IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium1. Ustala się wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 110,00 zł Zadanie nr 2 – 50,00 zł Zadanie nr 3 – 10,00 zł Zadanie nr 4 – 60,00 zł Zadanie nr 5 - 50,00 zł Zadanie nr 6 - 15,00 zł Zadanie nr 7 – 60,00 zł Zadanie nr 8 – 15,00 zł2. Wykonawca wnosi wadium:2.1. w pieniądzu, sposób przekazania: PRZELEWEM na konto Zamawiającego – BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002z dopiskiem: wadium na zadanie nr … w postępowaniu nr BYD.WOP.260.6.2020.MB (zaleca się, aby wadium na każde zadanie wniesione było osobnym przelewem)2.1.1. W przypadku, gdy wadium zostanie wpłacone w całości (jednym przelewem) na kilka zadań i suma wpłaconego w ten sposób wadium nie będzie zgodna z sumą wadium wymaganego na te zadania przez Zamawiającego, Zamawiający nie będzie samodzielnie analizował, na które zadanie wadium zostało wpłacone a na które nie, tylko w myśl art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci złożoną ofertę. 2.1.2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W związku z powyższym wadium w pieniądzu zostanie uznane jako wniesione prawidłowo, gdy zostanie zaksięgowane przez Bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych,2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 r. poz. 299)Wadium wniesione w formach o których mowa w pkt 2.2-2.5 tj. w formie poręczeń i gwarancji winno zawierać w swej treści stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.Gwarancje i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania z ofertą i nie może zawierać żadnych zastrzeżeń ograniczających Zamawiającemu możliwość zrealizowania praw określonych poniżej w pkt. 4.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,b) Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 4 dotyczącego okoliczności powodujących zatrzymanie wadium. Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, następuje niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.6. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie na jego wniosek o zwrot wadium. 7. Zamawiający zastrzega, że oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona w myśl. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres aktualizacji operatu w ramach zaoferowanej ceny |
20,00 |
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonujacego operat |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:• siły wyższej (np. pożar, powódź, zalanie, epidemia), w przypadku gdy przedmiotowa sytuacja wystąpi po zawarciu umowy.• z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjne.2. Przesunięcie terminu realizacji zamówienia następuje o czas adekwatny do zaistniałej sytuacji. Fakt ten musi być odnotowany lub udokumentowany (np. przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej) i potwierdzony przez Zamawiającego. 3. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności5. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-02, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce dotyczącej platformy zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl w podzakładce „Postępowania” / „Informacje z otwarcia ofert” zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:1. Zabudowana nieruchomość rolna położona w województwie kujawsko-pomorskim, powiat żniński, gmina Żnin, obręb Dobrylewo, oznaczona jako działki nr 52/2, 53/2, 54/2, 56/2, 57/2, 58, 59, 60, 61, 71/10, 71/12, 141/8 o łącznej powierzchni 72,1308 ha. Dla przedmiotowej nieruchomości w IV Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Żninie prowadzona jest księga wieczysta nr BY1Z/00029459/9. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość zabudowana budynkami i budowlami: garaż samochodowy z magazynem nr inw 004/002, obora nr inw 004/001, magazyn nawozowy azt nr inw 004/003, chlewnia murowana nr inw 004/004, kuźnia z częścią biurową nr inw 004/017, stodoła nr inw 004/611 dwie chlewnie (bez nr inw. działka nr 71/12), magazyn chemiczny (dz. 71/12, bez nr inw., jako dobudówka do stodoły nr inw. 004/611), waga wozowa (dz. 71/12, bez nr inw.), silosy przejazdowe (dz. 71/12, bez nr inw.), mur (zachowany tylko częściowo, dz. 71/12, bez nr inw.), dwa silosy zbożowe (dz. 71/12, bez nr inw.), ława betonowa – rampa (dz. 71/12, bez nr inw.), dwie kapliczki (dz. 71/12, bez nr inw.). Zgodnie z zaświadczeniem nr IGPI.6727.83.2019 wydanym przez Burmistrza Żnina, dla działek nr 52/2, 53/2, 54/2, 56/2, 57/2, 58, 59, 60, 61, 71/10, 71/12, 141/8 nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy oraz nie przystąpiono do jego opracowania. Dla przedmiotowych działek ewidencyjnych nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Na działach nie przewiduje się lokalizacji elektrowni wiatrowych. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy: działki nr 52/2, 53/2, 54/2 znajdują się w strefie wiejskiej, częściowo na terenach wielofunkcyjnej zabudowy wiejskiej oraz częściowo na terenach rolniczych wysokiej i bardzo wysokiej przydatności, działki nr 56/2, 58, 59, 60, 61 znajdują się w strefie wiejskiej, na terenach rolniczych wysokiej i bardzo wysokiej przydatności, działka nr 57/2 znajduje się w strefie wiejskiej, na terenach rolniczych niskiej i średniej przydatności, działki nr 71/10, 71/12 znajdują się w strefie wiejskiej, na terenach wielofunkcyjnej zabudowy wiejskiej działka nr 141/8 znajduje się w strefie wiejskiej, częściowo na terenach rolniczych niskiej i średniej przydatności, częściowo na terenach rolniczych wysokiej i bardzo wysokiej przydatności oraz częściowo na ternach zalesień.Informacja nt. zawartości operatu: Rzeczoznawca zobowiązany będzie dokonać wyceny nieruchomości jako zorganizowanego gospodarstwa rolnego w rozbiciu na wartość gruntów rolnych, gruntu pod zabudową gospodarczą, używanych budynków i budowli (w tym każdego oddzielnie) oraz ewentualnego drzewostanu.2. Niezabudowana nieruchomość rolna położona w województwie kujawsko-pomorskim, powiat żniński, gmina Żnin, obręb Dobrylewo, oznaczona jako działka nr 30/1 o powierzchni 0,8900 ha. Dla przedmiotowej nieruchomości w IV Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Żninie prowadzona jest księga wieczysta nr BY1Z/00029459/9. Zgodnie z zaświadczeniem nr IGPI.6727.83.2019 wydanym przez Burmistrza Żnina, dla działki nr 30/1 nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy oraz nie przystąpiono do jego opracowania. Dla przedmiotowej działki nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Na działce nie przewiduje się lokalizacji elektrowni wiatrowych. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, działka znajduje się w strefie wiejskiej, na terenach rolniczych niskiej i średniej przydatności.3. Niezabudowana nieruchomość położona w województwie kujawsko-pomorskim, powiat żniński, gmina Żnin, obręb Dobrylewo, oznaczona jako działka nr 9/2 o powierzchni 0,1667 ha. Dla przedmiotowej nieruchomości w IV Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Żninie prowadzona jest księga wieczysta nr BY1Z/00029459/9. Zgodnie z zaświadczeniem nr IGPI.6727.83.2019 wydanym przez Burmistrza Żnina, dla działki nr 9/2 nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy oraz nie przystąpiono do jego opracowania. Dla przedmiotowej działki nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Na działce nie przewiduje się lokalizacji elektrowni wiatrowych. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, działka znajduje się w strefie wiejskiej, częściowo na terenach wielofunkcyjnej zabudowy wiejskiej oraz częściowo na terenach łąk, pastwisk, terenów zadrzewionych, nieużytków.Informacja nt. zawartości operatu: Rzeczoznawca zobowiązany będzie dokonać wyceny nieruchomości z uwzględnieniem wartości drzewostanu.4. Niezabudowana nieruchomość położona w województwie kujawsko-pomorskim, powiat żniński, gmina Żnin, obręb Dobrylewo, oznaczona jako działka nr 2 o powierzchni 1,7200 ha. Dla przedmiotowej nieruchomości w IV Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Żninie prowadzona jest księga wieczysta nr BY1Z/00003565/7. Działka bez dojazdu.Zgodnie z zaświadczeniem nr IGPI.6727.83.2019 wydanym przez Burmistrza Żnina, dla działki nr 2 nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy oraz nie przystąpiono do jego opracowania. Dla przedmiotowej działki nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Na działce nie przewiduje się lokalizacji elektrowni wiatrowych. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, działka znajduje się w strefie wiejskiej, częściowo na terenach wielofunkcyjnej zabudowy wiejskiej oraz częściowo na terenach łąk, pastwisk, terenów zadrzewionych, nieużytków. Informacja nt. zawartości operatu: Rzeczoznawca zobowiązany będzie dokonać wyceny nieruchomości z uwzględnieniem wartości drzewostanu.Wykonanie – 4 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres aktualizacji operatu w ramach zaoferowanej ceny |
20,00 |
jakość-doświadczenie Rzeczoznawcy wykonujacego operat |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu szacunkowego na wycenę nieruchomości:1. Działki nr 64/6, 64/10 o łącznej powierzchni 1,6889 ha, obręb Inowrocław Miasto Nr 002, gmina Miasto Inowrocław, powiat inowrocławski.Charakterystyka nieruchomości – dla powyższych działek w przeważającej części obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy i położone są na terenie rolniczo-ogrodniczym z dopuszczeniem budownictwa jednorodzinnego. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy część nie objęta planem znajduje się na terenach przeznaczonych pod drogi gminne istniejące i projektowane. Nieruchomość zabudowana budynkami i budowlami: magazyn zbożowy nr inwent. 11/4210, drenaż zamknięty nr inwent. 11/2015. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości budynku i gruntu.Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres aktualizacji operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny |
20,00 |
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu szacunkowego na wycenę nieruchomości:1. niezabudowana nieruchomość rolna położona w województwie kujawsko-pomorskim, powiat bydgoski, gmina Dobrcz, obręb Magdalenka, oznaczona jako działka nr 231/2 o powierzchni 0,1490 ha. Dla przedmiotowej nieruchomości w IV Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bydgoszczy prowadzona jest księga wieczysta nr BY1B/00007045/3. Na nieruchomości znajduje się składowisko odpadów, które nie jest przedmiotem wyceny i nie ma ono wpływu na wartość gruntu rolnego. Zgodnie z informacją z Urzędu Gminy w Dobrczu, dla działki nr 231/2 obręb Magdalenka nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy oraz nie przystąpiono do jego opracowania. Dla przedmiotowej działki nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Na działce nie przewiduje się lokalizacji elektrowni wiatrowych. Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres aktualizacji operatu w ramach zaoferowanej ceny |
20,00 |
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat szacunkowy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:1. Działka nr 113, 114 o powierzchni 0,7300 ha, obręb Łąkie, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki.2. Działka nr 431/1, 421/1, 409/4 o powierzchni 0,8600 ha, obręb Jasień, gmina Tłuchowo, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki.3. Działka nr 1/3, 1/5 o powierzchni 0,1950 ha, obręb Maliszewo, gmina Lipno, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość nierolna, zabudowana budynkiem mieszkalno-gospodarczym. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele nierolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości za grunt i budynki.4. Działka nr 2/4 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Maliszewo, gmina Lipno, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. 5. Działka nr 572/1 o powierzchni 0,4600 ha, obręb Maliszewo, gmina Lipno, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. 6. Działka nr 251/2 o powierzchni 0,0200 ha, obręb Brzeźno, gmina Lipno, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość nierolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele nierolne. 7. Działka nr 4, 33, 94 167/3, 286 o powierzchni 1,4800 ha, obręb Żuchowo, gmina Skępe, powiat Lipnowski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość nierolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele nierolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki.8. Działka nr 26/4, 26/5, 26/6, 26/9 o powierzchni 0,4692 ha, obręb Wioska, gmina Skępe, powiat Lipnowski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość nierolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele nierolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki.Wykonanie – 8 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres aktualizacji operatu w ramach zaoferowanej ceny |
20,00 |
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:1. Działka nr 236 o powierzchni 0,0400 ha, obręb Czamaninek, gmina Topólka, powiat Radziejowski. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. 2. Działka nr 76/24 o powierzchni 0,0696 ha, obręb Broniewo, gmina Radziejów, powiat Radziejowski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. 3. Działka nr 393, 394, 395 o powierzchni 0,1294 ha, obręb Dobre I, gmina Dobre, powiat Radziejowski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość nierolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele nierolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki.4. Działka nr 72/1 o powierzchni 1,2607 ha, obręb Dobre Wieś, gmina Dobre, powiat Radziejowski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana, zadrzewiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. 5. Działka nr 2/4 o powierzchni 0,1300 ha, obręb Leonowo, gmina Osięciny, powiat Radziejowski.Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, zabudowana budynkiem mieszkalnym w złym stanie technicznym. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości za grunt i budynki.6. Działka nr 29/1 o powierzchni 0,0900 ha, obręb Wymysłowo Stawiska, gmina Piotrków Kujawski, powiat Radziejowski. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość nierolna, zabudowana budynkiem mieszkalnym i budynkami gospodarczymi. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele nierolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości za grunt i budynki7. Działka nr 41/1 o powierzchni 0,5000 ha, obręb Dębołęka, gmina Piotrków Kujawski, powiat Radziejowski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.Wykonanie – 7 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres aktualizacji operatu w ramach zaoferowanej ceny |
20,00 |
jakość-doświadczenie Rzeczoznawcy wykonującego operat |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:1. Działka nr 251 o powierzchni 1,8600 ha, obręb Radziki Duże, gmina Wąpielsk, powiat Rypiński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. 2. Działka nr 94/5 o powierzchni 0,1100 ha, obręb Linne, gmina Rypin, powiat Rypiński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość nierolna, zabudowana budynkiem stanowiącym odrębną własność. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele nierolne. Wycenie podlega jedynie grunt pod budynkiem.Wykonanie – 2 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres aktualizacji operatu w ramach zaoferowanej ceny |
20,00 |
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonujacego operat |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 7Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:1. Działka nr 762 o powierzchni 0,3729 ha, obręb Choceń, gmina Choceń, powiat Włocławski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość nierolna, zabudowana budynkiem mieszkalnym i gospodarczym. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele nierolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości za grunt i budynki.2. Działka nr 671 o powierzchni 0,0961 ha, obręb Choceń, gmina Choceń, powiat Włocławski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. 3. Działka nr 8/3 o powierzchni 0,1400 ha, obręb Rzeżewo, gmina Lubień Kujawski, powiat Włocławski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. 4. Działka nr 171/2 o powierzchni 0,1300 ha, obręb Lubieniec, gmina Chodecz, powiat Włocławski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. 5. Działka nr 30/3, 30/4 o powierzchni 0,5900 ha, obręb Łanięta, gmina Chodecz, powiat Włocławski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolno-osadnicze. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki.6. Działka nr 102/3 o powierzchni 0,1200 ha, obręb Gliznowo, gmina Lubień Kujawski, powiat Włocławski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość nierolna, zabudowana budynkiem stanowiącym odrębną własność. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele nierolne. Wycenie podlega jedynie grunt pod budynkiem.7. Działka nr 137/3 o powierzchni 1,0100 ha, obręb Osiecz Mały, gmina Boniewo, powiat Włocławski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość nierolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele nierolne. 8. Działka nr 41/3, 41/4 o powierzchni 0,3700 ha, obręb Bierzyn, gmina Boniewo, powiat Włocławski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. Wykonanie – 8 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres aktualizacji operatu w ramach zaoferowanej ceny |
20,00 |
jakość-doświadczenie Rzeczoznawcy wykonujacego operat |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie nr 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:1. Działka nr 119/3 o łącznej powierzchni 25,7934 ha, obręb Ryszewo, gmina Rogowo powiat Żnin.Charakterystyka nieruchomości – działka rolna niezabudowana dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest w terenie rolniczym niższych klas bonitacyjnych/ IV- VI oraz w terenie przeznaczonym do zalesienia. Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres aktualizacji operatu w ramach zaoferowanej ceny |
20,00 |
jakość - doświadczenie Rzeczoznawcy wykonujacego operat |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: