Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych oraz wykładzin i paneli na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 452 70 61-64
1.5.8.) Numer faksu: 77 452 7065
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych oraz wykładzin i paneli na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90eb645c-a814-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Materiały do remontów: hydrauliczne, elektryczne, budowlane, stolarskie i inne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4516513.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/451651
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone wRozdziale I pkt. 12 Specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danychosobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.2. Inspektorem ochrony danychosobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail:iod@uni.opole.pl3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO –co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego naadministratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nrD/10/2021 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18-19 ustawy.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany.8. Posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych Państwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwadanych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaciePaństwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.9. Nieprzysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: − Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawyskorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lubuzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym z ustawą.− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/10/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup materiałów ogólnobudowlanych. 2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części), zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy. 3. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest sukcesywne dostarczenie przez Wykonawcę bieżących zamówień, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SWZ. 4. Zamówienie – to bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, określające ilość tego asortymentu, miejsce dostawy, jednostkę zainteresowaną zamówieniem; w okresie o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ. 5. Ilości produktów (przedmiotu zamówienia) wskazane odpowiednio w załączniku nr 1A do SWZ (w kolumnie Planowana ilość) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych odpowiednio w załączniku nr 1A do SWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przyszłej umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium „Cena" plus Liczba punktów w kryterium „Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia" plus Liczba punktów w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium „Cena" plus Liczba punktów w kryterium „Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia" plus Liczba punktów w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup materiałów elektrycznych. 2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1B do SWZ (odpowiednio do części), zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy. 3. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest sukcesywne dostarczenie przez Wykonawcę bieżących zamówień, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SWZ. 4. Zamówienie – to bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, określające ilość tego asortymentu, miejsce dostawy, jednostkę zainteresowaną zamówieniem; w okresie o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ. 5. Ilości produktów (przedmiotu zamówienia) wskazane odpowiednio w załączniku nr 1B do SWZ (w kolumnie Planowana ilość) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych odpowiednio w załączniku nr 1B do SWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przyszłej umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium „Cena" plus Liczba punktów w kryterium „Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia" plus Liczba punktów w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium „Cena" plus Liczba punktów w kryterium „Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia" plus Liczba punktów w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup materiałów elektrycznych. 2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1C do SWZ (odpowiednio do części), zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy. 3. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest sukcesywne dostarczenie przez Wykonawcę bieżących zamówień, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SWZ. 4. Zamówienie – to bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, określające ilość tego asortymentu, miejsce dostawy, jednostkę zainteresowaną zamówieniem; w okresie o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ. 5. Ilości produktów (przedmiotu zamówienia) wskazane odpowiednio w załączniku nr 1C do SWZ (w kolumnie Planowana ilość) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych odpowiednio w załączniku nr 1C do SWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przyszłej umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
44175000-7 - Panele