Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad Budową 16 tymczasowych budynków zakwaterowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad Budową 16 tymczasowych budynków zakwaterowania turystycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Pogorzelicy, gmina Rewal
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyUniwersytet Szczeciński
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026007
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad Budową 16 tymczasowych budynków zakwaterowania turystycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Pogorzelicy, gmina Rewal

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Szczeciński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001208777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Papieża Jana Pawła II nr 22A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-453

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 4441202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://usz.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad Budową 16 tymczasowych budynków zakwaterowania turystycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Pogorzelicy, gmina Rewal

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aca21842-91e3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/usz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/usz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiemkomunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest: a) Platforma, dostępnapodadresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/usz i formularz Wyślij wiadomość (dostępny nastroniepostępowania).Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.b)przetargi@usz.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy. Zamawiającynieprzewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciuśrodkówkomunikacji elektronicznej. 2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylkonaPlatformie, a nie za pośrednictwem email. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłaniaiodbierania dokumentówelektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy. 4.Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na Platformiezostał podanyw instrukcji dlaWykonawców. 5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,zawiadomieńoraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzezkliknięcieprzycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość zostaławysłana doZamawiającego. 6. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatachdopuszczalnychodpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf.W celuewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywaniejednego z formatów: .zip.7Z.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilkaosób, stosować podpisytego samego rodzaju.Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np.osobistym i kwalifikowanym możedoprowadzić do problemów w weryfikacji plików.8. Oświadczenie napodstawie art. 125 ust. 1 składasię pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisemkwalifikowanym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9.Ofertę składa się pod rygoremnieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem kwalifikowanym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10. Formadokumentów zgodnie z RozporządzeniemPrezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A-ZP.381.16.2021.IŁP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad Budową 16 tymczasowych budynków zakwaterowania turystycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Pogorzelicy, gmina Rewal

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów: cena brutto - 60% kary umowne - 40%2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):Kryterium 1 będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:maksymalnie można uzyskać 60%Cena brutto = [(Cn : Cb) x 60 %] x 100gdzie:Cn - cena najniższa (brutto) Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto) Kryterium 2 wysokość kar umownych będzie przyznawane w następujący sposób: wysokość kary umownej o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy – waga kryterium 40% (maksymalnie można uzyskać 40 pkt)Wykonawca w formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) zadeklaruje wysokość kary umownej, o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy (Rozdział 2 SWZ). Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:a) kara umowna w wysokości 0,10% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek – 0 pkt.;b) kara umowna w wysokości 0,15% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek – 10 pkt.;c) kara umowna w wysokości 0,20% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek – 20 pkt.;d) kara umowna w wysokości 0,25% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek – 30 pkt.;e) kara umowna w wysokości 0,30% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek – 40 pkt.Minimalna wysokość kary umownej o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy (Rozdział 3 SWZ) wynosi 0,10% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek.Maksymalna wysokość kary umownej o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy (Rozdział 3 SWZ) wynosi 0,30% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek.Jeżeli Wykonawca w powyższym kryterium zaproponuje w ofercie wysokość kary umownej w wysokości wyższej niż 0,30% wartości wynagrodzenia brutto za każdy przypadek zostanie mu przyjęta kara w wysokości 0,30% wartości wynagrodzenia brutto jako maksymalna. Zadeklarowanie wysokości kary umownej w wysokości mniejszej niż 0,10% w ofercie spowoduje odrzucenie oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kary umowne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną (1) usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co rozumie się usługę polegającą na sprawowaniu, na podstawie odrębnej umowy kompleksowego nadzoru inwestorskiego (w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych min. 2 000 000,00 zł brutto.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali, że dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami :a) Jedną osobą na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej, która wykaże, iż posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń posiadającym co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe, w tej specjalności.b) Jedną osobą na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej, która wykaże, iż posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadającym co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe, w tej specjalności.c)Jedną osobą na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej, która wykaże, iż posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń posiadającym co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe, w tej specjalnościZamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia ww. funkcji.Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.Dz.U.2020.1333) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5-10 PZP

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Załącznik nr 4);2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 3);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:a) oświadczenie, o którym mowa wRozdziale 1, Dział VIII pkt. 1 ppkt 1 SWZ;b) zobowiązanie innego podmiotu oraz jegooświadczenie, o których mowa w Rozdziale 1 Dział VIII pkt. 1 ppkt 1 i 2 SWZ (jeżeli dotyczy);c)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżelidotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/usz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-11

2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podłączenie kozy z płaszczem wodnym do podłogówki - Ustronie Morskie
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podłączenie kozy z płaszczem wodnym do podłogówki Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: „Zabezpieczenie ruin zamku w Melsztynie – etap IV”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szczecin: remont pokrycia dachu nad hamownią przy ul. Mickiewicza 64 w Szczecinie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szczecin: Przeprowadzenie badań marketingowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa odcinka ul. Aroniowej wraz z wykonaniem utwardzenia placu do zawracania autobusów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Likwidacja zawilgocenia w pomieszczeniach archiwum w budynku Sądu Okręgowego w Tarnowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI