„świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi” z podziałem na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi” z podziałem na trzy części"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-04-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Główna Służby Pożarniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-17
  • Numer ogłoszenia532350-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532350-N-2020 z dnia 2020-04-17 r.

Szkoła Główna Służby Pożarniczej: „świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi” z podziałem na trzy części"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, krajowy numer identyfikacyjny 00017341000000, ul. Słowackiego  52/54 , 01-629  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5617624, , e-mail zam.pub@sgsp.edu.pl, , faks 22 8330724.
Adres strony internetowej (URL): www.sgsp.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://bip.sgsp.edu.pl/sgs/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-0
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.sgsp.edu.pl/sgs/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-0

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.sgsp.edu.pl/sgs/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-0

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Pocztą lub za pomocą posłańca na adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, ul. Juliusza Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi” z podziałem na trzy części"
Numer referencyjny: PN7/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi”z podziałem na trzy części w tym:I część zamówienia – Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej;II część zamówienia – Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;III część zamówienia – Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71530000-2
71521000-6
71318000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dotyczy wszystkich części zamówienia.Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej co najmniej działalność związaną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000 euro (słownie: pięćdziesiąt tysięcy euro) za jedno i wszystkie zdarzenia ujęte umową OC. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunki Wykonawcy muszą spełniać łącznie.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A. Dotyczy I części zamówienia pn.: „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej”;Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli przedstawi oświadczenie i dowody na potwierdzenie, iż:1) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego lub funkcji inwestora zastępczego, lub Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na wykonaniu remontu obiektu kubaturowego o powierzchni min. 500 mkw, przy czym wartość nadzorowanych robót budowlanych branży budowlanej w wykazanej usłudze nie może być mniejsza niż 400 000,00 zł brutto w jednym zadaniu, potwierdzoną dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunku. 2) Dysponuje osobą, której powierzy funkcję Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i spełnia wymagania określone w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i inne wymagania tj.:a) przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami); b) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub inwestora zastępczego, lub Inżyniera Kontraktu w tym przy realizacji co najmniej 1 zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu remontu obiektu kubaturowego o powierzchni min. 500 mkw, przy czym wartość nadzorowanych robót budowlanych branży budowlanej w wykazanej usłudze nie może być mniejsza niż 400 000,00 zł brutto w jednym zadaniu, potwierdzoną dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie;c) posiada znajomości języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie bądź dysponowanie własnym staraniem i na własny koszt osobą zapewniającą stałe i biegłe tłumaczenie na język polski; - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunku. Dowodami są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal są wykonywane) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- wykaz usług powinien zawierać przedmiot zamówienia (szczegółowy zakres), wartość zamówienia, daty wykonania, nazwę i adres podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Postawione jak wyżej warunki Zamawiający uznaje za minimalne. Zamawiający przez pojęcie jednej usługi rozumie każdą z usług o podanej wartości realizowaną na podstawie jednej umowy, nie dopuszcza się sumowania kilku usług z umów o niższych wartościach niż wskazane. - wykaz osób. powinien zawierać: imię i nazwisko osoby skierowanej do realizacji zamówienia, jej kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie, zakres wykonywanych czynności, informację o podstawie do dysponowania osobą oraz oświadczenie gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiającego wraz z wykazem osób Uwaga!!!a) Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek wykazania się dowodami na należyte wykonanie usługi - zgodnie z warunkami SIWZ, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca. – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.b) W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.c) Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku funkcji, o których mowa powyżej.d) Uprawnienia osób skierowanych do realizacji zamówienia, stosownie do wymagań określonych budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.B. Dotyczy II części zamówienia pn.: „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych”;Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli przedstawi oświadczenie i dowody na potwierdzenie, iż:1) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego lub funkcji inwestora zastępczego, lub Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na wykonaniu remontu obiektu kubaturowego o powierzchni min. 500 mkw, przy czym wartość nadzorowanych robót budowlanych w branży elektrycznej w wykazanej usłudze nie może być mniejsza niż 30 000,00 zł brutto w jednym zadaniu, potwierdzoną dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie;- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego wykaz usług potwierdzających spełnienie tego warunku wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych usług. 2) Dysponuje osobą, której powierzy funkcję Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, i spełnia wymagania określone w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i inne wymagania tj.:a) przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami); b) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub inwestora zastępczego, lub Inżyniera Kontraktu w tym przy realizacji co najmniej 1 zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu remontu obiektu kubaturowego o powierzchni min. 500 mkw, przy czym wartość nadzorowanych robót budowlanych branży budowlanej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w wykazanej usłudze nie może być mniejsza niż 30 000,00 zł brutto w jednym zadaniu, potwierdzoną dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie;c) posiada znajomości języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie bądź dysponowanie własnym staraniem i na własny koszt osobą zapewniającą stałe i biegłe tłumaczenie na język polski; - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego wykaz osób potwierdzający spełnienie tego warunku wraz z dowodami potwierdzającymi doświadczenie i uprawnienia osób skierowanych do realizacji zamówienia. Dowodami są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal są wykonywane) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- wykaz usług powinien zawierać przedmiot zamówienia (szczegółowy zakres), wartość zamówienia, daty wykonania, nazwę i adres podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonanelub są wykonywane. Postawione jak wyżej warunki Zamawiający uznaje za minimalne. Zamawiający przez pojęcie jednej usługi rozumie każdą z usług o podanej wartości realizowaną na podstawie jednej umowy, nie dopuszcza się sumowania kilku usług z umów o niższych wartościach niż wskazane. - wykaz osób powinien zawierać: imię i nazwisko osoby skierowanej do realizacji zamówienia, jej kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie, zakres wykonywanych czynności, informację o podstawie do dysponowania osobą oraz oświadczenie, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.Uwaga!!!a) Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek wykazania się dowodami na należyte wykonanie usługi - zgodnie z warunkami SIWZ, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca. – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.b) W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.c) Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku funkcji, o których mowa powyżej.Uprawnienia osób skierowanych do realizacji zamówienia, stosownie do wymagań określonychbudowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlaneC. Dotyczy III części zamówienia pn.:„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych”;Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli przedstawi oświadczenie i dowody na potwierdzenie, iż:1) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego lub funkcji inwestora zastępczego, lub Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na wykonaniu remontu obiektu kubaturowego o powierzchni min. 500 mkw, przy czym wartość nadzorowanych robót budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w wykazanej usłudze nie może być mniejsza niż 40 000,00 zł brutto w jednym zadaniu, potwierdzoną dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie;- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego wykaz usług potwierdzających spełnienie tego warunku wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych usług. 2) Dysponuje osobą, której powierzy funkcję Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, i spełnia wymagania określone w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i inne wymagania tj.:a) przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami); b) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub inwestora zastępczego, lub Inżyniera Kontraktu w tym przy realizacji co najmniej 1 zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu remontu obiektu kubaturowego o powierzchni min. 500 mkw, przy czym wartość nadzorowanych robót budowlanych branży budowlanej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w wykazanej usłudze nie może być mniejsza niż 40 000,00 zł brutto w jednym zadaniu, potwierdzoną dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie;c) posiada znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie bądź dysponowanie własnym staraniem i na własny koszt osobą zapewniającą stałe i biegłe tłumaczenie na język polski; - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunku. Dowodami są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal są wykonywane) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- wykaz usług powinien zawierać przedmiot zamówienia (szczegółowy zakres), wartość zamówienia, daty wykonania, nazwę i adres podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Postawione jak wyżej warunki Zamawiający uznaje za minimalne. Zamawiający przez pojęcie jednej usługi rozumie każdą z usług o podanej wartości realizowaną na podstawie jednej umowy, nie dopuszcza się sumowania kilku usług z umów o niższych wartościach niż wskazane. - wykaz osób powinien zawierać: imię i nazwisko osoby skierowanej do realizacji zamówienia, jej kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie, zakres wykonywanych czynności, informację o podstawie do dysponowania osobą oraz oświadczenie, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.Uwaga!!!a) Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek wykazania się dowodami na należyte wykonanie usługi - zgodnie z warunkami SIWZ, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca. – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.b) W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.c) Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku funkcji, o których mowa powyżej.Uprawnienia osób skierowanych do realizacji zamówienia, stosownie do wymagań określonych budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) W celu wykazania się brakiem podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga od Wykonawców:a) oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp;b) oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 oraz 8 ustawy Pzp;c) zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;d) zaświadczenia od właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.2) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający – z zastrzeżeniem art. 24 aa ustawy zbada, czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty:1) Polisę OC- zgodnie z pkt.4.3.2. SIWZ – dotyczy wszystkich części zamówienia.2) Wykaz wykonanych usług wraz z referencjami potwierdzającymi ich należyte wykonanie– zgodnie z pkt. 4.3.3 SIWZ – dotyczy wszystkich części zamówienia.3) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz dowodami potwierdzającymi wymagane kwalifikacje oraz: zaświadczeniem dotyczącym wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dowodem opłacenia składek członkowskich właściwej Izbyi dowodami na wymagane doświadczenie zawodowe.- zgodnie z pkt.4.3.3. SIWZ- dotyczy wszystkich części zamówienia.4) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego - zgodnie z pkt. 4.2.1c SIWZ – dotyczy wszystkich części zamówienia.5) Zaświadczenie z ZUS- zgodnie z pkt. 4.2.1b SIWZ – dotyczy wszystkich części zamówienia.6) Wykaz wykonanych usług wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie usług stanowiących kryterium oceny ofert– zgodnie z pkt. 11. SIWZ – dotyczy wszystkich części zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających wspólnie ofertę,b) zobowiązanie podmiotów składających wspólnie ofertę, że w przypadku wygrania przetargu, przed zawarciem umowy z Zamawiającym, zawrą między sobą umowę (i przekażą Zamawiającemu);c) informację na temat Podwykonawców;d) zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto (C) 60,00
Dodatkowe doświadczenie (D1) 20,00
Dodatkowe doświadczenie (D2) 10,00
Dodatkowe doświadczenie ( D3) 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu w zakresie:1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania;2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w Umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego;3) zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna do prawidłowego wykonania Umowy;4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdy wyklucza ją inne postanowienie Umowy, które to przyczyny każda ze Stron winna udokumentować;5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy;7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;8) nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;9) zmian koniecznych związanych z wejściem w życie przepisów RODO;10) w zakresie wysokości kar umownych po zawarciu ugody przez Strony, zgodnie z ustawą o finansach publicznych.2. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w przypadkach: 1) przedłużenia terminu wykonania Umowy wskutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie;2) wynagrodzenia Wykonawcy, w oparciu o art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w razie zmiany: a) stawek podatku od towarów i usług dotyczących przedmiotu Umowy, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem do Zamawiającego o wprowadzenie stosownych zmian w Umowie. Do wniosku Wykonawca dołącza oświadczenie o wysokości dodatkowych kosztów, jakie będzie musiał ponieść wskutek wprowadzenia zmian przepisów prawa. Ciężar udowodnienia wpływu zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 2, na koszty wykonania przedmiotu Umowy, obciąża Wykonawcę. W takim przypadku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy szczegółowej kalkulacji porównawczej cen i kosztów, ponoszonych przed zmianami oraz po zmianach, ze wskazaniem sposobu (metody) liczenia. Wynagrodzenie Wykonawcy w zmienionej wysokości naliczane będzie począwszy od pierwszego dnia kolejnego miesiąca następującego po miesiącu, w którym Wykonawca złożył kompletny wniosek wraz z oświadczeniem, w którym wykaże, że zmiany przepisów, o których mowa w ust. 2, będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez niego i po wejściu w życie zmiany tych przepisów.3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa.5. O zaistnieniu zmian Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-27, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I część zamówienia: „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej”1) Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.2) Inspektor oświadcza, iż powierzone obowiązki będzie wykonywał z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane, standardami, zasadami sztuki, etyką zawodową oraz postanowieniami zawartej umowy.3) Wszelkie czynności związane z wykonywaniem zamówienia, Inspektor wykonywać będzie osobiście. Powierzenie wykonania części lub całości objętego Umową nadzoru osobie trzeciej możliwe jest tylko za pisemną zgodą Zamawiającego.4) Zamawiający wyznacza do kontaktów z Wykonawcą, jako swojego przedstawiciela – Kierownika Działu Inwestycji, Remontów i Konserwacji.5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi.6) W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: A. Na etapie przygotowywania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wyboru oferty wykonawcy Robót:1) doradztwo w opracowaniu planów remontów i inwestycji wykonywanych na terenie obiektów SGSP, wraz z określaniem zakresu robót budowlanych z branży konstrukcyjno - budowlanej;2) udział w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej wszelkich zamówień na roboty budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej B. Na etapie realizacji Inwestycji:1) przekazanie wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy;2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej oraz umową na roboty budowlane; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydawać wiążące polecenia, co do usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;3) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych Inwestycji realizowanych przez wykonawcę Inwestycji w okresie obowiązywania Umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego;4) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów;5) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorem robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem częściowym, odbiorem końcowym, odbiorem po okresie rękojmi oraz gwarancji i odbiorem ostatecznym), w tym m. in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp., sprawdzania obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem,6) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez wykonawcę faktur z umową, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, częściowym, końcowym, po okresie rękojmi oraz gwarancji i ostatecznym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót;7) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;8) nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia,9) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru częściowego, odbioru końcowego, odbioru po okresie rękojmi oraz gwarancji i odbioru ostatecznego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania;10) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych;11) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu – w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót budowlanych wpisem w dzienniku budowy,12) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,13) kontrola zgodności realizacji robót budowlanych z przedłożonym przez wykonawcę i uzgodnionym przez Zamawiającego harmonogramem robót;14) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzanie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję;15) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń;16) kontrola prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,17) potwierdzanie w Dzienniku Budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych;18) sporządzanie protokołów konieczności – jeżeli wystąpi taka potrzeba;19) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy, niezbędnych do odbioru;20) w uzasadnionych przypadkach zasięganie opinii projektanta i dokonanie koniecznych uzgodnień;21) przygotowanie, przy udziale Zamawiającego, wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu;22) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek;23) nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp i p.poż.;24) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy;25) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, które utrudniają realizację inwestycji lub powodują jakiekolwiek zagrożenie w trakcie realizacji inwestycji;26) dyspozycyjność wobec Zamawiającego – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne;27) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem przyczyn,28) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej oraz jej skompletowanie od wykonawcy robót i przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu realizacji robót, obejmującej w szczególności:a) oryginał dziennika budowy;b) dokumentację powykonawczą robót objętych przedmiotem Umowy;c) dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych materiałów i urządzeń (atesty na materiały, urządzenia);d) wymagane przepisami, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń;e) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy;f) w przypadku zmian nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu i warunków pozwolenia na budowę, po dołączeniu przez Wykonawcę kopii rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem, oświadczenie kierownika budowy powinno być zatwierdzone przez projektanta i inspektora nadzoru.g) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji;h) inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji procesu budowlanego;29) udział w przygotowaniu dokumentów związanych z zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót,30) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa za zgodą Zamawiającego.C. W czasie trwania okresu gwarancyjnego:1) dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót;2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym;3) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania;4) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym;5) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienie wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego;D. Inne zadania wynikające z przepisów prawa:1) w zakresie doradztwa w czasie prowadzonych procedur o udzielenie zamówienia publicznego robót budowlanych, w tym pomocy przy opracowaniu opisów przedmiotu zamówienia, STWiOR-ów, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich;2) analiza dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wprowadzanie stosownych uwag, zastrzeżeń oraz zmian, w tym w szczególności aktualizacja kosztorysów inwestorskich;3) udział w obradach komisji przetargowej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane w zakresie określonym przez Przewodniczącego Komisji Przetargowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto (C) 60,00
Dodatkowe doświadczenie (D1) 20,00
Dodatkowe doświadczenie (D2) 10,00
Dodatkowe doświadczenie (D3)) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:III część zamówienia: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych”1) Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.2) Inspektor oświadcza, iż powierzone obowiązki będzie wykonywał z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane, standardami, zasadami sztuki, etyką zawodową oraz postanowieniami zawartej umowy.3) Wszelkie czynności związane z wykonywaniem zamówienia, Inspektor wykonywać będzie osobiście. Powierzenie wykonania części lub całości objętego Umową nadzoru osobie trzeciej możliwe jest tylko za pisemną zgodą Zamawiającego.4) Zamawiający wyznacza do kontaktów z Wykonawcą, jako swojego przedstawiciela – Kierownika Działu Inwestycji, Remontów i Konserwacji.5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi.6) W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: A. Na etapie przygotowywania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wyboru oferty wykonawcy Robót:1) doradztwo w opracowaniu planów remontów i inwestycji wykonywanych na terenie obiektów SGSP, wraz z określaniem zakresu robót budowlanych z branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;2) udział w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej wszelkich zamówień na roboty budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.B. Na etapie realizacji Inwestycji:1) przekazanie wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy;2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej oraz umową na roboty budowlane; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydawać wiążące polecenia, co do usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;3) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych Inwestycji realizowanych przez wykonawcę Inwestycji w okresie obowiązywania Umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego;4) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów;5) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorem robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem częściowym, odbiorem końcowym, odbiorem po okresie rękojmi oraz gwarancji i odbiorem ostatecznym), w tym m. in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp., sprawdzania obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem,6) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez wykonawcę faktur z umową, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, częściowym, końcowym, po okresie rękojmi oraz gwarancji i ostatecznym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót;7) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;8) nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia,9) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru częściowego, odbioru końcowego, odbioru po okresie rękojmi oraz gwarancji i odbioru ostatecznego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania;10) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych;11) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu – w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót budowlanych wpisem w dzienniku budowy,12) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,13) kontrola zgodności realizacji robót budowlanych z przedłożonym przez wykonawcę i uzgodnionym przez Zamawiającego harmonogramem robót;14) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzanie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję;15) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń;16) kontrola prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,17) potwierdzanie w Dzienniku Budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych;18) sporządzanie protokołów konieczności – jeżeli wystąpi taka potrzeba;19) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy, niezbędnych do odbioru;20) w uzasadnionych przypadkach zasięganie opinii projektanta i dokonanie koniecznych uzgodnień;21) przygotowanie, przy udziale Zamawiającego, wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu;22) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek;23) nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp i p.poż.;24) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy;25) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, które utrudniają realizację inwestycji lub powodują jakiekolwiek zagrożenie w trakcie realizacji inwestycji;26) dyspozycyjność wobec Zamawiającego – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne;27) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem przyczyn,28) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej oraz jej skompletowanie od wykonawcy robót i przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu realizacji robót, obejmującej w szczególności:a) oryginał dziennika budowy;b) dokumentację powykonawczą robót objętych przedmiotem Umowy;c) dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych materiałów i urządzeń (atesty na materiały, urządzenia);d) wymagane przepisami, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń;e) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy;f) w przypadku zmian nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu i warunków pozwolenia na budowę, po dołączeniu przez Wykonawcę kopii rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem, oświadczenie kierownika budowy powinno być zatwierdzone przez projektanta i inspektora nadzoru.g) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji;h) inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji procesu budowlanego;29) udział w przygotowaniu dokumentów związanych z zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót,30) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa za zgodą Zamawiającego.C. W czasie trwania okresu gwarancyjnego:1) dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót;2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym;3) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania;4) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym;5) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienie wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego;D. Inne zadania wynikające z przepisów prawa:1) w zakresie doradztwa w czasie prowadzonych procedur o udzielenie zamówienia publicznego robót budowlanych, w tym pomocy przy opracowaniu opisów przedmiotu zamówienia, STWiOR-ów, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich;2) analiza dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wprowadzanie stosownych uwag, zastrzeżeń oraz zmian, w tym w szczególności aktualizacja kosztorysów inwestorskich;3) udział w obradach komisji przetargowej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane w zakresie określonym przez Przewodniczącego Komisji Przetargowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto (C) 60,00
Dodatkowe doświadczenie (D1) 20,00
Dodatkowe doświadczenie (D2) 10,00
Dodatkowe doświadczenie (D3) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:III część zamówienia: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych”1) Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.2) Inspektor oświadcza, iż powierzone obowiązki będzie wykonywał z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane, standardami, zasadami sztuki, etyką zawodową oraz postanowieniami zawartej umowy.3) Wszelkie czynności związane z wykonywaniem zamówienia, Inspektor wykonywać będzie osobiście. Powierzenie wykonania części lub całości objętego Umową nadzoru osobie trzeciej możliwe jest tylko za pisemną zgodą Zamawiającego.4) Zamawiający wyznacza do kontaktów z Wykonawcą, jako swojego przedstawiciela – Kierownika Działu Inwestycji, Remontów i Konserwacji.5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi.6) W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: A. Na etapie przygotowywania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wyboru oferty wykonawcy Robót:1) doradztwo w opracowaniu planów remontów i inwestycji wykonywanych na terenie obiektów SGSP, wraz z określaniem zakresu robót budowlanych z branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;2) udział w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej wszelkich zamówień na roboty budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.B. Na etapie realizacji Inwestycji:1) przekazanie wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy;2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej oraz umową na roboty budowlane; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydawać wiążące polecenia, co do usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;3) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych Inwestycji realizowanych przez wykonawcę Inwestycji w okresie obowiązywania Umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego;4) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów;5) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorem robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem częściowym, odbiorem końcowym, odbiorem po okresie rękojmi oraz gwarancji i odbiorem ostatecznym), w tym m. in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp., sprawdzania obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem,6) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez wykonawcę faktur z umową, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, częściowym, końcowym, po okresie rękojmi oraz gwarancji i ostatecznym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót;7) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;8) nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia,9) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru częściowego, odbioru końcowego, odbioru po okresie rękojmi oraz gwarancji i odbioru ostatecznego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania;10) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych;11) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu – w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót budowlanych wpisem w dzienniku budowy,12) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,13) kontrola zgodności realizacji robót budowlanych z przedłożonym przez wykonawcę i uzgodnionym przez Zamawiającego harmonogramem robót;14) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzanie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję;15) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń;16) kontrola prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,17) potwierdzanie w Dzienniku Budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych;18) sporządzanie protokołów konieczności – jeżeli wystąpi taka potrzeba;19) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy, niezbędnych do odbioru;20) w uzasadnionych przypadkach zasięganie opinii projektanta i dokonanie koniecznych uzgodnień;21) przygotowanie, przy udziale Zamawiającego, wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu;22) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek;23) nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp i p.poż.;24) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy;25) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, które utrudniają realizację inwestycji lub powodują jakiekolwiek zagrożenie w trakcie realizacji inwestycji;26) dyspozycyjność wobec Zamawiającego – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne;27) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem przyczyn,28) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej oraz jej skompletowanie od wykonawcy robót i przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu realizacji robót, obejmującej w szczególności:a) oryginał dziennika budowy;b) dokumentację powykonawczą robót objętych przedmiotem Umowy;c) dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych materiałów i urządzeń (atesty na materiały, urządzenia);d) wymagane przepisami, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń;e) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy;f) w przypadku zmian nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu i warunków pozwolenia na budowę, po dołączeniu przez Wykonawcę kopii rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem, oświadczenie kierownika budowy powinno być zatwierdzone przez projektanta i inspektora nadzoru.g) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji;h) inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji procesu budowlanego;29) udział w przygotowaniu dokumentów związanych z zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót,30) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa za zgodą Zamawiającego.C. W czasie trwania okresu gwarancyjnego:1) dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót;2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym;3) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania;4) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym;5) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienie wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego;D. Inne zadania wynikające z przepisów prawa:1) w zakresie doradztwa w czasie prowadzonych procedur o udzielenie zamówienia publicznego robót budowlanych, w tym pomocy przy opracowaniu opisów przedmiotu zamówienia, STWiOR-ów, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich;2) analiza dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wprowadzanie stosownych uwag, zastrzeżeń oraz zmian, w tym w szczególności aktualizacja kosztorysów inwestorskich;3) udział w obradach komisji przetargowej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane w zakresie określonym przez Przewodniczącego Komisji Przetargowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Dodatkowe doświadczenie (D1) 20,00
Dodatkowe doświadczenie (D2) 10,00
Dodatkowe doświadczenie (D3) 10,00
Cena oferty brutto (C) 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Praca dla samodzielnych ekip budowlanych oraz fachowców - glazurników, malarzy, stolarzy - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Praca dla samodzielnych ekip budowlanych oraz fachowców - glazurników, malarzy, stolarzy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI