Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1 w miejscowości Inowrocław
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-29
  • ZamawiającyMiasto Inowrocław
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-09
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00297541
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1
w miejscowości Inowrocław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1
w miejscowości Inowrocław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4435655e-17b6-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021736/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas prac związanych z wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.34.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu podczas wykonywania prac i robót określonych w ,,Projekcie robot geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1
w miejscowości Inowrocław” oraz „Dodatku nr 1 do projektu robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1
w miejscowości Inowrocław”, dalej zwanymi projektem robót geologicznych, wraz z wykonaniem badań laboratoryjnych i opracowaniem właściwej dokumentacji w ramach przedsięwzięcia realizowanego pod nazwą:
,,Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1 w miejscowości Inowrocław" dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 2.10 „Udostępnianie wód termalnych w Polsce".
2. W zakres zamówienia wchodzi:
1) Doradztwo przy udzielaniu zamówienia publicznego na wybór wykonawcy wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1 w miejscowości Inowrocław, obejmujące opracowanie części technicznej opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności:
 określenie minimalnych wymagań technicznych,
 określenie warunków udziału w postępowaniu,
 aktualizacja kosztorysu inwestorskiego,
 opracowanie przedmiaru robót,
 opracowanie harmonogramu robót,
 weryfikacja treści projektu robót geologicznych,
 wyjaśnienia treści SWZ na wnioski wykonawców dotyczące części technicznej zamówienia;
 udział w ocenie ofert poprzedzającej wybór wykonawcy.
2) Sprawowanie nadzoru podczas wszelkich prac i robót określonych w projekcie robót geologicznych.
3) Sprawowanie dozoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w projekcie robót geologicznych oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny, wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji o aktualnej sytuacji w otworze, opracowanie raportów dobowych dokumentujących wykonanie otworu geotermalnego.
4) Opracowanie dokumentacji otworowej z wykonania odwiertu geotermalnego.
5) Stałe uczestnictwo w naradach technicznych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego.
6) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach.
7) Bieżąca współpraca z Zamawiającym i wykonawcą wierceń w trackie realizacji prac wiertniczych oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej.
8) Sprawowanie nadzoru wiertniczego nad wykonawcą otworu geotermalnego
w trakcie realizacji prac wiertniczych w tym między innymi:
 doradztwo w sprawach dotyczących konstrukcji odwiertu,
 nadzorowanie, doradztwo i udział w podejmowaniu decyzji odnośnie prowadzenia wszelkich prac wiertniczych w odwiercie, w tym zwłaszcza wydawanie poleceń odnoszących się do metody, technologii i efektywności prowadzonych prac zgodnie
z obowiązującymi przepisami i przyjętymi w branży standardami postępowania,
 przygotowanie prognoz odnośnie potrzeb w zakresie sprzętu i personelu oraz pomoc przy zamawianiu niezbędnych usług,
 kontrolowanie postępu poszczególnych faz prac na odwiercie oraz zgodności
z założonym harmonogramem prac,
 opiniowanie i doradztwo w zakresie rozwiązywana problemów technicznych wynikłych w trakcie wykonywanych prac,
 nadzorowanie wykonywania prac serwisów zaangażowanych przy robotach wiertniczych,
 nadzorowanie bezpieczeństwa stosowania substancji i preparatów chemicznych na ternie objętym robotami,
 współpraca z innymi organami nadzoru, właściwymi miejscowo z Zamawiającym.
9) Badania laboratoryjne – wykonanie laboratoryjnych badań prób w zakresie miedzy innymi:
 składu petrograficznego i właściwości fizyko-chemicznych skał,
 właściwości fizyko-chemicznych i przydatności do wykorzystania w balneoterapii wód termalnych,
 ustalenia składu gazu złożowego.
10) Opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej w zakresie:
 opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych wraz z uczestnictwem w procedurze zatwierdzania tej dokumentacji hydrogeologicznej, aż do uzyskania decyzji właściwego organu administracji geologicznej zatwierdzającej dokumentację,
 przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej
w wymaganej ilości i formie po zakończeniu przedsięwzięcia.
11) Współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu rozliczenia inwestycji
w NFOŚiGW poprzez przygotowywanie wniosków o wypłatę środków zgodnie
z Umową o dofinansowanie oraz przygotowywanie sprawozdań i dokumentów rozliczeniowych potwierdzających prawidłowość realizacji robót wiertniczych według harmonogramu uzgodnionego z NFOŚiGW i osiągnięcia efektu rzeczowego zgodnego z Umową o dofinansowaniu Projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 76431500-8 - Usługi nadzorowania wierceń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych);
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 usługi, z których każda obejmowała swym zakresem pełnienie funkcji inżyniera kontraktu, którego częścią było pełnienie nadzoru i dozoru geologicznego oraz rozliczenie finansowe kontraktu, przy czym łączna wartość tych usług była nie mniejsza niż 1.000.000,00 zł brutto;
b) dysponują:
- 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika projektu, posiadającą kwalifikacje w zawodzie geolog, w zakresie czynności polegających na wykonywaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologicznym, kategorii IV, potwierdzonymi świadectwem wydanym przez ministra właściwego do spraw środowiska na podstawie art. 51 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U.2022, poz.1072 – dalej Prawo geologiczne i górnicze), oraz posiadającą doświadczenie, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat od upływu terminu składania ofert, podczas kierowania/koordynowania wierceniem minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t. wraz ze sporządzaniem zatwierdzonych dla tych otworów dokumentacji hydrogeologicznych ustalających zasoby eksploatacyjne wód termalnych;
- 1 osobą, która będzie pełniła funkcję nadzoru hydrogeologicznego, posiadającą kwalifikacje w zawodzie geolog, w zakresie czynności polegających na wykonywaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologicznym kategorii IV, potwierdzonymi świadectwem wydanym przez ministra właściwego do spraw środowiska na podstawie art. 51 pkt 1 Prawa geologicznego i górniczego, oraz posiadającą doświadczenie, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat od upływu terminu składania ofert, podczas kierowania/koordynowania wierceniem minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t. wraz ze sporządzaniem zatwierdzonych dla tych otworów dokumentacji hydrogeologicznych ustalających zasoby eksploatacyjne wód termalnych;
- 1 osobą, która będzie pełniła funkcję nadzoru geologicznego, posiadającą kwalifikacje w zawodzie geolog, w zakresie czynności polegających na wykonywaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologicznym, kategorii IV, potwierdzonymi świadectwem wydanym przez ministra właściwego do spraw środowiska na podstawie art. 51 pkt 1 Prawa geologicznego i górniczego, oraz posiadającą doświadczenie, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat od upływu terminu składania ofert, podczas kierowania/koordynowania wierceniem minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t. wraz ze sporządzaniem zatwierdzonych dla tych otworów dokumentacji hydrogeologicznych ustalających zasoby eksploatacyjne wód termalnych;
- 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika dozoru geologicznego, posiadającą kwalifikacje w zawodzie geolog, w zakresie czynności polegających na wykonywaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologiczny, kategorii IV lub XIII, potwierdzonymi świadectwem wydanym przez ministra właściwego do spraw środowisk (kat. IV) lub właściwego marszałka województwa (kat. XIII) na podstawie art. 51 pkt 1 lub pkt 13 Prawa geologicznego i górniczego, oraz posiada doświadczenie, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat od upływu terminu składania ofert, podczas dozorowania minimum 4 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t.;
- czterema osobami, które będą członkami zespołu dozoru geologicznego, posiadającymi kwalifikacje w zawodzie geolog, w zakresie czynności polegających na wykonaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologicznymi, kategorii IV lub XIII, potwierdzonymi świadectwem wydanym przez ministra właściwego do spraw środowiska (kat. IV) lub właściwego marszałka województwa (kat. XIII) na podstawie art. 51 pkt 1 lub pkt 13 Prawa geologicznego i górniczego oraz posiada doświadczenie, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat od upływu terminu składania ofert, w sprawowaniu dozoru geologicznego podczas wiercenia minimum 3 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t.
Uwaga: Nie dopuszcza się łączenia wyżej wymienionych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia tj. nie dopuszcza się, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Jako otwór geotermalny należy rozumieć otwór, z którego eksploatowana woda ma ustabilizowaną temperaturę na wypływie nie mniejszą niż 20oC.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie wymaga sie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł). Szczegółowe informacje w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:
1) wystąpiła konieczność wykonania usług dodatkowych, nieprzewidzianych w SWZ, lub rezygnacji z części zamawianych usług, na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy, z możliwością zmiany wynagrodzenia ustalonego przez Strony w drodze negocjacji;
2) wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin wykonania umowy nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada, w szczególności:
a) wystąpiło przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji lub inne właściwe podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,
b) wstrzymania wierceń przez uprawnione organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, w tym jeżeli podczas wierceń ujawnią się znaleziska archeologiczne lub wojenne,
c) wystąpienia warunków terenu wierceń odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) warunków pogodowych uniemożliwiających wiercenia,
e) wystąpienia usług dodatkowych;
3) zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ, z tym że zmiany te będą możliwe, jeżeli zastępujące osoby wykażą nie mniejsze doświadczenie zawodowe niż ocenione doświadczenie zawodowe osób pierwotnie wyznaczonych do realizacji zamówienia;
4) zmiany harmonogramu rzeczowego na wniosek Zamawiającego lub na uzasadniony wniosek wykonawcy;
5) działania siły wyższej, w tym z przyczyn spowodowanych stanem epidemii w kraju;
6) ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający ustala końcowy termin wykonania przedmiotu zamówienia na 29.02.2024 r., z tym że wykonawca będzie zobowiązany wykonać wymienione niżej usługi w następujących terminach:
1) opracowanie części dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w ust, 2 pkt 1 - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
2) sprawowanie kompleksowego nadzoru nad wykonaniem prac przygotowawczych, w szczególności w zakresie ich zgodności z Prawem geologicznym i górniczym (Dz.U.2022, poz.1072) oraz merytoryczne doradztwo podczas wyboru przez Zamawiającego wykonawcy robót wiertniczych – od dnia zawarcia umowy do dnia wyboru wykonawcy robót wiertniczych;
3) sprawowanie nadzoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac
i robót określonych w projekcie robót geologicznych z dokonywaniem bieżącej analizy faktycznych wyników badań, testów i informacji pozyskanych w trakcie głębienia otworu geotermalnego, a w przypadkach tego wymagających proponowaniem
i po uzgodnieniu z Zamawiającym wprowadzaniem koniecznych modyfikacji prac i robót określonych w wyżej wymienionym projekcie robót geologicznych wraz z dodatkiem – od rozpoczęcia robót wiertniczych, o którym Zamawiający powiadomi pisemnie wykonawcę z 7- dniowym wyprzedzeniem do ich zakończenia;
4) sprawowanie dozoru geologicznego w systemie wielozmianowego ruchu ciągłego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w projekcie robót geologicznych oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji i raportów dobowych dokumentujących wykonane roboty, prace, testy, pomiary i badania - od rozpoczęcia robót wiertniczych, o którym Zamawiający powiadomi pisemnie wykonawcę z 7- dniowym wyprzedzeniem do ich zakończenia;
5) wykonanie laboratoryjnych badań prób – do 2 miesięcy od zakończenia prac terenowych;
6) opracowanie dokumentacji otworowej – do 3 miesięcy od zakończenia prac terenowych;
7) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej – do 5 miesięcy od zakończeniu prac terenowych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukiwane ekipy na farmy fotowoltaiczne - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukiwane ekipy na farmy fotowoltaiczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi do m. Liniec gm. Barwice
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Inowrocław: Dostawy oleju opałowego lekkiego na cele grzewcze w sezonie 2022/2023
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi do m. Liniec gm. Barwice
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Budowa stadionu”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI