Stworzenie koncepcji art., merytorycznej, dok. projektowej i wykonanie upamiętnienia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Stworzenie koncepcji art., merytorycznej, dok. projektowej i wykonanie upamiętnienia obywateli polskich pochowanych na Cmentarzu ofiar katastrofy Cap Arcona, Thielbek w Haffkrug-Gronenberg-Neukoppel
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-07-26
  • ZamawiającyFUNDACJA "POLSKO - NIEMIECKIE POJEDNANIE"
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00401978
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Stworzenie koncepcji art., merytorycznej, dok. projektowej i wykonanie upamiętnienia obywateli polskich pochowanych na Cmentarzu ofiar katastrofy Cap Arcona, Thielbek w Haffkrug-Gronenberg-Neukoppel

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA "POLSKO - NIEMIECKIE POJEDNANIE"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011049420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 36

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-921

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 607346261

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adzier@fpnp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: fpnp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Fundacja Skarbu Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Świadczenie pomocy ofiarom prześladowań nazistowskich, gromadzenie dokumentacji o II wojnie światowej, działalność edukacyjna z tego obszaru

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie koncepcji art., merytorycznej, dok. projektowej i wykonanie upamiętnienia obywateli polskich pochowanych na Cmentarzu ofiar katastrofy Cap Arcona, Thielbek w Haffkrug-Gronenberg-Neukoppel

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d5027e-011f-47d7-bc80-6fff925e82d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://fpnp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://fpnp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej („System”) na platformie marketplanet ezamawiajacy.pl tj. https://fpnp.ezamawiajacy.pl
1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
1.2. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
1.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
1.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd.
pozostałe szczegóły SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://oneplace.marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 27 Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
1. Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), że:
1.1. Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Jakub Deka, kontakt: jdeka@fpnp.pl;
1.2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.3. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas (art. 78);
1.4. Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub obrony przez ewentualnymi roszczeniami;
1.5. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:
1.5.1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
1.5.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
1.5.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,
1.6. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
1.7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
1.8. Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,
1.9. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FPNP-ZM 1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stworzenie koncepcji art., merytorycznej, dok. projektowej i wykonanie upamiętnienia obywateli polskich pochowanych na Cmentarzu ofiar katastrofy Cap Arcona, Thielbek w Haffkrug-Gronenberg-Neukoppel
Przedmiotem zamówienia jest stworzenie koncepcji plastyczno-architektonicznej, wykonanie projektu rzeźbiarskiego, technicznego i wykonawczego oraz realizacja robót budowlanych polegających na posadowieniu zaprojektowanego pomnika/upamiętnienia i tablicy informacyjnej oddającym cześć ofiarom III Rzeszy pochodzącym z terenów przedwojennej Polski wraz z zagospodarowaniem wg koncepcji i projektów jego otoczenia. Nowa forma upamiętnienia powinna znajdować się w południowym narożniku cmentarza, w okolicach istniejącego granitowego pomnika i w pobliżu grobów Polaków i obywateli polskich wszystkich narodowości i wyznań. Jednocześnie powinna być w miarę spójna z koncepcją zagospodarowania pozostałych części cmentarza opracowaną przez stronę niemiecką. (Zał. 9 a i b).
Prace będą prowadzone w II etapach:

I. Etap – 17 tygodni od daty podpisania umowy - stworzenie koncepcji plastyczno-architektonicznej, przygotowanie projektu wykonawczego, wykonanie elementów nowego imiennego upamiętnienia - pomnika.

II. Etap – 35 tygodni od daty podpisania umowy - posadowienie upamiętnienia/pomnika - montaż nowych elementów upamiętnienia na cmentarzu, wykonanie i montaż tablicy informacyjnej, zagospodarowanie i uprządkowanie kwatery.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45112714-3 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena brutto wzóru: P_k=[C_N÷C_B ]×2 P_k – liczba punktów dla kryterium ceny brutto, C_N – najniższa oferowana cena spośród badanych ofert, C_B – cena oferty badanej. Okres rękojmi za wady i gwarancji: Min. okres rękojmi za wady i gwarancji 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Maks. udzielony okres rękojmi za wady i gwarancji 120 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wzór P_G=[G_O-G_min ]÷[G_max-G_min ]×5 gdzie: P_G – liczba punktów dla kryterium okres rękojmi za wady i gwarancji G_O – okres rękojmi za wady i gwarancji oferty badanej G_min – minimalny okres wymagany rękojmi za wady i gwarancji G_max – maksymalny okres rękojmi za wady i gwarancji oferty badanej W przypadku braku wpisania w formularzu oferty okresu (terminu) udzielenia rękojmi za zawady i gwarancji lub wpisaniu terminu krótszego niż 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego, oferta będzie uznana jako sprzeczna z treścią SWZ. W przypadku wpisania terminu dłuższego niż 120 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego, do oceny oferty będzie brany okres maksymalny tj. 120 miesięcy. doświadczenie autora koncepcji ustala się punktację liczoną w następujący sposób: Za każdą przygotowaną koncepcję stworzenia lub zmodyfikowania istniejącego miejsca pamięci o ofiarach lub wydarzeniach historycznych, pomnika lub kwatery grobów - 2 punkty maks. 30 punków. Za nadzór nad wykonaniem w okresie ostatnich 10 lat prac polegających na stworzeniu lub zmodyfikowaniu istniejącego miejsca pamięci o ofiarach lub wydarzeniach historycznych, pomnika lub kwatery grobów - 1 punkt maks. 10 punków. Walory artystyczne koncepcji i sposób nawiązania do istniejącej przestrzeni, ustala się punktację liczoną w następujący sposób: a) Wkomponowanie pomnika w istniejącą kwaterę i nawiązanie do parkowego charakteru cmentarza. spójność z otoczeniem i istniejącymi elementami znajdującymi się na kwaterze grobów wojennych tj. wykorzystanie w koncepcji zarówno elementów otoczenia przyrodniczego oraz istniejących form upamiętnienia i zastosowanie rozwiązań odpowiadających charakterowi miejsca. Zamawiający dokona oceny oferty przyjmując, iż każda z ofert nie podlegających odrzuceniu może uzyskać 5 pkt w ramach tego podkryterium. Za każdą niespójność rozwiązań artystycznych z parkowym charakterem miejsca zamawiający odejmie wykonawcy 1 pkt, jednak łącznie nie więcej niż 5 pkt. b) Znajomość losów miejsca i symbolika upamiętnienia nawiązująca od okresu drugiej wojny światowej i losów obywateli II Rzeczpospolitej w tym okresie. przyzna ocenianej ofercie 5 punktów za zastosowanie w koncepcji jednego symbolu, wiążącego się z losami obywateli II Rzeczypospolitej wszystkich narodowości i wyznań, którzy podczas II wojny światowej znaleźli się na zachodzie Europy. Powinien być adekwatny do miejsca upamiętnienia tj. dotyczyć losu ludzi lub organizacji związanych z tym miejscem (pochowanych na tym cmentarzu lub organizacji, z których się wywodzą), jednak łącznie nie więcej niż 20 pkt. Trwałość, różnorodność funkcjonalność zastosowanych materiałów i rozwiązań ustala się punktację liczoną w następujący sposób: punkty za wykorzystanie w koncepcji miejsca upamiętnienia każdego materiału spośród wymienionych w SWZ Stal nierdzewna, stal kortenowska – 3 pkt Szkło – 1 pkt Kamień - 1 pkt. Łącznie max. 5 pkt. punkty za wykorzystanie materiałów o największej trwałości wg następujących kryteriów: Oferta, w której zaproponowano kamień o najmniejszej nasiąkliwości wagowej – 1 pkt, kolejna oferta – 0,5 pkt, pozostałe oferty – 0 pkt. Oferta w której zaproponowano stal o największej grubości 1 pkt, kolejna oferta – 0,5 pkt, pozostałe oferty – 0 pkt. Łącznie max. 2 pkt c) punkty za jakość szkła (grubość szkła, liczba zespalanych tafli, powłoka antygraffiti) Za zastosowanie szkła, o grubości co najmniej 8 mm – 1 pkt, za pozostałe – 0 pkt Za szkło zespolone z co najmniej 3 tafli – 1 pkt, za szkło zespolone z 2 tafli – 0,5 pkt za pozostałe – 0 pkt Za powłokę antygrafitti – 1 pkt Łącznie max 3 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie autora koncepcji - osoby posiadającej wyższe wykształcenie artystyczne w zakresie sztuk plastycznych oraz doświadczenie w przygotowaniu koncepcji stworzenia nowego lub zmodyfikowania istniejącego miejsca pamięci o ofiarach lub wydarzeniach historycznych

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Walory artystyczne koncepcji, sposób nawiązania do istniejącej przestrzeni, zastosowanie symboli narodowych

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Trwałość, różnorodność, funkcjonalność materiałów i rozwiązań

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu (Rozdział 9 SWZ)
1. Wykonawca musi spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki:
1.1. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawach wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
1.2. spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie stworzył koncepcję artystyczną pomnika, jego posadowienia i zagospodarowania otoczenia, lub zaprojektował i wykonał pomnik upamiętniający wydarzenie historyczne lub osobę lub stworzył koncepcję rewaloryzacji kwatery grobów wojennych bądź zmodyfikowania istniejącego miejsca pamięci.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W przypadku warunków dotyczących doświadczenia oraz dysponowania osobami, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca polegający na udostępnianych zasobach przedstawi wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.
5. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawcę polegającego na zasobach podmiotu udostępniającego, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust 2 ustawy Pzp, wykonawca obowiązany jest do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie ma

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki:
1.1. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawach wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
1.2. spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie stworzył koncepcję artystyczną pomnika, jego posadowienia i zagospodarowania otoczenia, lub zaprojektował i wykonał pomnik upamiętniający wydarzenie historyczne lub osobę lub stworzył koncepcję rewaloryzacji kwatery grobów wojennych bądź zmodyfikowania istniejącego miejsca pamięci.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. pełnomocnictwo -jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (lub Wykonawców) nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w
oryginale albo w postaci kopii uwierzytelnionej przez mocodawcę lub notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy do oddania tych zasobów do dyspozycji – jeżeli
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów.
3. Oświadczenie takiego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziały w postępowaniu zgodnie z wzorem - załącznik 2 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
3. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Spełnienie sformułowanych przez zamawiającego warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane łącznie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia oraz podmiotowe środki dowodowe składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust 2 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
6. Wykonawcy występujący wspólnie składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika które roboty

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://fpnp.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Czas wykonania umowy liczony w tygodniach
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ekipom montaże ogrodów zimowych
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaże ogrodów zimowych - konstrukcje aluminiowo szklane Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI