Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Studium wykonalności dla budowy linii tramwajowej do Osiedla Kliny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48126161508
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Studium wykonalności dla budowy linii tramwajowej do Osiedla Kliny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3f843be-ec22-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001987/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.39 Opracowanie studium wykonalności dla budowy linii tramwajowej do Osiedla Kliny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3f843be-ec22-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3f843be-ec22-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, „w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (…), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
1.1. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.2. Rygor nieważności opisany w pkt 8.1. SWZ dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dokumentów:
1.2.1. Formularza Ofertowego i dołączanych do niego innych dokumentów, składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy, w tym: Wykazu dodatkowego doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 6.1.2 SWZ oraz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SWZ.
1.2.2. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. <<oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji>>, o których mowa w pkt 6.1.7. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 6.1.7. lit. a SWZ.
1.2.3. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy składanych – na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt 6.1.7. lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania określonego warunku/ów udziału w postępowaniu.
1.2.4. Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 6.1.4. lit. b SWZ.
2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, inne niż wymienione w pkt 8.1. SWZ, w tym w szczególności:
2.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 6.2. SWZ, w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.6. SWZ (tzw. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy),
2.2. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 6.1.4. SWZ – inne niż pełnomocnictwa, odpisy lub informacje z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru – a zatem dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio:
2.2.1. Wykonawcy,
2.2.2. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
2.2.3. podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,
2.2.4. podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach – jeżeli dotyczy,
2.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 6.1.5. SWZ,
2.4. przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 6.1.2. SWZ,
2.5. inne niż ww. informacje, oświadczenia lub dokumenty,
o ile przepisy szczególne nie dopuszczają dodatkowych form lub sposobów ich "sporządzania i przekazywania" - przekazywane są w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dokumenty wymienione w pkt 8.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności.
3. W przypadku, gdy odpisy lub informacje z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru, a także inne podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, lub inne dokumenty opisane w § 6 ust. 1 rozporządzenia przywołanego w pkt 8.4. SWZ poniżej, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument. W przypadku natomiast, gdy ww. kategorie dokumentów zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę/ przez osobno każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4. Ponadto, zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR-10.271.26.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 442882,67 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opracowania pn. „Studium wykonalności dla budowy linii tramwajowej do Osiedla Kliny”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Został szczegółowo opisany w pkt 19 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 58,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 42,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, w tym:
1.1. posiadają doświadczenie, tj.: w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) należycie wykonali i opracowali (tzn. zakończyli) co najmniej trzy opracowania (studium wykonalności SW lub koncepcję techniczną KT lub projekt budowlany PB) w zakresie projektowania linii tramwajowych o długości co najmniej 2 km toru podwójnego wraz z pętlą końcową.
Uwaga!
- Długości torowiska na pętli i w zajezdni nie wlicza się do długości linii tramwajowej;
- W celu wykazania należytej długości linii tramwajowej nie dopuszcza się sumowania długości wariantów i podwariantów danej linii tramwajowej, ani długości kilku linii tramwajowych realizowanych w ramach jednego opracowania;
- Data zakończenia realizacji usługi to data oddania pełnowartościowego opracowania SW lub KT lub PB, dla którego został podpisany protokół zdawczo-odbiorczy).
1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
1.2.1. koordynatorem, który posiada łącznie:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 10 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) koordynował co najmniej jedno opracowanie (studium wykonalności SW lub koncepcję techniczną KT lub projekt budowlany PB) dla linii tramwajowych o długości co najmniej 2 km toru podwójnego wraz z pętlą końcową.
Uwaga!
- Długości torowiska na pętli i w zajezdni nie wlicza się do długości linii tramwajowej.
- W celu wykazania należytej długości linii tramwajowej nie dopuszcza się sumowania długości wariantów i podwariantów danej linii tramwajowej, ani długości kilku linii tramwajowych realizowanych w ramach jednego opracowania.
- Data zakończenia realizacji usługi to data oddania pełnowartościowego opracowania SW lub KT lub PB, dla którego został podpisany protokół zdawczo-odbiorczy.
1.2.2. analitykiem ruchu, który posiada łącznie:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonał co najmniej dwie prognozy ruchu, z wykorzystaniem oprogramowania PTV VISUM (lub równoważnego służącego do modelowania i prognoz ruchu na poziomie makrosymulacyjnym) obejmujące podsystem transportu drogowego i publicznego dla:
a) zadania infrastrukturalnego, związanego z rozwojem transportu publicznego, zlokalizowanego w mieście lub aglomeracji z funkcjonującą siecią tramwajową
lub
b) opracowania studialnego dot. systemu transportu, dla miasta lub aglomeracji z funkcjonującą siecią tramwajową, obejmujące swym zakresem scenariusze związane z rozwojem transportu publicznego.
Uwaga!
Data zakończenia realizacji usługi to data oddania pełnowartościowego opracowania, które obejmowało prognozy ruchu, dla którego został podpisany protokół zdawczo-odbiorczy lub częściowy protokół-zdawczo odbiorczy, w przypadku gdy swym zakresem obejmował odbiór pełnowartościowego opracowania w zakresie prognoz ruchu, o których mowa w wyżej opisanym warunku.
1.2.3. specjalistą w zakresie projektowania infrastruktury drogowej, który posiada łącznie:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 10 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej jedno opracowanie (studium wykonalności SW lub koncepcję techniczną KT lub projekt budowlany PB) w zakresie projektowania dróg o długości co najmniej 2 km w granicach administracyjnych miasta.
Uwaga!
- W celu wykazania należytej długości drogi nie dopuszcza się sumowania długości wariantów i podwariantów danej drogi, ani długości kilku dróg realizowanych w ramach jednego opracowania.
- Data zakończenia realizacji usługi to data oddania pełnowartościowego opracowania SW lub KT lub PB, dla którego został podpisany protokół zdawczo-odbiorczy lub częściowy protokół zdawczo-odbiorczy, w przypadku gdy swym zakresem obejmował odbiór pełnowartościowego opracowania SW lub KT lub PB w zakresie projektowania infrastruktury drogowej, o której mowa w wyżej opisanym warunku.
1.2.4. specjalistą w zakresie projektowania infrastruktury tramwajowej, który posiada łącznie:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 10 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej jedno opracowanie (studium wykonalności SW lub koncepcję techniczną KT lub projekt budowlany PB) w zakresie projektowania linii tramwajowej o długości co najmniej 2 km toru podwójnego wraz z pętlą końcową.
Uwaga!
- Długości torowiska na pętli i w zajezdni nie wlicza się do długości linii tramwajowej.
- W celu wykazania należytej długości linii tramwajowej nie dopuszcza się sumowania długości wariantów i podwariantów danej linii tramwajowej, ani długości kilku linii tramwajowych realizowanych w ramach jednego opracowania.
- Data zakończenia realizacji usługi to data oddania pełnowartościowego opracowania SW lub KT lub PB, dla którego został podpisany protokół zdawczo-odbiorczy lub częściowy protokół zdawczo-odbiorczy, w przypadku gdy swym zakresem obejmował odbiór pełnowartościowego opracowania SW lub KT lub PB w zakresie projektowania infrastruktury tramwajowej, o której mowa w wyżej opisanym warunku.
1.2.5. specjalistą w zakresie analiz ekonomiczno-finansowych, który posiada łącznie:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 10 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej dwie analizy kosztów i korzyści według zasad opisanych w dokumencie „Niebieska Księga – Infrastruktura Drogowa” (opracowane w ramach studium wykonalności SW lub koncepcji technicznej KT lub projektu budowlanego PB) w zakresie inwestycji drogowych lub tramwajowych o wartości kosztorysowej co najmniej 100 milionów zł brutto (każdy kosztorys).
Uwaga!
Data zakończenia realizacji usługi to data oddania pełnowartościowego opracowania SW lub KT lub PB, które obejmowało analizę kosztów i korzyści, dla którego został podpisany protokół zdawczo-odbiorczy lub częściowy protokół-zdawczo odbiorczy, w przypadku gdy swym zakresem obejmował odbiór pełnowartościowego opracowania w zakresie analizy kosztów i korzyści, o których mowa w wyżej opisanym warunku.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108
ust. 1 ustawy, a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.). Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy oraz zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt 6.1.7.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.2. SWZ odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy,
sporządzone wg wzorów zaproponowanych odpowiednio w załącznikach nr 4A/4B do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, na potwierdzenie spełniania warunków posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1. SWZ.
2. Wykaz osób, wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2. SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o dodatkowe punkty składa Wykaz dodatkowego doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do Formularza Ofertowego, wraz z załączeniem przedmiotowych środków dowodowych, tj. dowodów określających czy wskazane usługi zostały wykonane należycie oraz innych dokumentów, zgodnie z wymogami opisanymi w pkt 19.3. SWZ – jeśli dotyczy.
Uwaga!
- Wykonawca składa ww. dokumenty wraz z ofertą.
- Nie dopuszcza się możliwości uzupełniania ww. dokumentów.
- Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty ww. dokumentów, Zamawiający nie przyzna dodatkowych punktów w kryterium, o którym mowa w pkt 19.3. SWZ.
- Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ww. dokumentów, ale bez prawa do ich uzupełniania. Wyjaśnianie treści ww. dokumentów nie może także skutkować zmianą treści takiego oświadczenia lub dokumentu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy, zostały szczegółowo opisane w pkt 7 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: PLATFORMA E-ZAMÓWIENIA
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Uwaga do sekcji 4.2.10) - prawidłowy zapis brzmi: "Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie do 28 tygodni od dnia zawarcia umowy".
2. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych
wykonawców objętych dyspozycją przepisu art. 94 ust. 1 ustawy.
3. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudniania na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) osoby wykonujące czynności: koordynatora, analityka ruchu, specjalisty w zakresie projektowania infrastruktury tramwajowej, specjalisty w zakresie projektowania infrastruktury drogowej, specjalisty w zakresie analiz ekonomiczno-finansowych. Wykonywanie tych czynności polega na świadczeniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Uwaga!
Powyższy wymóg nie dotyczy składających ofertę osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia opisanych w zdaniu pierwszym czynności.
4. Zamawiający, w granicach określonych przepisem art. 462 i nast. ustawy, dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podaje nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
5. Wykaz wszystkich oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym zamówieniu oraz formy i zasady ich składania szczegółowo opisane zostały w pkt 6–10 SWZ.
6. Z uwagi na ograniczenie liczby znaków w sekcji III pkt 3.6. ogłoszenia pozostała treść zapisów dot. sposobu sporządzenia
i przedłożenia dokumentów znajduje się w pkt 8 SWZ.