SR.272.rb.30.2022.RG „Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim t.j.: drogi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SR.272.rb.30.2022.RG „Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim t.j.: drogi powiatowej nr 2334G Jeziernik, droga 2329G Broniewo, droga 2316G Łaszka, droga 2309G Żelichowo”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-05
  • ZamawiającyPowiat Nowodworski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00310704
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
SR.272.rb.30.2022.RG „Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim t.j.: drogi powiatowej nr 2334G Jeziernik, droga 2329G Broniewo, droga 2316G Łaszka, droga 2309G Żelichowo”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.rb.30.2022.RG „Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim t.j.: drogi powiatowej nr 2334G Jeziernik, droga 2329G Broniewo, droga 2316G Łaszka, droga 2309G Żelichowo”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65c1e36c-1ee6-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001165/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 SR.272.rb.29.2022.RG „Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim t.j.: drogi powiatowej nr 2334G Jeziernik, droga 2329G Broniewo, droga 2316G Łaszka, droga 2309G Żelichowo”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej, są zawarte w dziale IX SWZ. Komunikacja elektroniczna odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa./pn/nowydworgdanski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania Korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej
Platformy:platformazakupowa.pl OpenNexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem, oraz w instrukcji dla wykonawców znajdującej się
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej jako „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. 55 247 36 71.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r., o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 528 ze zm.), oraz innych ustaw i przepisów regulujących wykonywanie zadań powiatu. W zakresie w jakim załatwienie sprawy odbywa się w sposób milczący, podstawą przetwarzania danych osobowych są również przepisy art. 122a – 122h, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.).
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SR.272.rb.30.2022.RG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2329G Broniewo;
1) lokalizacja:
inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Stegna, jednostka ewidencyjna: 221004_2 Stegna, obręb ewidencyjny: 0001 Bronowo, działki 186, 210;
2) wytyczne do prac budowlanych:
szczegółowy zakres prac odjętych przedmiotem nadzoru inwestorskiego wskazany jest w projekcie technicznym opracowanym przez firmę: TRASA Mirosław Klotzke ul. Łąkowa 6, 83-010 Rotmanka oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST);
3) parametry projektowanej drogi:
 długość drogi: około 990 m,
 szerokość nawierzchni jezdni: 5,5 m,
 nawierzchnia pobocza od strony północnej o szerokości 0.75 m,
 nawierzchnia pobocza od strony południowej o szerokości 1,25 m,
 peron przystankowe o szerokości 1,5 m,
 odmulenie istniejących rowów.
4) zakres robót/rozwiązania konstrukcyjne:
• konstrukcja nawierzchni jezdni:
- warstwa ścieralna mastyks grysowy SMA11S, gr. 4 cm,
- warstwa wyrównawcza AC16W, gr. 9 cm,
- siatka z włókna szklanego wstępnie nasączona asfaltem o wytrzymałości 100/200 kN/m;
• konstrukcja nawierzchni jezdni w miejscach poszerzenia:
- warstwa ścieralna mastyks grysowy SMA11S, gr. 4 cm,
- warstwa wyrównawcza AC16W, gr. 9 cm,
- siatka z włókna szklanego wstępnie nasączona asfaltem o wytrzymałości 100/200 kN/m,
- mieszanka niezwiązana C90/3, gr. 20 cm,
- mieszanka związana C3/4, gr. 20 cm;
• konstrukcja nawierzchni chodników:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa, gr. 3 cm,
- warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, gr. 20 cm;
• konstrukcja nawierzchni zjazdów:
- warstwa ścieralna z kruszywa łamanego C90/3, gr. 15 cm,
- warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C50/30, gr. 30 cm;
5) UWAGA – Zamawiający uzyskał zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego, w związku z powyższym przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy kanału technologicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2334G Jeziernik:
1) lokalizacja: inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Ostaszewo, jednostka ewidencyjna: 221003_2 Ostaszewo, obręb ewidencyjny: 0002 Jeziernik, działki 161, 242;
2) wytyczne do prac budowlanych: szczegółowy zakres prac odjętych przedmiotem nadzoru inwestorskiego wskazany jest w projekcie zagospodarowania terenu (projekt budowlany), opracowanym przez firmę: TRASA Mirosław Klotzke ul. Łąkowa 6, 83-010 Rotmanka oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST);
3) parametry projektowanej drogi:
 długość drogi: około 255 m,
 szerokość nawierzchni jezdni: od 6 m do 6,8 m,
 nawierzchnia jezdni ograniczona krawężnikiem na ławie z oporem po północnej stronie
 wykonanie chodnika.
4) zakres robót/rozwiązania konstrukcyjne:
• konstrukcja nawierzchni jezdni:
- warstwa ścieralna SMA8, gr. 3 cm,
- warstwa wiążąca AC16W, gr. 6 cm,
- siatka przeciwspękaniowa z włókna szklanego o wytrzymałości 120 kN/m,
- warstwa wyrównawcza AC16W, gr. 4 cm;
• konstrukcja nawierzchni jezdni w miejscach zapadnięć:
- warstwa ścieralna SMA 8, gr. 3 cm,
- warstwa wiążąca AC16W, gr. 6 cm,
- siatka przeciwspękaniowa z włókna szklanego o wytrzymałości 120 kN/m,
- warstwa wyrównawcza AC16W, gr. 4 cm;
- warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/30, gr. 20 cm,
- materac (mieszanka niezwiązana z kruszywa C50/30 lub kruszony beton C50/30, owinięty od góry i dołu siatką sztywną o wytrzymałości 40 kN/m), gr. 30 cm,
- geowłóknina separacyjna;
• konstrukcja nawierzchni chodników:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa, gr. 3 cm,
- warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/30, gr. 20 cm;
• konstrukcja nawierzchni zjazdów:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa, gr. 3 cm,
- warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/30, gr. 30 cm.
5) UWAGA – Zamawiający uzyskał zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego, w związku z powyższym przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy kanału technologicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2316G Łaszka;
1) lokalizacja: inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Sztutowo, jednostka ewidencyjna: 221005_2 Sztutowo, obręb ewidencyjny: 0001 Groszkowo, działka 39, obręb ewidencyjny: 0005 Płonina, działki nr 4, 26;
2) wytyczne do prac budowlanych: szczegółowy zakres prac odjętych przedmiotem nadzoru inwestorskiego wskazany jest w projekcie zagospodarowania terenu (projekt budowlano-wykonawczy), opracowanym przez firmę: TRASA Mirosław Klotzke ul. Łąkowa 6, 83-010 Rotmanka oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST);
3) parametry projektowanej drogi:
 długość drogi: około 990 m;
 szerokość nawierzchni jezdni: 5 m;
 nawierzchnia poboczy obustronnych o szerokości 0.75 m;
 oczyszczenie istniejących przepustów pod koroną drogi oraz zjazdami wraz z remontem przyczółków;
 uzupełnienie do nowej niwelety kruszywem łamanym 0/31,5 w obrębie istniejących zjazdów i mieszanką bitumiczną;
 odmulenie istniejących rowów.
4) zakres robót/rozwiązania konstrukcyjne:
• konstrukcja nawierzchni jezdni:
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – bitumiczna AC11S, gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej AC16W, gr. 6 cm,
- siatka przeciwspękaniowa 90 x 90 wstępnie powlekana asfaltem,
- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno – bitumicznej AC16W w ilości 125 kg/m2,
- istniejąca jezdnia;

• konstrukcja nawierzchni jezdni w miejscach poszerzenia:
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – bitumiczna AC11S, gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej AC16W, gr. 6 cm,
- siatka przeciwspękaniowa 90 x 90 wstępnie powlekana asfaltem,
- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno – bitumicznej AC16W w ilości 125 kg/m2,
- podbudowa z kruszywa łamanego c90/3 o uziarnieniu 0/31,5, gr. 20 cm,
- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 Mpa grubość warstwy 20 cm,
- podłoże gruntowe.
5) UWAGA – Zamawiający uzyskał zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego, w związku z powyższym przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy kanału technologicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2309G Żelichowo:
1) lokalizacja: inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Nowy Dwór Gdański, jednostka ewidencyjna: 221002_5 Nowy Dwór Gdański, obręb ewidencyjny: 0021 Żelichowo, działki 145/12, 142/4, 188/1, 145/4, 145/3, 145/6;
2) wytyczne do prac budowlanych: szczegółowy zakres prac odjętych przedmiotem nadzoru inwestorskiego wskazany jest w projekcie technicznym, opracowanym przez firmę: TRASA Mirosław Klotzke ul. Łąkowa 6, 83-010 Rotmanka oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST);
3) parametry projektowanej drogi:
 długość drogi: około 990 m;
 szerokość nawierzchni jezdni: 5,5 m;
 nawierzchnia poboczy obustronnych z kruszywa o szerokości 1 m;
 nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej 10x20 cm;
 studnie i zasuwy należy wysokościowo wyregulować do projektowanej niwelety drogi.
4) zakres robót/rozwiązania konstrukcyjne:
• konstrukcja nawierzchni jezdni:
- warstwa ścieralna mastyks grysowy SM8S, gr. 3 cm;
- warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W, gr. 4 cm;
- mastyks grysowy SMA16S, 5 cm;
- siatka z włókna szklanego wstępnie nasączona asfaltem o wytrzymałości 100/200 kN/m;
- warstwa wyrównawcza AC16W, śr. gr. 3 cm;
- istniejąca nawierzchnia.
• konstrukcja nawierzchni zjazdów:
- kostka betonowa 10x20 cm, gr. 8 cm;
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4, gr. 3 cm;
- mieszanka niezwiązana C90/3, gr.15 cm;
- mieszanka związana C1,5/2, gr. 20 cm;
- istniejące podłoże.
5) UWAGA – Zamawiający wystąpił o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego, w związku z powyższym przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy kanału technologicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) warunek zdolności technicznej:
a) dla części nr 1: warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo
ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi, o
wartości dla każdej z robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto.
b) dla części nr 2: warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo
ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi, o
wartości dla każdej z robót nie mniejszej niż 500 tys. zł brutto.
c) dla części nr 3: warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo
ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi, o
wartości dla każdej z robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto.
d) dla części nr 4: warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo
ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi, o
wartości dla każdej z robót nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł brutto.
5) warunek zdolności zawodowej (dla wszystkich 4 części):
warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
kluczowymi osobami realizującymi zamówienie:
Kierownikiem budowy - 1 osoba,
a) kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i
wraz z przynależnością do odpowiedniej Izby Zawodowej (zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Pb),
b) doświadczenie: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił co najmniej 2 razy funkcje
Kierownika budowy przy realizacji co najmniej 2 zakończonych inwestycjach obejmujących budowę lub przebudowę lub
rozbudowę lub remont drogi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 853), wraz z ofertą należy złożyć:
1) wypełnione Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą należy złożyć: wypełnione Oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ
3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia z wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających
spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnych wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór – załącznik nr 5 do SWZ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór – załącznik nr 6 do SWZ).
3) środków dowodowych służących wykazaniu braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j., Dz. U. z 2022 r., poz. 853), alternatywnie np.:
a) oświadczenia własnego wykonawcy o braku postaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej;
b) rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego albo jego części;
c) sprawozdania zarządu z działalności jednostki albo jego części;
d) informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych;
e) informacji z wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014;
f) informacji z listy rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
4) należy przy tym wskazać, iż zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków
dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o
ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków;
5) ponadto, zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy Pzp, wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków
dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki i potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
4. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposobie określonych w przepisach rozporządzenia wydanego na
podstawie art. 70 ustawy Pzp.
5. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający nie wymaga innych oświadczeń i dokumentów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
1) dla części nr 1 – 21.000,00 zł;
2) dla części nr 2 – 10.000,00 zł;
3) dla części nr 3 – 24.000,00 zł;
4) dla części nr 4 – 31.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2, ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego – Bank Millenium nr rachunku bankowego: 60 1160 2202 0000 0004 8664 3098, z adnotacją: Powiat Nowodworski: „Wadium – Nr referencyjny: SR.272.rb.30.2022.RG”. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust 3 pkt.
2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Jako Beneficjenta należy wpisać Powiat Nowodworski.
7. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 2 do
SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-05 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozostałe informacje.
1. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki wykonawców i zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać zamawiającemu w SWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp.
2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
3. W przypadku, gdy wartości podane przez wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w SWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.
4. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa wyżej jeżeli: w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
5. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311-315 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania w przedmiotowym postępowaniu aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
11. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski) - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI