Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy budowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy budowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kosmicznej w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-11-07
  • ZamawiającyKATOWICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-26
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00462604
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy budowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kosmicznej w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOWICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273437283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-019

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy budowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kosmicznej w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24b2e830-73c5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_katowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_katowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu
przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Zamawiający: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Krasińskiego 14, 40-
019 Katowice (dane kontaktowe podane w rozdziale 2 SWZ)• w sprawach związanych z Pani/Pana
danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Zamawiającego, kontakt pisemny za
pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, pocztą elektroniczną naadres e-mail:
iodo@tbs.katowice.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny
stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na
Zamawiającym; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; •
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Posiada Pan/Pani: − na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. −
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w
związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/14/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy budowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych
przy ul. Kosmicznej w Katowicach

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (DIK

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dyspozycyjność Inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (DP)

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności technicznej lub zawodowej;
Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że:
a) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie usługę:
- w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej jednego
zadania inwestycyjnego o wartości inwestycji co najmniej
10 000 000,00 zł brutto;
– co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy
budowie lub przebudowie budynku o charakterze mieszkalnym o minimalnej łącznej powierzchni użytkowej 2500 m²;
- Wykonawca nie może sumować powierzchni w ramach kilku usług o mniejszym zakresie
dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
- W niniejszym SWZ definicje budowy i przebudowy należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w art. 3 pkt 6 i 7a
ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
- Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej/Inżynier Kontraktu posiadający łącznie:
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów;
- co najmniej 3 letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru inwestorskiego przy rozbudowie, przebudowie lub nadbudowie
dwóch obiektów o charakterze mieszkalnym i/lub użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni użytkowej 2500 m²
każdy,
- Inspektor Nadzoru w specjalności instalacyjnej sanitarnej posiadający łącznie:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w
przypadku Wykonawców zagranicznych –uprawnienia budowlane
do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;
- doświadczenie jako inspektor nadzoru inwestorskiego przy rozbudowie, przebudowie lub nadbudowie dwóch obiektów o
charakterze mieszkalnym i/lub użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni użytkowej 2500 m² każdy ,
- Inspektor Nadzoru w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadający łącznie:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające
im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku
Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
- doświadczenie jako inspektor nadzoru inwestorskiego przy rozbudowie przebudowie, nadbudowie lub remoncie dwóch
obiektów o charakterze mieszkalnym i/lub użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni użytkowej 2500 m² każdy;
- Inspektor ds. geodezyjnych
- posiadający wykształcenie geodezyjne.
- Inspektor w specjalności drogowej
- Zamawiający nie dopuszcza łączenia w/w funkcji.
- Zamawiający wymaga, aby inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, inspektor nadzoru
inwestorskiego w specjalności instalacyjnej elektrycznej oraz inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej
sanitarnej zrealizowali lub w przypadku inwestycji trwających realizują co najmniej 2 wspólne inwestycje jako zespół nadzoru
inwestorskiego.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada opłaconą polisę
ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
ubezpieczenia co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium zabezpieczającego ofertę
w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert (przez wniesienie wadium
wnoszonego w pieniądzu rozumie się wpływ środków na konto Zamawiającego przed upływem tego terminu; UWAGA: nie
decyduje moment zlecenia przelewu), (przez wniesienie wadium wnoszonego w formie niepieniężnej (gwarancji lub
poręczenia,
o których mowa w ust. 5 pkt 5.2-5.4 poniżej) rozumie się przekazanie niepieniężnej formy wadium w oryginale
Zamawiającemu przed terminem składania ofert – poprzez dołączenie dokumentu
do oferty).
3. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać wadium nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem
przypadków, o których mowa w ust. 11 oraz ust. 12 poniżej.
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium
albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium
na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
5.1. pieniądzu
5.2. gwarancjach bankowych
5.3. gwarancjach ubezpieczeniowych
5.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został szczegółowo opisany w
§6 ZMIANA UMOWY wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_katowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

zgodnie z rozdziałem 17 SWZ: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe informacje o wymaganiach Zamawiającego i warunkach zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków
Zamówienia SWZ ZP/14/2023
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych i płytkarskich - Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych. Inwestycje na terenie Śląska (sklepy, zamówienia publiczne, domy). Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI