IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
85,00 |
Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży sanitarnej |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotna zmiana postanowień niniejszej umowy jest dopuszczalna, gdy:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację, zakres lub termin wykonania przedmiotu Umowy,2) nastąpi zmiana stawki podatku VAT,3) zaistnieją okoliczności związane z wydłużeniem realizacji robót budowlanych, objętych nadzorem, tj.:a) wynikające z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem – opóźnienie przekazania terenu budowy lub rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych;b) wynikające z wystąpienia siły wyższej;c) wynikające z wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, odbiegających znacząco od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót nadzorowanych lub wykonanie procedur odbiorowych (przeprowadzanie prób i sprawdzeń) lub innych niedających się przewidzieć okoliczności (w tym działania osób trzecich np. właściwych instytucji lub organów w tym instytucji współfinansujących inwestycję), jeżeli będą one uniemożliwiać prawidłowe zrealizowanie (jakościowe, terminowe) nadzorowanych robót pomimo zastosowania adekwatnych środków technicznych lub/i organizacyjnych lub/i prawnych przez wykonawcę;d) wynikające z zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania robót budowlanych objętych nadzorem;e) wynikające z wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, mających wpływ na termin realizacji nadzorowanych robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym;f) spowodowane przerwą w realizacji nadzorowanych robót budowlanych wynikającą z odstąpienia od umowy o roboty budowlane przez którąkolwiek z jej stron trwającą do czasu udzielenia nowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia publicznego obejmującego dokończenie nadzorowanych robót budowlanych;g) wynikające z wyrażenia zgody przez Zleceniodawcę na przedłużenie realizacji umowy o nadzorowane roboty budowlane.4) zaistnieją okoliczności związane ze skróceniem, zaprzestaniem, przerwaniem realizacji robót budowlanych, objętych nadzorem w szczególności:a) odstąpieniem od umowy o roboty budowlane objęte nadzorem przez którąkolwiek z jej stron,b) wynikające z wystąpienia siły wyższej,c) innego nadzwyczajnego zdarzenia np. katastrofy budowlanej.2. Zmiany wskazane w ust. 1 pkt 3 w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy będą dopuszczalne wyłącznie proporcjonalnie, tj. w takim zakresie (czasie), w jakim ukończenie przedmiotu umowy jest lub przewiduje się, że będzie opóźnione na skutek zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 3. 3. Zmiany wskazane w ust. 1 pkt 4 w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy będą dopuszczalne wyłącznie wówczas, jeżeli będzie to obiektywnie uzasadnione i racjonalne z punktu widzenia celu umowy o wykonanie nadzorowanych robót budowlanych.4. Zmiany wskazane w zakresie terminu realizacji nadzorowanych robót budowlanych będą dopuszczalne w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności określonych w ust.1 pkt.3 lub pkt.4.5. Zmiana obejmująca zmianę zakresu przedmiotu umowy, poprzez pominięcie jego części, lub poprzez dodanie lub zastąpienie innym zakresem usług nadzoru inwestorskiego, jest możliwa wyłącznie w związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w ust. 1, jeżeli jest to niezbędne dla realizacji celu Umowy.6. Zmiana w zakresie wynagrodzenia Zleceniobiorcy, z zastrzeżeniem ust. 7, jest dopuszczalna wyłącznie w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 3 lub 4 i może polegać w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu umowy na, odpowiednio, zmniejszeniu lub zwiększeniu wynagrodzenia. Ewentualne zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 umowy są dopuszczalne wyłącznie w stopniu proporcjonalnym, z odpowiednim uwzględnieniem cen rynkowych za usługi objęte zmianą.7. Zmiana w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 umowy związana ze zmianą stawki VAT, może zostać dokonana odpowiednio do wzrostu lub obniżenia tej stawki.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-27, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe: