Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i sanitarnej nad robotami...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i sanitarnej nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN” na lotnisku w Dęblinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-07-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-16
  • Numer ogłoszenia587151-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587151-N-2018 z dnia 2018-07-16 r.

12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i sanitarnej nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN” na lotnisku w Dęblinie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i sanitarnej nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN” na lotnisku w Dęblinie.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 1212598500000, ul. Al. Jerozolimskie  97 , 00-909  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 840 600, e-mail zam.pub12tol@poczta.fm, faks 261 840 666.
Adres strony internetowej (URL): www.12tol.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.12tol.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.12tol.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.12tol.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w siedzibie 12 TOL w Warszawie w kancelarii jawnej, pokój 416
Adres:
Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i sanitarnej nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN” na lotnisku w Dęblinie.
Numer referencyjny: 25/U/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
1 i 2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i sanitarnej nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN” na lotnisku w Dęblinie obejmujące: 1) Zadanie częściowe nr 1: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN” na lotnisku w Dęblinie; 2) Zadanie częściowe nr 2: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN” na lotnisku w Dęblinie. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje miedzy innymi: 1) Dostosowanie pomieszczenia nr 04 na potrzeby montażu symulatora samolotu Orlik PZL 130 TC-II poprzez wydzielenie pomieszczeń składowych z jego kubatury i budowę kanału instalacyjnego w posadzce na rozprowadzenie niezbędnej infrastruktury; 2) Demontaż istniejących drzwi z korytarza do pomieszczenia nr 04 i montaż w ich miejscu nowych drzwi wyposażonych w kontrolę dostępu; 3) Budowę instalacji wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniu montażu symulatora wraz z lokalizacją centrali i agregatów na terenie zewnętrznym i doprowadzeniem do centrali ciepła technologicznego z węzła cieplnego; 4) Montaż sufitu podwieszanego w pomieszczeniu nr 04 w celu zmniejszenia jego kubatury; 5) Budowę przyłącza elektroenergetycznego ze stacji transformatorowej PORT oraz zabudowę nowej rozdzielnicy w pomieszczeniu rozdzielni głównej i instalacji elektrycznej w budynku na potrzeby inwestycji; 6) Dostosowanie pomieszczeń dydaktycznych nr 51 i 52 poprzez wyposażenie ich w stanowiska komputerowe i wymagane instalacje teleinformatyczne; 7) Dostosowanie pomieszczenia nr 35 na potrzeby stanowiska analizy treningu poprzez wyposażenie w stanowisko komputerowe i wymagane instalacje; 8) Budowę nowej instalacji strukturalnej na potrzeby inwestycji, w tym lokalizację szafy teleinformatycznej w pomieszczeniu budynkowego punktu dystrybucji – pomieszczenie nr 14; 9) Przebudowę instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w związku z realizacją inwestycji; 10) Budowę elementów systemów alarmowych SA i TSN w związku z realizacją inwestycji.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-28
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-06-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny tego warunku poprzez weryfikację oświadczeń złożonych przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; c) oświadczenie, że oferowana przez Wykonawcę usługa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ (wg wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że: 1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania: a) Dla zadania częściowego Nr 1 - Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego obejmującego inwestycję: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości minimum 250 000,00 zł brutto. b) Dla zadania częściowego Nr 2 - Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego obejmującego inwestycję: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych o wartości minimum 500 000,00 zł brutto. 2. Wykonawca dysponuje osobami ( lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby) posiadającymi: a) Dla zadania częściowego Nr 1: - wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wpis na listę członków właściwej izby; - doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu lub nadzorowaniu robót prowadzonych w ramach budowy minimum jednego obiektu; - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE” lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej na dopuszczenie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnej. b) Dla zadania częściowego Nr 2: - wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wpis na listę członków właściwej izby; - doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu lub nadzorowaniu robót prowadzonych w ramach budowy minimum jednego obiektu; - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE” lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej na dopuszczenie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców albo informacja o tym, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (bez udziału podwykonawców). 2. Załączenie zobowiązania lub innego dokumentu podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru – Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2) Oświadczenie o zobowiązaniu się do przestrzegania, w procesie realizacji inwestycji, przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych określonych ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych – (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz. 412), aktami wykonawczymi do ustawy oraz Instrukcją Ochrony Informacji Niejawnych (wg wzoru – Załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Wykaz osób funkcyjnych, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia (o którym mowa w pkt 6.1.3 ppkt 2) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru – Załącznik Nr 3 do SIWZ); 3) Oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają: (w przypadku składania oferty na zadanie częściowe Nr 1) a) wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wpis na listę członków właściwej izby; b) doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu lub nadzorowaniu robót prowadzonych w ramach budowy minimum jednego obiektu; c) aktualne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE” lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej na dopuszczenie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnej; 4) Oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają: (w przypadku składania oferty na zadanie częściowe Nr 2) a) wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wpis na listę członków właściwej izby; b) doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu lub nadzorowaniu robót prowadzonych w ramach budowy minimum jednego obiektu; c) aktualne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE” lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej na dopuszczenie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (należy uwzględnić wymagania określone w pkt. 6.1.3 ppkt 1) (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 2) Dowody określające, czy usługi ujęte w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ; 2) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Na zadanie częściowe Nr 1 - w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) należy wnieść w terminie do dnia 31.07.2018 r. do godziny 09.30. 2) Na zadanie częściowe Nr 2 - w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) należy wnieść w terminie do dnia 31.07.2018 r. do godziny 09.30.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Ilość pobytów na budowie w tygodniu (2 lub 3) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczących terminów wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakresu rzeczowego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku: a) zmiany, w okresie obowiązywania umowy, stawki podatku VAT, określone wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian; b) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy; c) zmiana konta bankowego Wykonawcy. 3. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej. Wydłużenie terminu przedmiotu umowy nie będzie wiązało się ze zmianą wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-31, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad robotami budowlanymi w ramach zadania "Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN" na lotnisku w Dęblinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad robotami budowlanymi w ramach zadania "Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN" na lotnisku w Dęblinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Ilość pobytów na budowie inspektora nadzoru w branży elektrycznej (2 lub 3 w tygodniu) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad robotami budowlanymi w ramach zadania "Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN" na lotnisku w Dęblinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad robotami budowlanymi w ramach zadania "Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN" na lotnisku w Dęblinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Ilość pobytów na budowie inspektora nadzoru w branży sanitarnej(2 lub 3 w tygodniu) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowego - Jagodne
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI