Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie w związku z zamówieniem publicznym na roboty budowalne związane z przebudową wybranych pomieszczeń piwnicy, parteru, piętra I, II, VIII i IX, ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją oraz zakup mebli i wyposażenia w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie – Etap 1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-11-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMałopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-17
  • Numer ogłoszenia606680-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606680-N-2020 z dnia 2020-11-17 r.

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie: świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie w związku z zamówieniem publicznym na roboty budowalne związane z przebudową wybranych pomieszczeń piwnicy, parteru, piętra I, II, VIII i IX, ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją oraz zakup mebli i wyposażenia w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie – Etap 1
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Fundusz Azylu, Migracji i Integracji (FAMI), projekt nr 15/10-2019/OG-FAMI pt.: „I 3 - INFRASTRUKTURA, INNOWACJE, INFORMACJA. Projekt Wojewody Małopolskiego dedykowany obywatelom państw trzecich”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 00051417600000, ul. ul. Basztowa  22 , 31-156  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 3921 338, e-mail zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl, faks 12 3921956.
Adres strony internetowej (URL): www.malopolska.uw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.malopolska.uw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.malopolska.uw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w formie papierowej należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. pod adresem: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków – Punkt Informacyjny (parter, wejście od ul. Basztowej). Godziny pracy Urzędu: w poniedziałki od 9:00 do 17:00, od wtorku do piątku od 7:30 do 15:30.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie w związku z zamówieniem publicznym na roboty budowalne związane z przebudową wybranych pomieszczeń piwnicy, parteru, piętra I, II, VIII i IX, ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją oraz zakup mebli i wyposażenia w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie – Etap 1
Numer referencyjny: WL-IV.272.41.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót budowlanych związanych z przebudową wybranych pomieszczeń piwnicy, parteru, piętra I, II, VIII i IX, ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją oraz zakupu mebli i wyposażenia w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie – Etap 1 planowanych do realizacji w ramach odrębnego zamówienia publicznego, na podstawie projektu budowlanego pn. Przebudowa i remont: wybranych pomieszczeń piwnicy, parteru, pięter I, II, VIII i IX wraz z instalacjami wewnętrznymi (woda, kanalizacja sanitarna, wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, co, elektryczna i teletechniczna); wymiana wybranych okien w piwnicy i na piętrach I, II, VIII i IX; montaż instalacji wewnętrznych klimatyzacji i odgromu na dachu i wymiana drzwi w nadbudówce ponad dachem, przebudowa przegrody stropodachu; dostosowanie piwnicy, parteru, pięter I, II, VIII i IX do I etapu ekspertyzy technicznej dotyczącej ochrony p.poż, w budynku przy ul. Przy Rondzie 6, dz. nr 447/4 i 447/5, jedn. ewid. 126105_9, Śródmieście, obr. 0005 ze zmianami wprowadzonymi rewizją R0.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71540000-5
71244000-0
71247000-1
71248000-8
71521000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu podobnych usług nadzoru inwestorskiego, jak objęte przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie pokrywającym się z zakresem zamówienia podstawowego tj. na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w różnych branżach nad fazą projektową i/lub wykonawczą związaną z adaptacją budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie, tj. wykonywanie czynności, do których - w ramach procesu budowlanego, w szczególności wskazanych w przepisie art. 18 Prawa budowlanego - zobowiązany jest inwestor, w taki sposób, że inwestor nie musi być bezpośrednio zaangażowany w nadzór nad realizacją inwestycji, w szczególności prac projektowych i robót budowlanych. Nadzór inwestorski będzie nadzorował i wspomagał w zarządzaniu procesem realizacji inwestycji, jest reprezentantem interesów inwestora w procesie inwestycyjnym i odpowiada przed nim za organizację i koordynację działań wszystkich stron uczestniczących w tym procesie. Przewidywana wartość zamówień uzupełniających: do 50% wartości zamówienia podstawowego.Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia uzupełniające: dysponowanie doświadczeniem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zdolność techniczna lub zawodowa), ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, warunki zabezpieczenia należytej realizacji umowy, ryczałtowa forma wynagrodzenia - na warunkach analogicznych, jak w umowie na zamówienie podstawowe, która będzie stanowić podstawę do negocjacji warunków do udzielenia zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  8   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
8

II.9) Informacje dodatkowe: Termin obowiązywania Umowy na nadzór inwestorski dotyczy okresu od daty podpisania umowy do dnia odbioru końcowego inwestycji objętej nadzorem (uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie budynku). Termin obowiązywania umowy uzależniony jest od terminu realizacji inwestycji i odpowiada temu okresowi. Przewidywany termin realizacji inwestycji wynosi 8 miesięcy od dnia podpisania umowy inwestycyjnej. Wzór umowy wykonawczej wraz z załącznikami, dotyczący realizacji inwestycji, dostępny jest jako załącznik do siwz w postępowaniu znak WL-IV.272.37.2020 pod adresem: https://bip.malopolska.pl/muw,a,1826127,wl-iv272372020-roboty-budowlane-zwiazane-z-przebudowa-wybranych-pomieszczen-piwnicy-parteru-pietra-i.html
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) dysponują/będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym:- dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej, bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi (i wykonywania nadzoru inwestorskiego), wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, - dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi (i wykonywania nadzoru inwestorskiego), wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, - dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi (i wykonywania nadzoru inwestorskiego), wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, - dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi (i wykonywania nadzoru inwestorskiego), wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego.Zamawiający dopuszcza możliwość aby na uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odniesieniu do kierowania robotami budowlanymi w jednym zakresie specjalności składały się uprawnienia budowlane wzajemnie uzupełniające się, posiadane przez więcej niż 1 osobę. UWAGA!- Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).- Ilekroć Zamawiający wymaga osób z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, rozumie przez to osoby zrzeszone we właściwych izbach architektów lub inżynierów budownictwa i wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 tj.) oraz spełniające warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozumie przez to Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831).2) posiadają doświadczenie w realizacji usług nadzoru inwestorskiego, w tym wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu nad realizacją inwestycji o wartości robót budowalnych co najmniej 4 000 000,00 zł brutto, obejmującej budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej, które to inwestycje zostały zrealizowane i uzyskały ostateczne pozwolenie na użytkowanie (lub równorzędne).UWAGA! − pojęcia użyte powyżej, tj. budowa i przebudowa należy definiować zgodnie z art. 3 ustawy Prawo budowlane.− pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie budynki użyteczności publicznej zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 r., poz. 1422, z późn. zm.), z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej lub z prefabrykatów wielkogabarytowych typu hale stałe, systemowe, magazyny. Zamawiający za „budynek użyteczności publicznej” uznaje również budynek biurowy, natomiast wyłączeniu podlegają garaże, myjnie samochodowe oraz parkingi wielopoziomowe.Uwaga! Zamawiający dopuszcza łączenie doświadczenia (wykazania zamówień wykonanych przez dwa różne podmioty) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, doświadczenie polegające na wykonaniu zamówień spełniających powyższe wymogi, musi zostać wykazane odpowiednio dla podmiotu, który będzie realizował zamówienie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 1637, 1669 i 2243).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni - aktualnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i będzie zobowiązany złożyć:a) „wykaz osób” skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, uwzględniający osoby wskazane w pkt 5.1.1) siwz , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. 5.1.1) siwz.b) „wykaz usług” uwzględniający co najmniej usługi określone w pkt. 5.1.2) siwz - wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których te usługi zostały wykonane;c) dowody dotyczące usług wykazanych w wykazie o którym mowa powyżej, określające, czy usługi te zostały wykonane należycie.Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) formularz oferty, wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.5) JEŻELI DOTYCZY - zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przy realizacji zamówienia.UWAGA! Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza także informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 3 i 4.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże, że spełnia warunki w postępowaniu w wymaganym przez zamawiającego zakresie.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 3 i 4 (o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej 10,00
Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży sanitarnej 10,00
Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży elektrycznej 10,00
Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru:C = (Cmin / Cob) x 60 gdzie: C - ilość punktów oferty badanejCmin - najniższa cena spośród badanych ofertCob - cena oferty badanejW kryterium „cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.2. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej” zostanie przyznana w następujący sposób:Punkty w kryterium „doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej” będą przyznawana za doświadczenie zawodowe osoby wskazanej przez wykonawcę do pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej: po 5 punktów za każdą z dwóch wykazanych inwestycji, o wartości robót budowlanych min. 4 000 000 zł każda, obejmującą budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej, nad którą osoba wskazana przez Wykonawcę pełniła funkcję inspektora nadzoru/kierownika budowy/ kierownika robót, zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert) uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne). W kryterium oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie - 10 pkt.3. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży sanitarnej” zostanie przyznana w następujący sposób:Punkty w kryterium „doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży sanitarnej” będą przyznawana za doświadczenie zawodowe osoby wskazanej przez wykonawcę do pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej: po 5 punktów za każdą z dwóch wykazanych inwestycji, o wartości robót budowlanych min. 4 000 000 zł każda, obejmującą budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej, nad którą osoba wskazana przez Wykonawcę pełniła funkcję inspektora nadzoru/kierownika budowy/ kierownika robót, zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert) uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne). W kryterium oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie - 10 pkt.4. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży elektrycznej” zostanie przyznana w następujący sposób:Punkty w kryterium „doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży elektrycznej” będą przyznawana za doświadczenie zawodowe osoby wskazanej przez wykonawcę do pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej: po 5 punktów za każdą z dwóch wykazanych inwestycji, o wartości robót budowlanych min. 4 000 000 zł każda, obejmującą budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej, nad którą osoba wskazana przez Wykonawcę pełniła funkcję inspektora nadzoru/kierownika budowy/ kierownika robót, zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert) uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne). W kryterium oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie - 10 pkt.5. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej” zostanie przyznana w następujący sposób:Punkty w kryterium „doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej” będą przyznawana za doświadczenie zawodowe osoby wskazanej przez wykonawcę do pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej: po 5 punktów za każdą z dwóch wykazanych inwestycji, o wartości robót budowlanych min. 4 000 000 zł każda, obejmującą budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej, nad którą osoba wskazana przez Wykonawcę pełniła funkcję inspektora nadzoru/kierownika budowy/ kierownika robót, zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert) uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne). W kryterium oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie - 10 pkt.UWAGA! Pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie budynki użyteczności publicznej zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 r., poz. 1422, z późn. zm.), z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej lub z prefabrykatów wielkogabarytowych typu hale stałe, systemowe, magazyny. Zamawiający za „budynek użyteczności publicznej” uznaje również budynek biurowy, natomiast wyłączeniu podlegają garaże, myjnie samochodowe oraz parkingi wielopoziomowe.Przedłożenie więcej niż dwóch inwestycji dla każdego z inspektorów nadzoru na podstawie, których będzie dokonywana ocena doświadczenia zawodowego nie będzie brana pod uwagę.Na doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży sanitarnej/elektrycznej/telekomunikacyjnej może składać się doświadczenie więcej niż jednego inspektora nadzoru o specjalizacjach uzupełniających się.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI