O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., krajowy numer identyfikacyjny
19192057700000, ul.
ul. Rotterdamska
9
,
81-337
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 6274036, e-mail
przetargi@port.gdynia.pl, faks
58 6274578.
Adres strony internetowej (URL):
www.port.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.port.gdynia.pl/pl/wydarzenia/przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.port.gdynia.pl/pl/wydarzenia/przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej w zamkniętej kopercie
Adres:
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, Kancelaria Ogólna pok. 20
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach realizacji projketu "Rozbudowa dostepu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia - przebudowa i elektryfikacja"
Numer referencyjny:
ZTR-227/SIWZ/22/JG/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem Zamówienia są usługi nadzoru autorskiego w zakresie realizacji projektu „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja”, które mają być zrealizowane na podstawie wielobranżowej dokumentacji projektowej, obejmującej branże: kolejową, urządzeń sterowania ruchem kolejowym, sieci trakcyjnej, elektroenergetyczną, telekomunikacyjną, konstrukcyjno-budowlaną, drogową, sanitarną, mostową, pn. „Przebudowa i elektryfikacja zewnętrznego układu torowego Intermodalnego Terminalu Kolejowego oraz toru dojazdowego nr 38 w Porcie Gdynia wraz z budową urządzeń sterowania ruchem kolejowym” w zakresie przewidzianym dla sprawowania nadzoru autorskiego na mocy właściwych przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2010.243.1623 z późn. zm.). Nadzór będzie prowadzony w następujących branżach: branża kolejowa, branża urządzenia sterowania ruchem kolejowym, branża sieć trakcyjna, branża elektroenergetyczna, branża telekomunikacyjna, branża konstrukcyjno-budowlana, branża sanitarna, branża mostowa, branża drogowa. Do zadań osoby sprawującej nadzór autorski będzie należało w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) stwierdzanie w toku wykonywania robót zgodności realizacji z Dokumentacją projektową; c) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót dotyczących Dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań; d) uczestniczenie na wniosek Zamawiającego w naradach organizowanych przez wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych oraz niezbędnych osób trzecich; e) wykonywanie dodatkowych prac projektowych rozwiązujących problemy zaistniałe w trakcie realizacji inwestycji; f) sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego zrealizowanego przez wykonawcę robót budowlanych, przez projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej; g) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w Dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów oraz rozwiązań technicznych i technologicznych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; h) żądanie wstrzymania robót budowlanych w razie stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia lub wykonywania robót niezgodnie z Dokumentacją projektową; i) w przypadku wyniknięcia kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych w trakcie realizacji umowy oraz okresie udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych gwarancji jakości i rękojmi, Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do uczestniczenia w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp.; j) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy; k) najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych, na życzenie Zamawiającego, w formie pisemnej, udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego związane z realizacją zadania inwestycyjnego, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu wykonania robót; l) wizyty na budowie na każdorazowe wezwanie Zamawiającego; m) posiadanie właściwych dla danej branży uprawnień budowlanych do projektowania oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa przez cały okres realizacji robót.
II.5) Główny kod CPV:
71248000-8
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Zgodnie z art. 134 ust. 6 pkt 3) Ustawy, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o podobnym charakterze w zakresie w zakresie usług nadzoru autorskiego w branżach: kolejowej, urządzeń sterowania ruchem kolejowym, sieci trakcyjnej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sanitarnej, mostowej, które wraz z czynnościami i usługami towarzyszącymi, będą stanowiły nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
21
lub
dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub
zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów przy realizacji przedmiotu zamówienia biorąc pod uwagę kryterium ceny za łączną ilość pobytów na budowie – waga 100 proc. (C). Punktacja w zakresie przedstawionego powyżej kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru: (