numerów działekskładających się na wycenianą nieruchomość; 4) geodezyjna zmiana powierzchni wycenianej nieruchomości; 5) zwiększenie powierzchniwycenianej nieruchomości, nie więcej niż o 10%; 6) zmniejszenie powierzchni wycenianej nieruchomości; 7) w przypadku ujawnienia środkówtrwałych nieujętych w ewidencji KOWR; 8) wykonanie przedmiotu umowy stanie się zbędne dla Zamawiającego ze względu na jego właściwość lubprzeznaczenie albo gdy jego realizacja przez Wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwilizawarcia umowy. W takim przypadku, Wykonawcy przysługuje zwrot jedynie faktycznie poniesionych kosztów realizacji; 9) Zmiana treści umowyjest korzystna dla Zamawiającego. 20.4. Zmiany o których mowa w ust. 20.3. nie będą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 20.5.Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianąWykonawcy zamówienia: 1) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniejrównoważnymi uprawnieniami o których mowa w siwz, 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowopersonalnych,utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie podwarunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych, 3) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowymwykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 20.6. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmianypodatku od towarów i usług (VAT). 20.7. Zmiany o których mowa powyżej nastąpią w formie aneksu do umowy. 20.8. Powyższe postanowieniastanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przezZamawiającego. 20.9. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie, Wykonawca zobowiązany jestniezwłocznie informować Zamawiającego pisemnie. 20.10. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okolicznościna które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane. 20.11. Wniosek o wprowadzenie zmian w umowie będzie rozpatrywany przezZamawiającego, jeżeli zostanie on złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-25, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Ujazd, gminie Ujazd, pow. strzeleckim, woj. opolskim |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zadanie częściowe nr 1 Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Ujazd, gminie Ujazd, pow. strzeleckim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 2391/7 (pow.0,1177ha), 2391/9 (pow.0,1223ha), 2391/14 (pow.0,1203ha), 2391/15 (pow.0,0996ha), 2391/16 (pow.0,1070ha), 2391/17 (pow.0,0929ha), 2391/18 (pow.0,1076ha), 2391/22 (pow.0,1125ha), 2391/23 (pow.0,0994ha), 2391/24 (pow.0,0970ha), 2391/25 (pow.0,1117ha), 2391/26 (pow.0,2262ha), 2223/4 (pow.0,0547ha), 2223/5 (pow.0,1175ha), 2223/6 (pow.0,1176ha), 2223/7 (pow.0,0981ha), 2223/8 (pow.0,1269ha), 2223/9 (pow.0,0784ha), 2223/10 (pow.0,0817ha), 2223/13 (pow.0,0802ha), 2223/14 (pow.0,1041ha), 2223/15 (pow.0,0733ha), 2223/16 (pow.0,0723ha), 2223/17 (pow.0,0791ha), 2223/18 (pow.0,1001ha), 2223/19 (pow.0,0916ha) z a.m. 22.Dla ww. działek prowadzona jest księga wieczysta nr OP1S/00052195/0 przez Sąd Rejonowy w Strzelcach Opolskich. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego osiedla Piaski w Ujeździe (uchwała nr XVIII.93.2012. z dnia 26.04.2012r. Rady Miejskiej w Ujeździe):- dz. 2391/7, 2391/9, 2391/14, 2391/15, 2391/16, 2391/17, 2391/18, 2391/22, 2391/23, 2391/24, 2391/25, 2223/5, 2223/6, 2223/7, 2223/8, 2223/9, 2223/10, 2223/13, 2223/14, 2223/15, 2223/16, 2223/17, 2223/18, 2223/19 – przeznaczone są jako tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (MN),- dz. 2391/26 – przeznaczona jest jako tereny zieleni i wód, w tym tereny lasów i dolesień (ZL),- dz. 2223/4 – przeznaczona jest jako tereny komunikacji publicznej, w tym tereny ciągów pieszych (KP).W operacie szacunkowym należy wyodrębnić:- wartość drzewostanu – wg. oceny rzeczoznawcy.Pozostałe informacje. • Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu. • W ramach operatu szacunkowego należy wyodrębnić wartości każdej z działek. Każda działka będzie sprzedawana odrębnie, a działki nr:- 2391/17 - będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 2391/18, 2391/16, 2391/23, 2391/24, 2391/25, 2391/26, jako działka dojazdowa,- 2223/4 - będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 2223/19, 2223/5, 2223/6.• Wykonawca nie otrzyma od Zamawiającego danych ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości, tj. wypisu z rejestru gruntów oraz wyrysu z mapy ewidencyjnej, ewentualnie kopii mapy ewidencyjnej, kopii mapy zasadniczej, prawomocnej decyzji z projektem podziału itp.,• Wykonawca przekazuje zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 22
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 14 dni i nie może być dłuższy niż 22 dni. W przypadku gdyWykonawca wpisze termin krótszy niż 14 dni bądź dłuższy niż 22 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji IstotnychWarunków Zamówienia
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Krapkowice, gminie Krapkowice, pow. krapkowickim, woj. opolskim |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2) Zadanie częściowe nr 2 Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Krapkowice, gminie Krapkowice, pow. krapkowickim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako 63/29 (pow.0,1456ha), 63/30 (pow.0,1395ha), 63/31 (pow.0,1183ha), 63/72 (pow.0,0875ha), 63/99 (pow.0,0962ha), 63/100 (pow.0,1052ha), 63/105 (pow.0,1037ha), 63/108 (pow.0,1040ha), 63/114 (pow.0,1030ha), 63/116 (pow.0,0862ha), 63/124 (pow.0,0506ha), 63/127 (pow.0,4015ha), 63/147 (pow.0,0891ha), 63/148 (pow.0,0909ha), 63/149 (pow.0,0905ha), 63/150 (pow.0,1056ha), 63/151 (pow.0,1030ha), 63/152 (pow.0,0875ha), 63/153 (pow.0,0875ha), 63/154 (pow.0,0875ha), 63/155 (pow.0,0823ha), 60/15 (pow.0,0390ha), 60/16 (pow.0,1085ha), 60/17 (pow.0,0696ha) z a.m.16.Dla działki nr 63/127 prowadzona jest księga wieczysta nr OP1S/00070191/4 przez Sąd Rejonowy w Strzelcach Opolskich. Dla działki nr 60/17 prowadzona jest księga wieczysta nr OP1S/00072039/5 przez Sąd Rejonowy w Strzelcach Opolskich. Dla pozostałych działek prowadzona jest księga wieczysta nr OP1S/00053210/9 przez Sąd Rejonowy w Strzelcach Opolskich. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego w rejonie ul. Prudnickiej w Krapkowicach (uchwała nr VIII/109/03 z dnia 15.09.2003r. Rady Miejskiej w Krapkowicach):- dz. 63/29, 63/30, 63/31, 63/72, 63/99, 63/100, 63/105, 63/108, 63/114, 63/116, 63/124, 63/147, 63/148, 63/149, 63/150, 63/151, 63/152, 63/153, 63/154, 63/155, 60/15, 60/16 – przeznaczone są jako tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej,- dz. 63/127, 60/17 – przeznaczona jest jako tereny zieleni o funkcji izolacyjnej i energetyki gazowej.Pozostałe informacje: • Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu. • W ramach operatu szacunkowego należy wyodrębnić wartości każdej z działek. Każda działka będzie sprzedawana odrębnie, a działki nr:- 63/127 – będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 63/116, 63/124, 60/15,- 60/17 – będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 63/124, 60/15, 60/16,- 63/124, 60/15 – będą sprzedawane jako jedna nieruchomość gruntowa,• Wykonawca nie otrzyma od Zamawiającego danych ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości, tj. wypisu z rejestru gruntów oraz wyrysu z mapy ewidencyjnej, ewentualnie kopii mapy ewidencyjnej, kopii mapy zasadniczej, prawomocnej decyzji z projektem podziału itp.,• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 22
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 14 dni i nie może być dłuższy niż 22 dni. W przypadku gdyWykonawca wpisze termin krótszy niż 14 dni bądź dłuższy niż 22 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji IstotnychWarunków Zamówienia