Studium wykonalności, pfu oraz wniosek o dofinansowanie projektu „Unowocześnienie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Studium wykonalności, pfu oraz wniosek o dofinansowanie projektu „Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności w obszarze prowadzonej działalności przeciwepidemicznej”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-03-25
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00087185
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Studium wykonalności, pfu oraz wniosek o dofinansowanie projektu „Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności w obszarze prowadzonej działalności przeciwepidemicznej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prądnicka 76

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-202

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kosciolek@wsse.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/wsse-krakow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Studium wykonalności, pfu oraz wniosek o dofinansowanie projektu „Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności w obszarze prowadzonej działalności przeciwepidemicznej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b7d80f-a371-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338213/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie dokumentacji i studium wykonalności dla projektu REACT -EU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wsse_krakow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wsse_krakow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/wsse_krakow. Oferta składana elektronicznie musi być podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, jak również podmiotowych środków dowodowych na platformie, Wykonawca składa podpis elektroniczny bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Dalsze informacje zamieszczone są w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych podana jest w SWZ w rozdziale II (Ochrona Danych Osobowych)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych podana jest w SWZ w rozdziale II (Ochrona Danych Osobowych)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AGZ.272.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności, programu funkcjonalno-użytkowego wraz z wnioskiem o dofinansowanie dla projektu „Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności w obszarze prowadzonej działalności przeciwepidemicznej” i wszystkimi wymaganymi do niego załącznikami.
2. Oś priorytetowa XI „REACT-EU” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia;
Typ projektu: Wsparcie organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (roboty budowlane, doposażenie, w tym zakup wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji).
3. Studium wykonalności i program funkcjonalno-użytkowy będą załącznikami do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie.
4. Opracowanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy przekazać Zamawiającemu w następującej formie:
- forma pisemna 4 egzemplarze
- forma elektroniczna w pliku pdf na nośniku zewnętrznym 1 egzemplarz
- forma elektroniczna w wersji edytowalnej na nośniku zewnętrznym 1 egzemplarzy.
Tabele finansowe do studium wykonalności jeśli będą wymagane muszą być dostarczone w formacie .xlsx lub pochodnym, tak aby umożliwić prześledzenie formuł komórek w celu potwierdzenia prawidłowości wyliczeń.
5. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi zapewnić jednakowy układ graficzny i składowy przygotowanych dokumentów zapewniający czytelność i przejrzystość treści. Każdy egzemplarz studium wykonalności należy przygotować w formacie A4 i oprawić zgodnie z wymaganiami Programu ogłoszonym przez Instytucję Właściwą
6. Wykonawca na każdorazowe żądanie Zamawiającego przekaże informację w terminie 3 dni roboczych na temat zaawansowania procesu przygotowania dokumentów będących przedmiotem zamówienia.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu wszelkich praw własności oraz praw autorskich do wykonanych dokumentów. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności otrzymanych informacji, jak również do faktu iż opracowane dokumenty nie zostaną udostępnione i wykorzystane przez osoby trzecie bez zgody Zamawiającego.
8. Wszystkie dokumenty Wykonawca zobowiązuje się opracować z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi i zaleceniami Instytucji Zarządzającej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, w oparciu o kryteria:
1) cena oferty (brutto) o znaczeniu równym 90%;
2) skrócenie terminu wykonania wniosku o znaczeniu równym 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania wniosku

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – co najmniej 2 usług polegających na sporządzeniu studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie projektu, zweryfikowanych pozytywnie pod względem formalnym i merytorycznym przez Instytucję właściwą do oceny wniosków. Przedmiotem projektów winna być inwestycja polegająca na przebudowie lub rozbudowie obiektów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, a w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę - zał. 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu znajduje się w załączniku 5 do SWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (zał. 6 do SWZ) - jeśli dotyczy.
Pełnomocnictwa - jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dodatkowo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (podstawa prawna: art. 117 ust. 4 ustawy PZP).
Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania skład każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy stanowiącym zał. 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/wsse_krakow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ocena ofert w kryterium „Skrócenie terminu wykonania wniosku” dotyczy skrócenia terminu wykonania wniosku o dofinansowanie o 7 dni w stosunku do wymaganego terminu wskazanego w rozdz. VI ust. 2 SWZ (21 dni od ogłoszenia konkursu). Zamawiający przyzna maksymalnie 10 punktów za skrócenie terminu wykonania wniosku o 7 dni. Zaznaczenie odpowiedzi „TAK” w formularzu oferty oznacza przyznanie 10 pkt, zaznaczenie odpowiedzi „NIE” lub brak zaznaczenia odpowiedzi oznacza przyznanie 0 pkt w tym kryterium.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI