Świadczenie usług polegających na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług polegających na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań inwestycyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Katowice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-11
  • Numer ogłoszenia572408-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572408-N-2020 z dnia 2020-08-11 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Świadczenie usług polegających na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań inwestycyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Katowice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. ul. Grażyńskiego  5 , 40-126  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (URL): www.kzgm.katowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kzgm.katowice.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-na-podstawie-ustawy-pzp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście lub przesłać na adres podany poniżej
Adres:
Oferta powinna być złożona w skrzynce podawczej, znajdującej się wewnątrz budynku Zamawiającego, w tzw. przedsionku, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową lub kurierem dopuszcza się złożenie w Kancelarii lub skrzynce podawczej znajdującej się wewnątrz budynku w tzw. przedsionku Zamawiającego - ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice – parter.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań inwestycyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Katowice
Numer referencyjny: NZ.231.044.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego niezbędnego dla prawidłowej realizacji i rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowanie przez Zamawiającego zadań inwestycyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Katowice. Zamówienie jest podzielone na trzy części, z których część 1 i 3 obejmują po jednym zadaniu, a część 2 dwa zadania: 1) Część 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego niezbędnego dla prawidłowej realizacji i rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Al. Korfantego 84 w Katowicach wraz z likwidacją niskiej emisji, w tym wykonanie etażowej, instalacji c.o. i ciepłej wody, wymiana bądź wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku, wykonanie instalacji gazowej, wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową;Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sprawdzenie dokumentacji projektowej, przedmiarów wraz z potwierdzeniem poprawności ich sporządzenia i wykazania ewentualnych błędów; b) aktualizacja kosztorysów, zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów zgodnie z wytycznymi zamawiającego; c) udział Wykonawcy w przygotowaniu dokumentacji przetargowych; d) udział wykonawcy w pracy komisji przetargowych, w tym do oceny złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów; e) reprezentowanie Zamawiającego na budowach; f) reprezentowanie przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw; g) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, o których mowa w § 7 wzoru umowy; h) inne czynności opisane w § 3 wzoru umowy oraz Specyfikacji przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji części 1 zamówienia w ramach projektu pn.„Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy Al. W. Korfantego 84 w Katowicach” ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 2) Część 2: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego niezbędnego dla prawidłowej realizacji i rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowanie dwóch zadań inwestycyjnych pn.: - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gliwickiej 190 w Katowicach wraz z likwidacją niskiej emisji, w tym wykonanie wymiennikowni, instalacji c.o. wymiana bądź wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku, wykonanie instalacji gazowej, wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową; - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gliwickiej 194 w Katowicach wraz z likwidacją niskiej emisji, w tym wykonanie wymiennikowni, instalacji c.o. wymiana bądź wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku, wykonanie instalacji gazowej, wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową; Przedmiot umowy obejmuje również dla każdego z zadań inwestycyjnego z osobna: a) sprawdzenie dokumentacji projektowej, przedmiarów wraz z potwierdzeniem poprawności ich sporządzenia i wykazania ewentualnych błędów; b) aktualizacja kosztorysów, zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów zgodnie z wytycznymi zamawiającego; c) udział Wykonawcy w przygotowaniu dokumentacji przetargowych; d) udział wykonawcy w pracy komisji przetargowych, w tym do oceny złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów; e) reprezentowanie Zamawiającego na budowach; f) reprezentowanie przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw; g) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, o których mowa w § 7 wzoru umowy; h) inne czynności opisane w § 3 wzoru umowy oraz Specyfikacji przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji części 2 zamówienia w ramach projektu pn.„Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Gliwickiej 190 i Gliwickiej 194 w Katowicach” ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 3) Część 3: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego niezbędnego dla prawidłowej realizacji i rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gliwickiej 4 w Katowicach wraz z likwidacją niskiej emisji, w tym wykonanie etażowej, instalacji c.o. i ciepłej wody, wymiana bądź wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku, wykonanie instalacji gazowej, wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową; Przedmiot umowy obejmuje: a) sprawdzenie dokumentacji projektowej, przedmiarów wraz z potwierdzeniem poprawności ich sporządzenia i wykazania ewentualnych błędów; b) aktualizacja kosztorysów, zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów zgodnie z wytycznymi zamawiającego; c) udział Wykonawcy w przygotowaniu dokumentacji przetargowych; d) udział wykonawcy w pracy komisji przetargowych, w tym do oceny złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów; e) reprezentowanie Zamawiającego na budowach; f) reprezentowanie przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw; g) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, o których mowa w § 7 wzoru umowy; h) inne czynności opisane w § 3 wzoru umowy oraz Specyfikacji przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji części 3 zamówienia w ramach projektu pn.„Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Gliwickiej 4, Słowackiego 11 i Św. Jana 14 w Katowicach” ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz harmonogram wykonania poszczególnych czynności dla każdej części określają wzory umowy wraz załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, a w szczególności „Specyfikacja przedmiotu umowy”, stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dla każdej części. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.

II.5) Główny kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71242000-6
71248000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
15
24
18

II.9) Informacje dodatkowe: Dotyczy sekcji II pkt 8) Dla Części 1: 1. Termin realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty podpisania umowy.2. Zakłada się, że umowa będzie realizowana w trzech etapach: 1) etap I – od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy Al. Korfantego 84 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 2 pkt 1 – 4 i 8 wzoru umowy; 2) etap II – od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy Al. Korfantego 84 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 - 6 i 8 wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że czas realizacji tego etapu nie będzie dłuższy niż 12 m-cy; 3) etap III – od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy Al. Korfantego 84 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 2 pkt 7 – 8 wzoru umowy, do dnia rozliczenia tego zadania inwestycyjnego, również w zakresie dofinansowania (w przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dofinansowanie). Dla Części 2: 1. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy. 2. Zakłada się, że umowa będzie realizowana w trzech etapach dla każdego z zadań inwestycyjnych oddzielnie: 1) etap Ia – od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 190 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 3 pkt 1 – 4 i 8 wzoru umowy; 2) etap Ib – od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 194 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 3 pkt 1 – 4 i 8 wzoru umowy; 3) etap IIa – od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 190 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 1 oraz ust. 3 pkt 5 – 6 i 8 wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że czas realizacji tego etapu nie będzie dłuższy niż 10 m-cy; 4) etap IIb – od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 194 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 1 oraz ust. 3 pkt 5 – 6 i 8 wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że czas realizacji tego etapu nie będzie dłuższy niż 10 m-cy; 5) etap IIIa – od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 190 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 3 pkt 7 - 8 wzoru umowy, do dnia rozliczenia tego zadania inwestycyjnego, również w zakresie dofinansowania (w przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dofinansowanie); 6) etap IIIb – od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 194 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 3 pkt 7 – 8 wzoru umowy, do dnia rozliczenia tego zadania inwestycyjnego, również w zakresie dofinansowania (w przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dofinansowanie).Dla Części 3: 1. Termin realizacji zamówienia: 18 miesięcy od daty podpisania umowy.2. Zakłada się, że umowa będzie realizowana w trzech etapach: 1) etap I – od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 4 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 2 pkt 1 - 4 i 8 wzoru umowy; 2) etap II – od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 4 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 – 6 i 8 wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że czas realizacji tego etapu nie będzie dłuższy niż 15 m-cy; 3) etap III – od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 4 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 2 pkt 7 – 8 wzoru umowy, do dnia rozliczenia tego zadania inwestycyjnego, również w zakresie dofinansowania (w przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dofinansowanie).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, które będą uczestniczyć w jego realizacji tj.:Dla części 1: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić funkcję koordynatora, oraz posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie wykonania termomodernizacji budynku o kubaturze co najmniej 2500m3 w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego, 2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie budowy instalacji c.o. i c.c.w., gazowej, wod-kan w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego, 3) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie wykonania wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego, 4) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.Dla części 2 i 3: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić funkcję koordynatora, oraz posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie wykonania termomodernizacji budynku o kubaturze co najmniej 2500m3 w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego, 2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie budowy instalacji c.o. i c.c.w., gazowej, wod-kan w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego, 3) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie wykonania wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego, 4) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, 5) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w  specjalności drogowej. UWAGA 1 dla wszystkich części: Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji w zakresie dwóch lub więcej ww specjalności pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji (tj. posiadania uprawnień i doświadczenia).UWAGA 2 dla wszystkich części:Zamawiający dopuszcza wykazania tych samych osób na spełnienie warunków udziału w postępowaniu dla różnych części.Wskazane wyżej osoby muszą posiadać uprawnienia odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2019 poz. 1186 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszeni we właściwym samorządzie zawodowym, zgodnie z zapisami ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. 2019, poz. 1117);Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020, poz. 220).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VIII pkt 3 SIWZ) zostanie wezwany do przedłożenia dla tej części aktualnego na dzień złożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia (w tym nazwa i zakres uprawnień), zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz w odniesieniu do koordynatora oraz inspektorów nadzoru, których uprawnienia opisano w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 1, 2, 3 i 4 (dla cz. 1 oraz 2 i 3) - ich doświadczenia z podaniem informacji o nazwie i adresie inwestycji, nad którą sprawowano nadzór oraz rodzaju budynku, a dla koordynatora – także z podaniem kubatury budynku. UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednego dokumentu dla więcej niż jednej części zamówienia, pod warunkiem, że będzie z niego jednoznacznie wynikać, których części zamówienia dotyczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu – koordynatora 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania zmian są określone we Wzorze umowy dla danej części, w szczególności w § 11 i 12 wzoru umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-19, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ), które należy złożyć w formie pisemnej; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), które należy złożyć w formie pisemnej; 3) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy, oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – jeśli dotyczy; 5) Oświadczenie o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (zalecane, nie wymagane); 6) Oświadczenia o spełnianiu wymogów wynikających z RODO zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 7) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 8) Informację o podwykonawcach, w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 9) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.II. UWAGA - DOTYCZĄCA WSZYSTKICH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: ◦ Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. 2020, poz. 346 ze zm.), ◦ w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, ◦ w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych prowadzonych w języku innym niż język polski, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, ◦ w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu) korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W tym celu w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów lub oświadczeń Wykonawca powinien podać numer postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub nazwę postępowania i rok w którym było prowadzone. ◦ jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonych wraz z ofertą (Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, w szczególności, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu.III. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu, co oznacza, że oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Natomiast oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.IV. 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty. 3. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający ocenia czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że podmiot trzeci nie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzorem (Załącznik nr 2 do SIWZ). 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (Rozdział VIII pkt 3 SIWZ), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału. 7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ, polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ w zakresie udostępnianego zasobu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 3 Rozdziału IX SIWZ), w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez ten podmiot.V. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest: 1) przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy, 2) zawrzeć z Zamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług polegających na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań inwestycyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Katowice - Al Korfantego 84
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego niezbędnego dla prawidłowej realizacji i rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Al. Korfantego 84 w Katowicach wraz z likwidacją niskiej emisji, w tym wykonanie etażowej, instalacji c.o. i ciepłej wody, wymiana bądź wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku, wykonanie instalacji gazowej, wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową;Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sprawdzenie dokumentacji projektowej, przedmiarów wraz z potwierdzeniem poprawności ich sporządzenia i wykazania ewentualnych błędów; b) aktualizacja kosztorysów, zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów zgodnie z wytycznymi zamawiającego; c) udział Wykonawcy w przygotowaniu dokumentacji przetargowych; d) udział wykonawcy w pracy komisji przetargowych, w tym do oceny złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów; e) reprezentowanie Zamawiającego na budowach; f) reprezentowanie przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw; g) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, o których mowa w § 7 wzoru umowy; h) inne czynności opisane w § 3 wzoru umowy oraz Specyfikacji przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji części 1 zamówienia w ramach projektu pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy Al. W. Korfantego 84 w Katowicach” ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz harmonogram wykonania poszczególnych czynności dla każdej części określają wzory umowy wraz załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, a w szczególności „Specyfikacja przedmiotu umowy”, stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dla każdej części. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71242000-6, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 66000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu – koordynatora 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dotyczy pkt 4) 1. Termin realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty podpisania umowy.2. Zakłada się, że umowa będzie realizowana w trzech etapach: 1) etap I – od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy Al. Korfantego 84 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 2 pkt 1 – 4 i 8 wzoru umowy; 2) etap II – od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy Al. Korfantego 84 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 - 6 i 8 wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że czas realizacji tego etapu nie będzie dłuższy niż 12 m-cy; 3) etap III – od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy Al. Korfantego 84 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 2 pkt 7 – 8 wzoru umowy, do dnia rozliczenia tego zadania inwestycyjnego, również w zakresie dofinansowania (w przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dofinansowanie).


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług polegających na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań inwestycyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Katowice - ul. Gliwicka 190 i Gliwicka 194
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego niezbędnego dla prawidłowej realizacji i rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowanie dwóch zadań inwestycyjnych pn.: - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gliwickiej 190 w Katowicach wraz z likwidacją niskiej emisji, w tym wykonanie wymiennikowni, instalacji c.o. wymiana bądź wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku, wykonanie instalacji gazowej, wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową; - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gliwickiej 194 w Katowicach wraz z likwidacją niskiej emisji, w tym wykonanie wymiennikowni, instalacji c.o. wymiana bądź wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku, wykonanie instalacji gazowej, wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową; Przedmiot umowy obejmuje również dla każdego z zadań inwestycyjnego z osobna: a) sprawdzenie dokumentacji projektowej, przedmiarów wraz z potwierdzeniem poprawności ich sporządzenia i wykazania ewentualnych błędów; b) aktualizacja kosztorysów, zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów zgodnie z wytycznymi zamawiającego; c) udział Wykonawcy w przygotowaniu dokumentacji przetargowych; d) udział wykonawcy w pracy komisji przetargowych, w tym do oceny złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów; e) reprezentowanie Zamawiającego na budowach; f) reprezentowanie przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw; g) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, o których mowa w § 7 wzoru umowy; h) inne czynności opisane w § 3 wzoru umowy oraz Specyfikacji przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji części 2 zamówienia w ramach projektu pn.„Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Gliwickiej 190 i Gliwickiej 194 w Katowicach” ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz harmonogram wykonania poszczególnych czynności dla każdej części określają wzory umowy wraz załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, a w szczególności „Specyfikacja przedmiotu umowy”, stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dla każdej części. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71242000-6, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 110000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu – koordynatora 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dotyczy pkt 4) 1. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy. 2. Zakłada się, że umowa będzie realizowana w trzech etapach dla każdego z zadań inwestycyjnych oddzielnie: 1) etap Ia – od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 190 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 3 pkt 1 – 4 i 8 wzoru umowy; 2) etap Ib – od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 194 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 3 pkt 1 – 4 i 8 wzoru umowy; 3) etap IIa – od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 190 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 1 oraz ust. 3 pkt 5 – 6 i 8 wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że czas realizacji tego etapu nie będzie dłuższy niż 10 m-cy; 4) etap IIb – od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 194 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 1 oraz ust. 3 pkt 5 – 6 i 8 wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że czas realizacji tego etapu nie będzie dłuższy niż 10 m-cy; 5) etap IIIa – od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 190 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 3 pkt 7 - 8 wzoru umowy, do dnia rozliczenia tego zadania inwestycyjnego, również w zakresie dofinansowania (w przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dofinansowanie); 6) etap IIIb – od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 194 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 3 pkt 7 – 8 wzoru umowy, do dnia rozliczenia tego zadania inwestycyjnego, również w zakresie dofinansowania (w przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dofinansowanie).


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług polegających na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań inwestycyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Katowice - ul. Gliwicka 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego niezbędnego dla prawidłowej realizacji i rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gliwickiej 4 w Katowicach wraz z likwidacją niskiej emisji, w tym wykonanie etażowej, instalacji c.o. i ciepłej wody, wymiana bądź wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku, wykonanie instalacji gazowej, wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową; Przedmiot umowy obejmuje: a) sprawdzenie dokumentacji projektowej, przedmiarów wraz z potwierdzeniem poprawności ich sporządzenia i wykazania ewentualnych błędów; b) aktualizacja kosztorysów, zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów zgodnie z wytycznymi zamawiającego; c) udział Wykonawcy w przygotowaniu dokumentacji przetargowych; d) udział wykonawcy w pracy komisji przetargowych, w tym do oceny złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów; e) reprezentowanie Zamawiającego na budowach; f) reprezentowanie przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw; g) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, o których mowa w § 7 wzoru umowy; h) inne czynności opisane w § 3 wzoru umowy oraz Specyfikacji przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji części 3 zamówienia w ramach projektu pn.„Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Gliwickiej 4, Słowackiego 11 i Św. Jana 14 w Katowicach” ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz harmonogram wykonania poszczególnych czynności dla każdej części określają wzory umowy wraz załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, a w szczególności „Specyfikacja przedmiotu umowy”, stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dla każdej części. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71242000-6, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 82500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu – koordynatora 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dotyczy pkt 4) 1. Termin realizacji zamówienia: 18 miesięcy od daty podpisania umowy.2. Zakłada się, że umowa będzie realizowana w trzech etapach: 1) etap I – od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 4 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 2 pkt 1 - 4 i 8 wzoru umowy; 2) etap II – od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 4 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 – 6 i 8 wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że czas realizacji tego etapu nie będzie dłuższy niż 15 m-cy; 3) etap III – od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego przy ul. Gliwickiej 4 w Katowicach, zgodnie z zakresem określonym w § 1 ust. 2 pkt 7 – 8 wzoru umowy, do dnia rozliczenia tego zadania inwestycyjnego, również w zakresie dofinansowania (w przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dofinansowanie).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip na docieplenia - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip na docieplenia Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI