Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad „Budową instalacji fotowoltaicznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad „Budową instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej gmin powiatu dzierżoniowskiego, WiK Sp. z o.o. oraz ZUK Sp. z o.o. ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDzierżoniów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2022-04-04
  • ZamawiającyEnergia Komunalna Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00091655
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad „Budową instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej gmin powiatu dzierżoniowskiego, WiK Sp. z o.o. oraz ZUK Sp. z o.o. ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Energia Komunalna Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386655147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 55/2

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748374047

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@energia-komunalna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: energia-komunalna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Energetyka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad „Budową instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej gmin powiatu dzierżoniowskiego, WiK Sp. z o.o. oraz ZUK Sp. z o.o. ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10b8ad23-a6c1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://energia-komunalna.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://energia-komunalna.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi zostać sporządzona w ogólnie przyjętych formatach danych i złożona w formie elektronicznej. Do złożenia oferty konieczne opatrzenie jej przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem rejestrowym:
1) ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącym podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1797), lub
2) podpisem zaufanym, zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2070), lub
3) podpisem osobistym, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 816 z późn. zm.).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamówienie prowadzone jest zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EK-ZP1/3/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej gmin powiatu dzierżoniowskiego, Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. oraz Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Łagiewnikach”, w ramach której przewidziana jest dostawa urządzeń, zaprojektowanie, wybudowanie, przyłączenie do głównych rozdzielni zasilających i uruchomienie 125 instalacji fotowoltaicznych na obiektach/terenach użyteczności publicznej oraz obiektach/terenach wodociągowych i kanalizacyjnych będących we władaniu Zamawiającego oraz jego Partnerów. Do zakresu działania Wykonawcy, należeć będzie sprawowanie, we współpracy z Zamawiającym i jego Partnerami, kontroli nad realizacją przez wykonawcę Inwestycji umowy zawartej z Zamawiającym, w tym wszelkich czynności związanych z nadzorem nad procesem realizacji Inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-07 do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu skierowanego do realizacji Zamówienia w nadzorowaniu robót związanych z montażem instalacji fotowoltaicznych.

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu dla co najmniej 30 instalacji PV o mocach powyżej 6,5 kWp i łącznej mocy min. 300 kWp, w tym co najmniej 1 instalacji PV o mocy powyżej 50 kWp, zlokalizowanej na gruncie;
2) dysponuje lub będzie dysponował zespołem składającym się z osób o określonych uprawnieniach budowlanych i doświadczeniu zawodowym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień złożenia oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych do realizacji Zamówienia, w którym należy podać ilości instalacji fotowoltaicznych o mocy powyżej 6,5 kWp, które każda z osób skierowanych do realizacji Zamówienia nadzorowała na stanowisku inspektora nadzoru robót branży elektrycznej, wraz z podmiotem, na rzecz którego usługa została wykonana oraz wskazać funkcję tych osób, uprawnienia wraz z datą ich uzyskania i podstawę do dysponowania osobą. Do wykazu należy dołączyć dowody w postaci referencji, bądź innych dokumentów sporządzonych przez podmioty, na rzecz których zadania zostały zrealizowane. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (podmiotu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca) nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy o ich należytym wykonaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie potwierdzające, że zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2, 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy wraz z informacją o podjętych środkach naprawczych.
3. Zobowiązanie podmiotu, na zasoby którego Wykonawca się powołuje.
4. Oświadczenie o podwykonawstwie.
5. Oświadczenie o osobach kierowanych do realizacji Zamówienia.
6. Oświadczenie o wykazie zrealizowanych usług.
7. Potwierdzenie aktualności informacji o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 i 4 Ustawy.
8. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej.
9. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy.
10. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 Ustawy.
11. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 Ustawy.
12. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia (zwani dalej Partnerami Wykonawcy) zobowiązani do zawarcia stosownej umowy, ustanowienia pełnomocnika (zwanego dalej Liderem) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie Zamówienia. Umowa ta musi stwierdzać ich solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie Umowy oraz określać:
1) nazwę Zamówienia, którego umowa dotyczy;
2) wszystkich Partnerów Wykonawcy z określeniem danych rejestrowych i adresu siedziby;
3) Lidera i zakres jego umocowania;
4) sposób współdziałania;
5) zakres prac przewidziany do wykonania każdemu z Partnerów Wykonawcy;
6) oznaczenie trwania czasu (obejmującego okres realizacji Zamówienia, gwarancji i rękojmi);
7) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z Partnerów do czasu wykonania Zamówienia.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Liderem.
4. Ofertę, w tym (z zastrzeżeniem sytuacji opisanych w SWZ) oświadczenia i inne dokumenty składa w imieniu wszystkich Partnerów Wykonawcy Lider, przy czym oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.
5. Wszyscy Partnerzy Wykonawcy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://energia-komunalna.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej - Sobótka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej. Jeśli to możliwe będę wdzięczna za informację odnośnie orientacyjnej ceny instalacji 5kw. Montaż na dachu pokrytym blachą na rąbek. Realizacja Sobótka. Będę wdzięczna za przesłanie oferty. Jak wzrost o np 3 kwh wpływa na cenę całej instalacji?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI