SVA/W/J/4620-35/2021: Kompleksowa obsługa geodezyjna w zadaniu inwestycyjnym nr 43262...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SVA/W/J/4620-35/2021: Kompleksowa obsługa geodezyjna w zadaniu inwestycyjnym nr 43262 - w kompleksie wojskowym nr 8737 w Białej Podlaskiej”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-08-25
  • ZamawiającyAMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-16
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
SVA/W/J/4620-35/2021: Kompleksowa obsługa geodezyjna w zadaniu inwestycyjnym nr 43262 - w kompleksie wojskowym nr 8737 w Białej Podlaskiej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SVA/W/J/4620-35/2021: Kompleksowa obsługa geodezyjna w zadaniu inwestycyjnym nr 43262 - w kompleksie wojskowym nr 8737 w Białej Podlaskiej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb1ef155-fc34-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.amwsinevia.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Realizacja zadania wiąże się z dostępem oraz przetwarzaniem, w tym w formie elektronicznej, dokumentów objętych klauzulą „ZASTRZEŻONE”. Szczegółowe wymagania w zakresie informacji niejawnych określa załącznik nr 3 do umowy: „Szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych”. Dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Wschód: 37-500 Jarosław, ul. 3 Maja 80d. Dostęp do dokumentacji mają tylko osoby, które przedłożą aktualne imienne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej lub aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu o informacji niejawnych oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego - Kierownika Jednostki Organizacyjnej Pana Marek Jassak (email: biuro@sinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać kserokopie dokumentów uprawniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE dotyczących osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. W prawie terminu wglądu do dokumentacji należy kontaktować się z Kierownikiem kancelarii tajnej, Panią Beatą Pawlak - - tel. 16 621 55 86 wew. 400 oraz Panem Krzysztofem Cząstka tel. 697-110-884.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.amwsinevia.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W związku z korzystaniem ze środków komunikacji elektronicznej Zamawiający określa niezbędne informacje wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie:1) specyfikacja połączenia - wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej
niż 512 kb/s;- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, lub lepszej klasy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux; lub ich nowsze wersje;- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- Włączona obsługa JavaScript;- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki pdf.2) Format przesyłanych danych:a) w zakresie wielkości i formatu plików:• pliki o wielkości do 50 MB w ogólnie dostępnych formatach.b) w zakresie stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego:• dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać
formatem PAdES, • dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.c) w przypadku niekorzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego, należy używać podpisu zaufanego lub osobistego.3) Szyfrowanie i oznaczenie czasu przesyłanych danych, w tym składanych ofert:• plik załączony przez Wykonawcę na elektronicznej Platformie Zakupowej i zapisany, jest w systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia, o których mowa w Załączniku nr 2, 2a 3 i 3a odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W tym zakresie Zamawiający korzysta z elektronicznej Platformy
Zakupowej pod adresem www.amwsinevia.eb2b.com.pl. 3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą
elektronicznej Platformy Zakupowej, poprzez wykorzystanie do tego celu zakładki „Pytania/ Informacje” (nie dotyczy składania ofert). W przypadku niestosowania przez Wykonawcę postanowień SWZ w tym zakresie (inny sposób lub narzędzia komunikacji) informacje przekazane przez Wykonawcę w inny
sposób mogą nie zostać uwzględnione przez Zamawiającego, co w konsekwencji będzie równoznaczne z uznaniem, że nie zostały przekazane.
4. Ofertę, pod rygorem nieważności, należy sporządzić w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SVA/W/J/4620-35/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa geodezyjna w zadaniu inwestycyjnym nr 43262 - "Rozbudowa, przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku administracyjnego dla Batalionu Zmechanizowanego 18 Dywizji wraz ze zmianą zagospodarowania terenu w kompleksie wojskowym nr 8737 w Białej Podlaskiej”. W ramach zamówienia należy wykonać: 1) Założenie osnowy pomiarowej, prace przygotowawcze; 2) Tyczenie elementów rozbudowy budynku (np. wykusz budynku, schody zewnętrzne, wejście do pomieszczenia wymiennikowni) i elementów nie związanych z nim bezpośrednio (np.: płyty fundamentowe pod budynki kontenerowe, zbiornik retencyjny) pod wykopy; 3)Założenie reperów roboczych; 4) Wyznaczenie osi konstrukcyjnych pod usytuowanie ław drutowych; 5) Kontrolę zgodności nowopowstałych obiektów w stosunku do ich planowanego usytuowania w trakcie budowy; 6)Tyczenie dróg, chodników, placu parkingowego, wiaty gospodarczej na odpady, wiaty palarni, obiektów małej architektury oraz punktów związanych z PZT; 7)Tyczenie obiektów br. elektrycznej i teletechnicznej, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu (np. agregat prądotwórczy, słupy oświetlenia zewnętrznego, złącza kablowe, mufy kablowe, studnie kablowe); 8) Obsługa robót zanikowych - sieci (wytyczenie i inwentaryzacja): a) Sieć teletechniczna; b) Sieć kanalizacji deszczowej; c) Sieć cieplna; d) Sieć wodociągowa; e) Sieć kanalizacji sanitarnej; f) Sieć kanalizacji technologicznej; g) Sieć energetyczna; h) Bieżące wpisywanie wykonanych czynności do Dziennika Budowy wraz z podpisem; 9) Inwentaryzacja powykonawcza obiektu - budynek + zagospodarowanie terenu - drogi, chodniki, obiekty zagospodarowania terenu wraz z przygotowaniem mapy inwentaryzacyjnej wraz ze skartowaniem w ośrodku geodezyjnym Lubelskiego Zarządu Infrastruktury. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) dysponuje lub będzie dysponował:
a) co najmniej jedną (1) osobą skierowaną do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii nadane przez Główny Urząd Geodezji do wykonywania samodzielnej funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie dokonywania geodezyjnych pomiarów podstawowych, geodezyjnych pomiarów sytuacyjno- wysokościowych, realizacyjnych
i inwentaryzacyjnych oraz geodezyjną obsługę inwestycji posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
b) co najmniej jedną (1) osobą pełniącą funkcję Kierownika Jednostki Organizacyjnej, zgodnie z art. 2 ust. 14 ustawy OIN wykonujący swoje zadania na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy OIN, posiadającą aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
c) co najmniej jedną (1) osobą skierowaną do realizacji zamówienia pełniącą funkcję pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych na zasadach określonych w art. 14 ustawy OIN oraz posiadającą aktualne poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE”;
d) co najmniej jedną (1) osobą skierowaną do realizacji zamówienia pełniącą funkcję kierownika kancelarii tajnej lub kierownika komórki organizacyjnej innej niż kancelaria tajna (kierownik punktu ewidencyjnego) posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
e) co najmniej jedną (1) osobą skierowaną do realizacji zamówienia pełniącą funkcję administratora systemu teleinformatycznego posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych dla administratorów systemów;
f) co najmniej jedną (1) osobą skierowaną do realizacji zamówienia pełniącą funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych dla inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego;
2) dysponuje lub będzie dysponował:
a) akredytowanym systemem teleinformatycznym do przetwarzania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „ZASTRZEŻONE” zgodnie z warunkami określonymi w art. 48 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r o ochronie informacji niejawnych.
b) kancelarią tajną lub kancelarią inną niż kancelaria tajna przygotowaną do przechowywania informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:1) odpisu lub informacji z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych; 2)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 2) w zakresie terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.:
a) co najmniej jedna (1) osoba skierowana do realizacji zamówienia posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii nadane przez Główny Urząd Geodezji do wykonywania samodzielnej funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie dokonywania geodezyjnych pomiarów podstawowych, geodezyjnych pomiarów sytuacyjno- wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz geodezyjną obsługę inwestycji, posiadająca ważne pisemne upoważnienie wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
b) co najmniej jedna (1) osoba pełniącą funkcję Kierownika Jednostki Organizacyjnej, zgodnie z art. 2 ust. 14 ustawy OIN wykonujący swoje zadania na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy OIN, posiadającą aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
c) co najmniej jedna (1) osoba skierowana do realizacji zamówienia pełniąca funkcję pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych na zasadach określonych w art. 14 ustawy OIN, posiadająca aktualne poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE”;
d) co najmniej jedna (1) osoba skierowana do realizacji zamówienia pełniąca funkcję kierownika kancelarii tajnej lub kierownika komórki organizacyjnej innej niż kancelaria tajna (kierownik punktu ewidencyjnego) posiadająca ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
e) co najmniej jedna (1) osoba skierowana do realizacji zamówienia pełniąca funkcję administratora systemu teleinformatycznego posiadająca ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych
o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych dla administratorów systemów;
Ciąg dalszy warunków w Sekcji IX - Pozostałe informacje.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w załącznikach nr 2 i nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców poświadczoną „za zgodność z oryginałem”. Umowa taka zaleca się aby zawierała:
oznaczenie stron umowy, cel i sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z Wykonawców, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi).
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie do oferty składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni Wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-25 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pomocą Platformy zakupowej www.amwsinevia.eb2b.com.pl w zakładce załączniki przedmiotowego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Cd. warunków:
f) co najmniej jedna (1) osoba skierowana do realizacji zamówienia pełniąca funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego posiadająca ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych dla inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego;
wraz z podaniem informacji na temat ich uprawnień (numer, rodzaj i zakres), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2) Wykazu wyposażenia zakładu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego obejmującego:
a) akredytowany systemem teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „ZASTRZEŻONE” zgodnie z warunkami określonymi w art. 48 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r o ochronie informacji niejawnych”;
b) kancelarię tajną lub kancelarię inną niż kancelaria tajna przygotowaną do przechowywania informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE"
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

Zamawiający informuje, że w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia pozostaje on generalnym wykonawcą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Nazewnictwo użyte w SWZ oraz w załącznikach (Wykonawca, Zamawiający) jest stosowane jedynie w odniesieniu do przepisów ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i naprawy w lokalu gastronomicznym- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i naprawy w lokalu gastronomicznym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI