Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych w województwie opolskim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych w województwie opolskim dla KOWR OT w Opolu z prawem opcji – 3 zadania częściowe. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.33.2020.U
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-12
  • Numer ogłoszenia594707-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594707-N-2020 z dnia 2020-10-12 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu: Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych w województwie opolskim dla KOWR OT w Opolu z prawem opcji – 3 zadania częściowe. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.33.2020.U
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800113, ul. 1-go Maja   6 , 45-068  Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (77) 400-09-41, , e-mail zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl/open-auctions.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważości
Adres:
KOWR OT w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych w województwie opolskim dla KOWR OT w Opolu z prawem opcji – 3 zadania częściowe. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.33.2020.U
Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.33.2020.U
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych w województwie opolskim dla KOWR OT w Opolu z prawem opcji– 3 zadania częściowe.Zamówienie zostało podzielone na 3 części, tj.:1) Zadanie częściowe nr 1 Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Ujazd, gminie Ujazd, pow. strzeleckim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 2391/7 (pow.0,1177ha), 2391/9 (pow.0,1223ha), 2391/14 (pow.0,1203ha), 2391/15 (pow.0,0996ha), 2391/16 (pow.0,1070ha), 2391/17 (pow.0,0929ha), 2391/18 (pow.0,1076ha), 2391/22 (pow.0,1125ha), 2391/23 (pow.0,0994ha), 2391/24 (pow.0,0970ha), 2391/25 (pow.0,1117ha), 2391/26 (pow.0,2262ha), 2223/4 (pow.0,0547ha), 2223/5 (pow.0,1175ha), 2223/6 (pow.0,1176ha), 2223/7 (pow.0,0981ha), 2223/8 (pow.0,1269ha), 2223/9 (pow.0,0784ha), 2223/10 (pow.0,0817ha), 2223/13 (pow.0,0802ha), 2223/14 (pow.0,1041ha), 2223/15 (pow.0,0733ha), 2223/16 (pow.0,0723ha), 2223/17 (pow.0,0791ha), 2223/18 (pow.0,1001ha), 2223/19 (pow.0,0916ha) z a.m. 22.2) Zadanie częściowe nr 2 Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Prószków, gminie Prószków, pow. opolskim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 1305/10 (pow.0,0848ha), 1305/11 (pow.0,0724ha), 1305/12 (pow.0,0725ha), 1305/13 (pow.0,0970ha), 1305/14 (pow.0,0957ha), 1305/15 (pow.0,0892ha), 1305/16 (pow.0,0450ha), 1305/35 (pow.0,0968ha), 1305/36 (pow.0,0968ha), 1305/37 (pow.0,1380ha), 1305/38 (pow.0,0840ha) z a.m.11.3) Zadanie częściowe nr 3 Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Górna Wieś, gminie Nysa, pow. nyskim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 3/9 (pow.0,2049ha), 3/48 (pow.0,0859ha), 3/49 (pow.0,0645ha), 3/50 (pow.0,0645ha), 3/51 (pow.0,0632ha), 3/52 (pow.0,0633ha), 3/53 (pow.0,0641ha), 3/54 (pow.0,0642ha), 3/55 (pow.0,0658ha), 3/56 (pow.0,0655ha), 3/57 (pow.0,0655ha), 3/58 (pow.0,0662ha), 3/61 (pow.0,0150ha), 3/62 (pow.0,0689ha), 3/63 (pow.0,0653ha), 3/64 (pow.0,0763ha), 3/66 (pow.0,0630ha), 3/67 (pow.0,0630ha), 3/68 (pow.0,0630ha), 3/69 (pow.0,0630ha), 3/70 (pow.0,0630ha), 3/71 (pow.0,0630ha), 3/72 (pow.0,0630ha), 3/73 (pow.0,0673ha), 3/74 (pow.0,0614ha), 3/75 (pow.0,0614ha), 3/76 (pow.0,0593ha), 3/81 (pow.0,0108ha), 3/82 (pow.0,0734ha), 3/83 (pow.0,0777ha), 3/84 (pow.0,0606ha), 3/85 (pow.0,0622ha), 3/86 (pow.0,0615ha), 3/87 (pow.0,0609ha), 3/88 (pow.0,0606ha), 3/89 (pow.0,0878ha), 3/90 (pow.0,0853ha), 3/91 (pow.0,0738ha), 3/93 (pow.0,0449ha), 3/94 (pow.0,0384ha), 3/95 (pow.0,0361ha), 3/96 (pow.0,0393ha), 3/97 (pow.0,0093ha), 3/98 (pow.0,0717ha), 3/99 (pow.0,0712ha), 3/100 (pow.0,0715ha), 3/109 (pow.0,0798ha) z a.m. 65.UWAGA! - dot. wszystkich zadań częściowych:1) Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie wyceny zwanej dalej wycenę pierwotną oraz opcję jej ponownego wykonania. Opcję ponownego wykonania wyceny należy rozumieć jako prawo Zamawiającego, ale nie obowiązek, do zlecenia ponownego wykonania wyceny/operatu szacunkowego.2) Wykonawca wykona wycenę pierwotną oraz gwarantuje Zamawiającemu jej ponowne wykonanie.3) Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek roszczenia ani odszkodowania z tego tytułu.4) W przypadku kiedy operat szacunkowy, wg oceny Zamawiającego, będzie wymagał potwierdzenia aktualności w trybie art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami i § 58 rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, bądź sporządzenia ponownego operatu, o którym mowa poniżej w pkt 5 lit. b, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania analizy rynku nieruchomości i sprawdzenia istotnych czynników mających wpływ na określenie wartości.5) Po przeprowadzeniu analizy o której mowa powyżej Wykonawca sporządza:a) klauzulę o aktualności, za którą przysługiwać będzie Wykonawcy wynagrodzenie brutto w wysokości 10% wynagrodzenia brutto otrzymanego za pierwotną wycenę,bądźb) nowy operat szacunkowy, z nową datą, z uwzględnieniem zmian wynikających z analizy, o której mowa w pkt 4, za który przysługiwać będzie Wykonawcy wynagrodzenie brutto w wysokości 35% wynagrodzenia brutto otrzymanego za pierwotną wycenę.6) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji (zlecenia) określającego w szczególności przedmiot zamówienia, termin wykonania oraz wysokość wynagrodzenia, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy za pośrednictwem komunikacji elektronicznej lub za pośrednictwem operatora pocztowego za zwrotnym potwierdzeniem odbioru bądź Wykonawca odbierze je osobiście u Zamawiającego. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. Szczegóły dotyczące prawa opcji zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do siwz.3.2. Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.

II.5) Główny kod CPV: 71319000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 22
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Dot. wszystkich zadań częściowych: Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryteriumwyboru oferty. Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może byćkrótszy niż 14 dni i nie może być dłuższy niż 22 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 14 dni bądźdłuższy niż 22 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że dysponujeco najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej wformie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych w szczególnościrejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizującychzadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danychwskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (co najmniej jedna osoba, posiadającauprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do siwz).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
20.1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.20.2. Dopuszcza się zmianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:1) wystąpienia którejkolwiek zmiany o której mowa w ust. 20.3. oraz zmiany w przedmiocie umowy nie wynikające z przyczyn Wykonawcy; termin realizacji może zostać wydłużony do 10 dni;2) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie przedmiotu umowy będzie niemożliwe bądź utrudnione, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; wydłużenie umowy nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem;20.3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:1) nastąpi zmiana przeznaczenia nieruchomości w związku ze zmianą miejscowego planu zagospodarowania lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania;2) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia z uwagi na przekazanie lub konieczność przekazania nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych;3) zmiana numerów działek składających się na wycenianą nieruchomość;4) geodezyjna zmiana powierzchni wycenianej nieruchomości;5) zwiększenie powierzchni wycenianej nieruchomości, nie więcej niż o 10%; 6) zmniejszenie powierzchni wycenianej nieruchomości; 7) w przypadku ujawnienia środków trwałych nieujętych w ewidencji KOWR;8) wykonanie przedmiotu umowy stanie się zbędne dla Zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez Wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku, Wykonawcy przysługuje zwrot jedynie faktycznie poniesionych kosztów realizacji; 9) Zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego.20.4. Zmiany o których mowa w ust. 20.3. nie będą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia.20.5. Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia: 1) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w siwz,2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych,3) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego.20.6. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT).20.7. Zmiany o których mowa powyżej nastąpią w formie aneksu do umowy.20.8. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 20.9. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego pisemnie.20.10. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane.20.11. Wniosek o wprowadzenie zmian w umowie będzie rozpatrywany przez Zamawiającego, jeżeli zostanie on złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-20, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Ujazd, gminie Ujazd, pow. strzeleckim, woj. opolskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zadanie częściowe nr 1 Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Ujazd, gminie Ujazd, pow. strzeleckim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 2391/7 (pow.0,1177ha), 2391/9 (pow.0,1223ha), 2391/14 (pow.0,1203ha), 2391/15 (pow.0,0996ha), 2391/16 (pow.0,1070ha), 2391/17 (pow.0,0929ha), 2391/18 (pow.0,1076ha), 2391/22 (pow.0,1125ha), 2391/23 (pow.0,0994ha), 2391/24 (pow.0,0970ha), 2391/25 (pow.0,1117ha), 2391/26 (pow.0,2262ha), 2223/4 (pow.0,0547ha), 2223/5 (pow.0,1175ha), 2223/6 (pow.0,1176ha), 2223/7 (pow.0,0981ha), 2223/8 (pow.0,1269ha), 2223/9 (pow.0,0784ha), 2223/10 (pow.0,0817ha), 2223/13 (pow.0,0802ha), 2223/14 (pow.0,1041ha), 2223/15 (pow.0,0733ha), 2223/16 (pow.0,0723ha), 2223/17 (pow.0,0791ha), 2223/18 (pow.0,1001ha), 2223/19 (pow.0,0916ha) z a.m. 22.Dla ww. działek prowadzona jest księga wieczysta nr OP1S/00052195/0 przez Sąd Rejonowy w Strzelcach Opolskich. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego osiedla Piaski w Ujeździe (uchwała nr XVIII.93.2012. z dnia 26.04.2012r. Rady Miejskiej w Ujeździe):- dz. 2391/7, 2391/9, 2391/14, 2391/15, 2391/16, 2391/17, 2391/18, 2391/22, 2391/23, 2391/24, 2391/25, 2223/5, 2223/6, 2223/7, 2223/8, 2223/9, 2223/10, 2223/13, 2223/14, 2223/15, 2223/16, 2223/17, 2223/18, 2223/19 – przeznaczone są jako tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (MN),- dz. 2391/26 – przeznaczona jest jako tereny zieleni i wód, w tym tereny lasów i dolesień (ZL),- dz. 2223/4 – przeznaczona jest jako tereny komunikacji publicznej, w tym tereny ciągów pieszych (KP).W operacie szacunkowym należy wyodrębnić:- wartość drzewostanu – wg. oceny rzeczoznawcy.Pozostałe informacje. • Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu. • W ramach operatu szacunkowego należy wyodrębnić wartości każdej z działek. Każda działka będzie sprzedawana odrębnie, a działki nr:- 2391/17 - będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 2391/18, 2391/16, 2391/23, 2391/24, 2391/25, 2391/26, jako działka dojazdowa,- 2223/4 - będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 2223/19, 2223/5, 2223/6.• Wykonawca nie otrzyma od Zamawiającego danych ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości, tj. wypisu z rejestru gruntów oraz wyrysu z mapy ewidencyjnej, ewentualnie kopii mapy ewidencyjnej, kopii mapy zasadniczej, prawomocnej decyzji z projektem podziału itp.,• Wykonawca przekazuje zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 22
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca wdruku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 14 dni i nie może byćdłuższy niż 22 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 14 dni bądź dłuższy niż 22 dni, Zamawiający odrzuciofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Część nr: 2 Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Prószków, gminie Prószków, pow. opolskim, woj. opolskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2) Zadanie częściowe nr 2 Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Prószków, gminie Prószków, pow. opolskim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 1305/10 (pow.0,0848ha), 1305/11 (pow.0,0724ha), 1305/12 (pow.0,0725ha), 1305/13 (pow.0,0970ha), 1305/14 (pow.0,0957ha), 1305/15 (pow.0,0892ha), 1305/16 (pow.0,0450ha), 1305/35 (pow.0,0968ha), 1305/36 (pow.0,0968ha), 1305/37 (pow.0,1380ha), 1305/38 (pow.0,0840ha) z a.m.11.Dla ww. działek prowadzona jest księga wieczysta nr OP1O/00110816/2 przez Sąd Rejonowy w Opolu. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Miasta Prószków uchwalonego przez Radę Miejską w Prószkowie uchwałą nr XL/368/2018 z dnia 03.07.2018r., przedmiotowe działki przeznaczone są jako:- działki nr 1305/10, 1305/11, 1305/12, 1305/13, 1305/14, 1305/15, 1305/16 – 82MN – teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej,- działki nr 1305/35, 1305/36, 1305/37, 1305/38 – 80MN – teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej.Pozostałe informacje. • Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu. • W ramach operatu szacunkowego należy wyodrębnić wartości każdej z działek. Każda działka będzie sprzedawana odrębnie, a działka nr 1305/16 będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 1305/13, 1305/14, 1305/15 (w przyszłości jeszcze z działkami 1305/17, 1305/18, 1305/19, 1305/20), jako działka dojazdowa.• Wykonawca nie otrzyma od Zamawiającego danych ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości, tj. wypisu z rejestru gruntów oraz wyrysu z mapy ewidencyjnej, ewentualnie kopii mapy ewidencyjnej, kopii mapy zasadniczej, prawomocnej decyzji z projektem podziału itp.• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 22
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca wdruku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 14 dni i nie może byćdłuższy niż 22 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 14 dni bądź dłuższy niż 22 dni, Zamawiający odrzuciofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Część nr: 3 Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Górna Wieś, gminie Nysa, pow. nyskim, woj. opolskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3) Zadanie częściowe nr 3 Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Górna Wieś, gminie Nysa, pow. nyskim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 3/9 (pow.0,2049ha), 3/48 (pow.0,0859ha), 3/49 (pow.0,0645ha), 3/50 (pow.0,0645ha), 3/51 (pow.0,0632ha), 3/52 (pow.0,0633ha), 3/53 (pow.0,0641ha), 3/54 (pow.0,0642ha), 3/55 (pow.0,0658ha), 3/56 (pow.0,0655ha), 3/57 (pow.0,0655ha), 3/58 (pow.0,0662ha), 3/61 (pow.0,0150ha), 3/62 (pow.0,0689ha), 3/63 (pow.0,0653ha), 3/64 (pow.0,0763ha), 3/66 (pow.0,0630ha), 3/67 (pow.0,0630ha), 3/68 (pow.0,0630ha), 3/69 (pow.0,0630ha), 3/70 (pow.0,0630ha), 3/71 (pow.0,0630ha), 3/72 (pow.0,0630ha), 3/73 (pow.0,0673ha), 3/74 (pow.0,0614ha), 3/75 (pow.0,0614ha), 3/76 (pow.0,0593ha), 3/81 (pow.0,0108ha), 3/82 (pow.0,0734ha), 3/83 (pow.0,0777ha), 3/84 (pow.0,0606ha), 3/85 (pow.0,0622ha), 3/86 (pow.0,0615ha), 3/87 (pow.0,0609ha), 3/88 (pow.0,0606ha), 3/89 (pow.0,0878ha), 3/90 (pow.0,0853ha), 3/91 (pow.0,0738ha), 3/93 (pow.0,0449ha), 3/94 (pow.0,0384ha), 3/95 (pow.0,0361ha), 3/96 (pow.0,0393ha), 3/97 (pow.0,0093ha), 3/98 (pow.0,0717ha), 3/99 (pow.0,0712ha), 3/100 (pow.0,0715ha), 3/109 (pow.0,0798ha) z a.m. 65.Dla działki nr 3/9 prowadzona jest księga wieczysta nr OP1N/00083941/7 przez Sąd Rejonowy w Nysie. Dla pozostałych działek prowadzona jest księga wieczysta nr OP1N/00060648/2 przez Sąd Rejonowy w Nysie. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenów budownictwa mieszkaniowego w rejonie ulic Długosza, Rodziewiczówny, Sudeckiej w Nysie uchwalonego przez Radę Miejską w Nysie uchwałą nr V/33/07 z dnia 05.02.2007r., obowiązującego ze zmianą uchwaloną przez Radę Miejską w Nysie uchwałą nr XLVI/698/10 z dnia 29.04.2010r. przedmiotowe działki przeznaczone są jako:- działka 3/9 – Z.5 – teren zieleni,- działka 3/109 – MN.9 – lokalizacja zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rozumieniu przepisów odrębnych z wyłączeniem zabudowy szeregowej.Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenów budownictwa mieszkaniowego w rejonie ulic Długosza, Rodziewiczówny, Sudeckiej w Nysie uchwalonego przez Radę Miejską w Nysie uchwałą nr XXIX/294/96 z dnia 28.10.1996r. przedmiotowe działki przeznaczone są jako:- 3/48, 3/49, 3/50, 3/51, 3/52, 3/53, 3/54, 3/55, 3/56, 3/57, 3/58, 3/64 – 20.MN – teren przeznaczony pod projektowaną zabudowę mieszkaniową niskiej intensywności,- 3/66, 3/67, 3/68, 3/69, 3/70, 3/71, 3/72, 3/73 – 19.MN – teren przeznaczony pod projektowaną zabudowę mieszkaniową niskiej intensywności,- 3/62, 3/63, 3/74, 3/75, 3/76, 3/81, 3/82, 3/83, 3/84, 3/85, 3/86, 3/87, 3/88, 3/89, 3/90, 3/91 – 17.MN – teren przeznaczony pod projektowaną zabudowę mieszkaniową niskiej intensywności,- 3/93, 3/94, 3/95, 3/96, 3/97, 3/98, 3/99, 3/100 – 16.MN – teren przeznaczony pod projektowaną zabudowę mieszkaniową niskiej intensywności,- 3/61 – 18ZP,US,UH,EE – zieleni rekreacyjno-sportowo-wypoczynkowej z obiektem usługowo-klubowym z dopuszczeniem urządzeń i obiektów infrastruktury technicznej. Pozostałe informacje. • Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu. • W ramach operatu szacunkowego należy wyodrębnić wartości każdej z działek. Każda działka będzie sprzedawana odrębnie, z wyłączeniem działek 3/97, 3/98, 3/76, 3/81. Działki:- 3/97, 3/98 - będą sprzedawane jako jedna nieruchomość – należy podać ich łączną wartość,- 3/76, 3/81 - będą sprzedawane jako jedna nieruchomość – należy podać ich łączną wartość.• Wykonawca nie otrzyma od Zamawiającego danych ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości, tj. wypisu z rejestru gruntów oraz wyrysu z mapy ewidencyjnej, ewentualnie kopii mapy ewidencyjnej, kopii mapy zasadniczej, prawomocnej decyzji z projektem podziału itp.,• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 22
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca wdruku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 14 dni i nie może byćdłuższy niż 22 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 14 dni bądź dłuższy niż 22 dni, Zamawiający odrzuciofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe - Pawłowiczki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI