Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy i robót dla realizacji inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa Trasy Łagiewnickiej w Krakowie od skrzyżowania z ul. Grota-Roweckiego do skrzyżowania z ul. Beskidzką i z ul. Halszki wraz z budową odcinka linii tramwajowej”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyTrasa Łagiewnicka Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-17
  • Numer ogłoszenia549105-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549105-N-2019 z dnia 2019-05-17 r.

Trasa Łagiewnicka Spółka Akcyjna: Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy i robót dla realizacji inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa Trasy Łagiewnickiej w Krakowie od skrzyżowania z ul. Grota-Roweckiego do skrzyżowania z ul. Beskidzką i z ul. Halszki wraz z budową odcinka linii tramwajowej”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Trasa Łagiewnicka Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 36405983000000, ul. Józefa Marcika   14C , 30-443  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48(12)3578000, , e-mail admin@trasalagiewnicka.krakow.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.trasalagiewnicka.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.trasalagiewnicka.krakow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.trasalagiewnicka.krakow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Trasa Łagiewnicka S.A., ul. Józefa Marcika 14c, 30-443 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy i robót dla realizacji inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa Trasy Łagiewnickiej w Krakowie od skrzyżowania z ul. Grota-Roweckiego do skrzyżowania z ul. Beskidzką i z ul. Halszki wraz z budową odcinka linii tramwajowej”.
Numer referencyjny: PP.271.7.18.MS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy i robót dla realizacji inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa Trasy Łagiewnickiej w Krakowie od skrzyżowania z ul. Grota-Roweckiego do skrzyżowania z ul. Beskidzką i z ul. Halszki wraz z budową odcinka linii tramwajowej”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz.1202); 2) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy i robót dla realizacji inwestycji Zamawiającego w zakresie określonym w umowie, w tym kontrolowanie rozliczeń inwestycji z wykonawcą inwestycji, jak również z jego podwykonawcami, nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu na usunięcie wad wraz z potwierdzeniem ich usunięcia.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71247000-1
71248000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie Zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie tj. (1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegająca na: a) część I – kierowaniu lub nadzorowaniu robót polegających na budowie lub przebudowie linii kolejowej w ramach realizacji jednej inwestycji o wartości nie niższej niż 1,5 mln PLN brutto w okresie od daty rozpoczęcia do daty zakończenia inwestycji; b) część II – kierowaniu lub nadzorowaniu robót polegających na budowie lub przebudowie linii kolejowej w ramach realizacji jednej inwestycji o wartości nie niższej niż 1,5 mln PLN brutto w okresie od daty rozpoczęcia do daty zakończenia inwestycji; c) część III – kierowaniu lub nadzorowaniu robót polegających na budowie lub przebudowie obiektów hydrotechnicznych, lub urządzeń melioracji wodnych w ramach realizacji jednej inwestycji o wartości nie niższej niż 2 mln PLN brutto w okresie od daty rozpoczęcia do daty zakończenia inwestycji; d) część IV – kierowaniu lub nadzorowaniu robót o specjalności inżynieryjnej mostowej w ramach realizacji jednej inwestycji o wartości nie niższej niż 10 mln PLN brutto w okresie od daty rozpoczęcia do daty zakończenia inwestycji; e) część V – nie dotyczy; f) część VI – nie dotyczy. (2) dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji niniejszego zamówienia: a) część I – co najmniej 1 osoba posiadająca:  wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, lub transportu  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieria kolejowa w zakresie kolejowych obiektów budowanych;  dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie umożliwiająca wykonywanie obowiązków jako personel Inżyniera Kontraktu;  minimum 3 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) część II – co najmniej 1 osoba posiadająca:  wykształcenie wyższe techniczne;  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności kolejowej bez ograniczeń w zakresie sterowania ruchem kolejowym;  minimum 3 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; c) część III – co najmniej 1 osoba posiadająca:  wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa wodnego, lub Inżynierii Środowiska, lub melioracji wodnych;  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń melioracje wodne, lub hydrotechniczne;  minimum 3 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; d) część IV – co najmniej 1 osoba posiadająca:  wykształcenie wyższe techniczne;  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej bez ograniczeń;  minimum 3 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; e) część V – co najmniej 1 osoba posiadająca:  wykształcenie wyższe techniczne;  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej, lub elektrycznej;  minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z nadzorowaniem inwestycji lub na stanowiskach kierownika budowy, inżyniera budowy, kierownika robót w zakresie wyposażenia infrastruktury drogowej w urządzania systemu sterowania ruchem instalacji p.poż systemów wentylacyjnych zasilania elektrycznego obiektów o wartości łącznej nie niższej niż 50 mln PLN brutto w okresie od daty rozpoczęcia do daty zakończenia inwestycji f) część VI – co najmniej 1 osoba posiadająca:  wykształcenie wyższe techniczne;  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej;  minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z nadzorowaniem inwestycji lub na stanowiskach kierownika budowy, inżyniera budowy, kierownika robót w zakresie System komunikacji radiowej dla służb, system sterowania (przesyłu danych), elementy wyposażenia systemu nagłośnienia, system monitoringu wizyjnego, system sterowania ruchem o wartości łącznej nie niższej niż 1 mln PLN brutto w okresie od daty rozpoczęcia do daty zakończenia inwestycji. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wyżej wymienionych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
(1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, (2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt (1) – (3). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale ust. 3 pkt (1) – (3) niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: (1) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, (2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, - wg. wzoru załącznik nr 6. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy wraz ofertą winni przedłożyć następujące dokumenty (1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania(zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu – załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także Oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ, b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg załącznika nr 3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (2) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ - Istotne dla Stron postanowienia umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Inspektor nadzoru branży kolejowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót nad którymi wykonywany będzie nadzór:  roboty torowe - przebudowa i budowa torów kolejowych linii kolejowej nr 94  budowa tymczasowej linii kolejowej na czas przebudowy obiektów kolejowych  budowa obiektu kolejowego nad rzeką Wilgą  budowa torowiska nad tunelem drogowym Szczegółowy opis czynności nadzoru zawarty jest we wzorze umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71247000-1, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Inspektor nadzoru branży SRK kolejowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót nad którymi wykonywany będzie nadzór:  przebudowa Infrastruktury SRK w następującym zakresie: o szafa SAZ52/Sk51 zlokalizowana w km 5,701 po stronie toru nr 1, o kabel nr KB12 typu YKSY 24x1 z SAZ52/Sk51 w kier. st. Kraków Bonarka, o kabel nr KB13 typu YKSY 24x1 z SAZ52/Sk51 w kier. st. Kraków Bonarka, o kabel nr KB14 typu YKSY 19x1 z SAZ 52/Sk51 w kier. st. Kraków Bonarka, o kabel typu YKSY 48x1 z SAZ 52/Sk51 w kier.Sk101, o kabel typu YKSY 14x1 z SAZ 52/Sk51 w kier.Sk101, o kabel typu YKSY 48x1 z SAZ 52/Sk51 w kier.Sk102, o kabel typu YKSY 14x1 z SAZ 52/Sk51 w kier.Sk102. o szafa Sk101 zlokalizowana w km 4,585 po stronie toru nr 2, o kabel nr 101a typu YKSY 61x1 z Sk 101 w kier. st. Kraków Bonarka, o kabel nr 101b typu YKSY 75x1 z Sk 101 w kier. st. Kraków Bonarka, o kabel nr 101c typu YKSY 14x1 z Sk 101 w kier. st. Kraków Bonarka. o szafa Sk102 zlokalizowana w km 4,832 po stronie toru nr 1, o kabel nr 102a typu YKSY 48x1 z Sk 102 w kier.Sk101, o kabel nr 102b typu YKSY 10x1 z Sk 102 w kier.Sk101, o demontaż szafy kablowej Sk 101 zlokalizowanej w km 4,585 po stronie toru nr 2 zabudowę w nowej lokalizacji w km 4,500 po stronie toru nr 2.  nadzór nad demontażem i ponownym montażem urządzeń SRK: o urządzenia samoczynnej blokady liniowej na szlaku Kraków Bonarka – Kraków Swoszowice:  elektromagnesy SHP: E52N, EZ – km 4,885,  elementy zasilania odcinka it52 blokady Eac w km 4.550. o budowy zasilania odcinka it52 – nowy kabel YKSY 7x1 z szafy kablowej Sk101. Szczegółowy opis czynności nadzoru zawarty jest we wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71247000-1, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Inspektor nadzoru branży melioracyjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót nad którymi wykonywany będzie nadzór:  przełożenie koryta rzeki Wilgi na odcinku o długości 580 mb wraz z jej umocnieniem,  umocnienie dna koryta rzeki Wilgi związane z wykonaniem obiektów mostowych, oraz wylotów z kanalizacji,  przebudowa potoku Urwisko Szczegółowy opis czynności nadzoru zawarty jest we wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71247000-1, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Inspektor nadzoru branży mostowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót nad którymi wykonywany będzie nadzór: OBIEKT M-06 Most w ciągu ulicy Zakopiańskiej oraz linii tramwajowej nad rzeką Wilgą, dwunawowy.  długość obiektu (po długości stropu tunelu) 61,35 m  szerokość obiektu 23,85m OBIEKT PG-08B Wiadukt dla ciągu pieszo- rowerowego pod linią kolejową PKP nr 94 - o przekroju jednonawowym ze ścian szczelinowych zwieńczonych płytą żelbetową.  długość obiektu (po długości stropu tunelu) 13,54 m  szerokość obiektu 9,60 m OBIEKT TT-09 Tunel jednonawowy TT-09 będzie przeprowadzał linię tramwajową z dzielnicy Kurdwanów na ul. Zakopiańską przez obszar Białych Mórz.  ilość jezdni x pasów ruchu (w tunelu lub na obiekcie) – 2 x linia tramwajowa  szerokość użytkowa [światło] - 10,80m  długość obiektu - 659m OBIEKT M-11A Most będzie przeprowadzał trasą główną, linię tramwajową i ścieżkę rowerową nad rzeką Wilgą między obszarem Białych Morza dzielnicą Kurdwanów - Most o konstrukcji jednonawowej tupu „Tubosider”.  długość obiektu (po długości stropu tunelu) 81,77m  szerokość obiektu 18,50m OBIEKT M-11B1 Obiekt M-11B1 będzie przeprowadzał linię tramwajową nad ulicą Totus Tuus Bis oraz ścieżką rowerową. Obiekt jednonawowy żelbetowy o konstrukcji monolitycznej.  długość obiektu (po długości stropu tunelu) 11,55m  szerokość obiektu 15,80m OBIEKT K0-N09 grunt zbrojony – wysokość 3,30 m, długość 143,00 m OBIEKT K0-N10 grunt zbrojony – wysokość 5,50 m, długość 176,80 m OBIEKT K0-N13 OBIEKT TD-01 Tunel drogowy dwunawowy, żelbetowy, wykonany w technologii fundamentow głębokich (żelbetowy strop oparty na żelbetowych ścianach konstrukcyjnych).  długość obiektu (po długości stropu tunelu) 350,34m  szerokość obiektu 23,00m OBIEKT KP-02 Kładka dla pieszych, jednoprzęsłowa wykonana w formie stalowej kratownicy zespolonej z płytą pomostową. Dojście do kładki będzie za pomocą schodów stałych i windy. · Kładka  długość 48,80m  szerokość 5,40m · Schody  długość (w rozwinięciu) 37,27m - schody S1, 35,21m - schody S2  szerokość 4,00m · Windy  wysokość podnoszenia 6,60m - winda przy schodach S1, 6,80m - winda przy schodach S2 OBIEKT TD-03 Tunel drogowy dwunawowy, żelbetowy (żelbetowy strop oparty na żelbetowych ścianach konstrukcyjnych).  długość obiektu (po długości stropu tunelu) 21,89m  szerokość obiektu 24,74÷26,24m OBIEKT TD-04 Tunel drogowy dwunawowy, żelbetowy, wykonany w technologii fundamentow głębokich (żelbetowy strop oparty na żelbetowych ścianach konstrukcyjnych). Na końcu tunelu żelbetowe ściany najazdowe.  długość obiektu (po długości stropu tunelu w osi TŁ) 522,00m  szerokość obiektu 30,00m (przekrój typowy), 30,60m (poszerzenie tunelu na łuku drogi) OBIEKT PD-05 PD-05a Przepust żelbetowy ramowy o przekroju zamkniętym.  długość obiektu (po długości stropu tunelu) 4,68m  szerokość obiektu 17,94m PD-05b Przepust żelbetowy ramowy o przekroju zamkniętym  długość obiektu (po długości stropu tunelu) 4,68m  szerokość obiektu 7,56m OBIEKT TD-07 Tunel drogowy dwunawowy, żelbetowy, wykonany metodą ścian szczelinowych - wykonany jako żelbetowy strop oparty na żelbetowych ścianach konstrukcyjnych.  długość obiektu (po długości stropu tunelu) 61,35 m  szerokość obiektu 22,80m OBIEKT PG-08A Obiekt o przekroju jednonawowym ze ścian szczelinowych zwieńczonych płytą żelbetową.  długość obiektu (po długości stropu tunelu) 88,00 m  szerokość obiektu 19,00 m OBIEKT TD-10 Tunel drogowy wykonany jako dwunawowa rama żelbetowa pod linią PKP nr 94 oraz o przekroju ramowym. ilość jezdni x pasów ruchu (w tunelu lub na obiekcie) –3x3,50m - szerokość użytkowa [światło] 2x11,70m długość 618m (PN nawa), 604m (PD nawa) OBIEKT TD-12 Tunel drogowy dwunawowy wykonany jako żelbetowy strop oparty na żelbetowych ścianach konstrukcyjnych. Ściany wykonuje się w technologii fundamentów głębokich.  długość obiektu (po długości stropu tunelu) 199,0m (PN nawa), 209,06m (PD nawa)  szerokość obiektu 23,85m OBIEKT K0-N01A ściana wolnostojąca wysokość - 5,00 m, długość 33,50 m OBIEKT K0-N01 ściana kotwiona - wysokość 9,00m, długość 211,50 m OBIEKT K0-N02 ściana kotwiona – wysokość 9,00 m, długość 208,30 m OBIEKT K0-N03 ściana kotwiona – wysokość 3,50m, długość 32,50 m OBIEKT K0-N05 ściana kątowa wysokość - 1.5m długość 99,65 m OBIEKT K0-N06 ściana kątowa z pali wielkośrednicowych wysokość 4,0m, długość 55,7m OBIEKT K0-N07 ściana żelbetowa na palach wysokość 2.6m, długość 9,7 m OBIEKT K0-N08 ściana kotwiona wysokość 4,75 m długość 138,33 m OBIEKT K0-N11 ściana żelbetowa wysokość 1,17m długość 33,41 m OBIEKT K0-N12 ściana żelbetowa wysokość 1,45 m długość 5,00 OBIEKT K0-N14 Szczegółowy opis czynności nadzoru zawarty jest we wzorze umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71247000-1, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Inspektor nadzoru w zakresie instalacji wyposażenia obiektów i tuneli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót nad którymi wykonywany będzie nadzór:  WYPOSAŻENIE – TUNELU tramwajowego TT09 o system wentylacji o system pomiaru co, no i widoczności o system oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego o system wykrywania i sygnalizacji pożaru o system punktów alarmowych o system zasilania w energię urządzeń tunelowych  wyposażenie tuneli drogowych 04; TD 010; TD012 o system wentylacji o system pomiaru co, no i widoczności o system oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego o system wykrywania i sygnalizacji pożaru o system punktów alarmowych o drzwi, przejścia i nisze o system zasilania w energię urządzeń tunelowych o system sterowania ruchem Szczegółowy opis czynności nadzoru zawarty jest we wzorze umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71247000-1, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Inspektor nadzoru branży IT – wprowadzenia systemu zarządzania tunelami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót nad którymi wykonywany będzie nadzór:  tunel tramwajowy TT09 o system komunikacji radiowej dla służb o system sterowania (przesył danych) o elementy wyposażenia systemu nagłośnienia o system monitoringu wizyjnego  tunel drogowy 04; TD 010; TD012 o system komunikacji radiowej dla służb o system sterowania (przesył danych) o elementy wyposażenia systemu nagłośnienia o system monitoringu wizyjnego o system sterowania ruchem Szczegółowy opis czynności nadzoru zawarty jest we wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71247000-1, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa artykułów hydraulicznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: USŁUGI SERWISOWE OPROGRAMOWANIA SYNGO.VIA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI