SVA/G/4620-4/2020: Przebudowa sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SVA/G/4620-4/2020: Przebudowa sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami automatyki kontrolno-pomiarowej i przebudowa infrastruktury związanej z ochroną ppoż. w bazie MPS Świnoujście. Zadanie nr 16376 zadanie powiązane z zadaniem nr 14044.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-09-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAMW SINEVIA Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-27
  • Numer ogłoszenia577968-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577968-N-2020 z dnia 2020-08-27 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/G/4620-4/2020: Przebudowa sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami automatyki kontrolno-pomiarowej i przebudowa infrastruktury związanej z ochroną ppoż. w bazie MPS Świnoujście. Zadanie nr 16376 zadanie powiązane z zadaniem nr 14044.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: AMW SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego  6 , 05-100  Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, , e-mail biuro@amwsinevia.pl, , faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (URL): www.amwsinevia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.amwsinevia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
KZB Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://amwsinevia.eb2b.com.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
AMW SINEVIA Sp. z o.o. 05-100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6 w kancelarii na pierwszym piętrze.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SVA/G/4620-4/2020: Przebudowa sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami automatyki kontrolno-pomiarowej i przebudowa infrastruktury związanej z ochroną ppoż. w bazie MPS Świnoujście. Zadanie nr 16376 zadanie powiązane z zadaniem nr 14044.
Numer referencyjny: SVA/G/4620-4/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych, budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zakresem robót określonym w kosztorysach nakładczych w ramach modernizacji bazy MPS Świnoujście-Karsibór. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności związane z pozyskaniem materiałów i wyrobów oraz sprzętu. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie kosztorysowe na podstawie cen jednostkowych pozycji przedmiarowych (kosztorysach nakładczych). Lokalizacja terenu budowy: Świnoujście-Karsibór ul. Portowa 1. Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Do SIWZ zostały załączone Kosztorysy nakładcze - załącznik nr 11 do SIWZ na podstawie, których należy przygotować kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z zestawieniem materiałów.Kosztorys ofertowy musi być sporządzone zgodnie z kosztorysami nakładczymi. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego wprowadzać żadnych zmian do Kosztorysów nakładczych. Wykonawca nie może dopisywać i wykreślać pozycji z Kosztorysów nakładczych oraz zmieniać ilości robót wynikających wprost z Kosztorysów nakładczych. Jeżeli Wykonawca roboty z danej pozycji kosztorysu wyceni w innej pozycji, przy pozycji nie wycenionej należy wskazać pozycję, w której dane roboty zostały umieszczone (wycenione).Zamawiający informuje, że zaleca wizję lokalną przed złożeniem oferty na ww. zamówienie. Informację o terminie wizji lokalnej oraz osobą do kontaktu jest kierownik projektu p. Miłosz Kondraciuk tel.: 605 427 795.Dokumentacja projektowa na wykonanie w/w robót jest dokumentem niejawnym o klauzuli co najmniej „POUFNE”. Ochronie podlegają n/w projekty budowlano-wykonawcze, które posiadają klauzulę tajności „POUFNE”: plan zagospodarowania terenu, nawierzchnie drogowe, PW - Sieci elektroenergetycznych, PW – AKPiA i system sygnalizacji pożaru-gaszenie, PBW – Projekt zagospodarowania terenu, Inwentaryzacja wielobranżowa. W związku z powyższym, dokumentacja zostanie udostępniona do wglądu wyłącznie zainteresowanym Wykonawcom, w Punkcie Ewidencyjnym Zamawiającego w siedzibie Kierownictwa Zespołu Budów w Gnieźnie, po wcześniejszym przesłaniu stosownego wniosku do Kierownika Jednostki Organizacyjnej AMW SINEVIA – pana MARKA JASSAK - (do wiadomości KZB Gniezno). Do wniosku należy dołączyć kopie ważnych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień (poświadczeń bezpieczeństwa uprawniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych) wskazanych osób oraz kopii Świadectwa Przemysłowego min. II stopnia poświadczającego możliwość przetwarzania informacji niejawnych przez zainteresowanych Wykonawców. Oryginały w/w dokumentów oraz dokumenty potwierdzającego tożsamość, należy przedstawić do wglądu Kierownikowi Punktu Ewidencyjnego.KIEROWNICTWO ZESPOŁU BUDÓW w GNIEŹNIE, 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20, tel. 61 426 34 00 wew. 200, fax. 61 426 34 00 wew. 203.Realizacja zamówienia/umowy wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE”.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2
45330000-9
45232460-4
45231300-8
45232300-5
45300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy wykonać: 8 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający informuje, że w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia pozostaje on generalnym wykonawcą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Nazewnictwo użyte w SIWZ oraz w załącznikach (Wykonawca, Zamawiający) jest stosowne jedynie w odniesieniu do przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się, że posiada aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego min. II stopnia o klauzuli co najmniej „POUFNE” lub w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej „POUFNE” wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW) lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (SKW) oraz aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez SKW lub ABW.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się:a.wykonał niżej wymienione roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.: co najmniej 1 (jedną) robotę polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami automatyki kontrolno-pomiarowej, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 5 000 000 zł brutto lub 2 (dwie) roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami automatyki kontrolno-pomiarowej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 2 500 000 zł brutto każda. b.że dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, tj.: - co najmniej jedną osobą (1), tj. geodetą posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii nadane przez Główny Urząd Geodezji w zakresie: dokonywania pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych i ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE” oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;- co najmniej jedną osobą (1), tj. kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE” oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;- co najmniej jedną osobą (1), tj. kierownikiem robót sanitarnych specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Osoba ta musi legitymować się uprawnieniami do kierowania robotami sanitarnymi w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie wykonawstwa bez ograniczeń, posiadającego ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE” oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;- co najmniej jedną osobą (1), tj. kierownikiem robót budowlanych specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, łącznie z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika robót/budowy, posiadającego ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE” oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;- co najmniej jedną osobą (1), tj. kierownikiem robót drogowych bez ograniczeń, posiadającego ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE” oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;Ww. osoby – dotyczy kierowników robót - muszą posiadać uprawnienia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych; 2. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1); 3. w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy) – dokumenty wymienione w pkt 1); 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.Dokumenty, o których mowa w pkt 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 5 stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia: 1) aktualnego Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego II stopnia o klauzuli co - najmniej „POUFNE” lub w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej „POUFNE” wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW) lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (SKW) oraz aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez SKW lub ABW;2)wykazu robót budowlanych obejmującego co najmniej 1 (jedną) robotę polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami automatyki kontrolno-pomiarowej, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 5 000 000 zł brutto lub 2 (dwie) roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami automatyki kontrolno-pomiarowej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 2 500 000 zł brutto każda - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.3)wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.a) co najmniej jedną osobą (1), tj.: geodetę posiadającego uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii nadane przez Główny Urząd Geodezji w zakresie: dokonywania pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych i ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE” oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;b)co najmniej jedną osobą (1), tj.: kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE” oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;c)co najmniej jedną osobą (1), tj. kierownika robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającego ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE” wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;d)co najmniej jedną osobą (1), tj. kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, łącznie z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika robót/budowy oraz posiadającego ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE” wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;e)co najmniej jedną osobą (1), tj. kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowych bez ograniczeń oraz posiadającego ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE” wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, wraz z podaniem imienia i nazwiska tej/ych osoby/ób oraz informacjami na temat jej/ich uprawnień (numer, rodzaj i zakres) i doświadczenia (ilość lat, stanowisko) zakresu wykonywanych przez nie czynności a także informacją o podstawie do dysponowania tą/tyymi osobą/ami - wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert.4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą.5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Banku PEKAO S. A. Oddział Gniezno nr: 46 1240 6292 1111 0010 3708 7493, z adnotacją: Wadium na Przebudowa sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami automatyki kontrolno-pomiarowej i przebudowa infrastruktury związanej z ochroną ppoż. w bazie MPS Świnoujście. Zadanie nr 16376 zadanie powiązane z zadaniem nr 14044 - SVA/G/4620-4/2020.Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, tj.: w AMW SINEVIA Sp. z o.o., 05 - 100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I piętro (od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1500), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.7.W przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wymagane jest aby wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach (formie niepieniężnej), zostało załączenie do oferty w formie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej, z zastrzeżeniem, że dokument powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę gwarancji/poręczenia. W przypadku braku możliwości odczytania pliku stanowiącego wadium (wniesionego w formie innej niż pieniądz), z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Zamawiającego, spowodowanych przesłaniem pliku np. uszkodzonego, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 b ustawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przesłanie pliku technicznie sprawnego (np. nieuszkodzonego). 8.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.9.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 10.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy, w tym:1)wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3)na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w ust. 11 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, w tym:1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeniach potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.2)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,3)Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy4)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Projekt umowy, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN).4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, poza przypadkami określonymi w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:1)działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania Umowy, zmiany danych Stron, 2)zmiana finansowania zamówienia Umowy na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu zawarcia Umowy, 3)zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku: a)wstrzymania robót przez Zamawiającego lub Inwestora z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Inwestora - termin wykonania Umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót;b)wystąpienia siły wyższej (zdarzenie, którego nie można przewidzieć, któremu nie można zapobiec, ani któremu nie można przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu Przedmiotu Umowy spowodowane przez osobę trzecią – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód;c)w szczególności z powodu zmian w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, które warunkują wykonanie całości Umowy (w tym zmian materiałowych), wykonania zamiennych bądź zwiększających zakres Umowy robót,wynikających z narad technicznych, inwentaryzacji stanu istniejącego, aktualizacji dokumentacji projektowej, d)zmiany harmonogramu realizacji robót lub finansowania Umowy;e)konieczności skoordynowania robót z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu;f)z powodu innych przyczyn związanych z realizacją Umowy, a niezależnych od Stron m.in.:-nieprzewidywanych warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;-niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem;-wykopaliska archeologiczne nieprzewidziane w dokumentacji postępowania;-wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt.4 Prawa budowlanego;-konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy;-uzyskania opinii, zezwoleń, opracowań, których nie przewidywano przy zawieraniu Umowy,4)zmniejszenie zakresu Umowy w przypadku:a)zmiany przeznaczenia obiektu;b)zmian organizacyjnych Zamawiającego lub Inwestora;c)nieprzyznania środków finansowych w kolejnym roku realizacji Umowy lub przyznania ich w ograniczonym zakresie w planie finansowym Zamawiającego, 5)zmiany materiałowe i zmiany funkcji pomieszczeń wynikające z aktualizacji dokumentacji projektowej,6)zmiany technologii wykonania robót,7)zmiany inne w przypadku zmian w prawie budowlanym, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją Umowy a niezależnych od Stron. 5.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość zamiany materiałów lub urządzeń objętych przedmiotem umowy. Powyższa zmiana możliwa będzie po uzyskaniu zgody Inwestora oraz autora projektów i jego oświadczeniu o równoważności zaproponowanych zamiennych materiałów lub urządzeń. Ogólna wartość przedmiotu umowy określona w § 3 ust. 1 Umowy z tego tytułu nie może ulec zwiększeniu.6.W uzasadnionych przypadkach na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku do wniosku Zamawiającego Wykonawca przedstawi projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian, rysunki oraz zgodę projektanta na dokonanie zmian obejmujących jego oświadczenie o równoważności techniczno-eksploatacyjnej.7.W przypadku o którym mowa w ust. 6 projekt wymaga akceptacji nadzoru autorskiego (akceptacja na koszt Wykonawcy) i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Ogólna wartość przedmiotu umowy określona w § 3 ust. 1 Umowy z tego tytułu nie może ulec zwiększeniu.8.Jeżeli w trakcie realizacji Umowy powstanie konieczność zaniechania części robót lub wykonania robot zamiennych, nie wpływających na zwiększenie wartości umownych, to Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 9.Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian ustalonego zakresu robót, zmian technicznych i proceduralnych, niezbędne jest uprzednie wyrażenie zgody przez Zamawiającego w formie zatwierdzonego protokołu konieczności oraz podpisania stosowanego aneksu do Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Dokumentacja projektowa na wykonanie w/w robót jest dokumentem niejawnym o klauzuli co najmniej „POUFNE”. Ochronie podlegają n/w projekty budowlano-wykonawcze, które posiadają klauzulę tajności „POUFNE”: plan zagospodarowania terenu,nawierzchnie drogowe, PW - Sieci elektroenergetycznych,PW – AKPiA i system sygnalizacji pożaru-gaszenie, PBW – Projekt zagospodarowania terenu,Inwentaryzacja wielobranżowa. W związku z powyższym, dokumentacja zostanie udostępniona do wglądu wyłącznie zainteresowanym Wykonawcom, w Punkcie Ewidencyjnym Zamawiającego w siedzibie Kierownictwa Zespołu Budów w Gnieźnie, po wcześniejszym przesłaniu stosownego wniosku do Kierownika Jednostki Organizacyjnej AMW SINEVIA – pana MARKA JASSAK - (do wiadomości KZB Gniezno). Do wniosku należy dołączyć kopie ważnych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień (poświadczeń bezpieczeństwa uprawniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych) wskazanych osób oraz kopii Świadectwa Przemysłowego min. II stopnia poświadczającego możliwość przetwarzania informacji niejawnych przez zainteresowanych Wykonawców. Oryginały w/w dokumentów oraz dokumenty potwierdzającego tożsamość, należy przedstawić do wglądu Kierownikowi Punktu Ewidencyjnego.KIEROWNICTWO ZESPOŁU BUDÓW w GNIEŹNIE, 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20, tel. 61 426 34 00 wew. 200, fax. 61 426 34 00 wew. 203.Realizacja zamówienia/umowy wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE”.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W związku z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE” Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: 1)Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych na zasadach określonych w art. 14 Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742) -zwanej dalej ustawą o OIN;2)Pracowników przewidzianych do realizacji zadania, mających dostęp do dokumentacji projektowej związanej z przedmiotem zadania, posiadających ważne dokumenty uprawniające do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli co najmniej „POUFNE”:a) poświadczenia bezpieczeństwa,b)aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.3)Pracowników przewidzianych do realizacji zadania, nie mających dostępu do dokumentacji projektowej związanej z przedmiotem zadania, posiadających ważne dokumenty uprawniające do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE”:a)aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,b)pisemne upoważnienia wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej lub poświadczenia bezpieczeństwa.4)opracowaną przez pełnomocnika ochrony i zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej (art. 43 ust. 5 Ustawy o OIN) instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE” oraz określającą zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony;5)osobę lub komórkę organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „POUFNE”.6)Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia lub wyższego, potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „POUFNE” lub wyższą, wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego.Wymóg posiadania dokumentów uprawniających do dostępu do informacji niejawnych na poziomie co najmniej „POUFNE” dotyczy również kierownika jednostki organizacyjnej.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI