Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad Budową 16 tymczasowych budynków zakwaterowania turystycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Pogorzelicy, gmina Rewal
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Szczeciński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001208777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Papieża Jana Pawła II nr 22A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4441202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://usz.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad Budową 16 tymczasowych budynków zakwaterowania turystycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Pogorzelicy, gmina Rewal
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aca21842-91e3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/usz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/usz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiemkomunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest: a) Platforma, dostępnapodadresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/usz i formularz Wyślij wiadomość (dostępny nastroniepostępowania).Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.b)przetargi@usz.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy. Zamawiającynieprzewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciuśrodkówkomunikacji elektronicznej. 2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylkonaPlatformie, a nie za pośrednictwem email. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłaniaiodbierania dokumentówelektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy. 4.Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na Platformiezostał podanyw instrukcji dlaWykonawców. 5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,zawiadomieńoraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzezkliknięcieprzycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość zostaławysłana doZamawiającego. 6. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatachdopuszczalnychodpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf.W celuewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywaniejednego z formatów: .zip.7Z.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilkaosób, stosować podpisytego samego rodzaju.Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np.osobistym i kwalifikowanym możedoprowadzić do problemów w weryfikacji plików.8. Oświadczenie napodstawie art. 125 ust. 1 składasię pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisemkwalifikowanym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9.Ofertę składa się pod rygoremnieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem kwalifikowanym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10. Formadokumentów zgodnie z RozporządzeniemPrezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A-ZP.381.16.2021.IŁP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad Budową 16 tymczasowych budynków zakwaterowania turystycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Pogorzelicy, gmina Rewal
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów: cena brutto - 60% kary umowne - 40%2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):Kryterium 1 będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:maksymalnie można uzyskać 60%Cena brutto = [(Cn : Cb) x 60 %] x 100gdzie:Cn - cena najniższa (brutto) Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto) Kryterium 2 wysokość kar umownych będzie przyznawane w następujący sposób: wysokość kary umownej o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy – waga kryterium 40% (maksymalnie można uzyskać 40 pkt)Wykonawca w formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) zadeklaruje wysokość kary umownej, o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy (Rozdział 2 SWZ). Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:a) kara umowna w wysokości 0,10% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek – 0 pkt.;b) kara umowna w wysokości 0,15% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek – 10 pkt.;c) kara umowna w wysokości 0,20% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek – 20 pkt.;d) kara umowna w wysokości 0,25% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek – 30 pkt.;e) kara umowna w wysokości 0,30% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek – 40 pkt.Minimalna wysokość kary umownej o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy (Rozdział 3 SWZ) wynosi 0,10% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek.Maksymalna wysokość kary umownej o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy (Rozdział 3 SWZ) wynosi 0,30% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek.Jeżeli Wykonawca w powyższym kryterium zaproponuje w ofercie wysokość kary umownej w wysokości wyższej niż 0,30% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek zostanie mu przyjęta kara w wysokości 0,30% wartości wynagrodzenia brutto jako maksymalna. Zadeklarowanie wysokości kary umownej w wysokości mniejszej niż 0,10% w ofercie spowoduje odrzucenie oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kary umowne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10