Stworzenie miejsca do integracji międzypokoleniowej i rekreacji przy świetlicy wiejskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Stworzenie miejsca do integracji międzypokoleniowej i rekreacji przy świetlicy wiejskiej w Brzoziu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzozie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-21
  • ZamawiającyGMINA BRZOZIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00047183
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Stworzenie miejsca do integracji międzypokoleniowej i rekreacji przy świetlicy wiejskiej w Brzoziu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BRZOZIE 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzozie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 49 129 10

1.5.8.) Numer faksu: 56 49 129 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie miejsca do integracji międzypokoleniowej i rekreacji przy świetlicy wiejskiej w Brzoziu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7875963e-8581-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029199/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Stworzenie miejsca do integracji międzypokoleniowej i rekreacji przy świetlicy wiejskiej w Brzoziu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/category/zamowienia-publiczne/powyzej-130-00-zl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine. proebiz.com/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę zakupową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy zakupowej - dostępnymi pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ , znajdującymi się w prawym górnym rogu strony, oznaczonymi symbolem w postaci książki (Skrócona instrukcja dla Wykonawcy).
2. Złożenie oferty poprzez Platformę zakupową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy zakupowej - pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/ znajdującymi się w prawym górnym rogu strony, oznaczonymi symbolem w postaci książki, w zakładce inne.
4.Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy zakupowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, CZ - 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.
5. Opis złożenia oferty za pośrednictwem Platformy zakupowej oraz potwierdzenia złożenia oferty, zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy zakupowej w skróconej instrukcji dla Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brzozie, REGON: 811118402, NIP: 874-168-46-39,87-313 Brzozie 50 woj. kujawsko-pomorskie tel: 56 49 129 10 , fax: 56 49 129 11;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Brzozie jest Pan Marcjan Biegaj, z którym ma Pan/Pani prawo skontaktować się pod adresem email:iod@brzozie.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Stworzenie miejsca do integracji międzypokoleniowej i rekreacji przy świetlicy wiejskiej w Brzoziu.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest stworzenie miejsca integracji międzypokoleniowej i Rekreacji, które ma być usytuowane w Brzoziu w części działki nr 363/36, obręb Brzozie.
Zagospodarowanie terenu
Cały teren zostanie wydzielony ogrodzeniem o wysokości 1m w celu ochrony przed niekontrolowanym dostępem zwierząt. Wejście dla użytkowników obiektu odbywać się będzie przez zamykaną furtkę o szerokości w świetle 1,0 m , zlokalizowaną od wschodniej strony wydzielonego terenu. Dostęp do niej zapewniony będzie poprzez utwardzone piesze dojście o szerokości 1,5m, które połączone będzie z istniejącym układem komunikacyjnym oraz drogą i umożliwi wszystkim mieszkańcom korzystanie z Miejsca Integracji Międzypokoleniowej oraz miejsca rekreacji dla osób niepełnosprawnych. Dojście to wykonane zostanie we własnym zakresie przez Gminę Brzozie – nie zostało ujęte w kosztorysie ofertowym, nie zostało uwzględnione w planie zagospodarowania terenu – rys. nr. 2.
W ogrodzeniu terenu inwestycji zaprojektowano również bramę wjazdową rozwierną o szerokości 4m w świetle. Umożliwi ona dostęp na teren inwestycji podczas dostawy, montażu oraz konserwacji poszczególnych urządzeń. Brama ta zlokalizowana będzie w północno-zachodniej części projektowanego ogrodzenia.
Projektowana inwestycja składać się będzie z trzech stref, wydzielonych za pomocą innych nawierzchni bezpiecznych.
Pierwsza strefa, zlokalizowana zaraz przy wejściu, to miejsce z założenia przeznaczone dla osób dorosłych, seniorów oraz osób niepełnosprawnych. W tej strefie zlokalizowano następujące urządzenia umieszczone bezpośrednio na przygotowanej nawierzchni trawiastej – powierzchnia nawierzchni 92,00 m2:
1) Zadaszenie ze stołem i ławkami - 1 zestaw.
Altana ogrodowa o wymiarach: długość - 3m, szerokość - 3m, wysokość- 2 m ze stołem i siedziskami, wykonana z litego drewna sosnowego.
2) Orbitrek – 1 szt,
Urządzeni do ćwiczeń przeznaczone do użytku dla dorosłych i dzieci powyżej 10 roku życia, dzieci poniżej 14 roku życia powinny korzystać z urządzeń pod opieką osób dorosłych. Wymiary w przybliżeniu: 1005 x 576 x 1615 [mm].
3) Rower stacjonarny – 1 szt
Urządzenia do ćwiczeń przeznaczone do użytku dla dorosłych i dzieci powyżej 10 roku życia, dzieci poniżej 14 roku życia powinny korzystać z urządzeń pod opieką osób dorosłych. Wymiary: 1015 x 452 x 1240 [mm].
Na przygotowanym podłożu z kostki betonowej zaprojektowano:
4) Stół do gier planszowych – 1 szt.,
Betonowy stół podwójny do gry w szachy i chińczyka. Elementy wykonane są z płytek gresowych, przyklejonych klejem mrozoodpornym. Różne wzory i rozwiązania do ustalenia. Istnieje możliwość wykonania blatu do gry w Chińczyka. Wymiary: długość – 200 cm, szerokość - 200 cm, wysokość - 81 cm.
5) Ławka z pedałami – 2 szt.
Ławka o konstrukcji stalowej w kolorze czarnym, siedzisko i oparcie z desek drewnianych, spełniające normy w zakresie odpowiednich wymiarów szczelin i otworów, bez ostrych krawędzi. Ławka z możliwością zakotwienia do ziemi oraz wyposażona w dwie pary pedałów przytwierdzonych do podłoża. Wymiary urządzenia: długość: 1500 mm, szerokość: 1100 mm, wysokość: 720mm, wysokość siedziska: 410 mm
6) Kosz na śmieci 40 l – 1 szt,
Kosz stalowo - drewniany fundamentowany w gruncie, wykonany z zadaszeniem przeciwdeszczowym, pozbawiony ostrych krawędzi, szczelin, niebezpiecznych dla dzieci.
Druga strefa to strefa z nawierzchnią bezpieczną z kostek gumowych powierzchnia nawierzchni 195,00 m2. Kostki gumowe ułożone zostaną w szachownicę w odcieniach koloru niebieskiego.
Na bezpiecznej nawierzchni zlokalizowano dwa zestawy zabawowe:
1) Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, tubą i huśtawkami- 1 szt.
W skład zestawu wchodzą: huśtawka - bocianie gniazdo, domek z okienkami, piaskownica, taras, lorneta, falista zjeżdżalnia o 3m długości, zjeżdżalnia - tuba "Spiral", drabinka, ścianka wspinaczkowa, stolik piknikowy, 2 huśtawki łańcuchowe. Wszystkie elementy kolorystyczne niebieskie. Całkowity wymiar urządzenia to długość 5,6m, szerokość 5,2m oraz wysokość 3,8m.
2) Zestaw zabawowy Piramida Linowa- 1 szt.
Liny do wspinaczki w formie piramidy. Kotwienie: zabetonowane 80 cm w gruncie. Stal cynkowana, lina stylonowa. Wymiary: 425 x 425 cm, strefa bezpieczeństwa 725 x 725 cm, wysokość całkowita 298 cm.
Trzecia strefa to piaszczysta nawierzchnia – powierzchnia nawierzchni 411,00 m2, nawiązująca klimatem do słonecznej plaży. Znajdujące się tam elementy, są główną atrakcją i motywem przewodnim całego Miejsca Integracji Międzypokoleniowej i Rekreacji. Na piasku znajdują się:
1) Zestaw zabawowy – Statek Piracki – 1 szt.,
Plac zabaw dla dzieci w kształcie statku pirackiego o wymiarach: szerokość 2,5m; długość 9m z wychyłami. Wysokość sterówki ok. 4m, wysokość masztu 5,5m.Statek wyposażony jest w tunel – przejście, długą i bogato zdobioną szpicę, duże, przeszklone okna (pleksi). Całość trzykrotne malowanie impregnatem woskowym. Ślizg wykonany z polistyrenu.
2) Bujak rekin- 1 szt.,
Urządzenie kołyszące - siedzisko z uchwytami dla rąk i podparciem dla nóg, przytwierdzone na wolnym końcu sprężyny zamocowanej w gruncie. Sprężyna oraz materiały metalowe ze stali cynkowanej malowanej proszkowo. Elementy wykonane z płyty HDPE barwionej w pełnej masie, co daje całkowitą odporność na odbarwienia i promieniowanie UV. Elementy łączące tj. śruby itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Urządzenia zabawowe muszą być zainstalowane na nawierzchni bezpiecznej. Wymiary długość – 115 cm, szerokość – 22 cm, wysokość 46 cm, wysokość swobodnego upadku -46 cm, strefa upadku – 404 x 322 cm,
3) Bujak ryba- 1 szt.,
Urządzenie kołyszące przestrzenne – siedzisko z uchwytami dla rąk i podparciem dla nóg, przytwierdzone na wolnym końcu sprężyny zamocowanej w gruncie. Elementy wykonane z płyty HDPE barwionej w pełnej masie. Elementy łączące wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: długość - 85 cm, szerokość - 36 cm, wysokość - 90 cm, wysokość do siedziska - 45 cm, strefa upadku - 385 x 340 cm
4) Bujak deska windsurfingowa – 1 szt.,
Urządzenie sprężynowe kołyszące stylizowane na deskę windsurfingową, dzięki któremu najmłodsi mogą poczuć się, jakby szusowali po falach na prawdziwym oceanie. Urządzenie oprócz rozbudzania kreatywności i wyobraźni, pozwala też na ćwiczenia zmysłu równowagi i koordynacji ruchowej. Długość - 159cm, szerokość - 55 cm , wysokość - 235 cm, mocowanie w ziemi na głębokość min 45 cm, formatki ze sklejki liściastej wodoodpornej z filmem melaminowym (gr. 18mm), wszystkie krawędzie zaokrąglone, oszlifowane, bezpieczne w dotyku sprężyna z pręta ϕ20 mm.
5) Tablica do rysowania, gra w kółko i krzyżyk – 1 szt.,
Edukacyjny, wolnostojący panel z dwoma Tablicami, jedną do rysowania oraz drugą do gry w kółko i krzyżyk. Materiał : drewno klejone, hdpe, płaszczyzna tablicy ze sklejki wodoodpornej, nogi na metalowych kotwach. Wymiary: Długość – 1,01 m, szerokość – 1,01 m, wysokość 1,46 m, Strefa bezpieczna – 4,01 x 4,01 m.
6) Parasol plażowy ze strzechą – 3 szt.
Średnica czapy parasola to 250 cm, grubość trzciny w spadku 7 cm, w czubie 15cm. Waga 100-120 kg. Konstrukcja parasola jest metalowa zabezpieczona przed korozją – szlifowana, 2 razy malowana podkładem miniowym, 2 razy malowana farbą.
7) Leżaki plażowe – 4 szt.
Leżak obrotowy to typ ławki charakteryzującej się dużą ilością drewnianych deseczek. Wykonany ze stali nierdzewnej, bądź czarnej i najwyższej klasy drewna: świerkowego, sosnowego lub też na specjalne zamówienie egzotycznego. Mocowany jest do podłoża za pomocą kotwienia.
8) Ławki parkowe – 2 szt.
Ławka o konstrukcji stalowej w kolorze czarnym, siedzisko i oparcie z desek drewnianych, spełniające normy w zakresie odpowiednich wymiarów szczelin i otworów, bez ostrych krawędzi. Ławka z możliwością zakotwienia do ziemi. Wymiary: długość desek - 180 cm, wysokość siedziska - 40 cm, wysokość całkowita - 70 cm, grubość desek - 3,2 cm
9) Kosz na śmieci 40 l - 1 szt,
Kosz stalowo - drewniany fundamentowany w gruncie, wykonany z zadaszeniem przeciwdeszczowym, pozbawiony ostrych krawędzi, szczelin, niebezpiecznych dla dzieci.
Cały teren jest wygrodzony i oświetlony 4 latarniami solarnymi.
Latarnia o konstrukcji słupa stalowej, wysokość masztu 6m, z lampą LED o mocy ok. 50W, strumieniu światła ok.. 5000lm, barwa światła ok. 5000K. Akumulatory 2x100Ah zlokalizowane w fundamencie słupa lampy. Napięcie pracy lampy 24V, moc modułu fotowoltaicznego 2x270W, ładowanie w lato 4h, zimą 10h. Elementy latarni: 2x moduł fotowoltaiczny, maszt metalowy, lampa LED o mocy 50W, fundament z miejscem na akumulatory, 2 szt akumulatorów.
Tablica informacyjna – 1 szt.
Tablica informacyjna z regulaminem i oznaczeniami graficznymi, fundamentowana w gruncie. Treść informacji zostanie uzgodniona z Inwestorem. Wymiary: Wysokość: 180 cm Szerokość: 9 cm Długość: 90 cm Konstrukcja urządzenia: Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o średnicy 88,9 mm i grubości ścianki 3,6mm. Blacha z informacjami grubości 3 mm o wymiarach 70 x 90 cm.
Na elementach wyposażenia wymaga się zamieszczenia tabliczek zawierających informacje o sposobach wykorzystywania danego urządzenia i przestrzegania zasad bezpieczeństwa.

UWAGA: Plantowanie terenu oraz warstwa piasku dla nawierzchni bezpiecznej piaszczystej oraz bezpiecznej z płyt gumowych Gmina Brzozie wykona we własnym zakresie.

Szczegółowy opis inwestycji zawierający dokładne dane techniczne urządzeń został ujęty w załączniku do SWZ nr 9 w dokumentacji projektowej - projekcie architektoniczno – budowlanym, załączniku do SWZ nr 10 – kosztorys ofertowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o kryteria oceny opisane w rozdziale XXIII SWZ i ustaloną punktacją do 100 (100%=100 pkt.)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach- oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niz 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) polegającej na budowie obiektu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenia do uprawiania sportów na zewnątrz lub urządzenia placów zabaw (huśtawki, zestawy zabawowe itp.) o łącznej wartości co najmniej 300 000 zł brutto, poparte dokumentem, że robota ta wykonana była należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art. 108 ust.1 ustawy Pzp – załącznik do SWZ nr 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców odrębnie. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Powyższe oświadczenia należy złożyć w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym;
2) Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; - wypełniony załącznik do SWZ nr 6. Wykaz należy złożyć w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy jeżeli umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swoim zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz;
2)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby reprezentującej podmiot udostępniający zasoby. W przypadku gdy zobowiązanie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz;
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby reprezentującej podmiot udostępniający zasoby;
4) Tajemnica przedsiębiorstwa.
Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty - odrębny plik lub pliki elektroniczne. Plik (pliki) należy opatrzyć dopiskiem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub innym (nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywać, iż dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 PZP .
5) Wypełniony kosztorys ofertowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Uwaga: Spółka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy składający ofertę wspólnie (wzór oświadczenia stanowi załącznik 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres zmian umowy zawarty został w § 18 wzoru umowy - załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie drzwi w ścianie i zabudowanie ich oraz położeniem tynków - Włocławek
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie drzwi w ścianie i zabudowanie ich oraz położeniem tynków. Mieszkanie ma 33 m.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI