Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w budynku Zespołu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Sobieskiego 10a w Tczewie w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia..."
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-28
  • ZamawiającyPowiat Tczewski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00214593
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Sobieskiego 10a w Tczewie
w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia..."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Sobieskiego 10a w Tczewie
w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia..."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7151355-f084-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054433/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Sprawowanie nadzoru Inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych dot. poprawy jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego - poprzez prace budowlane...

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Złożenie oferty następuje za pośrednictwem ”Formularza składania oferty” dostępnego
na stronie dotyczącej danego postępowania:
a) Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.
b) Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez
kliknięcie przycisku ”ZŁÓŻ OFERTĘ” w drugim kroku i wyświetleniu komunikatu,
że oferta została złożona.
c) Wykonawca może, do upływu terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać
ofertę (sposób zmiany lub wycofania oferty określony został w ww. Instrukcji)
d) Z uwagi na to, że złożona oferta jest zaszyfrowana nie można jej edytować w celu
dokonania zmiany. Zmianę oferty należy dokonać poprzez wycofanie uprzednio
złożonej oferty i złożenie nowej.
e) Zmianę lub wycofanie oferty należy zrobić do upływu terminu składania ofert.
f) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać
zmiany ani wycofać złożonej oferty.
g) Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty
do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150
MB.
13.6 Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1261), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s,
 komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -
MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10 0.,
 włączona obsługa JavaScript,
 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików
.pdf,
 platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,
 oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja
2016), dalej zwanego rozporządzeniem, Zamawiający informuje, że:
23.1 Administratorem danych osobowych, które zostaną zawarte w Formularzu ofertowym
i załącznikach jest Powiat Tczewski, reprezentowany przez Starostę Tczewskiego
z siedzibą w Tczewie przy ul. Piaskowej 2.
23.2 kontakt do Inspektora Ochrony Danych: inspektor@powiat.tczew.pl lub listownie na
adres: Inspektor Ochrony Danych, Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2, 83-
110 Tczew
23.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia
w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie
art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
zwanej dalej Ustawą oraz w celu archiwizacji na podstawie rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie Instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych. Dane kontaktowe zawarte w formularzu ofertowym
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia, tj. wyrażonej zgody.
23.4 Odbiorcami danych osobowych mogą być: podmioty przetwarzające – którym zlecimy
czynności wymagające przetwarzania danych, np. dostawcy naszych systemów
informatycznych, firmy zajmujące się archiwizacją dokumentów (aktualna lista jest
dostępna u IOD) oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane
mogą być również udostępniane innym podmiotom, w przypadku i na zasadach
o których mowa w art. 74 Ustawy.
Zamawiający może udostępnić dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia,
w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale
IX Ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie. Dane pozyskane w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane
wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do danych
osobowych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to
uzasadnione ochroną prywatności lub interesem publicznym, zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt
1 i 2 Ustawy.
23.5 Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa,
w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przez okres
archiwizacji, zgodny z rozporządzeniem wymienionym w pkt. 23.3 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie
publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia
w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia,
zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów Ustawy oraz wydanych
do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy.
23.7 Wykonawca ma prawo:
a) dostępu do swoich danych. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu;
b) ich sprostowania lub uzupełnienia – na podstawie art. 16 rozporządzenia. Zgodnie
z art. 19 ust. 2 Ustawy skorzystanie z tego uprawnienia nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;
c) żądać ograniczenia ich przetwarzania – na podstawie art. 18 ust. 1 rozporządzenia
Wystąpienie z przedmiotowym żądaniem, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
23.8 Wykonawcy nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych – w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
rozporządzenia;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
rozporządzenia;
c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – na podstawie art. 21
rozporządzenia, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art.
6 ust. 1 lit. c rozporządzenia.
23.9 Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym
również w formie profilowania.
23.10 Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza
przepisy rozporządzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.24.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót
budowlanych w branżach architektonicznej i elektrycznej w budynku warsztatów
szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10a - w ramach
zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych
Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”. Celem tych robót jest
przebudowa pięciu pomieszczeń w budynku warsztatów.
4.2 Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie szkolnym. Wykonawca
zobowiązany jest do zapoznania się z Wytycznymi Zarządcy budynku dot. prowadzenia
prac w ramach postępowania, które stanowią załącznik do SWZ.
4.3 Roboty objęte nadzorem inwestorskim będą realizowane na podstawie dokumentacji
projektowej pn. Roboty budowlane i remontowe wybranych pomieszczeń budynku Zespołu
Szkół Technicznych w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10, w skład której wchodzą:
1) PROJEKT BUDOWLANY
2) Dodatkowy rysunek pn. „wprowadzone późniejsze zmiany.pdf”, wprowadzający
nieistotne zmiany do projektu budowlanego.
3) PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA BUDOWLANA
4) PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA ELEKTRYCZNA
5) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
BUDOWLANYCH
6) ST1 ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE
SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
BUDOWLANYCH
7) PRZEDMIAR ROBÓT – BRANŻA BUDOWLANA
8) PRZEDMIAR ROBÓT DODATKOWY – BRANŻA BUDOWLANA DOSTAWA
WRAZ Z MONTAŻEM DODATKOWYCH NAŚWIETLI
W NOWYCH ŚCIANACH DZIAŁOWYCH W POM. NR 1.47 I 1.48.
9) PRZEDMIAR – BRANŻA ELEKTRYCZNA
4.4 Dokumentacja projektowa (poza rysunkiem: „wprowadzone późniejsze zmiany.pdf”)
została opracowana przez POWERSUN Sp. z o.o. w roku 2020. Projekt budowlany jest
opracowaniem wielobranżowym, zawierającym branże: budowlaną, sanitarną
i elektryczną. Projekty wykonawcze są opracowaniami branżowymi, oddzielnie
opracowanymi dla każdej branży. Zamawiający w umowie na roboty budowlane
rezygnuje całkowicie z wykonania robót budowlanych branży sanitarnej, dlatego nie
załącza projektu wykonawczego branży sanitarnej oraz STWiORB dla tej branży.
POWIAT TCZEWSKI
Starostwo Powiatowe w Tczewie
ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew
tel./faks (58) 77 34 800 / (58) 77 34 803
starostwo@powiat.tczew.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Sobieskiego 10a
w Tczewie w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez
prace budowlane i doposażenie”.
ZP.272.24.2022 str. 6
4.5 Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji usługi nadzoru inwestorskiego
uwzględnić dodatkowe założenia:
a) Zakres umowy na roboty budowlane nie obejmuje branży sanitarnej;
b) Zamawiający w umowie na roboty budowlane rezygnuje całkowicie z dostaw
wyposażenia, które jest ujęte w projekcie budowlanym i przedmiarze
budowlanym;
c) Zamawiający wprowadził do rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej
zmianę, którą Wykonawca robót budowlanych musi uwzględnić przy realizacji
prac – jest ona przedstawiona na rysunku pn. „wprowadzone późniejsze zmiany”.
Polega ona na przesunięciu korytarza, prowadzonego przez salę nr 1.47 do Sali nr
1.48 do przeciwległej ściany pomieszczenia nr 1.47 i ma na celu wykorzystanie
światła dziennego do doświetlenia pomieszczenia 1.47 – przez istniejące naświetla
w ścianie między pomieszczeniami nr 1.45/1.46 i 1.47;
d) W celu odpowiedniego doświetlenia światłem naturalnym Wykonawca robót
budowlanych zobowiązany jest w nowych dwóch ścianach (wydzielającej korytarz
z pom. nr 1.47 i oddzielającej pomieszczenia nr 1.47 i 1.48) zamontować
naświetla jednoszybowe powyżej wysokości 2,05 m – do sufitu (maksymalnie
wykorzystujące powierzchnię tych ścian);
e) Wymiary, w tym lokalizację drzwi wejściowych do korytarza, jak i lokalizację
drzwi wejściowych do pomieszczenia nr 1.47 Wykonawca robót budowlanych
zobowiązany jest przyjąć jak dla „lustrzanego odbicia”.
4.6 Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski,
określają załączniki do niniejszej SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik Nr 4 do SWZ (zawierający m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwośc pobytów na budowie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
6.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112
ust. 2 pkt 4 Ustawy jeżeli wykaże, że:
1) wykonał, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 (jedno) zamówienie,
polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu robotami
budowlanymi w zakresie budowy/ przebudowy/ remontu budynku,
obejmującej minimum branże: ogólnobudowlaną i elektryczną w obiekcie
budowlanym o kubaturze min. 500 m3;
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia,
niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego oraz informacjami
o podstawie do dysponowania tymi osobami, a mianowicie:
a) 1 (jedną) osobą na stanowisko Koordynatora Zespołu Nadzoru
Inwestorskiego posiadającą:
 uprawnienia budowlane upoważniające do pełnienia samodzielnej
funkcji technicznej obejmującej kierowanie robotami w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do
realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa oraz która w dniu podpisania umowy będzie
członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą
Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa;
 co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku
inspektora nadzoru inwestorskiego / kierownika budowy / kierownika
robót przy realizacji robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
b) 1 (jedną) osobą na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,
posiadającą:
 uprawnienia budowlane upoważniające do pełnienia samodzielnej
funkcji technicznej obejmującej kierowanie robotami w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do
realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa oraz która w dniu podpisania umowy będzie
członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą
Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa;
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku
inspektora nadzoru inwestorskiego / kierownika budowy / kierownika
robót przy realizacji robót w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do
realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa oraz która w dniu podpisania umowy będzie
członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą
Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa;
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku
inspektora nadzoru inwestorskiego / kierownika budowy / kierownika
robót przy realizacji robót w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia w trybie
art. 58 ust. 1 Ustawy (np. Konsorcjum bądź spółka cywilna), ustanawiają oni
Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy, na podstawie art. 58 ust. 2 Ustawy.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
10.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden
z nich nie może podlegać wykluczeniu, w zakresie określonym w Rozdziale 7 SWZ.
10.3 Zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3
do SWZ.
10.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażona
na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) zmiany osoby sprawującej nadzór inwestorski – polegająca na wyznaczeniu nowej
osoby pełniących daną funkcję, pod warunkiem, zgodności z postanowieniami SWZ
i wyłącznie na uzasadniony wniosek Nadzoru, za zgodą Zamawiającego.
2) zmiany/zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcy na zasadach,
o których mowa w §9 niniejszej umowy;
3) konieczności zmiany podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie
obowiązujących przepisów prawa.
2. Nadzór Inwestorski jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego
o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres
wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), tj.:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca
2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24
lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ww. ustawy;
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106)
jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ciesielskie - Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ciesielskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI