IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres bezwarunkowej gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Określone wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać podwyższone przez cały okres obowiązywania Umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto wynagrodzenia Wykonawcy, a wartość netto pozostaje bez zmian. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może być dokonana również z uwagi na zmianę minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. z dnia 09.11.2018r. Dz. U. z 2018r. poz. 2177 ze zm.), w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiednio do dokonanej zmiany wynagrodzeń pracowników Wykonawcy realizującej Przedmiot Umowy, po wykazaniu zaistniałego faktu zmiany wynagrodzenia na podstawie przedłożonych dokumentów źródłowych i wniosku wykonawcy o zmianę wynagrodzenia w związku ze zmianą minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązujących pod warunkiem, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może być dokonana również z uwagi na zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i/lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, albo zmianę wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiednio do dokonanej zmiany po wykazaniu zaistniałego faktu zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i/lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, albo zmiany wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne na podstawie przedłożonych dokumentów źródłowych i wniosku Wykonawcy o zmianę wynagrodzenia w związku z powyższą zmianą, ustalonego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązujących pod warunkiem, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może być dokonana również z uwago na zmianę zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04.10.2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018r. poz. 2215 ze zm.), w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiednio do dokonanej zmiany wynagrodzeń pracowników Wykonawcy realizujących Przedmiot Umowy, po wykazaniu zaistniałego faktu zmiany wynagrodzenia na podstawie przedłożonych dokumentów źródłowych i wniosku Wykonawcy o zmianę wynagrodzenia w związku ze zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych pod warunkiem, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 5. Zmiana wynagrodzenia określona może nastąpić tylko po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy oraz po zawarciu aneksu do Umowy. 6. Przedłużenie terminu zakończenia robót budowlanych może nastąpić w trybie zmiany Umowy na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Pzp i zmiany przewidzianej przez Strony w Umowie. 7. Strony dopuszczają możliwość zmiany Przedmiotu Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy w następujących przypadkach: a) konieczności realizacji robót budowlanych wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od Projektu budowlanego wynikających z art.36a ust. 1 Prawa budowlanego, b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, a także rozpoznania Terenu budowy przez Wykonawcę w świetle dotychczasowych założeń, co mogłoskutkować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy, c) wystąpienia na Terenie budowy warunków odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji, urządzeń lub innych obiektów bez względu na ich charakter ifunkcję, d) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych i technologicznych lub materiałowych ze względy na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub zmianę technologii dokonanej przez Zamawiającego lub Wykonawcę za zgodą Inspektora nadzoru i Zamawiającego, e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z sieciami, instalacjami, urządzeniami, obiektami obecnie istniejącymi na Terenie budowy z planowanymi w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, f) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, w tym stanu epidemii i występującymi ograniczeniami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-18, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na warunkach określonych w SIWZ.2. Zamawiający informuje, że dla zainteresowanych wykonawców jest zaplanowana wizja lokalna w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia na dzień: 05.08.2020r., zebranie zainteresowanych wykonawców o godzinie 10.00, przy wejściu „O”, ul. Przybyszewskiego 49 w Poznaniu.