Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 8 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-17
  • Numer ogłoszenia574920-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574920-N-2020 z dnia 2020-08-17 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy: Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 8 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800027, ul. Hetmańska  38 , 85-039  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (52) 525-08-55, , e-mail zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.kowr.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy, ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 8 zadań
Numer referencyjny: BYD.WOP.260.14.2020.MB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 3
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części – 8 zadań.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Każde zadanie stanowi osobną część, której wykonanie będzie stanowiło ofertę częściową. 4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wycenę obejmującą od 1 do 3 zadań. Złożenie oferty na więcej niż 3 zadania - części zamówienia skutkować będzie jej odrzuceniem (art. 89 ust. 1 p. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych).5. Zamawiający zastrzega, że przy podpisywaniu umów nie będzie przekazywał rzeczoznawcom wypisów, map ewidencyjnych oraz zaświadczenia z planu lub studium. 6. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do każdego operatu aktualne wypisy z rejestru gruntów, kopie map ewidencyjnych oraz protokoły z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców

II.5) Główny kod CPV: 71319000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156.1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania jest jednym z kryteriów oceny ofert Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania przedmiotu zamówienia
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 1.1. w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego Wykonawca zobowiązany jest złożyć również odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dotyczący tego podmiotu,1.2. w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z nich odrębnie składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,1.3. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty te nie powinny być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, potwierdzający dysponowanie do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów załączając do oferty w szczególności zobowiązanie tych podmiotów. Z przedmiotowego zobowiązania musi wynikać:• zakres udostępnianych zasobów,• sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,• zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,• czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazania dotyczą2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce dotyczącej platformy zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl przekaże Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ-DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY – Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, przez Rzeczoznawcę, skierowanego do realizacji zamówienia, operatów szacunkowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny 20,00
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:• siły wyższej (np. pożar, powódź, zalanie, epidemia), w przypadku gdy przedmiotowa sytuacja wystąpi po zawarciu umowy.• z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjne.2. Przesunięcie terminu realizacji zamówienia następuje o czas adekwatny do zaistniałej sytuacji. Fakt ten musi być odnotowany lub udokumentowany (np. przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej) i potwierdzony przez Zamawiającego. 3. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności5. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1Sporządzenie operatu szacunkowego na wycenę nieruchomości:1. działka nr 1/5 o powierzchni 9,9842 ha, obręb Górki, gmina Strzelno, powiat mogileński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość niezabudowana, nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strzelno, zatwierdzonego uchwałą Nr XIX/151/2016 Rady Miejskiej w Strzelnie z dnia 18.10.2016 r. teren przedmiotowej działki stanowi strefę R – strefa rolniczej przestrzeni produkcyjnej; funkcja terenu- tereny rolniczej przestrzeni produkcyjnej niskiej przydatności. Gmina nie wszczęła postępowania w celu wprowadzenia zmian w studium, ani nie przystąpiła do opracowania miejscowego planu dla obszaru ww. działki. Działka nie jest objęta decyzją o warunkach zabudowy.Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny 20,00
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2Sporządzenie operatu szacunkowego na wycenę nieruchomości:1. działka nr 150/3 o powierzchni 15,6532 ha, obręb Bąk, gmina Kcynia, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość niezabudowana, nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kcynia przyjętym uchwałą Nr VI/34/2011 Rady Miejskiej w Kcyni z dnia 24.02.2011 r. teren przedmiotowej działki został oznaczony symbolem R – tereny rolnicze. Gmina nie wszczęła postępowania w celu wprowadzenia zmian w studium, ani nie przystąpiła do opracowania miejscowego planu dla obszaru położenia ww. działki.Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny 20,00
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:1. Działka nr 101/26 o powierzchni 0,0441 ha, obręb Borówno, gmina Dobrcz, powiat bydgoski. Charakterystyka nieruchomości - nierolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrcz działka znajduje się w strefie IIIA- obszar osadniczo-usługowy. W projekcie studium teren przedmiotowej działki stanowi tereny mieszkaniowo-usługowej o wysokiej intensywności.2. Działka nr 632/25 o powierzchni 0,4525 ha, obręb Żołędowo, gmina Osielsko, powiat bydgoski. Charakterystyka nieruchomości - nierolna, niezabudowana. W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego obszaru gminy Osielsko, położonego wzdłuż drogi Bydgoszcz-Gdańsk, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Osielsko Nr IV/57/97 z dnia 18 września 1997 r. (Dz. Urz. Woj. Bydg. Nr 37, poz.198), działka nr 632/25, położona w obrębie ewidencyjnym Żołędowo przeznaczona jest pod tereny usług, przemysłu i składów (symbol w planie D9 UPS). W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Osielsko (uchwała nr X/99/2015 Rady Gminy Osielsko z dnia 17.11.2015 r.). ww działka znajduje się w jednostce polityki przestrzennej o symbolu I, w której ustalone zostały kierunki zmian w przeznaczeniu terenów- na tereny zabudowy o funkcji gospodarczej. Rada Gminy Osielsko w dniu 10 lutego 2010 r. podjęła uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego powołanego wyżej. Plan miejscowy znajduje się w trakcie opracowania. Planowane przeznaczenie działki – tereny obiektów produkcji, składów i magazynów z dopuszczeniem zabudowy usługowej (67P/U).3. Działka nr 632/89 o powierzchni 0,5749 ha, obręb Żołędowo, gmina Osielsko, powiat bydgoski. Charakterystyka nieruchomości - nierolna, niezabudowana. W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego obszaru gminy Osielsko, położonego wzdłuż drogi Bydgoszcz-Gdańsk, uchwalonym uchwałą Rady Gminy Osielsko Nr IV/57/97 z dnia 18 września 1997 r. (Dz. Urz. Woj. Bydg. Nr 37, poz.198), działka nr 632/89, położona w obrębie ewidencyjnym Żołędowo przeznaczona jest pod tereny usług, przemysłu i składów (symbol w planie D9 UPS). W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Osielsko (uchwała nr X/99/2015 Rady Gminy Osielsko z dnia 17.11.2015 r.). ww działka znajduje się w jednostce polityki przestrzennej o symbolu I, w której ustalone zostały kierunki zmian w przeznaczeniu terenów- na tereny zabudowy o funkcji gospodarczej. Rada Gminy Osielsko w dniu 10 lutego 2010 r. podjęła uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego powołanego wyżej. Plan miejscowy znajduje się w trakcie opracowania. Planowane przeznaczenie działki – tereny obiektów produkcji, składów i magazynów z dopuszczeniem zabudowy usługowej (67P/U).4. Działki nr 172/48 i 172/52 o łącznej powierzchni 0,5769 ha, obręb Obkas, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński. Charakterystyka nieruchomości - rolna, niezabudowana. Nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kamień Krajeński uchwalonym w dniu 31 marca 2011 roku, Uchwałą Nr VI/32/2011, przez Radę Miejską w kamieniu Krajeńskim, działka ta jest położona na terenie oznaczonym: symbolem 2 RO i jest to teren rolniczo-osadniczy. Wykonanie – 4 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny 20,00
jakosć - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4Sporządzenie operatu szacunkowego na wycenę nieruchomości:1. Działka nr 11/9 powierzchnia 0,0645 ha, obręb Polski Konopat, gmina Świecie, powiat świecki. Charakterystyka nieruchomości - lokal sklepowy o powierzchni 41,49 m2 w budynku mieszkalnym nr 21, wraz z przynależnościami na działce o pow. 0,0645 ha. W studium zagospodarowania przestrzennego gminy, działka mieści się na terenach oznaczonych jako: R -O, strefa rolniczo-osadnicza. Główne funkcje i złożenia rozwoju: kontynuacja obecnego charakteru, utrzymywanie funkcji rolniczej. Należy dokonać wyceny lokalu w budynku nr 21, działki nr. 11/9, wraz z przynależnościami, należącego do Skarbu Państwa z inwentaryzacją oraz uzyskać zaświadczenie o samodzielności lokalu.Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny 20,00
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 5Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:1. działka nr 42/1 powierzchnia 1,1235 ha, obręb Glinki, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.2. działka nr 43/1 powierzchnia 0,9372 ha, obręb Glinki, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.3. działka nr 24/1 powierzchnia 1,4250 ha, obręb Glinki, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Na nieruchomości znajdują tereny zadrzewienia podlegające wycenie.Wykonanie – 3 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny 20,00
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonujacego operat 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 6Sporządzenie operatu szacunkowego na wycenę nieruchomości:Zabudowana nieruchomość rolna położona w województwie kujawsko-pomorskim, powiat żniński, gmina Gąsawa, obręb Gogółkowo, oznaczona jako działki nr 85/8, 85/9, 129/2, 129/3, 129/4, 136/3, 136/4, 136/5, 143/1, 143/2, 179 o łącznej powierzchni 31,7994 ha. Dla przedmiotowej nieruchomości w IV Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Żninie prowadzone są księgi wieczyste nr BY1Z/00005650/4, BY1Z/00001654/4. Nieruchomość zabudowana jest budynkami i budowlami: Budynek administracyjno-mieszkalny pałac wpisany do rejestru zabytków nr inwentarzowy 14/1108, Chlewnia nr inwentarzowy 14/1109, Obora nr inwentarzowy 14/1110, Chlewnia nr inwentarzowy 14/1114, Chlewnia macior nr inwentarzowy 14/1115, Jałownik nr inwentarzowy 14/1116, Magazyn mieszalni pasz nr inwentarzowy 14/1106, Magazyn zbożowo-paszowy nr inwentarzowy 14/1107, Stodoła nr inwentarzowy nr inwentarzowy 14/1111, Budynek mieszalni pasz 14/1012, Budynek suszarni 14/1113, Garaże nr inwentarzowy 14/1126, Warsztat nr inwentarzowy 14/1117, Portiernia nr inwentarzowy 14/1118, Budynek agregatu prądotwórczego14/1119, Nawierzchnia podwórza nr inwentarzowy 14/1123, Myjnia płytowa nr inwentarzowy 14/1124, Ogrodzenie – parkan nr inwentarzowy 14/1125.Zgodnie z zaświadczeniem wydanym przez Wójta Gminy Gąsawa, dla działek nr 85/8, 85/9, 129/2, 129/3, 129/4, 136/3, 136/4, 136/5, 143/1, 143/2, 179 nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy oraz nie przystąpiono do jego opracowania. Dla przedmiotowych działek ewidencyjnych nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Na działach nie przewiduje się lokalizacji elektrowni wiatrowych. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Gąsawa ww. działki położone są częściowo na terenach zabudowy zagrodowej oraz terenach rolnych.Rzeczoznawca zobowiązany będzie dokonać wyceny nieruchomości jako zorganizowanego gospodarstwa rolnego w rozbiciu na:- wartość obiektu zabytkowego w celu naliczenia ulgi,- wartość gruntów rolnych,- wartość gruntu pod zabudową gospodarczą,- wartość używanych budynków i budowli (w tym każdego oddzielnie) oraz ewentualnego drzewostanu.Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny 20,00
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 7Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:1. działki nr 108/2 i 108/4, powierzchnia 0,8308 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.2. działka nr 112/5 powierzchnia 1,8420 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.3. działka nr 113/12 powierzchnia 0,4000 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.4. działka nr 113/15 powierzchnia 1,0393 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.5. działki nr 116/13, 116/12, 116/3, 116/4, 116/5, 116/7 powierzchnia 1,0800 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.6. działki nr 117/5, 117/6 powierzchnia 0,7900 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.7. działki nr 117/1, 181, 178 powierzchnia 1,5700 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.8. Działka nr 85/5 powierzchnia 0,4500 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.9. działka nr 139/1 powierzchnia 0,3100 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.10. działka nr 137/1 powierzchnia 0,7800 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.11. działka nr 135/4 powierzchnia 0,3900 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.12. działka nr 135/6 powierzchnia 0,2700 ha, obręb Gogółkowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana.Wykonanie – 12 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny 20,00
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 8Sporządzenie operatu szacunkowego na wycenę nieruchomości:Nieruchomość rolna, zabudowana gorzelnią rolniczą, położona w obrębie geodezyjnym Rogowo, gmina Rogowo, powiat żniński, województwo kujawsko-pomorskie, oznaczona jako działka ewidencyjna nr 1145 o powierzchni 1,0348 ha, w tym użytki i ich klasy wg danych z ewidencji gruntów: RV-0,1790 ha, ŁIII-0,0250 ha, ŁIV-0,3490 ha, W–0,0748 ha, Ba – 0,4070 ha. Dla ww. nieruchomości Sąd Rejonowy w Żninie Wydział Ksiąg Wieczystych urządza nową księgę wieczystą.Nieruchomość zabudowana budynkami i budowlami - budynek gorzelni nr inw. 02/0331, płatkarnia nr inw. 02/0332, magazyn melasy nr inw. 02/0992, waga wozowa nr inw. 02/5567, komin gorzelni nr inw. 02/1022, droga w gorzelni 02/0701, budynek gospodarczy - suszarnia bez numeru inwentarzowego, budynek gospodarczy.Dla nieruchomości nie ma opracowanego planu zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rogowo przedmiotowa nieruchomość została ujęta jako tren zabudowy zagrodowej.Rzeczoznawca zobowiązany będzie dokonać wyceny nieruchomości jako zorganizowanej nieruchomości w rozbiciu na:- wartość gruntów rolnych,- wartość gruntu pod zabudową gospodarczą,- wartość używanych budynków i budowli (w tym każdego oddzielnie) oraz ewentualnego drzewostanu.Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny 20,00
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ogródka gastronomicznego wraz powierzchnią rekreacyjną - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ogródka gastronomicznego wraz powierzchnią rekreacyjną z sezonowym kinem letnim na potrzeby rozbudowy hotelu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI