Świadczenie usług doradczych w zakresie rewitalizacji przestrzeni publicznej w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług doradczych w zakresie rewitalizacji przestrzeni publicznej w ramach inicjatywy pn. Klimatyczny Kwartał
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-04-16
  • ZamawiającyZARZĄD TRANSPORTU PUBLICZNEGO W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00028207
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług doradczych w zakresie rewitalizacji przestrzeni publicznej w ramach inicjatywy pn. Klimatyczny Kwartał

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD TRANSPORTU PUBLICZNEGO W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381750668

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielopole 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-072

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 6168602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ztp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ztp.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Transport publiczny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług doradczych w zakresie rewitalizacji przestrzeni publicznej w ramach inicjatywy pn. Klimatyczny Kwartał

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66605c18-9189-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001129/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług doradczych w zakresie rewitalizacji przestrzeni publicznej w ramach inicjatywy pn. Klimatyczny Kwartał

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ztpkrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ztpkrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami w postępowaniu odbywa się przy użyciu internetowej platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://ztpkrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, dalej zwanej „platformą”. Instrukcje dotyczące sposobu korzystania z platformy znajdują się pod adresem: https://ztpkrakow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wsparcie techniczne operatora platformy dostępne jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00: tel. +48 71 787 35 34, e-mail helpdesk@logintrade.net. Korzystanie z platformy jest dla Wykonawców bezpłatne. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@ztp.krakow.pl. Komunikacja ta nie dotyczy złożenia oferty (i dokumentów składanych wraz z ofertą) w postępowaniu. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami pod rygorem nieważności za pośrednictwem „formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na platformie. Oferta jest automatycznie szyfrowana. Uwaga: Oferta nie złożona za pomocą „formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie będzie rozpatrywana. Niedopuszczalne jest złożenie oferty za pomocą np. „formularza do komunikacji” lub pocztą elektroniczną. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej są opisane w punkcie 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

angielski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „rozporządzeniem RODO”, informuję, że: a) administratorem Państwa danych osobowych jest Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie, ul. Wielopole 1, 31-072 Kraków, tel. +48 12 6168602, e-mail: sekretariatdt@ztp.krakow.pl; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Transportu Publicznego w Krakowie jest Robert Lorenc, tel. +48 12 6168602, e-mail: iodo@ztp.krakow.pl; c) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem; d) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy lub przepisy o dostępie do informacji publicznej, oraz kontrolujące prawidłowość dokonywania wydatków przez zamawiającego; e) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania lub przez okres obowiązywania umowy, jeśli będzie dłuższy niż 4 lata; f) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; g) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia RODO; h) posiadają Państwo: - na podstawie art. 15 rozporządzenia RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; - na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 rozporządzenia RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia RODO; - na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TOZ.26.2.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 93132,00 EUR

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych przy integracji działań urbanistycznych, zarządzania mobilnością oraz rewitalizacji przestrzeni publicznej obszaru Kazimierza i Grzegórzek w ramach inicjatywy pn. Klimatyczny Kwartał wraz z opracowaniem wytycznych i rekomendacji w formie raportu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, do maksymalnej wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego (tj. umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania). Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług i wykonaniu podobnych analiz w innych obszarach miasta – w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załącznikach do niego. Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załącznikach do niego. Uwaga: wartość zamówienia wskazana w ogłoszeniu nie obejmuje wartości tych zamówień (łączna wartość zamówienia wynosi 139 698,00 euro).

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane zgodnie z pkt 11 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 41,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodyka wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu – mają następujące zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia: 1. posiadają doświadczenie – w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali co najmniej trzy projekty miejskie (lub usługi doradcze w zakresie takich projektów) z zakresu urbanistyki i rewitalizacji ukierunkowane na potrzeby mieszkańców i przeprowadzane w modelu partycypacji społecznej, z uwzględnieniem potrzeb transportowych dla miast powyżej 500 000 mieszkańców, w tym: - co najmniej jedną usługę doradczą lub projekt, w którym wypracowano rozwiązania codziennych zachowań mieszkańców sprzyjających ochronie klimatu, - co najmniej jedną usługę doradczą lub projekt, w którym wypracowano rozwiązania identyfikujące obszary, w których mieszkańcy są narażeni na przekroczenia norm zanieczyszczeń powietrza, a także przedstawiono propozycje działań zaradczych, - co najmniej jedną usługę doradczą lub projekt, w którym wypracowano rozwiązania dla stworzenia opartej na sąsiedztwie i życiu publicznym multifunkcjonalnej i zielonej dzielnicy; 2. dysponują osobami, które skierują do wykonania zamówienia: a) kierownikiem projektu, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie architektury lub urbanistyki, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert koordynował realizację co najmniej jednego przedsięwzięcia/projektu rewitalizacyjnego/urbanistycznego jednostki urbanistycznej o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha na terenie miasta powyżej 500 000 mieszkańców którego zakres obejmował aspekt przestrzenny, transportowy i społeczny oraz jest autorem lub współautorem minimum dwóch publikacji naukowych z zakresu rewitalizacji, planowania lub projektowania przestrzeni miejskiej (przez publikacje naukowe należy rozumieć: artykuły w czasopismach naukowych, pozycje książkowe, opublikowane wystąpienia na konferencjach tematycznych); b) specjalistą w zakresie architektury krajobrazu, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie oraz w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert brał udział w opracowaniu co najmniej jednego projektu rewitalizacji jednostki urbanistycznej w mieście powyżej 500 tys. mieszkańców w zakresie zagospodarowania istniejącej przestrzeni publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem zieleni i małej architektury – jako autor, współautor lub inna osoba odpowiedzialna za napisanie całości lub części dokumentu; c) specjalistą w zakresie socjologii, który posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert brał udział w opracowaniu co najmniej jednego projektu rewitalizacji lub zmiany w zagospodarowaniu przestrzennym jednostki urbanistycznej w mieście powyżej 500 tys. mieszkańców – jako autor, współautor lub inna osoba odpowiedzialna za napisanie całości lub części dokumentu; d) specjalistą w zakresie planowania transportu, który posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert brał udział w opracowaniu co najmniej jednego projektu rewitalizacji lub planu mobilności jednostki urbanistycznej w mieście powyżej 500 tys. mieszkańców – jako autor, współautor lub inna osoba odpowiedzialna za napisanie całości lub części dokumentu; e) specjalistą w zakresu wizualizacji architektonicznej, który posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert wykonał wizualizacje placu lub ulicy na potrzeby projektu rewitalizacji; f) specjalistą z zakresu wiedzy o kulturze, który posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert brał udział w opracowaniu co najmniej jednego projektu rewitalizacji lub zmiany w zagospodarowaniu przestrzennym jednostki urbanistycznej w mieście powyżej 500 tys. mieszkańców – jako autor, współautor lub inna osoba odpowiedzialna za napisanie całości lub części dokumentu.Zamawiający dopuszcza by jedna (ta sama) osoba skierowana do realizacji zamówienia pełniła kilka z funkcji opisanych powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie (warunek wskazany w pkt. 1 powinien spełniać samodzielnie jeden z nich). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane. Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca i takie podmioty mogą spełniać łącznie (warunek wskazany w pkt 1 powinien spełnić samodzielnie Wykonawca albo taki podmiot).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dokument ten składa każdy z takich Wykonawców. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – dokument ten składa także każdy z takich podmiotów; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zamiast tego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu oceny oferty w kryteriach oceny ofert oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w pkt 4.2.2 SWZ (według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SWZ); 2. wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt 4.2.1 SWZ (według wzoru stanowiącego załącznik 6 do SWZ).Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy; 3. dowody określające, czy usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. 4. jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z pkt 4.4 SWZ) – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, oraz czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. w celu oceny oferty w kryteriach oceny ofert – opis metodyki wykonania zamówienia obejmujący co najmniej opis podejścia do wykonania czynności przedstawionych w punktach II.2, II.5, II.6, II.7, II.8, II.9 i II.11 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 1 do SWZ, w szczególności wskazanie metod wykonania badań i analiz wraz ze szczegółami ich zastosowania. 2. w celu oceny oferty w kryteriach oceny ofert oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w pkt 4.2.2 (według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SWZ);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione formularz oferty (wzór formularza stanowi załącznik 3 do SWZ); 2. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę oraz składającej inne oświadczenia w postępowaniu, jeżeli odpowiednie upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wskazanych w pkt 5 lub powszechnie dostępnych rejestrów, 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik 4 do SWZ). Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – oświadczenie to składa każdy z takich Wykonawców. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie to składa także każdy z takich podmiotów; 4. jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; 5. jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, natomiast warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie (warunek wskazany w pkt. 4.2.1 powinien spełniać samodzielnie jeden z nich). Oferta zawiera w takim przypadku pełnomocnictwo do reprezentowania takich wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy oraz oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz podmiotowe środki dowodowe w zakresie niepodlegania wykluczeniu składa każdy z takich Wykonawców.W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci – przed zawarciem umowy z Zamawiającym – są zobowiązani do przedłożenia Zamawiającemu umowy współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne zmiany Umowy są dopuszczalne w zakresie określonym w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ztpkrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-15

2021-04-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2 - Chabówka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2. 15 zł m2, rusztowanie na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI